Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189753 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #825 : 12.06.08 - klo:14:12 »
Ai hitsi, olivatko ne Tendertonesit niitä rasiassa olevia? Silmäilin niitä standilla ja oisin varmasti napannut mukaan jos olisin tajunnut että niissä on SPF. :-\

Vakiovalikoimaan kuuluvat värilliset huulirasvat on Tinted lip conditionereja, juuri ilmestyneet Tendertonesit on samanlaisissa purkeissa kuin Paint potit. Molemmissa on spf15.
En tiedä onko Stockalle jo ilmestyneet Tendertonesit, mutta luulisin että olet katsellut niitä Tinted lip conditionereita :)

Edit: Tendertoneissa siis spf12 ja Tinted lip conditionereissa spf15.
« Viimeksi muokattu: 12.06.08 - klo:14:16 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #826 : 12.06.08 - klo:14:32 »
^ Koskakohan noi Tendertonesit tulee Stockalle, vai tuleeko ollenkaan? Mä olen menossa taas ensiviikolla (ti-to) Helsinkiin ja pari sävyä noista Tendertoneseista houkuttelisi. No onneksi siellä on ainakin Tinted Lipconditionerit, joista voisin harkita sävyä Fuchsia Fix. Noissa Tendertoneseissa on vaan ihana sävy tuo E-Z Baby "Sheer milky pink". :-*
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #827 : 12.06.08 - klo:14:37 »
Tendertonesit olivat Kööpenhaminassa esillä jo viime viikolla. varmaan tulevat ihan lähipäivinä Stockalle jos ovat tullakseen :)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 12.06.08 - klo:14:40 »
^ Tendertonesit näyttävätkin todella heikkopigmenttisiltä mitä nyt spectran Tendertones swatch-ketjussa katselin. Ehkä käännyn Tinted Lipconditionerien puoleen, kun niissä tuntuu olevan vähän enemmän pigmenttiä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #829 : 12.06.08 - klo:14:51 »
Minä tilasin pari Tendertonesia jo ebaystä malttamattomana, kun Stockan myyjä ei osannut sanoa tuleeko vaiko ei.. :D Mulle on tulossa E-Z baby ja Tread gently.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #830 : 13.06.08 - klo:15:37 »
Ihania sävyjä noissa Tendertoneseissa!  :-* Varsinkin Hush, hush, Honey bare ja Sweeth tooth. Harmi että niissä Tinted lip conditionereissa on huonommat sävyt, jos niitä kerran jo Stokkalta sais.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #831 : 03.07.08 - klo:15:57 »
Kesän huulikiiltofriikkeys on huipussaan. Glamour-lehdestä saadut Benefit kiillot ovat olleet ahkerasti käytössä, mielettömän hyviä ovatkin.
Cliniquen Long Last Glosswearit kuluneet ihan liikaa (kaiken hyvän saan loppumaan), samoin Clarinsin Gloss Appeal, jonka ostin huvikseni alesta ja se osoittautui todella toimivaksi. Hyvälle tuoksuu ja kosteuttaa huulia.

Nyt on sitten Revlonille tullut uusia ColorStay Mineral Lipglazeja. Prismassa noita oli, Anttilassa ei. Jotain kymmenisen sävyä, mutta kaikista ei ollut myyntikappaletta, ainoastaan tester, mur! Varsinkin siitä sävystä jonka minä olisi ostanut. Mukavasti hohtoa, muttei hilettä ja ainakin kädellä kivan tuntuisia, tuoksu miellyttävä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kotikisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #832 : 05.07.08 - klo:22:06 »
Kesän huulikiiltofriikkeys on huipussaan. Glamour-lehdestä saadut Benefit kiillot ovat olleet ahkerasti käytössä, mielettömän hyviä ovatkin.

Mäkin olen tykännyt kovasti Glamour-lehden Benefit kiillosta! Sopiva koostumus ja ihana pinkki sävy!  :-* Olen elokuussa menossa Nykkiin ja suunnittelin, että voisin tuoda sieltä useamman Benefitin kiillon (kaiken muun krääsän lisäks ;) ). Mahtaako ne vaan olla täsmälleen samanlaisia koostumukseltaan ja värisävyiltään, kuin tuo lehden mukana tullut kiilto?

