Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 188717 kertaa)

Poissa Antur

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #885 : 10.02.11 - klo:22:40 »
^Arvelinkin, että tuota varmaan jostain vielä saa ja jos ei muuta niin Ebaysta varmasti, ensisijaisesti haeskelisin tuolle kuitenkin jotain helposti (ihan tavan kaupoista) saatavia vaihtoehtoja jos löytyy :) Mitkä kaupat muuten edes myyvät Revlonia ja minkä hintaluokan sarja se on? Ei ole koskaan tullut asiaa ajateltua kun on tullut meikkiosastoja kierreltyä, ostan niin vähän meikkejä muutenkaan että olen ihan pihalla.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 10.02.11 - klo:22:43 »
^Arvelinkin, että tuota varmaan jostain vielä saa ja jos ei muuta niin Ebaysta varmasti, ensisijaisesti haeskelisin tuolle kuitenkin jotain helposti (ihan tavan kaupoista) saatavia vaihtoehtoja jos löytyy :) Mitkä kaupat muuten edes myyvät Revlonia ja minkä hintaluokan sarja se on? Ei ole koskaan tullut asiaa ajateltua kun on tullut meikkiosastoja kierreltyä, ostan niin vähän meikkejä muutenkaan että olen ihan pihalla.
Revlonin myynti taidettiin lopettaa Suomessa joku vuosi sitten. Anttilasta ja Cittarista sitä ainakin sai. Mulla on myös ton saman sarjan huulikiilto sävyssä Nude Lustre, ja se on aivan ihana, ikävä jää kun kohta kaavin vikat jämät putelista :-* Hinnaltaan sarja tais olla about Lumenen tasoa?
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #887 : 10.02.11 - klo:22:46 »
Äh, no niinpä tietenkin! :( Minä kun jo meinasin, että löysin luottosävyn kaiken haeskelun jälkeen. Ilmankos ei ole näkynyt missään... ::) Voi itku, tuo oli tosiaan ihan täydellinen kiilto. Eli sitä suuremmalla syyllä mahdollisia replikasävyjä etsimään...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 12.02.11 - klo:18:41 »
Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfector on sulattanut sydämeni. Ihana persikkainen sävy, joka ei juurikaan näy huulilla. Todella huulirasvamainen, täyteläinen ja hoitava tuote, joka antaa juuri sopivasti kiiltoa. Aivan täydellinen arkikäyttöön. Hyvä sienimäinen levityssysteemi ja herkullinen tuoksu. En oikeasti keksi mitään huonoa sanottavaa. HG!
1b M ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #889 : 12.02.11 - klo:18:50 »
^Toi on tosi hyvä kiilto, tuntuu myös hoitavalta.  Multa löytyy molemmissa sävyissä, persikkaisena ja pinkkinä  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #890 : 13.02.11 - klo:15:05 »
Antur, noita Revlonin kiiltoja on ainakin Fragrancedirectissa halvalla.  :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 13.02.11 - klo:17:00 »
^Mmmmissä ??? Miten minä en löytänyt, muutamaa muuta Revlonin kiiltoa kyllä mutta tuota en.

Mutta toisaalta, tuntuisi melkoisen turhalta alkaa värkätä tilausta ulkomaille yhden ainoan kivan huulikiillon takia (niin hurahtanut en vielä ole), joten edelleen huutelen josko joku keksisi tuota sävyä mahdollisimman paljon muistuttavan vastineen :)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #892 : 22.02.11 - klo:01:55 »
Mulla taas on täysin päinvastaset ajatukset tuosta Clarinsin kiillosta, muistan kun ekalla käyttökerralla ihan suutuin ja kirosin sen puhtaaks huijaukseksi..  ;D Mulla on tosiaan se pinkki sävy, tai no sävy ja sävy, kun ei siitä oikein mitään sävyä tule. Katoaa huulilta kirjaimellisesti ihan viidessä minuutissa ja jättää jälkeensä simmosen epämiellyttävän niljakkaan, hiukan kutittelevan kalvon. Inciltään taisikin olla ihan melkeinpä mineraaliöljyä, en pakkausta nyt tähän hätään enää löytänyt.. Ei mulla toimi huulikiiltona saati huulivoiteena.
1c M ii BSL

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 22.02.11 - klo:07:45 »
Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfector on sulattanut sydämeni. Ihana persikkainen sävy, joka ei juurikaan näy huulilla. Todella huulirasvamainen, täyteläinen ja hoitava tuote, joka antaa juuri sopivasti kiiltoa. Aivan täydellinen arkikäyttöön. Hyvä sienimäinen levityssysteemi ja herkullinen tuoksu. En oikeasti keksi mitään huonoa sanottavaa. HG!

