Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 183901 kertaa)

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #915 : 20.02.12 - klo:11:04 »
Palauduin taas vanhaan ja parhaimmaksi (pysyvämmäksi) todettuun Cliniqueen. Lisäplussaa "mauttomuudesta" :D Eli Long last glosswear SPF 15 ja ihquinen pinkki nro 10. Tätä lisää!
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

MangoMeloni

• Vieras
« Vastaus #916 : 27.02.12 - klo:11:08 »
Mulla olis hakusessa joku mahdollisimman hyvin pysyvä huulikiilto. :) Joku suht edullinen markettituote, jota sais esim. Sokkarilta. Mulla on nyt noita Oriflamen, mutta ne pysy tuntiakaan huulilla, eikä ole aikaa olla koko ajan lisäämässä. Ja sellaista haen joka saisi huulet näyttämään ns. märiltä ja mahdolliimman hyvä pysyvyys. Max. 15e. :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #917 : 27.02.12 - klo:19:23 »
Ostin suurissa toiveissa korallia sävyä hakien Cliniquen long wear huulikiillon värissä Goldenguava.  :-X
Väriä tässä liimassa on aivan liian vähän ja koostumus on iljettävä. Suuta avatessa huulet eivät halua irrota toisistaan ja niiden väliin muodostuu inhoja rihmoja. Hrrrrrrveä!
Raitoja käpälään!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #918 : 27.02.12 - klo:20:01 »
Mulla olis hakusessa joku mahdollisimman hyvin pysyvä huulikiilto. :) Joku suht edullinen markettituote, jota sais esim. Sokkarilta. Mulla on nyt noita Oriflamen, mutta ne pysy tuntiakaan huulilla, eikä ole aikaa olla koko ajan lisäämässä. Ja sellaista haen joka saisi huulet näyttämään ns. märiltä ja mahdolliimman hyvä pysyvyys. Max. 15e. :)

Käypä kurkkaamassa Lumenen Natural coden huulikiillot, huippuhyviä ja ihanat, miedot tuoksut! :)

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #919 : 01.07.12 - klo:22:42 »
Kauanko olette käyttäneet huulikiiltoja avaamisen jälkeen? Mua mietityttää säilyvyys. Mulla on pari huulikiiltoa jotka on nyt 2v vanhoja, ostettu siis toissakesänä. Eivät haise mitenkään omituiselle ja koostumus on ihan normaali, molempia käytän edelleen, mutta niissä on vielä puolet jäljellä ja kun eivät ole päivittäisessä käytössä niin kulutus on aika hidasta. Pitäisiköhän nuo jo hävittää? Toinen kiilto on aplikaattori ja toinen puristettava siveltimellinen, jossa sisältö ei siis ole kosketuksissa huulten kanssa ja on näistä kahdesta siis se hygieenisempi. 

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #920 : 02.07.12 - klo:00:36 »
^ Kyllä mä olen käyttänyt tosi monta vuotta vanhojakin jos koostumus ja haju ovat ok. Siis jotain tyyliin 4 vuottakin vanhoja. 2 vuotta ei ole mitään mun kosmisikäkäsityksessä :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #921 : 02.07.12 - klo:14:30 »
Mullakin on käytössä pari vuotta vanhoja huulikiiltoja ja huulirasvoja. ;D Jotenkin niitä tulee aina hamstrattua, ja sitten ne jää pyörimään laukun pohjalle tai meikkipussiin. Jos hajussa tai koostumuksessa olisi muutoksia, niin heittäisin kyllä saman tien roskiin, muuten kyllä uskallan käyttää noita hyvin.

Tän hetkinen lemppari huulikiilloista on Lumenen Wild rose volume huulikiilto. Pysyy hyvin, tuo sopivasti kiiltoa, koostumus on hyvä, ei ole liian tahmainen. Tuntuu vähän jopa kosteuttavan huulia. Koko on näppärä, menee helposti jossain laukun pikkutaskussa. Värivaihtoehtojakin oli ihan kohtuu hyvä valikoima.

Poissa rosmarin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #922 : 14.07.12 - klo:16:02 »
Kiehl's lip gloss sävyssä Mahvelous mauve on mun lempparini, johon palaan aina uudestaan ja uudestaan. Hoitaa kuivia huulia, ei tahmaa, antaa kevyen kiillon ilman blingblingiä, tuoksuu herkulliselta ja pysyvyyskin on huippuluokkaa moniin muihin kokeilemiini verrattuna :l

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #923 : 13.11.12 - klo:19:34 »
Onkohan No7 sarjan huulikiillot tuubissa mistään kotoisin?

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #924 : 28.12.12 - klo:23:41 »
Löytyisikö täällä kokemuksia Viva La Divan ja Kicks Make Up merkkien huulikiilloista?

