Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189526 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #705 : 27.02.08 - klo:22:30 »
^ Eivät ole minusta kovin tahmeita, tuoksu on hyvä, juuri sellainen kaikissa, mitä sävy kertoo. ;)

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #706 : 28.02.08 - klo:07:45 »
Osaako joku suositella jotain persikkaista huulikiiltoa

Mua kiinnostais myös, ja huulipuniakin saisi suositella. Mielellään kunnolla peittäviä, en oikeen tykkää semmosista läpikuultavista.

Poissa pipsu

• Hiushörhö
« Vastaus #707 : 28.02.08 - klo:09:46 »
Yksi ihana persikkainen huulikiilto on Max factorin silk gloss peach glow. Tuolla saa kyllä niin upeat huulet, että! Koostumus on miellyttävä, ei siis tahmaa ja tuoksuu ihanasti toffeelta.

Feel the burn.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #708 : 28.02.08 - klo:10:19 »
^ Tuo menee kuitenkin enemmän pinkkiin päin mielestäni eikä ole niin lämmin persikkainen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #709 : 28.02.08 - klo:11:05 »
Minä en tykkää yleensä ottaen ollenkaan huulikiilloista: tahmaisuudesta, hileistä, esanssimausta ja koko ideasta, että pitkä INCI-lista syödään huulilta. Monet kiillot ovat minusta liian kiiltäviäkin. Päätin kuitenkin tulla kehumaan Clarinsin Colour Quench Lip Balm -kiiltoja. Kiva, huulirasvamainen koostumus, kaunis sävyvalikoima ja mieto maku. Kun tuommoisen ostin, kiillon arkikäyttö on lisääntynyt huomattavasti.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Copper

• Vieras
« Vastaus #710 : 28.02.08 - klo:11:30 »
^ Käytän kans noita Clarinsin Colour Quench Lip Balmeja ja voin yhtyä kehuihisi. Näillä saa ihanan luonnolliset, kevyesti kiiltelevät huulet. Poikaystäväkin tykkää, ei haittaa suukotellessa, kun on huulirasvamainen - ei tahmea eikä hileinen - koostumus. (Värillä nyt tietysti on sitten väliä.) Ainoa miinuspuoli noissa Clarinsin kiilloissa on tuoksu. Kiillot ovat (oman nenäni mukaan) kirsikan tuoksuisia enkä itse pidä yhtään kirsikan tuoksusta. Yöks.  :-X Onneksi tuoksu haihtuu nenästä suhteellisen nopeasti, joten kyllä nuo silti ovat suosikkikiiltojani. :)
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:11:32 kirjoittanut Copper »

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #711 : 28.02.08 - klo:11:32 »
Minä en myöskään pidä huulikiilloista tahmaisuuden ja maun takia. Punat taas tuntuu vähän turhan kuivattavilta ja jotenkin kovilta. Loistava välimuoto on Body shopin kiiltopuna sävyssä 01. Huulirasvamainen, mutta tulee sopivasti väriä huulille ja hieman hentoista kiiltoa, ei tahmaa eikä maistu millekään. Hentoinen melonin tuoksu kylläkin tuossa on mutta ei liian häiritsevä. Kova hinta minusta kuitenkin tällä on, 14 euroa ja joitakin senttejä päälle.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #712 : 28.02.08 - klo:17:37 »
Osaako joku suositella jotain persikkaista huulikiiltoa, joka ei ole kovin tummaa, mutta ei myöskään pinkihtävää?
Myöskään hileitä ei saisi olla.  ::)

Jos vielä jostain löydät niin L'Oreal Glam Shine sävyssä Mambo Juice. Ei mielestäni mene pinkkiin, eikä sisällä hileitä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Villis

• HAIRahtanut
« Vastaus #713 : 28.02.08 - klo:21:57 »
Ainoa miinuspuoli noissa Clarinsin kiilloissa on tuoksu. Kiillot ovat (oman nenäni mukaan) kirsikan tuoksuisia enkä itse pidä yhtään kirsikan tuoksusta. Yöks.  :-X Onneksi tuoksu haihtuu nenästä suhteellisen nopeasti, joten kyllä nuo silti ovat suosikkikiiltojani. :)

