Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183879 kertaa)

Poissa Lonka

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #75 : 29.03.06 - klo:20:38 »
Joku täällä hehkutti Maybellinen Water Shine Liquid Diamonsia. Kävin tänään katsastamassa ja se oli ihanaa! En oo ennen kokeillut. Oon ilmeisesti onnistunut aina ennen testailemaan jotain ihan ihme kiiltoja, kun ne ei ole ikinä olleet hyvän tuntuisia (vaan jotain ällölähmäisiä) tai vieläpä hyvän näköisiä, tai sitten haju tökkii, niinkuin MF:n silk glossissa. En oo sitten kiiltoja oikeastaan ennen ostellutkaan, no joku Revlonin kiilto on joka alkoi falskaamaan aika pian ja roskiin oli pakko heittää kun oli koko kassi limaisena pariin kertaan). Nyt olen syttynyt noille kiilloille oikein kovin, kun punia en jaksa käyttää paitsi aamulla laitan. On tuo Maybelline parempaa kuin Anytime, vaikka ei sekään huonolta tunnu ollenkaan. Niin ostin sävyn 10, pink frost (jos oikein muistan). Muoks. En muistanut oikein, pink ruby on sävyn nimi...
« Viimeksi muokattu: 31.03.06 - klo:10:35 kirjoittanut Lonka »

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 29.03.06 - klo:21:05 »
Onko kellään tietoa miten hyviä on Chanelin kiillot? Yksi tosi herkku väri olisi ebayssä melko halvalla (toistaiseksi), mutta tahmaako ne? Tai pysyvätkö hyvin? Entä millainen kiilto ja pigmentti? Täällä ei taida olla edes missään liikkeessä Chanelia myytävänä niin en pääse kokeilemaan.

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 29.03.06 - klo:21:37 »
Onko kellään tietoa miten hyviä on Chanelin kiillot? Yksi tosi herkku väri olisi ebayssä melko halvalla (toistaiseksi), mutta tahmaako ne? Tai pysyvätkö hyvin? Entä millainen kiilto ja pigmentti? Täällä ei taida olla edes missään liikkeessä Chanelia myytävänä niin en pääse kokeilemaan.

Multa löytyy yksi Chanelin cristalle gloss. Se ei ole kovin tahmea, vaan kohtuullisen ohutta. Kestävyys ja pigmentin määrä ovat keskitasoa. Luonnollisen näköinen huulilla, ei mikään megalasi/glitteri -kiilto. Ihan hyvä tuote. :)  Chanelilla on myös toisen niminen kiilto, levres scintillantes, se on  paksumpaa ja tahmeampaa. Siinä on reilusti pigmenttiä ja värit ovat kimaltavia. Mulla on joskus ollut sitäkin, ja tykkäsin kyllä. Olen kuitenkin enemmän ihastunut tuohon cristalleen, koska on luonnollisempi ja ei niin tahmea. :)

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #78 : 29.03.06 - klo:21:41 »
Mulla on Cliniquen colour surge impossibly glossy väri tropical sparkle. Mielestäni tuo tuoksuu melko pahalle. Väri on ihan nätti ja pysyykin. Toinen kiiltoni on Biothermin glossy shine kullan oranssi. Se on aika litkua, ja välillä kun puristaa tuubia, tulee vain väritöntä, ei oikein sekoitu. Anytimen Candy lips 4 löytyy myös, se on ihan ok mutta tuo väri sattui ostettua liian lilahtava.

Chanelilta olen ostanut levres lumiére intense sävy mysticin, se nyt ei oikein ole kiilto vaan puna koska on niin paksua. Laitetaan kuitenkin siveltimellä. Luulin että olisi ollut kevyempi, tilasin testaamatta strawberrysta. Tykkään kuitenkin, se on bilepunani.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 29.03.06 - klo:22:01 »
Joo se mitä katselin oli juuri tuota cristalle glossia. Kuulostaa juuri sellaiselle joksi kuvittelinkin. :) Pitää tarkkailla millä tasolla se hinta pysyy..

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 29.03.06 - klo:22:05 »
Joo se mitä katselin oli juuri tuota cristalle glossia. Kuulostaa juuri sellaiselle joksi kuvittelinkin. :) Pitää tarkkailla millä tasolla se hinta pysyy..

Suomessa tuo maksaa muuten  n. 24-25 euroa

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 29.03.06 - klo:22:21 »

Suomessa tuo maksaa muuten  n. 24-25 euroa

Meinasin kysyäkin, mutta ajattelin että varmaan jotain tuollaista se on. :) Tällä hetkellä tuo maksaisi kympin. Katselin yksi päivä noita enemmän, niin ilmeisesti jotain harvinaista sävyä on huudettu jopa lähes 50 dollarilla.  :o
« Viimeksi muokattu: 29.03.06 - klo:22:23 kirjoittanut loota »

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 30.03.06 - klo:00:29 »
loota, näkeekö siellä ebayssä jossain, millä hinnoilla aikaisemmin mitäkin tuotteita on huudettu, vai seurasitko siis ihan reaaliajassa? Mietin vaan, että miten siellä osais yhtään arvioida paljonko mistäkin kannattais huutaa, että olis mahiksia voittaa huuto.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 30.03.06 - klo:08:33 »
Jos googlella hakee, niin joskus sattuu sellainen linkki missä huutoaika on jo loppunut. Sitten jos menet katsomaan niitä tyyppien kommentteja toisistaan, niin niistä pääsee katsomaan niitä tuotteita (sellainen aika pitkä numerokoodi) jotka ne voitti ja mistä ne kommentoi.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #84 : 30.03.06 - klo:08:51 »
kiitos,kiitos neuvoista  :) eiku oikeaa väriä metsästämään ;)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 30.03.06 - klo:10:19 »
Itse ostin eilen sokoksen alesta Maybellinen Water Shine Liquid Diamonds -huulikiillon. Ei tosiaan oo yhtään tahmee ja levittyy ja pysyy hyvin. Ainoa asia mikä tuossa hieman epäilytti oli ne hileet  :D Päiväkäyttöön tuo voi ehkä olla hieman liian kiimaltavaan, mutta bilemeikkiin sopii varmasti paremmin..

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 02.04.06 - klo:17:00 »
Ostin Max Factorin Silk Glossin kaksi sävyä : Velvet Rasberry ja Satin Pink. Velvet Rasberry on mun makuun vähän liian pinkki (sellainen valkoisen-vaaleanpunainen), mutta tuo Satin Pink on aivan ihanaa. Näyttää huulilla tosi luonnolliselta, juuri sellaiselta kuin huulikiillon pitää näyttää.
1bFi

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #87 : 04.04.06 - klo:08:55 »
Mun tän hetken suosikkeja ovat  Maybellinen Water Shine Gloss, erityisesti Chrystal amethyst

Hmm? ??? Onkos tätä sävyä siis kahtena eri versiona? Ostin nimittäin tuon aiemminmainitun Water Shine Liquid Diamondsin, sävynä juurikin Crystal Amethyst. Tosin hyllyssä sanottiin tämän olevan nestemäinen huulipuna?

Tämä Liquid Diamonds tuntuu kyllä hyvältä huulilla, ehkä ihan pikkuisen meinaa kihelmöidä/kirvellä/kuumottaa jostain syystä... ja kiiltohippuja tässä on hieman liikaa munkin(kin) makuun noin jokapäiväisessä käytössä.

EDIT: Höh, nyt päivän käytön jälkeen tuntuu, että huulet on hieman kuivahtaneet ja karheat..  :-\
« Viimeksi muokattu: 04.04.06 - klo:19:58 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 04.04.06 - klo:19:24 »
Ostin Lumenen Ready-to-Shimmer huulikiillon Anttilasta, kun se maksoi alle kaksi euroa. Ihan ok, ei mitenkään erityisen pysyvä. Tuo kiiltoa riittävästi, eikä ole tahmea. Kyllä se tuohon hintaan kannatti ostaa, vaikken tykkääkään yhtään tuosta levityssysteemistä.
1b M ii

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 04.04.06 - klo:20:39 »
Ostin viime syksynä ulkomailta Lancomen star bronzer -huulikiillon. Aivan ihanan sävyinen (or rose) ja sellainen huulirasvamainen. Herkullinen kookoksen tuoksukin siinä oli. Nyt kuitenkin huomasin, että se tuoksu on muuttunut pahaksi. Se tuoksuu nykyään enemmänkin pilaantuneelta kookokselta. :'( Melkein täysi tuubi mulla vielä on, koska olen käytellyt sitä tosi säästeliäästi.  :-\
Jossain lehdessä näin sen kuvan, joten se on varmaan tulossa nyt Suomen markkinoillekin. Tekisi kyllä mieli ostaa kesäksi uusi, ja käyttää se heti kesän aikana, ennen kuin haju ehtii muuttua.