Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183899 kertaa)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #780 : 02.05.08 - klo:21:08 »
Muistaakseni mulla on ollut tuommoinen Clarinsin Color Gloss kultaisena joskus muinoin. Oli ihan ok, sävy vaan ei ollut käytännöllinen. Pysyi ihan hyvin, ei tahmea, eikä kuivattanut.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #781 : 02.05.08 - klo:22:16 »
Tuo Kameleontin kehuma kiilto on muuten aivan ihana, väri, tuoksu ja huulirasvamainen tunne huulilla.  :-* Lauderin High Glossit ovat muutenkin aivan ihania, samoin kuin Shiseideon kiillot, joista tällä sivulla olikin jo puhetta. Nuo Shiseidot ovat ihanan huulirasvamaisia, kiiltäviä ja ihanan sävyisiä.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #782 : 02.05.08 - klo:22:29 »
Tilasin äidille äitienpäivälahjaksi tuollaisen Clarinsin kiillon, kun olivat Strawberrynetissä alessa ja pakkohan sitä oli vähän itsekin kokeilla. ;D Tykkäsin kyllä kovasti siitä miltä tuo tuntui ja näytti huulilla. Ei ollut tahmea vaan lähempänä sellaista huulirasvamaista pehmeää tuntua, mutta vaikutti kuitenkin ihan hyvin pysyvältä. Kiilto oli mun makuuni juuri sopiva ja luonnollisen kiiltävä eikä sellainen vinyylimäinen. Sävy Rose Quartz toi myös ihan hyvin sävyä huulille, mutta tuo ei oikein istunut minun väritykseen. Miinusta tulee vähän hajusta / mausta joka oli jotenkin tosi teollinen ja kumma.
1c M ii

Poissa tiita

• HAIRahtanut
« Vastaus #783 : 03.05.08 - klo:18:08 »
Nyt on pakko hehkuttaa Max Factorin Silk Glossia. Tänään sellaisen tarjouksesta bongasin mukaani ja rakastuin heti. Sävy arkikäyttöön aika voimakas (Elegance), mutta muita sävyjä en korista uskaltanut ottaa (tämä oli ainoa, jossa oli korkin ympärillä teippiä = kukaan ei ole kokeillut). Tuntuu huulilla ihanalta, aivan kuin huulirasvaa olisi. Olen tottunut aika liisterisiin koostumuksiin, siksi tämä tuntuu kait niin kevyeltä. Ja kestää ja kestää. Yleensä miun kiillot häviää minuuteissa. Pari kolme tuntia sitten tätä laitoin ja kestänyt kahvit sekä päiväunet. Tätä ostan lisää!
Kyllä se siitä, koska aina se siitä

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #784 : 04.05.08 - klo:09:19 »
Minäkin olen tilannut La Preyasta muutaman kerran ja toimitus ollut todella nopeaa ja tuotteet tulleet hyvin pakattuina. Tuolla käy myös OP elecktron.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #785 : 04.05.08 - klo:13:17 »
Ei hitsi, minä vaan sorrun koko ajan ostamaan lisää noita Chanelin Levres Scintillantes-kiiltoja, pelkästään se nätti hylsy jo huutaa minua ostamaan ne kaikki! Nyt minua kiehtoo vielä sävy 105 Sideral. Mulla on jo 104 ja 106 ja pari muuta mutta tuota en ole edes kokeillut.

Olisiko kellään kokemusta onko tuo miten räväkkä livenä joten onko enemmän iltakäyttöön? Muistelen että se oli yllättävän lila tai fuksia hylsyn läpi katsottuna.

http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=68786&region=US&src_affiliate=4461&goChar=C

edit. Ja sitten vielä siitä Clarinsin Color Quench Lip Balmista, osaisiko joku verrata sävyjä Light Pink ja Candy Rose?
« Viimeksi muokattu: 04.05.08 - klo:13:47 kirjoittanut Amy »

Poissa Lavendar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #786 : 09.05.08 - klo:19:13 »
En onnistunut löytämään haulla mitään kokemuksia Clarins Colour Gloss -kiilloista. Olisin kiinnostunut kuulemaan, millainen tuote on kyseessä.

