Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189226 kertaa)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #795 : 17.05.08 - klo:23:58 »
^Pakkaus on todennäköisesti vaurioitunut jossain vaiheessa joten tuote on myytävä ilman sitä. Tavallisessa liikkeessä ei tuollaisten myynti oikein onnistu mutta pitää muistaa että Mansikkala on outlet-tyyppinen kauppa ja siksi siellä on välillä tuotteita ilman pakkauksia tai jotain tarroja/tekstejä.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Puhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #796 : 18.05.08 - klo:08:50 »
Psst, mansikkanetissä on noita Juicy Tubeseja aika halvalla nyt.. Houkuttais ;D
Mutta eikös ne oo aina maksaneet tuon 21 dollaria, kuten nytkin? En löydä halpoja Tubeja paitsi sen yhden unboxed kappaleen.
Kirjoittaessani viestiä siel oli viel kahta eri sävyä, nyt on enää tätä yhtä. http://eu.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=80276&CatgId=19

Edit. Siis joo eli tota unboxedia meinasitkin että sen huomasit. Mitä vikaa niissä sitten on? *tyhmäminä*

Ei mitään "vikaa", eikä väliä  :) Luulin vain että siellä olisi jossain jemmassa enemmänkin alennus Tubeja ja tarkoitin vain että ainoastaan tuon löysin  :D

Copper

• Vieras
« Vastaus #797 : 18.05.08 - klo:21:59 »
Onko jollain kokemusta Nivea Beauten Volume Shine Glacé -huulikiilloista? Sävy mango näyttäisi aivan ihanalta! Voisin hankkia sen kyllä.

Lainailen itseäni. Kävin tänään testaamassa tuota Mango-sävyä. Se oli kädellä todella hyvän tuntuinen, mutta oli ehkä hiukan liian värikäs mun makuuni. Kaunis sävy se toki oli. Jätin sitten sen ja muut samanmerkkiset huulikiillot väliin. Päädyin ostamaan Clarinsin Instant Light Lip Perfectorin, sen aprikoosin/persikan sävyisen. :-* Pinkimpi mulla jo ennestään olikin. Pidän noista Clarinsin Lip Perfectoreista kovasti: ihana koostumus ja kivat perussävyt. Sopivat hyvin huulipunien kanssa ja ihan sellaisenaankin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 18.05.08 - klo:22:39 »
^Copper, kertoisitko noista Lip Perfectoreista enemmän? Alkoivat kiinnostaa :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #799 : 18.05.08 - klo:22:41 »
^ Sivulla 31 haastellaan asiasta lisää. Tuo omani on alkanut tosiaan haista.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Copper

• Vieras
« Vastaus #800 : 18.05.08 - klo:22:58 »
^ Itselläni ei ole esiintynyt tuossa pinkissä, jota olen jo pitempään käyttänyt, mitään hajumuutoksia. Ehkä se johtunee siitä, että puhdistan usein ja lähes jokaisen käyttökerran jälkeen sen levityspään? ???

Kertoisitko noista Lip Perfectoreista enemmän? Alkoivat kiinnostaa :)

Mulla ei tosiaan ole noista Clarinseista muuta kuin positiivista sanottavaa. Ne käyvät huulipunan alle tai päälle tai yksinäänkin, kuten niitä yleensä käytän. Pinkkiä kun olen pistänyt kunnolla, siitä on saanut huuliin tosi kivan pinkin häivähdyksen. Toivottavasti tuo persikkainen toimii samalla tavalla! Tuoksu on noissa ihan mukavan mieto ja sopivat vähän rohtuneemmillekin huulille. Omia huuliani ne jopa tuntuvat pehmentävän ja hoitavan. Yleensä inhoan tahmaisia huulikiiltoja ja nämä eivät ole onneksi sellaisia. Ainoastaan siinä tapauksessa, jos etsii huulten omaa väriä muuttavaa kiiltoa, nuo Lip Perfectorit saattavat olla hieman liian hailakoita. Nämä ovat kyllä rakkaimmat huulikiiltoni ikinä!!! :-*
« Viimeksi muokattu: 18.05.08 - klo:23:01 kirjoittanut Copper »