Haussa on edullinen nudehuulikiilto ilman hohdetta tai kimalteita. Olen täysin turhautunut etsinnöissäni löytää sopivaa nudehuulipunaa, joten luulisi huulikiillon sävyjen sopivan sitten helpommin.  ::) Toiveissa on, että koostumus ei olisi tahmainen vaan sellainen kevyt ja ohut, mutta kuitenkin kestävyys huulilla olisi ok-laatua.

Yllämainittujen merkkien kiiltoja en ole edes kädelle testaillut, joten sen vuoksi kyselen niiden perään. Toki muitakin merkkejä voi ehdottaa. Lumenen kiilloista en myöskään tiedä oikein mitään. Lumenen niistä voidemmaisista huulipunista en ole oikein löytänyt sopivaa nudeasävyä.

Edit. Niin ja esim. Lumenen Natural Code merkin kiiltoja katsoin tänään ja ne olivat liian tahmaisen oloisia. Siis ihan ettei kukaan turhaan tuota merkkiä ehdota.  :D
« Viimeksi muokattu: 28.12.12 - klo:23:43 kirjoittanut purppura »

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #925 : 29.12.12 - klo:16:40 »
^ Sain lahjaksi Kicksin minikiilto-setin ja nää ei ainakaan ole liian tahmaisia. Pysyvyys ihan ok, kokeilin kahta punaisempaa sävyä ja sitäkin riitti ihan kivasti. Kuivattaa mun huulia jonkin verran, ehkä kesällä ovat parempia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #926 : 30.12.12 - klo:13:35 »
^^
Jos huulipuna kelpaa niin We Care Iconin huulipunat on hyviä (magnetic lips tms). Levittyvät yhtä pehmeästi kuin huulirasva ja sävyvalikoima mielestäni hyvä. Sävyjä löytyy sekä tummempia, että nudempia punasaävyjä. Löysin jopa pari erilaista omien huulten sävyistä punaa. Usein nudesävyt ovat mun huulille joko liian beigejä tai sittn jotenkin pliisuja eivätkä tuo parhaita puolia esiin ja tummat sitten liian tummia tai vääränsävyisiä punaisia. Muistaakseni myös beigempiä nudesävyjä löytyy. Hamstrasin viime alesta näitä ison kasan eri sävyjä, koska yhtä hyvin sopivia sävyjä + hyvin levittyviä on vaikea löytää kohtuuhinnalla. Maksavat yleensä Sokosen alessa 3e, mutta voisin kyllä täysihintaisenakin ostaa.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #927 : 31.12.12 - klo:13:41 »
Mäkin suosittelen noita WCI-punia. :) Mä inhoan sitä kuivan nahkeaa tunnetta, minkä monet huulipunat tekee, muta kuten Lalla sanoikin, niin nuo tuntuvat huulilla melkeinpä huulirasvalta. Miinuksena tosin puikot meinaavat joskus vähän muhjaantua, kun ovat koostumukseltaan niin pehmeitä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #928 : 05.01.13 - klo:23:30 »
Kiitos antamistanne vinkeistä!

Päädyinkin suositustenne myötä myös ostamaan We Care Iconilta kolme punaa Sokoksen tarjouksesta 3e/kpl. Valitsin varsinaiseksi nudepunaksi sävyn 4, joka on hyvin läpikuultava ja sävyltään hieman tummempi beige. Olen tyytyväinen valintaani, koska saan tällä toivomaani vaaleutta ja kuulautta huulilleni. Tämän sävyn kanssa voin myös hyodyntää yhtä toista pigmenttisempää, turhan vaaleaa nudepunaa taputtelemalla ensin huulille tätä vaalea sävyä ohuelti, jonka jälkeen WCI:n sävy antaa huulille sen tietyn loppusilauksen (mikä selitys...  ::)  ). Ilman pohjustustakin puna vaalentaa hennosti huulia. Positiivinen ostos parin epäonnistuneen oston jälkeen.  :D

Näissä punissa on tosiaan miellyttävä koostumus ja kestävyyskin on ihan ok. Kaksi muuta sävyä ostin vaaleanpunaisen ja sellaisen nudehtavan oranssin sävyissä. Olen kaivannutkin tällaisia helppoja punia arkeen. Punaisemman sävyjä en ole vielä testannut kunnolla, mutta uskoisin niidenkin sopivan arkeen, helppoja lisäillä päivän aikana.  :)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #929 : 22.01.13 - klo:15:36 »
Ihastelen täälläkin vielä Diorin Addict Ultra Glossia, bongasin Sokoksen alesta sen värin 664 ja olen ihan myyty. Mun huulillani tämä on sinisempi kuin miltä se putkilossa näyttää, se on harmi koska olisin toivonut juuri korallipinkkiä väriä enemmän kuin hotpinkkiä mutta erittäin nätti ja pigmenttinen tämä silti on.
Raitoja käpälään!