Minulla on onneton hajuaisti, mutta yritin nuuhkia. Ehkä tuo tuoksu on tosiaan kirsikkainen, vähän tulee mieleen karvasmantelikin. Joka tapauksessa tuoksu ei ole minun nenääni samalla tavalla läpitunkeva kuin joissakin muissa kiilloissa ja punissa.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #714 : 01.03.08 - klo:12:47 »
Mulle saisi myös suositella kohtuuhintaista huulikiiltoa, joka olisi huulilla nude/vaalea. Saa vivahtaa pinkkiin/persikkaan/koralliin/nougattiin kunhan nyt ei hullun räikeä ole. Hileitä voi myös olla kunhan ei jättisuuria. MF Silk Gloss on koostumukseltaan miellyttävä, mutta ainakaan sävy Mellow Pink ei näy huulilla muuten kuin kiiltona. Pigmenttiä saisi olla siis reilusti!

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #715 : 01.03.08 - klo:13:01 »
^Kokeile MAC:in huulikiiltoja. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, kuten Underage, Florabundance jne. Hinnat noin 20€.
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 01.03.08 - klo:16:07 »
^^L`orealin glam shine kiillot näkyy huulilla, ja kanssa tuo mellow pink ainakin mulla. Maybellinen jotkut näkyy myös, Lumene ei. Anytime ei näy. Urban decayn Lip gunk kiiltoja suosittelen jos jostain saat käsiisi. MACit myös huippuja.
Hang up the chick habit

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #717 : 01.03.08 - klo:16:24 »
L'Orealin Glam Shinet rokkaa! Ehdottomasti herkuimpia huulikiiltoja, mitä omistan :)
Mitä mieltä ootte Dior Addict -huulikiilloista? Olen kuolannut niitä jo kauan, mutten haluaisi ostaa sikaa säkissä, kun maksavat suht paljon.

edit:
Voin suositella myös Maybellinen Watershineja. Näkyvät sopivasti huulilla, jos haluaa läpikuultavaa, hentoa väriä.
« Viimeksi muokattu: 01.03.08 - klo:16:26 kirjoittanut aessaenity »
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 01.03.08 - klo:16:31 »
Mä etsiskelen persikkaista huulikiiltoa. Kaupassa hypistelin IsaDoraa, mutta päädyin piheyksissäni kuitenkin ostamaan Anytimen persikkaista huulikiiltoa. Ei tuo hirveästi väriä huulille. Tuoksu on aika, no ei mikään kauhean miellyttävä. Kaiken kaikkiaan aika turha ostos, kun väriä ei huulilla oikein näy. Olisikohan siitä IsaDorasta irronnut enemmän persikkaisuutta huulille? Nimeä en muista, mutta hylsy oli sellainen neliskanttinen. (Hyllyssä oli myös pyöreän mallisia huulikiiltoja, en tiedä miten eroavat toisistaan mutta jotain eroa niissä taitaa olla.) Maybellinen joku tuoksuhuulikiilto persikan sävyssä tuoksui kivalle, mutta mahtaako siitäkään mitään sävyä saada huulille. Ehkä pitäisi alkaa katsomaan jotain hohtopunia/kiiltopunia?

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 01.03.08 - klo:16:54 »
Mä tilasin itselleni Jessica Simpsonin Dessert Treats Lip Candy huulikiillon, väri oli niin kaunis kimaltava toffee.
Sävy oli itseasiassa Flavour Butterscotch Toffee. Avasin putkilon, mutta jestas sitä tuoksua! Hurjan imelä ja karamellimainen! En kyllä kyennyt edes kokeilemaan huulille. Mä en jotenkin ajatellut nyt taas, luulisi että tuo flavour-sana olisi edes kilisyttänyt jotain kelloja.

No, onneksi ei ollut kallis.

Revlonin Super Lustrous huulikiilto oli ihan ok, tuon hankin sävyssä Feelin' Flirty. Läpikuultava pinkki, tuo tosi vähän sävyä huulille. Sen sijaan Revlon Skinlights-sarjan huulikiilto oli aivan loistava! Koostumus oli jännä geelimäinen ja pakattu samanlaiseen tuubiin kuin Lancomen Juicy Tubesit. Mulla on sävy Opal joka on hohtava väritön, voi käyttää joko yksistään tai huulipunan päällä. Kesti huulilla pitkään, tykkäsin niin paljon että näitä tulee varmasti hankittua lisää.
« Viimeksi muokattu: 01.03.08 - klo:17:00 kirjoittanut siili »