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #801 : 19.05.08 - klo:10:27 »
Clarinsia on näköjään jo yllä kehuttukkin  :D Ostin sokoksen kanta-asiakasalennuksella kyseisen merkin ekan huulikiiltoni Gloss Appeal sävy 04. Kiva "vanha" pinkki, jossa hieman kultaista hohdetta. Näyttää huulilla melkeen omien huulien väriseltä, ei liikaa kiiltoa tai tahmaisuutta, pysyy hyvin, ei tuoksu (maistu) pahalle ja tuntuu pitävän kosteudenkin. Ihana  :D
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #802 : 22.05.08 - klo:20:57 »
Nyt on testattu Cliniquen uusi Long Last Glosswear SPF15. Ostin lähinnä suojakertoimen takia kesää ajatelen. Plussaa hajuttomuudesta ja hyvästä pysyvyydestä, kiiltääkin ihan mukavasti. Miinusta siitä, että on tod. tahmeaa, hiukset liimautuu kiinni tuulisella ilmalla  >:( Ja lisämiinus siitä, että maistuu samalle kuin Lancomen väritön huulikiilto SPF15, tosin miedommalle. Ehkä se on se aurinkosuoja-aine, mikä on se pahanmakuinen  ??? Sävy 11 Clearly Pink on huulissa lähes väritön, pienoinen pettymys, kun pakkauksessa se on niin herkullisen pinkki.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 22.05.08 - klo:22:02 »
Minulta löytyy myös Cliniquen uutuuskiilto Long last glosswear sävyssä Cabana crush. Olin yllättynyt miten tahmea koostumus noissa on, melkein kuin juicy tubesit ::) Mutta ainakin kestää. Sävyä saisi tulla enemmän huulille, varmaan tulee enimmäkseen käytettyä huulipunan kanssa. Oikeastaan ostin minäkin juuri suojakertoimen takia kesää ajatellen.

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #804 : 24.05.08 - klo:21:26 »
Miksi kaikissa huulikiilloissa pitää olla niitä helkutin hileitä >:( Ärsyttää, kun ne on parin tunnin päästä kerääntyny huulen reunoille. Bourjois'n 3D-huulikiilloissa ei ole hileitä, täytyy varmaan tilata lisää niitä. Pidin kovasti tuosta keväällä tilaamastani, se on jopa melkein kulunut loppuun. Olisin halunnut ostaa Max Factorin Silk Glosseja, mutta niissäkin näkyi olevan hileitä. Vai katsoinko väärin?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #805 : 24.05.08 - klo:21:32 »
^Mun mielestä ei ole yhtään noissa hileitä, tai sit olen ihan sokea...
Hang up the chick habit

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 24.05.08 - klo:21:34 »
^^ Mulla on ainoastaan peach glow, eikä siinä kyllä varsinaisia hileitä ole, vaan pienen pientä hohtoa, joka näyttää kivalta huulilla.
1b M ii

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 25.05.08 - klo:01:38 »
Osassa Silk Glosseista taitaa olla hileitä ja näkyviä sellaisia, mutta sitten on myös erikseen hileettömiä versioita, jotka ovat helmiäshohtoisia. Itse asiassa en tiedä, että onko Silk Glosseisa enää edes saatavilla noita hileisiä versioita?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

daffodil79

• Vieras
« Vastaus #808 : 25.05.08 - klo:03:55 »
Itse olen Ihastunut nyt Urban Decayn kiiltoihin ja j. simpson hyvänä kakkosena.Urban Decayltä ostin pari lube in tubea ja   pari xxx "glitteri" kiiltoa. Nämä viilentää ihanasti huulia ja kestää hyvin. Liekkö vaikka pullistaakin kun se viilennys jotenkin kihelmöi huulilla  ::).  MAC tietty on mun kesto suosikki.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #809 : 25.05.08 - klo:12:29 »
^^^Silk Glosseissa on erikseen se Frost- linja, eli niissä on sit näkyviä hileitä. Normeissa on vaan hyvinhyvin pientä hohtohippua.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree