Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189228 kertaa)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #900 : 24.08.11 - klo:18:34 »
Nyt olen löytänyt tosi hyvän vaaleanpunaisen huulikiillon: Candy Doll lip gloss sävyssä Macaroon Pink. Koostumus on paksuhko ja pigmenttiä riittää! Nudehuulet tuntuvat olevan Aasiassa kova juttu ja Candy Dollin huulikiilloista löytyy pääasiassa niitä vaaleita nudesävyjä mutta onneksi myös tuo vaaleanpunainen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 18.10.11 - klo:13:47 »
Mitkä on teidän mielestä hyviä huulikiiltoja luonnonmukaisista sarjoista? Tilasin itse juuri Barefaced Beauty huulikiillon sävyssä Crystal waters ja odottelen sitä saapuvaksi. Lily Lololta kiinnostaisi Peachy keen sävy, mutta LL:ssa taitaa vissiin olla monen mielestä jotenkin paha kaakaon haju? Tuossa Barefacedissa pitäisi kai olla marjaisa tuoksu. Marjaiset tuoksut on eniten mun mieleen.

Mutta olisi siis kiva kuulla tiedän kokemuksia luonnonmukaisten sarjojen huulikiilloista.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #902 : 18.10.11 - klo:16:01 »
Inhoan hajustettuja huulikiiltoja ja siksi esim MAC ja Bobbi Brownin muuten tosi herkut kiillot eivät mulle käy. Revlonin huulikilloissa on musta todella upea koostumus ja hyvät väritkin, mutta en ole mistään kaupasta enää löytänyt näitä.

Osaatteko suositella samantyylisiä rasvaisen tahmaisia hajustamattomia kiiltoja?
Raitoja käpälään!

orava

• Vieras
« Vastaus #903 : 18.10.11 - klo:18:06 »
^^  Mulla on Barefaced Beautyn huulikiillot Crystal Waters, Bamboo ja Juicy Peach. Eniten olen sävynä tykännyt Juicy Peachista, Crystal Waters on aika haalea jos haluaa sävyä. Tuoksu on semmoinen makea ja ehkäpä marjainen. Ihan ok huulikiiltoja, eihän ne kauaa pysy huulilla mut ei mulla pysy muutkaan huulikiillot.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 21.10.11 - klo:15:28 »
^Mä etsin jotain suht nudea vähän persikkaista sävyä. Mutta odottelen ja testailen. Millaisen sävyn Juicy Peach antaa huulilla?

EDIT. No niin nyt on Barefaced Beauty Crystal Waters testattu. Sävy on pinkimpi kuin oletin, täytyy varmaan tilata tuo Juicy Peach vielä. Onko se kuinka tumma huulilla, ja antaako millaisen sävyn?Crystal Waters ei ole mikään kovin pysyvä huulilla, oikeastaan aika huulirasvamainen. Tuoksu on, no mun mielestä siinä puskee läpi se sellainen huulikiiltojen perushaju, sellainen vahamainen tms. Mutta ihan kiva peruskiilto.

orava

• Vieras
« Vastaus #905 : 27.10.11 - klo:12:34 »
^  Huulilla myös Juicy Peach on aika haalea mutta tulee siitä enenmmän sävyä kuin Crystal Watersista. Sävy on mielestäni vaalean kultainen ja persikkainen. Mutta on siis aika "mieto", laitan huulipunan päälle usein.

Onko kellään kokemuksia muista luonnonmukaisten sarjojen huulikiilloista? Kiinnostaisi testata muitakin, pitäisin tahmeammasta ja pysyvämmästä lopputuloksesta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 27.10.11 - klo:12:40 »
^Juicy Peach kuulostaa kyllä hyvältä. Kaipa sekin täytyy tilata. Onko se muuten hileinen/glitterinen?

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #907 : 27.01.12 - klo:17:15 »
En nyt tiedä menisikö tämä huulipuna-ketjuun vai tähän, mutta laitetaan nyt tänne. Olisiko kellään kokemusta huulilakoista? Tuli mieleen, kun yritän haeskella hyvin pysyvää ja mahdollisimman pigmenttistä huulikiiltoa.. Lumenellahan on noita, muuta sävyvalikoima on aikas huono..
1c M ii

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 01.02.12 - klo:17:55 »
Mä tein taas meikkilöydön! Taas eksyin kauppareissulla kemppariin ja alelaarista löytyi Guerlainin terracotta-kiilto sävyssä Mambo, kuvassa vasemmanpuoleinen:

Ihana koostumus eikä hileen hilettä! Tämmöisiä lisää ehdottomasti, mun on ainakin ollut vaikea löytää tällaisia kiiltoja joissa ei ole mitään blingiä vaan antaa kauniisti sävyä ja kiiltää "vetisesti".
Huulilla ei ole noin oranssi vaan IHANA  :D

Poissa Candy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #909 : 02.02.12 - klo:19:27 »
^Onko tuossa millainen koostumus? Pysyykö hyvin? Ihanan näköinen puteli  :)

Muoks. Mansikkalassa näköjään olisi noita ja näyttää olevan myös sk 15. Joutuu ehkä tilaamaan kokeiluun :)
« Viimeksi muokattu: 02.02.12 - klo:19:31 kirjoittanut Candy »
1c M ii

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 02.02.12 - klo:22:50 »
Täydellisin huulikiilto mitä mulla on ollu nii on Bare Mineralsin Natural lip gloss sävy Nude <3
Valitettavasti hukkasin huulikiillon sinä päivänä kuin olin ostanutkin :(( mutta ehdin kyllä todeta että oli paras kiilto joka mun huulilla on käyny :p tätä myytiin semmosessa natural nude paketissa josssa oli myös puna ja rajauskynä.. yksittäin myytynä en oo nudea löytäny. Mutta oli siis täydellinen nude ja eikä tahmannu ja aaaah..eikä ollu liian blingbling :D
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 03.02.12 - klo:19:29 »
Candy: Pysyvyys on aika keskiverto-luokkaa, ei siis mitenkään erikoisen kestävää tai häipyvää  ;)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #912 : 10.02.12 - klo:21:38 »
Phyyh, nyt alkoi tökkiä Barefaced Beauty huulikiillon tympeä tuoksu. Chanel on edelleen mun lemppari koostumukselta (ja ei haise millekään mistä tykkään hurjasti!), mutta tarttis löytää joku kivampi sävy.

Kiinnostuin noista Bare Mineralsin Natural Lip glosseista. Millainen tuoksu?
« Viimeksi muokattu: 10.02.12 - klo:22:23 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 11.02.12 - klo:19:47 »
Ostin Shiseidon huulikiillon Sokoksen alesta ja tämä ei haise miltään, ihanan rasvainen koostumus eikä yhtään tahmainen. Juuri sopiva mun ongelmahuulilleni  :l
Raitoja käpälään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 16.02.12 - klo:19:50 »
Onko joku kokeillut Hourglassin huulikiiltoja?