Mulla on sävy 02 Perle (vaalean toffeen sävyinen). Huulirasvamainen koostumus (eli ei tahmainen) ja siten mukava levittää, mutta väriä ei juurikaan tule. Vaalentaa ehkä hitusen huulia ja antaa luonnollista kiiltoa. Tykkäilen arkikäytössä. Tätä on helppo sutia ilman peiliäkin. Ei tuoksu/maistu juurikaan miltään. En kuitenkaan maksaisi tästä normihintaa, sillä marketista löytyy samantyylisiä (esim. MF Silk Gloss).

Copper

• Vieras
« Vastaus #787 : 14.05.08 - klo:14:40 »
Onko jollain kokemusta Nivea Beauten Volume Shine Glacé -huulikiilloista, ovatko tahmaisia, onko pigmenttiä? Sävy mango näyttäisi aivan ihanalta! Voisin hankkia sen kyllä. :D

http://static.iltalehti.fi/kauneus/huularitSPS_410_mt.jpg (sävy mango kuvassa toinen oikealta)
« Viimeksi muokattu: 14.05.08 - klo:14:44 kirjoittanut Copper »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #788 : 17.05.08 - klo:18:32 »
Bongasin tälläisen: eli ohjeita kuinka erotat feikki-Juicy Tubesin aidosta.. http://reviews.ebay.co.uk/Fake-Lancome-Juicy-Tubes-How-to-spot-them_W0QQugidZ10000000004568409

Psst, mansikkanetissä on noita Juicy Tubeseja aika halvalla nyt.. Houkuttais ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #789 : 17.05.08 - klo:18:58 »
Onko jollain kokemusta Nivea Beauten Volume Shine Glacé -huulikiilloista, ovatko tahmaisia, onko pigmenttiä? Sävy mango näyttäisi aivan ihanalta! Voisin hankkia sen kyllä. :D

Lainaan kommenttini tuolta toisesta ketjusta: kiva koostumus, ei liian tahmainen, hyvä pysyvyys, eikä kuivata huulia. Tuovat huulille runsaasti kiiltoa ilman glittereitä. Multa löytyy sävyt Sorbet ja Candyfloss, pigmenttiä on kohtalaisesti, toisaalta tykkäänkin ehkä enemmän sellaisista läpikuultavista kiilloista :)

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #790 : 17.05.08 - klo:19:43 »

Mutta eikös ne oo aina maksaneet tuon 21 dollaria, kuten nytkin? En löydä halpoja Tubeja paitsi sen yhden unboxed kappaleen.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #791 : 17.05.08 - klo:19:48 »
^Eilen niitä oli vielä 2 valikoimissa, en tiedä onko aiemmin ollut enemmänkin?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #792 : 17.05.08 - klo:20:30 »
Mutta eikös ne oo aina maksaneet tuon 21 dollaria, kuten nytkin? En löydä halpoja Tubeja paitsi sen yhden unboxed kappaleen.
Kirjoittaessani viestiä siel oli viel kahta eri sävyä, nyt on enää tätä yhtä. http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=80276&CatgId=19

Edit. Siis joo eli tota unboxedia meinasitkin että sen huomasit. Mitä vikaa niissä sitten on? *tyhmäminä*

Edit2. Samaa ajattelinkin kuin Emi-lyn, mutta en aatellut että sillä on mitään väliä kun roskiin se kuitenkin menee (tai tästähän on ollut juttua meikkifriikkiketjussa että kuka heittää, kuka ei ;D)
« Viimeksi muokattu: 17.05.08 - klo:20:36 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #793 : 17.05.08 - klo:20:32 »
^ Ovat ilman sitä Lancomen hopeista pahvipakkausta. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Valentine

• Vieras
« Vastaus #794 : 17.05.08 - klo:23:01 »
Hieman off: mutta miksi niissä ei ole pakkausta? En keksi yhtään hyvää syytä, jos ovat ihan aitoja ja normaali laatuisia... ???