Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183886 kertaa)

MissWorld

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #840 : 21.08.08 - klo:11:48 »
Eikai Lorealin Glamshine 6h huulikiiltojen valmistusta ole lopetettu?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #841 : 21.08.08 - klo:20:40 »
^Ei kai, en usko sillä syksyn lookkiinkin tulee uusia sävyjä ensikuussa.  ???
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

MissWorld

• Vieras
« Vastaus #842 : 22.08.08 - klo:08:19 »
^ No hyvä. Ajattelin vaan kun ostin omani vähän aikaa sitten ja niitä kiiltoja oli vaan semmosessa pienessä laatikossa, luulin ettei niitä enempää enää tule.

sokeritiikeri

• Vieras
« Vastaus #843 : 31.10.08 - klo:17:45 »
Enpäs tiedä, tuleeko tämä nyt oikeaan ketjuun, mutta nyt on huulikiiltohätä! Osaiskos joku ystävällinen sielu vinkata sopivaa huulikiiltoa? Toivomuslistalla olisi seuraavat armottoman tiukat kriteerit täyttävä ihastus:

- hileetön
- reippaasti kiiltoa tuova
- hyvin kevyt, vaalea, läpikuultava ja raikas pinkki. Siis niin että nyt vähän näkyy sellainen viileän vaaleanpunainen sävy huulilla
- ei kuivattava (tämähän nyt on tietenkin aika yksilöllinen juttu)
- mielellään ei ihan kauhean tahmainen

Olen yhden aika hyvin toiveet täyttävän löytänyt, kaupanpäällisinä saatu Victoria's Secretin Beauty Rush: I Want Candy, mutta tämä pahus kuivattaa kauheasti ainakin nain kylmillä keleillä, ja on kyllä super tahmainen huulilla. Väriäkin saisi olla ihan inasen enemmän.

Tykkään kauheasti Lancomen Color Fever Glossien koostumuksesta, että jos joku tietäisi niistä sopivan sävyn, niin olisin kyllä onnesta mutkalla. Mansikkalasta menin riskillä kuvan perusteella tilaamaan Crazy Pinkin, mutta se olikin hileinen ja liian barbiepinkki minun makuuni:(

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #844 : 31.10.08 - klo:21:20 »
^ Mulle tuli heti mieleen Color fever glosseista Funky pink. Se on täysin hileetön ja läpikuultava raikas vaaleanpunainen. Mansikkalan kuvassa näyttää järkyn kirkkaalle, mutta luonnossa ja etenkään huulilla ei ole ollenkaan samanlainen vaan tosiaan kevyen läpikuultava ja kiiltävä vaaleanpunainen.
Tosin mulla on oma lehmä ojassa, mieluusti luopuisin tuosta kun ostin vaan hetken huumassa ja en sitten käyttänytkään, joten jos kiinnostaa niin ilmoittele ;D
« Viimeksi muokattu: 13.11.08 - klo:00:29 kirjoittanut Aquatar »

sokeritiikeri

• Vieras
« Vastaus #845 : 01.11.08 - klo:22:35 »
^

Kiitos kovasti nopsakasta vastauksesta, Aquatar! Hiukan kyllä mietityttää tuo kieltämättä aikas hurja pinkki väri ainakin kuvassa. Ostin tosiaan sen Crazy Pinkin ja sekin näyttää kuvassa hiukan vaaleammalta kuin tuo Funky Pink, ja näkyi huulilla minun makuuni ihan liian voimakkaana ja lämpimän sävyisenä... Haen siis vaan sellaista aavistuksen verran näkyvää, raikkaan viileän vaalean pinkahtavaa  sävyä  ja runsasta kiiltoa. Voisiko se Funky olla tällainen? Tosi vaikeaa selittää näitä sävyasioita :-[

Tällä sivulla ylin rivi ja toinen oikealta "Candy Baby"  on aika lailla tarkkaan se sävy, joka minulla nyt on. Se ei näy huulilla kuin ihan ihan aavistuksen verran. Lähinnä sitä sävyä, jota olen nyt hakemassa huulille, toisi näistä varmaan toiseksi alin rivi ja kolmas oikealta "Sublime". Kylläpäs on haasteellista...