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #833 : 05.07.08 - klo:23:02 »
Mulla on ollut tuon Glamour-kiillon lisäksi yksi Benefitin kiilto, 24K Gold, joka oli yhtä ihana koostumukseltaan (ja tuoksukin oli muuten sama ihana kuin tuossa Her Glossinessissa). Väriltään se oli kaunis kulta, jota voi käyttää sellaisenaan tai vaikka huulipunan päälle. Taisin siitä kirjoittaa vähän kommenttejakin tuonne Loppuun kuluttamasi tuotteet -ketjuun aikoja sitten. Näissä mun molemmissa Benefitin kiilloissa on vaan yksi mutta: ne kuluvat ihan älyttömän nopeasti loppuun! Mulla on ollut käytössä tuo Her Glossiness nyt ehkä pari viikkoa, ja viimeistä kolmannesta jo viedään. Toki sävytkin ovat olleet melko neutraaleja, joten kiiltoa tulee lisättyä useasti, mutta onhan tuo aika nopeaa kulumista kuitenkin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #834 : 05.07.08 - klo:23:13 »
Minä olin aluksi todella yllättynyt, että miksi tämä Benefitin kiilto tuntuu kuluvan niin nopsaan kun yleensä en saa kiiltoja loppumaan millään, mutta sitten vertailin tuotekokoja suhteessa muihin kiiltoihini ja tämähän on oikeasti todella pieni, 3 g (0.10z). Tuo iso putkilo vaan hämää. :-\
 Mutta muuten olen kyllä aivan ihastunut tähän Didn't Hear It From You-sävyyn ja tekisi mieli kokeilla paria muutakin sävyä. Tuo Heleenan kulta-kiiltokin kuulostaa mielenkiintoiselta. :)
« Viimeksi muokattu: 05.07.08 - klo:23:18 kirjoittanut Apricot »
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Livia

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 06.07.08 - klo:11:24 »
Mä olen aivan rakastunut Max Factorin Silk glosseihin, mulla on kaikki neljä (niistä kimalleversioista en välitä). Erityisesti Peach glow on aivan ihana sävy, tuntuu, että se tekee huulista muhkeammatkin :D Benefitin Didn't hear it from me:sta en oikein tykännyt, sävyä ei huomannut juuri lainkaan ja tuntui vähän hankalemmalta levittää.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #836 : 04.08.08 - klo:13:47 »
Löysin uudet suosikkikiiltoni, nimittäin Shiseidon The Makeup Lip Glossit. Minulla on sävy Apricot Nectar, joka on putelissa keskitumma lohenpunainen. Tämä ei kuitenkaan ole kovin pigmenttinen, vaan on huulilla enemmänkin sellainen persikkainen sävy. Sisältää kultaista hohdetta, joka on varmaan hienojakoisinta kaikista kokeilemistani kiilloista. :)

Shiseido tekee ihanan pehmeän kiillon eli mitään vinyylihuuli-lookkia ei tarvitse pelätä. Parasta tässä kiillossa on huulirasvamainen tuntu huulilla. Ei siis ole yhtään tahmeaa, vaan hyvin luonnollisen tuntuista. Pysyvyys on tietysti varmaan parempi erikeepperikiilloissa, mutta tämäkin tuntuu pysyvän huulilla yllättävän hyvin, tahmeuden puutteesta huolimatta. Kosteuttaa myös huulia jonkin verran.

Shiseidoa on aivan pakko saada lisää eri sävyissä. Kauhean hankala vaan löytää sellaisia nettiputiikkeja, jotka myyvät noita The Makeup Lip Glosseja ja toimittavat Suomeen. Mansikkalan valikoima on valitettavan pieni.
2c F ii

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #837 : 04.08.08 - klo:14:59 »
^Nuo on juuri niitä kiiltoja, joita olen tässä ketjussa aiemminkin hehkuttanut. Tsekkaapa Beatrix La Preya -nettikauppa:siellä on välillä aika reilukin valikoima noita kiiltoja, ja usein vielä tosi edulliseen hintaan. Meillä on muuten hyvin samanlainen huulikiiltomaku: tuo Apricot Nectar on juuri yks mun suosikkeja noista Shiseidoista!  ;)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #838 : 04.08.08 - klo:15:39 »
^Myydäänkö noita Suomessa? Joskus kyselin Turun Sokokselta ja ainakaan silloin ei kuulemma ollut valikoimissa  ??? Millainen tuoksu noissa muuten on?

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #839 : 04.08.08 - klo:17:35 »
Kiitos Heleena vinkistä, täytyypä katsastaa La Preya. Haa, sulla on siis hyvä maku kiiltojen suhteen. :D

Pinkpepper, unohdinkin mainita tuossa viestissäni kiillon tuoksusta ja mausta. Eli Apricot Nectar maistuu hyvin vähän millekään, siinä on sellainen neutraali ja hyvä maku. Myös tuoksu on sellainen hento "kosmetiikan tuoksu", en osaa oikein kuvailla tarkemmin.
Pitää samalla kehaista myös tyylikästä hopeamustaa pahvipakkausta, jota en ole vielä raaskinut heittää roskiin. ::)
2c F ii