Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183893 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #735 : 03.03.08 - klo:10:20 »
Mulle tuli mieleen että täällä on useasti mainittu Lorkun uusista 6H-kiilloista sävy nimeltä Forever nude.

Mie olen tykänny tosi paljon noista 6h-kiilloista. Kestää pitkään, mutta ei tahmaa. Tuo hyvä pysyvyys vielä suojaa minun kuivia huulia tosi kiitettävästi. Ainoa miinus kiilloissa on ne hileet. Eikä nekään muuten, mutta mulla niitä hileitä kulkeutuu pitkin naamaa.
Osaisikohan joku suositella jotain vastaavaa, vähemmän hileistä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 03.03.08 - klo:12:24 »
^Mä taas en ole oikeastaan tykännyt. Mulla on just toi forever nude, ja onneksi en ostanut muita kunen meinannut osata päättää sävystä. Hileet kyllä pysyy tiukasti,mutta muuten ei ja kuivattaakin vielä. Paljon parempia on tavalliset Lorkun kiillot, niistä kyllä tykkään, ja niistä löytyy myös hileettömiä versioita.
1b M ii

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 03.03.08 - klo:16:02 »
Minä olen ihastunut Goshin kiiltoihin. Ne on ihan sopivan hintaisia ja kokoisia, en tykkää minikiilloista. Minulta löytyy 3 sävyä, kaikki jättää väriä huulille eivätkä kamalasti tuoksu. Hyvin vaalea, vähän tummempi nude/vaaleanruskea ja vaaleanpunainen.

En ole kamalasti nyt kiiltoja ostellut kun pitää varastoja yrittää kulutta pois...
Hang up the chick habit

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 08.03.08 - klo:18:49 »
Onko Helena Rubinsteinin Full Kiss Cream Glosseissa millainen tuoksu?

Tuosta Speed Date Pink on tosiaan aika herkku sävy. Ja nimikin on ihana!

Mä sorruin mansikkanetin viime kuun tarjoukseen, Helena Rubinstein Stellars Gloss Double Star ( Satin & Ultra Sparkling ). Toinen pää on satiininen mattainen kaunis pinkki, ehkä hiukan vaalentaa huulia. Toinen pää on väritön kimaltava kiilto. Hylsyssä näyttää aika järkyttävän hileiseltä blig-bling ylilyönniltä, mutta huulilla kuitenkin aikas kiva, ei mikään törkeä. Ainut miinus muuten hyvässä kiillossa on haju! Ihme kosmetiikan dunkkis. Muistan joskus ostaneeni Lancomen huulikiillon joka oli samanlainen haisuli. Tuoksahtaako kaikki HR:n kiillot tälläiselle?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 15.03.08 - klo:16:09 »
Olen aivan ihastunut Chanelin Levres Scintillantes huulikiiltoon sävyssä 25 volage. Se on persikkainen pinkki ja toi on just sellainen sävy mitä olenkin hakenut. Tuo Chanel on koostumukseltaan aivan ihastuttava; ei tunnu tahmealta eikä kuivattavalta. Se tuntuu oikeastaan aika huulirasvamaiselta. Kiilto on ihanan hillitty, en siis pidä mistään peilimäisestä kiillosta. Ehkä parasta tässä on se, että se ei tuoksu eikä maistu millekään. Yleensä hajusteettomat huulikiillot haisee sellaiselle vahamaiselle, mutta tuo Chanel ei haise millekään. Levittyy hyvin ja pysyy ihan kohtuu hyvin. Mun lemppari huulikiilto ehdottomasti  :-* Astral sävy näyttää myös aika ihanalta, se on sellainen kylmä hilepinkki.

Toiseksi lemppariksi löysin MUS:in Lipgloss potin sävyssä future. Persikkainen sävyltään. Tämäkään ei tuoksu eikä haise millekään. Kiilto on ihanan hillitty tässäkin, sanoisin kiiltoa enemmän hohdoksi. Ei ole yhtään tahmeaa ja pysyy hyvin. Ei tunnu kuivattavalta. Ainut huono puoli mitä tästä keksin on se, että tämä on purkissa. Ei ole kovin hygieeninen lisätä esim. baarissa likaisilla sormilla... Tosin tämähän kuuluisi levittää siveltimellä, mutta ei sellaista jaksa baarissa mukana raahata... Kiiltoa saa sormella ottaessa hinkuttaa aika kauan, että väriä saa irtoamaan. Mutta joka tapauksessa tämä on mun toiseksi lemppari huulikiilto.

IsaDoran purkkihuulikiilto sävyssä discopink on kolmossuosikki. Siinä on kiva vaniljan tuoksu. Se on sopivan tahmeaa ja pehmeää, eli on helppo levittää ja ei kuivata.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 15.03.08 - klo:21:57 »
On tää ihku tää mun ostamani Calvin Kleinin Delicious Pout-huulikiilto! Eikä vähiten mun mielestä tosi tyylikkään tuubin vuoksi. Ostin tän sävyssä 409 Cupid, joka on tollanen nätti punainen (keskimmäisenä kuvassa) jossa hienoista kimalletta. Koostumus on todella samanlaista kun Juicy Tubesissa, sellaista sopivan tahmaista mutta ei kuitenkaan kauhean (voi kun oli älyllinen ilmaus..). Maku on tosi hedelmäisen makea ja tuoksu on myös, mutta se ei tuoksu liian voimakkaasti, eli ei tätä huulilta mun mielestä haista.. Nää CK-meikit on vastalanseerattuja jenkeissä, ja myyjä sanoi että kyllä näitä myydään Euroopassakin. Mun kiilto maksoi Macy'siltä ostettuna n.9,50€, vähän kallis mutta ostinpa kuitenkin :)