Mulla on myös tämä ja nimenomaan se persikkainen sävy. Tämä on ihan täydellinen, kosteuttaa ja pehmentää ja ihan oikeasti saa huulet näyttämään paremmilta.  <3 Myös hampaat näyttävät valkoisemmilta tämän kanssa. Olen tosi laiska käyttämään huulikiiltoja, mutta tätä käytän lähes päivittäin huulirasvan kanssa. Ostin tämän vuosi sitten marraskuussa ja ainetta on vielä ehkä 1/4 jäljellä. On siis myös kohtalaisen riittoisaa. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #894 : 22.02.11 - klo:10:20 »
Mulla oli myös joskus käytössä Clarinsin Lip Perfectorin persikkainen kakkossävy ja tykkäsin kyllä muuten, mutta jonkun ajan päästä alkoi haista omituisen pistävälle ja jouduin heittämään pois. Monesti on ollut mielessä hankkia tuo uudelleen, ehkä ahkerammassa käytössä ei ehtisi pilaantua.

Nykyään tuosta näyttää olevan saatavilla kolme sävyä: 01 Rose Shimmer, 02 Apricot Shimmer ja 03 Nude Shimmer.
1c F ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 09.03.11 - klo:16:11 »
Onko joku kokeillut Lumenen Natural Code sarjan tuubissa olevia huulikiiltoja? Niitä on neljää sävyä. Kiinnostavat kovasti?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 09.03.11 - klo:20:46 »
Onko joku kokeillut Lumenen Natural Code sarjan tuubissa olevia huulikiiltoja? Niitä on neljää sävyä. Kiinnostavat kovasti?
Mä koklasin kaupassa, mutta muistaakseni tuoksuivat turhan voimakkaasti mun makuun. Täällä kyllä muutamat on noita näköjään hankkineet, ehkä tulevat kertomaan käyttökokemuksiaan :)

Mua on viime aikoina kiinnostanut toi Clarinsin Lip Perfector, ja mainostuksen uhrina Clarinsin Gloss Appeal-kiilto, erityisesti toi sävy 04. Koitan hillitä itseäni ja malttaa, on noita kiiltoja meinaan sen verran että oikeeta tarvetta ei kyllä tod ole :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #897 : 10.03.11 - klo:15:06 »
Mä kokeilin sitä Lumenen persikanväristä tuubikiiltoa ja niissä taitaa lukea, että on lip cream, eikä lip gloss. No mutta anyway se oli tosi miellyttävän tuntuista ja siitä persikanvärisestä jäi aikalailla samanlainen fiilis huulille, kuin tuosta Clarinsin Lip Perfectorista. Tuoksu oli mukavan hedelmäinen, eikä tämä ollut ollenkaan tahmeaa. Oikein kivan oloinen tuote.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 24.03.11 - klo:18:50 »
Max Factorin Lipfinity Lasting liptint- rautaa! Ostin vaalean pinkin ja luumun punaisen sävyn. Ihan kuin permanenttitussi! Helppo ja tarkka, mulla pysyy todella hyvin huulilla ja ihana "puraisin juuri mansikkaa" fiilis. Ainoa vaan että jää hieman tahmaiseksi huulille, ei kuiva ihan kuivaksi.

Bongasin Trendissä ja testailin marketissa. Hyvä uutuus vaikka saman näköinen luomiväripuikko on ihan täys floppi.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Tiahaar

• HAIRahtanut
    • Gently Out Of Time - blog about pretty things
« Vastaus #899 : 24.03.11 - klo:23:14 »
^Hyvä kuulla kokemuksia noista Max Factorin liptinteistä. Itseäni haluttaisi kovasti hankkia joku sävy, koska kaipaan arkisin jotain läpikuultavaa lopputulosta, mutta en jaksaisi olla lisäämässä huulikiiltoa koko ajan. Pitää käydä testailemassa niitä sävyjä uudestaan. Turussa olen nähnyt noita vasta Anttilassa, mutta tulevat varmaan muuallekin pian.

Muuten olen viime aikoina käyttänyt ahkerasti We Care Iconin kiiltoja ja tykkään niistä todella paljon. Tekisi mieli hankkia vielä pari sävyä, vaikka kiiltoja on kertynyt jo 5... Muuten tykkäisin käyttää MAC Dazzleglass-kiiltoja, mutta kuten kaikki tietävät, niin tuotetta on todella vähän huimaan hintaan verrattuna. Itse tykkään noista tosi tahmaisista kiilloista, koska ne pysyy huulilla pitkään.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com