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=9F-193348&page=1&cgname=OSMKPLIPZZZ&rfnbr=2533

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #846 : 01.11.08 - klo:23:21 »
Minun mielestäni Funky pink on juurikin tuollainen :) Hurjalta näyttää juu, ja odotin että olisi huulilla myös räikeämpi mutta eipä olekaan, vaan hyvin läpikuultava ja antaa sellaista raikasta hentoa sävyä.
Sen takia minulla jäänyt käyttämättä kokonaan kun ei ollut samanlainen mitä hylsyssä näyttää.
Katsoin noita VS-kiiltoja ja Sublime vaikuttaa jokseenkin samankaltaiselta kuin Funky pink. Tämä on siitä hassu sävy, että on täysin erilainen levitettynä kuin hylsyssä, varmaankin juuri sen läpikuultavuuden takia.

Poissa Filippa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #847 : 10.11.08 - klo:14:04 »
Ostin taxfreestä setin Cliniquen Full Potential Lips huulikiiltoja. Pakkauksessa oli siis 5 kaksipäistä huulikiiltoa eli 10 eri sävyä. En ole ennen ostanut näitä pullistavia huulikiiltoja, koska ajattelin, että ne kirvelevät huulia ja pullistavat liiaksi huulia. (Turha huoli  ;)) No nämä Cliniquen huulikiillot ei kirvele, mutta ei ne mitään huulia pullista (vai mikä on oikea suomenkielinen sana kun puhutaan lip plumbereistä?). Sävyäkään näistä ei tule kovinkaan paljon, ja muutenkin ovat ihan tavallisia kiiltoja. Onko kukaan muuten kokeillut MAC:n Plushglasseja?

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #848 : 10.11.08 - klo:14:43 »
Mä oon aivan ihastunut Guerlainin huulikiiltoihin. Tämän hetken suosikki on perhoskokoelman KissKiss Gloss Shimmering Pink. Eivät kuivata, tahmaisuutta ei ole liikaa eli ei häiritse ja pysyy hyvin.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #849 : 12.11.08 - klo:23:30 »
Sain tänään äidiltäni Yves rocherin huulikiillon (tuli tilaajalahjana, eikä äitini käytä huulikiiltoja), koostumusta on selvästi muutettu parempaan suuntaan, ennen tuntui että nuo YR:n kiillot häipyy huulilta nopeasti, mutta tämä on jämäkämpää ja kestää pitkään. Antaa ihanaa kiiltoa ja sopivasti väriä. Plussaa vielä aivan ihanasta tuoksusta, koko ajan tekisi mieli tuoksutella :D

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #850 : 13.11.08 - klo:19:18 »
^^Tykkään kans Guerlainin kiilloista, hyvä laatu. Ainoa miinus, minkä näistä löydän on se neliskulmainen pakkaus: kun kiiltoa alkaa olla alle puolet, se tuntuu kertyvän niihin kulmiin ja on vaikea saada pakkauksen levittimellä ulos. Sitä levittimen vartta joutuu sit vispaamaan oikein kunnolla, että saa tarpeeksi kiiltoa ulos. Pyöreänmallisissa tai kapeamman mallisissa huulikiiltopakkauksissa mulla ei oo samaa ongelmaa.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #851 : 04.12.08 - klo:13:11 »
Voih, oli pakko törsätä tähän HR:n Wanted glossin sävyyn 02 (tummaluumu, kuitenkin varsin läpikuultava ja vähän hippuloita joukossa http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/catalog/HRproductMakeup.aspx?PrdCode=1502181&CategoryCode=AXE_Makeup^F1_Lips^F2_SHINE&  :)
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Manzzi

• Vieras
« Vastaus #852 : 19.12.08 - klo:11:42 »
Olen tykästynyt Maybellinen Shiny licious huulikiiltoon nro. 840 chamallow lolly pink. Tämä on ollut juuri sopivan värinen ja sopivasti kiiltoa tuova huulikiilto. Nyt sen haju on käynyt pahasti tökkimään ja kaipailisin teidän apuanne. Osaisiko kukaan neuvoa saman tyylistä ja väristä huulikiiltoa, jossa ei ole mitään hedelmän tai vastaavan tuoksua?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #853 : 05.04.09 - klo:19:59 »
Mitä mieltä olette Stilan Lip Glazeista? Kannattaako tilata?

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 05.04.09 - klo:20:09 »
^Antavat väriä, tuoksut on kivat. Mä ainakin tykkäsin noista paljon kun niitä vielä mulla oli. Noissa on ihania nude vaaleanpunaisia sävyjä esim. Grepefruit.
Hang up the chick habit