« Viimeksi muokattu: 15.03.08 - klo:22:07 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #741 : 15.03.08 - klo:22:05 »
Lainaus Viimeisin kosmetiikkahankintasi -ketjusta:

- Clinique Superbalm Moisturizing Gloss 09 Currant (todennäköisesti en kuitenkaan pysty käyttämään :()
Minua kiinnostais kuulla, mikset pysty käyttämään tuota huulikiiltoa! Se on oma uusi suosikkini, vaikkakin toisen sävyisenä. Olis kiva, jos piipahtaisit vaikka huulikiiltoketjussa kertoilemassa lisää. :)

Pyynnöstä piipahdan. :) Minulla siis on joku halvatun kosketusallergia huulissani, olen herkistynyt jollekin kosmetiikkatuotteiden sisältämälle ainesosalle. Tämä vaivakierre alkoi syksyllä eikä näytä syyllistä ainesosaa löytyvän. Olen testaillut eri merkkien huulikiiltoja ja –punia, ja kaikista on tullut reaktio. Siksi siis epäilen, etten pysty Cliniquen Superbalmiakaan käyttämään, vaikka niin toivoisin sen sopivan.

Luin aiemman kirjoituksesi Raspberry-sävyisestä Superbalmistasi ja tuote kuulostaa todella kivalta. Cliniquessa tai Superbalmissa ei siis ole yhtään mitään vikaa; vika on ikävä kyllä minussa.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 15.03.08 - klo:22:45 »
Aah, ongelma siis liittyy siihen vanhaan vaivaasi. Tosi harmi juttu! Muistakin lukeneeni iho-ongelmistasi jo aiemmin. Säikähdin vain aluksi, onko Superbalmeissa havaittu jotain yleistä vikaa, jonka takia niitä kannattaisi varoa... Minun kannalta onneksi ei!

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #743 : 20.03.08 - klo:12:24 »
Mistähän johtuu, että tuubeissa olevista huulikiilloista tuppaa se väriaine "irtoamaan" siitä värittömästä kiillosta? -> Tuubia kun puristaa niin ensin tulee ulos vain tuota väritöntä ainetta mutta ei sitä väriainetta ollenkaan.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #744 : 20.03.08 - klo:13:56 »
^ Samaa olen minäkin miettinyt, ärsyttävää kun tulee vaan kirkasta nestettä tuubista ensin. Mutta luulisin että sama tapahtuu myös applikaattorilla varustetuille kiilloille, sitä vaan ei huomaa koska applikaattori ottaa kiiltoa putken keskeltä. Tuubissa taas tavara tulee suoraan ulos toisesta päästä jonne se neste kerääntyy jos pitää samassa asennossa suurimman osan ajasta.
Muuta en nyt keksi, koska kirkas neste ei kuitenkaan ole huulikiillosta riippuvainen vaan ihan jokaisessa tuubissa on sama ongelma oli kyseessä sitten Diorin tai Maybellinen kiilto.

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 20.03.08 - klo:19:37 »
Mistähän johtuu, että tuubeissa olevista huulikiilloista tuppaa se väriaine "irtoamaan" siitä värittömästä kiillosta? -> Tuubia kun puristaa niin ensin tulee ulos vain tuota väritöntä ainetta mutta ei sitä väriainetta ollenkaan.

Tuo ongelma hoituu muuten aika kätevästi siten, että tuubissa olevaa hyytelöa puristelee vähän aikaa edestakaisin putkilon suulla. Puristaa siis ulospäin, ja ennen kuin mitään tulee ulos, puristaa takaisin sisään päin.

En ole keksinyt mitään muuta vaihtoehtoa ilmiölle kuin että ehkä väriaineen kanssa massa on koostumukseltaan erilaista, ja pelkkä hyytelö pyrkii valumaan kohti tuubin suuta..? Paha sanoa kyllä, miten asia oikeasti on.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

cherie

• Vieras
« Vastaus #746 : 22.03.08 - klo:20:56 »
lancomen kiillot eivät ainakaan mulla oo erottuneet, mutta biothermin kiillot menee heti erilleen...

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 22.03.08 - klo:21:15 »
^ Mulla on Lancomen Juicy tubetkin erottuneet.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #748 : 23.03.08 - klo:16:14 »
^Mullekin on joskus käynyt niin, että huulikiillot erottuu tuubissa. Jotkut olen heittänyt roskiin, muta erityisen rakkaat olen yrittänyt "elvyttää": kiiltopakkaus  minigrip-pussiin ja pyykkikoneeseen pyykkien kanssa, 30asteeseen pyörimään. Kone pyörittää ja sekoittaa sen taas tasaiseksi  ;)

Itse tykkään eniten ehkä Chanelin huulikiilloista, niistä tuhdimmista, ja Diorin, varsinkin kun ne uudemmat ovat tuoksuttomia (ei mulla mitään tuoksuja vastaan ole, mutta se vanhassa koostumuksessa ollut tuoksu rupesi tökkimään ajan myötä).

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #749 : 24.03.08 - klo:01:13 »
Heh, mahtava pesukonekikka ;D Pitää kokeilla. Itselläni ei myöskään Lancomen huulikiillot ole erottuneet, muut kyllä sitäkin ahkerammin.

Tällä hetkellä herkuimmat huulikiillot Cliniquen Full Potential Lips Plump and Shine, sävy 08 (pysyy huulilla loistavasti!) ja Diorin Lip Maximizer. Nämä ainakin itselläni toimii loistavasti huulia muhkeuttavien puolesta :P
So it goes.