Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183896 kertaa)

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #690 : 29.01.08 - klo:10:57 »
^Revlon Super Lustrous :D. Mulla on täsmälleen sama sävy. Nimeä en harmikseni muista, ja tarra lähtenyt irti, mutta hyllystä löytyy edelleen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 29.01.08 - klo:14:08 »
Vitsit mä koitin kaivella mutten löytänyt. Mulla on ihan ton värinen huulikiilto Rimmeliltä, sellasessa tuubissa oleva. No ei ehkä ihan noin kirkas mutta aika lähelle kuitenkin. Eikä oo paha hintakaan..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #692 : 29.01.08 - klo:14:14 »
Tarkotat RockQueen varmaan niitä Sweet Jelly Glosseja, sävyä Sherbet?  Mulla on itsellänikin se sävy, siinä ei vaan oo pigmenttiä tarpeeksi tarkoituksiini, mun huulilla näyttää kuin olisi väritöntä kiiltoa. Mun tekis mieli aina syödä se kiilto, kun se maistuu ja tuoksuu niin ihunalta :)

Täytyy tsekata norahin vinkkaama Revlon :)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 30.01.08 - klo:14:20 »
Noi Revlonin kiillot on muuten tosi hyviä! Mulla löytyy sävyt Pink Afterglow ja Shine That Pink, aina joku kysyy mitä huulikiiltoa on kun on näitä laittanut. Tulee väriäkin huulille ja pysyy ihan kiitettävästi.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #694 : 30.01.08 - klo:15:14 »
Osaisiko joku neuvoa sävyasiassa. Miltähän merkiltä löytyisi Lumenen nudekiiltojen (viime kesän kausituote) sävyä Rosy nude vastaava sävy? Ei mielellään hirveän tahmainen kiilto. Tykkään tuosta sävystä mutta noiden kynien mekanismi on aivan onneton, aluksi tykkäsin siitä kovasti mutta myöhemmässä käytössä saan aikaan vaan sotkun. Tuo olisi mulle loistava arkikiilto.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa PollyJean

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #695 : 05.02.08 - klo:23:14 »
Löytyisikö ketään Lorkun Glam Shine Juice -kiiltojen fania, joka olisi löytänyt koostumukseltaan vastaavan tuotteen, kun noita ei (kai?) enää saa. Näissä oli kauniit sävyt (suosikkini oli Juice Divine, mutta taisi olla useampi muukin, joita käytin aktiivisesti), hyvä peittävyys ja juuri sopivan hillitty kiilto - en osaa käyttää mitään vähänkään kimaltelevaa huulilla. Ja ettei menisi liian helpoksi, niin saisi mielellään olla suht edukas eli en ole halukas selektiivisiin merkkeihin satsaamaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 06.02.08 - klo:09:34 »
Mulle tuli mieleen että täällä on useasti mainittu Lorkun uusista 6H-kiilloista sävy nimeltä Forever nude. Oonkohan mä jotenkin sokea kun en ole koskaan kyseistä sävyä löytänyt kaupoista ???
Useammassa kaupassa olen yrittänyt tutkia kaikki sävyt moneen kertaan mutta en vaan löydä sitä.. Joko se on tosi suosittu sävy ja joka paikasta loppu tai sitten en vaan osaa lukea.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #697 : 06.02.08 - klo:09:59 »
Aquatar, jos yhtään auttaa niin tuon Forever Nuden sävynumero on 103. Voihan tuo olla aika suosittu sävy, itse löysin tuon ennen joulua Stockalta.
1c F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #698 : 06.02.08 - klo:20:11 »
^ Kiitos tiedosta, kävin Sokoksella taas tutkailemassa ja eipä sieltä löytynyt kuin 102 ja 104, ei 103:stä :-\ Tylsää jos se jäi heti pois valikoimista kun en edes ehtinyt näkemään :P
Tai voikohan sitten vaan olla tosiaan niin suosittu.. Se pahvihökkyrä oli kyllä lähes täysi, ja luulis että olis testeri kuitenkin vaikka joku sävy oliskin loppu.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #699 : 06.02.08 - klo:21:07 »
Viime viikolla L'orealilta poistui ainakin jotakin tuotteita valikoimasta. Linjaa kuulemma selkeytetään, mitä se sitten tarkoittaakaan ::)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 16.02.08 - klo:17:42 »
Mä en pysty käyttämään tahmeita huulikiiltoja, niin päätin sitten pelata varman päälle ja ostin Labello CareGloss&Shine. Ei tahmaa, mutta ei tätä ihan huulirasvaan voi verrata. Tuoksu ja maku on ihana, sellainen vadelma tai metsämansikka. Ostin tämän koulua varten, haluan väriä huulille, muttei mitään kovin räikeää. Toisena vaihtoehtona oli Maybellinen huulipuna, joka kosteuttaa (moisture extreme vai mikä onkaan), mutta piheys iski taas kerran ja päädyin tähän säästäen 5,5e. :D

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #701 : 25.02.08 - klo:23:28 »
Tuleeko kellään mieleen suositeltavaksi huulikiiltoa, jolla tulisi hieman samanlainen tulos kuin Bepanthenilla? Eli saisi vaalentaa huulia jonkun verran mielellään sävyä muuttamatta (ja jos muuttaa niin mielellään beigempään kuin pinkimpään). Ehdoton vaatimus on myös että kiilto ei kuivata huulia, hyvä tuoksu/maku on plussaa :) Käytän yleensä selektiivisiä merkkejä mutta myös hyvä markettikiilto käy.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #702 : 27.02.08 - klo:21:05 »
Osaako joku suositella jotain persikkaista huulikiiltoa, joka ei ole kovin tummaa, mutta ei myöskään pinkihtävää?
Myöskään hileitä ei saisi olla.  ::)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 27.02.08 - klo:21:09 »
^ Minusta tuohon kuvailuun voisi sopia Maybellinen Shiny licious sävyssä Peaches'n'cream. Se on vaalea persikkainen, hileitä ei ole, mutta väriä ei ilmeisesti hirveästi huulille tule.

Poissa witura

• HAIRahtanut
« Vastaus #704 : 27.02.08 - klo:22:26 »
^Onko kovinkin tahmea huulilla? Entäs tuoksu? (..kyselyikä)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos