Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182688 kertaa)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #765 : 18.04.08 - klo:20:38 »
^^Se ei ole ollenkaan tahmainen kyllä. Mac Factorin Silk Glossit ovat myös tuollaisia pehmeitä ei-tahmaavia, mutta niissä on paljon hilettä. Mulla ainakin noi hileet saa aikaan sellaisen ärsyn röpelötunteen huulilla Mihinkähän tota nyt osaisi verrata... Vähän kuin huulirasvaa, mutta se ei vaan imeydy.. Noi Superbalmitkin vaikuttavat kivoille, mutta niistä ei tosiaan taida oikein väriä lähteä.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 19.04.08 - klo:13:42 »
Mun ehdottomaksi huulikiiltosuosikiksi on noussut Shiseidon Touche Brilliance Lèvres. Todella ihanan silkkinen koostumus, ei sisällä hileitä ja tuntuu jopa kosteuttavan huulia! Levittyy kauniisti ja antaa ihanan kiillon huulille. Vaikka kiillot ovat hyvin perinteisessä kierremekanismiputkilossa, on se niin hyvin suunniteltu, ettei kiiltoa jää putkilon kierteisiin tursuamaan, eikä sitä näin ollen mene myöskään hukkaan. Ja sivuhuomautuksena: kiilloissa on aivan ihana tuoksu ja maku!  ;D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #767 : 19.04.08 - klo:18:01 »
Kävin tänään Kicksissä ja siellä oli Cliniquen konsulentti, joka sanoi että Glosswearit on uusiutumassa kesällä pitkäkestoisemmiksi. Toivottavasti siitä ei tule sellaista kuin monet pitkäkestoiset huulikiillot, jotka kuivattaa ja kuoriutuu huulilta.

Glosswearit ilmeisesti korvautuvat Long Last Glosswear SPF15:ta, http://www.clinique.com/templates/products/sp_shaded.tmpl?CATEGORY_ID=CATEGORY4901&PRODUCT_ID=PROD13113. Sävyvalikoima näyttää ainakin hyvältä ja suojakerroin on plussaa, osa vanhoistakin sävyistä näyttäisi säilyneen.

Täältä löytyy kuvia parista sävystä huulilla: http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/clinique-long-last-glosswear-spf-15-pretty-new-shades-long-lasting-lip-protection/
http://www.makeupandbeautyblog.com/product-reviews/lip-look-clinique-long-last-glosswear-spf-15-in-bamboo-pink/

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #768 : 19.04.08 - klo:18:14 »
^Voi kuinka mukavaa! Aina metsästän aurinkosuojalla varustettuja huulimeikkejä, niitä on niin vähän myynnissä. Tulispa nämä äkkiä kauppoihin!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #769 : 19.04.08 - klo:18:15 »
^^ Aika kivoille vaikuttaa, näkyy olevan vanhoja sävyjäkin uusiks laitettu.
Tänään laitoin pitkästä aikaa Superbalm glossia, ei ole tullut käytettyä kun siitä ei saa yhtään sävyä. Pienen pieni häivähdyskin olisi kiva, mutta tää on vaan pelkkää kiiltoa. Onneksi ees kosteuttaa.
Full Potetialit ovat ihan lemppareita kaikista kiilloista, väriä, pysyvyyttä, eivätkä kuivata.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #770 : 19.04.08 - klo:23:20 »
Mun ehdottomaksi huulikiiltosuosikiksi on noussut Shiseidon Touche Brilliance Lèvres. Todella ihanan silkkinen koostumus, ei sisällä hileitä ja tuntuu jopa kosteuttavan huulia! Levittyy kauniisti ja antaa ihanan kiillon huulille.

Kuulostaapa hyvältä, löytyykö Mansikkalasta?

Kiitos Hellekalle, tuo Arden kuulosti myös hyvältä, pitää käydä tyypittämässä se jossain kun tuo linkin sävy näytti liian persikkaiselta mulle, ei näyttänyt ihan rehdiltä pinkiltä, en tiedä miten todenmukainen on.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 19.04.08 - klo:23:22 »
^ Touche brilliancea pitäisi löytyä mansikkalastakin. Ei kuitenkaan Shiseidon vaan Yves Saint Laurentin puolelta, eli YSL:n kiilto on kyseessä. Siinähän taitaa olla hyvin samanlainen hylsy kuin Touche eclat valokynässäkin.

edit. Okei, sori. Ajattelin, että tuskin on kahta samannimistä kiiltoa olemassa, mutta näkyy olevan. :)
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo:11:02 kirjoittanut Magia »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 19.04.08 - klo:23:31 »
^^No mä kyllä tarkoitin ihan tätä Shiseidon huulikiiltoa (the makeup lip gloss/ touche brilliance lèvres): http://www.neobeauty.com/shismaklipgl.html

Edit. Omani olen ostanut La Preya-nettikaupasta (www.lapreya.com), jossa kiillot ovat nyt alennuksessa.
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo:08:30 kirjoittanut Heleena »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 20.04.08 - klo:11:54 »
Thanks ladies! Tuolla La Preyalla ei näyttänyt olevan niitä sävyjä joista olin kiinnostunut, hinta olisi kyllä tosiaan edullinen. Käyttääkö juurekset paljon tuota kauppaa, onko tilaukset tulleet ihan hyvin? Onko sille muuten omaa ketjua, mulla ei haku toimi.

Onko kukaan kokeillut tuota Magian vinkkaamaa YSL:n kiiltoa, onko millainen? Olen avoin kaikille huulikiiltoehdotuksille, niitä ei voi ikinä olla liikaa.  :D

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #774 : 20.04.08 - klo:12:13 »
Onko kukaan kokeillut tuota Magian vinkkaamaa YSL:n kiiltoa, onko millainen? Olen avoin kaikille huulikiiltoehdotuksille, niitä ei voi ikinä olla liikaa.  :D

Mulla on YSL:n Touche brillance, sävy 3, joka on sellainen viileä vaaleanpunainen sävy. Väriä ei tästä sävystä hirveästi jää huulille, mutta kiiltoa sitäkin enemmän. Hileitä on runsaasti, mutta mua ei hileisyys haittaa. Valokynämäinen tekniikka on kätevä, ja helppo levittää huulille.

Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #775 : 20.04.08 - klo:16:47 »
Thanks ladies! Tuolla La Preyalla ei näyttänyt olevan niitä sävyjä joista olin kiinnostunut, hinta olisi kyllä tosiaan edullinen. Käyttääkö juurekset paljon tuota kauppaa, onko tilaukset tulleet ihan hyvin? Onko sille muuten omaa ketjua, mulla ei haku toimi.

Sori OT (viestin saa siirtää, jos on tarvis): mä olen tilannut tuolta monta monituista kertaa, ja aina on kaikki toiminut erinomaisesti! Toimitus on tosi nopea (2-3 päivää), tuotteet on pakattu hyvin, eikä virhelähetyksiä ole mulle sattunut. Putiikkihan sijaitsee Jerseyn saarella, joten tilauksissa pitäisi muistaa se 45 euron raja, mutta mä olen luottanut tullin tyhmyyteen ja tilannut välillä reilusti sen ylikin, ja tulli on osoittanut tyhmyytensä (tai mulla on vaan ollut tuuria, sillä firma merkkaa aina tilauksen arvon paketin päälle), eikä paketit ole ikinä jääneet tulliin. Bongasin tän kaupan aikoinaan muistaakseni tuolta "Mitä nettikauppoja olen käyttänyt..."-ketjusta, mutta omaa ketjua kaupalle ei taida olla.
« Viimeksi muokattu: 20.04.08 - klo:17:09 kirjoittanut Heleena »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #776 : 20.04.08 - klo:22:28 »
^ Oikein kiva kuulla, kiitos kattavista tiedoista, ei jäänyt enää kysymyksiä kun tuli kaikki niin hyvin.  :D

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #777 : 20.04.08 - klo:23:45 »
^ nyt menee huulikiiltoketju pahasti hakoteille mutta pitää sellanen kysyä tosta nettikaupasta vielä että löytyykö sieltä kuvia noista eri sävyistä missään? Vai pitääkö kahlata aina merkin omat sivut läpi ja etsiä sieltä kuvaa? En oikeen löytänyt tuolta La Preyan sivuilta.. Ihan kivan näköinen nettikauppa kyllä, vois tuolta joskus tilaillakin!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 27.04.08 - klo:11:52 »
En onnistunut löytämään haulla mitään kokemuksia Clarins Colour Gloss -kiilloista. Olisin kiinnostunut kuulemaan, millainen tuote on kyseessä. Clarinsin tuotteet ovat yleensä olleet aina positiivisia yllätyksiä, joten odottaisin tältäkin luonnollisesti hyvää laatua.

Kenelläkään kokemuksia?

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #779 : 02.05.08 - klo:21:04 »
Pakko kehaista Estée Lauderin High Gloss -huulikiiltoa ja etenkin omistamaani sävyä 07 pearl.
Sävy on vaaleanpunainen, hyvin kiiltävä ja nimensä mukaisesti siftaa valon mukaan kultaan/ beigeen. Ei kuitenkaan liian raju huulilla vaan aikas nudemainen mutta hyvin hohtava.  :-*

Omistamani koko on 7 ml ja aion ostaa kyllä täysikokoisen kun tämä loppuu.
Kestää huulilla hyvin, ei kuivata. Hohtaa pienillä hileillä, en tykkää isoista ikävistä hileistä jotka tuntuvat huulilla ikävältä.
Eikä mielestäni niin tahmainen kuin juicy tubesit.   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.