Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189755 kertaa)

Poissa loota

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #90 : 04.04.06 - klo:20:48 »
Huusin tuon itselleni Ebaystä. Tosi, tosi, tosi nätti. :-*

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #91 : 04.04.06 - klo:21:17 »
Loota, onko tuo tuollainen minikokoinen ja kaikki ovat punia siis? Itse sain juuri tuollaisen samanlaisen setin, jossa on neljä luomiväriä ja kaksi punaa. Ilmeisesti tullut jonkun ostoksen mukana.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 04.04.06 - klo:21:28 »
Juu tuo on juuri sellainen, mutta tosiaan kaikki on huulipunia/-kiiltoja. Tuli sellaisessa paketissa jossa on meikkilaukku, poskipuna, huultenrajauskynä ja kynsilakka. Onko noita siis Suomessakin? En oo koskaan nähnyt, että Suomessa annetaan kylkiäisiä laatumerkkejä ostettaessa. Onko tuo yleistäkin?

Tigru

• Vieras
« Vastaus #93 : 04.04.06 - klo:22:10 »
Juu tuo on juuri sellainen, mutta tosiaan kaikki on huulipunia/-kiiltoja. Tuli sellaisessa paketissa jossa on meikkilaukku, poskipuna, huultenrajauskynä ja kynsilakka. Onko noita siis Suomessakin? En oo koskaan nähnyt, että Suomessa annetaan kylkiäisiä laatumerkkejä ostettaessa. Onko tuo yleistäkin?

Ainakin Sokoksella ja Stockalla on erittäin yleistä, että kun ostaa esim. kaksi tuotetta, niin saa setin minituotteita lahjaksi. Se kylkiäissetti on aina nätisti esillä... Ainakin Cliniquen ja Clarinsin tuotteista on usein nuita tarjouksia, varmaan muistakin..

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 04.04.06 - klo:22:20 »

Ainakin Sokoksella ja Stockalla on erittäin yleistä, että kun ostaa esim. kaksi tuotetta, niin saa setin minituotteita lahjaksi. Se kylkiäissetti on aina nätisti esillä... Ainakin Cliniquen ja Clarinsin tuotteista on usein nuita tarjouksia, varmaan muistakin..

Hei niinpä onkin. Tosin yleensä ne on olleet  ihonhoitotuotteita. Meikkejä en ole nähnyt.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #95 : 04.04.06 - klo:22:49 »
Mulla on huulikiiltojen kanssa vähän ongelmana, että ne kuivattaa liikaa huulia. Muutenkin mun tarvii koko ajan olla laittamassa huulirasvaa, ja jos kiiltoa laittaa niin sitten varsinkin. Eli ei siitä kauhean pitkäksi aikaa ole iloa.  :( Oon kylläkin koittanut vain Lancomen Juicy Tubeseja ja Lorealin Glam Shineja.

Onko joku löytänyt hyvän kosteuttavan huulikiillon? Tai olisiko sitten joku sävyttävä huulirasva hyvä? Kevään kunniaksi olisi niin kiva saada vähän kiiltoa huuliin.  :-*
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 04.04.06 - klo:23:17 »
Onko joku löytänyt hyvän kosteuttavan huulikiillon? Tai olisiko sitten joku sävyttävä huulirasva hyvä? Kevään kunniaksi olisi niin kiva saada vähän kiiltoa huuliin.  :-*

Tästä Dermosilin tuotteesta oon tykännyt kovasti, siinä yhdistyvät huulirasvan ja -kiillon ominaisuudet. Kivan luonnollinen arkeen. Kyseessä siis hohtava huulikiille (roosa kuvassa).

Ja tuo hehkutettu Max Factorin Silk Gloss on huulirasvamainen, ei ainakaan mulla vaadi rasvaa alleen.
« Viimeksi muokattu: 05.04.06 - klo:01:33 kirjoittanut si3nna »

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #97 : 04.04.06 - klo:23:26 »
Kiitti vinkeistä Si3nna! :) Tuo Dermosilin kiille olisikin varmasti täydellinen minulle, koska ne huulirasvatkin on aina ollut lemppareita. Enpä olisi tullut ajatelleeksikaan sieltä katsella. Harmi vaan kun kerralla täytyisi tilata 50 eurolla. Mutta eiköhän sieltä jotain muutakin kivaa löydy...
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #98 : 05.04.06 - klo:01:03 »
Mulla on nuo molemmat Dermosilin huulikiillot (roosa ja karmiini) ja ne kyllä kosteuttaa tosi hyvin. Tuli tässä huomattua kun oli huulirasva lopussa ja viikon verran piti noita huulirasvan tilalla käytellä eikä huulet kuivuneet. Pääsin jopa hieman irti huulirasvariippuvuudestani  :)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #99 : 05.04.06 - klo:12:15 »

Mä ostin nyt keväällä kaksi Estee Lauderin tuotetta, ja sain kylkiäisenä kauniin liilan meikkipussin joka sisälsi 5ml maskaran, pienen kynsilakkapullon (nätti vaalea lakka), huulipunan (täysikokoinen) ja pari pientä rasvapurkkia. Ei hullumpi kylkiäinen! ;) Aiemmin talvella ostin Cliniquelta kaksi tuotetta, ja sain silloinkin meikkipussin, jossa oli monta pientä tuotetta (esim huulikiilto) mukana. :)

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 05.04.06 - klo:13:03 »

Mä ostin nyt keväällä kaksi Estee Lauderin tuotetta, ja sain kylkiäisenä kauniin liilan meikkipussin joka sisälsi 5ml maskaran, pienen kynsilakkapullon (nätti vaalea lakka), huulipunan (täysikokoinen) ja pari pientä rasvapurkkia. Ei hullumpi kylkiäinen! ;) Aiemmin talvella ostin Cliniquelta kaksi tuotetta, ja sain silloinkin meikkipussin, jossa oli monta pientä tuotetta (esim huulikiilto) mukana. :)

No eipä todellakaan hullumpi :) Onkohan nuo sitten ollenkaan merkkikohtaisia vaan pikemminkin liikekohtaisia, koska täällä Stockmann beautyssä en muista nähneeni paljon koskaan noita kylkiäisiä.  ??? Tai sitten keskityn vaan siihen mitä olen ostamassa enkä katsele ollenkaan ympärilleni ::)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 05.04.06 - klo:14:04 »
No ainakin Sokokselta ja Emotionista saa aika usein kylkiäisiä. Stockmann beautyssa en käy niin usein, joten en osaa varmaksi sanoa, mutta uskoisin että yleensä ne tarjoavat samat kylkiäiset joka liikkeessä.  :) Viime syksynä sain kylkiäiseksi ison viikonloppulaukun Stockmannilta, kun ostin pari E.Lauderin tuotetta. Olin silloin lähdössä matkalle, ja olin lähtenyt ostamaan  juuri sen tyylistä kassia! :D Eli periaatteessa sain sillä hinnalla mikä laukkuun olisi mennyt, myös kynsilakan ja huulikiillon kaupan päälle! :D

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 05.04.06 - klo:16:17 »

Tästä Dermosilin tuotteesta oon tykännyt kovasti, siinä yhdistyvät huulirasvan ja -kiillon ominaisuudet. Kivan luonnollinen arkeen. Kyseessä siis hohtava huulikiille (roosa kuvassa).

Ja tuo hehkutettu Max Factorin Silk Gloss on huulirasvamainen, ei ainakaan mulla vaadi rasvaa alleen.

Mä olen tykännyt myös tosta Dermosilin karmiininpunaisesta (roosasta en tykännyt ollenkaan). Mutta kyllä Silk Glossin pysyvyys on parempi kuin Dermosilin. Niin kuin edellä jo kirjoitin, olen puhetyöläinen ja siksi huulikiillot ovat koetuksella. Dermosilistä ei ole 45 min. puhumisen jälkeen mitään jäljellä, Silk Glossista on sentään vähän.
1bFi

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #103 : 05.04.06 - klo:16:38 »
Mun tän hetken suosikkeja ovat  Maybellinen Water Shine Gloss, erityisesti Chrystal amethyst

Hmm? ??? Onkos tätä sävyä siis kahtena eri versiona? Ostin nimittäin tuon aiemminmainitun Water Shine Liquid Diamondsin, sävynä juurikin Crystal Amethyst. Tosin hyllyssä sanottiin tämän olevan nestemäinen huulipuna?

Sori Penny, kirjoittelin omiani eli onhan tuo minunkin Chrystal amethyst - kiilto myös tuo Water Shine Liquid Diamonds. Hylsy on vaan niin kulunut, ettei tekstistä saanut enää selvää. Googlettamalla selvisi kuitenkin, että Water shine gloss on hieman erinäköinen. Mistäköhän sain päähäni että se olisi ollut Shine Gloss, höh....

Onko kenelläkään kokemusta Maybellinen uusista Shiny licious- huulikiilloista?
« Viimeksi muokattu: 05.04.06 - klo:16:40 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

~vail~

• Vieras
« Vastaus #104 : 05.04.06 - klo:18:28 »
Löysin tällaisen YR kausikiillon laatikostani kuin Salsa - cooling lipgloss. Tällainen pyöreä putkilo pinkein tehostein  ja keltainen sisältö - ei värjää vaan tuo lämmintä kiiltoa. Oli ihana kesätuote, kun tosiaan viilentää huulia mukavasti. Enää ei tietysti saa mistään ja tässäkin on vain pari pyöräytystä jäljellä ennenkuin heitän menemään :(

Tietäisikö joku mitä muuta merkkiä voisin ajatella, joka saa kuumottavat huulet sillä tavoin menthol-maisesti kihelmöimään (kirvelemättä ja kivutta)?