Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182716 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #960 : 03.07.13 - klo:20:40 »
Ostin hetken mielijohteesta Lumenen huulikiiltokynnän, sävyn Aamun Raikkaus, joka on todella nätti ja raikas, oranssiin vivahtava koralli. Tämä osoittautuikin oikein kivaksi tuotteeksi. Koostumus on aavistuksen vahamainen, mutta se on vain plussaa, koska tuote oikeasti pysyi huulilla todella hyvin. Ei tarvinnut koko ajan olla lisäilemässä.

Sävy oli todella kaunis huulilla, ja siinä oli aavistus sellaista kimallehippuakin. Kokeilin myös muita sävyjä, ja ainakin se pinkki tuntui minusta huulilla vähän erilaiselta -mahtoikohan johtua siitä, että siinä oli mun mielestä enemmän kimalletta.

Kosteuttavuudesta en osaa oikein sanoa mitään, näin kesällä ainakin tuntui ihan riittävän kosteuttavalta. Talvella huulten kuivuessa sen sitten oikeastaan vasta näkee, riittääkö tämä yksinään vai tarvitaanko huulirasvaa alle.

L'Orealin vastaavaa tuotetta kokeilin myös, mutta se tuntui paljon pigmenttisemmältä ja huulipunamaisemmalta, joten tykkäsin enemmän tästä Lumenesta.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #961 : 04.07.13 - klo:09:47 »
Mulla on myös sama Aamun raikkaus, mutta tuntuu menevän huulilla enemmän pinkkiin suuntaan. Oikein kaunis kesäsävy, raikas, mutta olisi saanut olla enemmän korallisempi huulillakin.
Muuttuuko sulla ainokainen enemmän pinkkiin sävyyn?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #962 : 04.07.13 - klo:10:56 »
Ei mun mielestä! Kyllä se sellaisena oranssina pysyy huulillakin. Tietysti sävy tummuu jonkun verran, kun sitä päivän mittaan lisäilee. Mutta mitään huulipunamaista vaikutelmaa tästä ei tule.

Aion tsekata vielä sen Isadoran vastaavan tuotteen, jos siitä löytyisi joku kiva sävy jossa ei ole hileitä. Mä en tykkää yleensä hileistä niin älyttömästi, mutta tässä Lumenen tuotteessa ne ovat ok, koska ovat niin pieniä että eivät tunnu huulilla.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #963 : 04.07.13 - klo:11:22 »
Minä tulin ostaneeksi sen Isadoran Twist-up gloss stickin, sävy Coral coctail. Ei mikään maailman kosteuttavin, mutta minusta ihan hyvän tuntuinen huulilla. Huulille näyttää jäävän vähän sävyä vielä sen jälkeenkin kun tuntuu ettei tuotetta enää huulilla ole. Ja sävy onneksi jää minulla ainakin vielä ihan tasaisesti, eikä vain huulien ulkoreunoille... :)
Niin paljon olen stickistä tykännyt, että mielelläni ostaisin lisääkin sävyjä!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #964 : 04.07.13 - klo:20:46 »
Tietääkö joku myydäänkö Viking Linen Gracella Korresin Lip Buttereita?

Poissa Leleth

• HAIRahtanut
    • My Poupee
« Vastaus #965 : 05.07.13 - klo:09:25 »
Ostin pitkän pähkäilyn jälkeen Lumenen huulikiiltokynän sävyssä Kaunein kevät ja olen tykännyt kynästä kovasti! Sävy on just täydellinen "my lips but better" ;D Mitä nyt muutenkin noita hypistelin Lumenen hyllyllä niin koostumus vaikuttaisi paremmalta kuin Cliniquen vastaavissa kynissä. Omistin aikanaan kaksi Cliniquen Chubby Stickia, mutta niiden koostumus oli jotenkin kuivempi ja väri ei pysynyt huulilla yhtä kauaa kuin Lumenen. Annoin kynät äidilleni, joka taas puolestaan on tykännyt niistä kovasti ja ovat hänellä ihan päivittäisessä käytössä. Kai tämäkin on ihan makuasia kummasta tuotteesta tykkää enemmän.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #966 : 06.07.13 - klo:10:05 »
Kokeilin Stokkalla huulille sitä Isadoran kynää, ja se ei mielestäni tuntunut yhtä hyvältä kuin tämä Lumenen kynä. Jotenkin tuote jäi rasvaisena pyörimään huulille, en tykännyt. Kyllä tämä Lumenen kynä on ihan loistava, ja tämä on paljon sanottu meikäläiseltä, jonka mielestä kaikki Lumenen tuotteet on yleensä enemmän tai vähemmän kuraa...  ::)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #967 : 16.12.13 - klo:19:22 »
Haluaisin löytää täysin hajuttoman huulikiillon tai kiiltopunan. Clarinsin Lip Perfectoreissa on tosi hyvä koostumus, mutta se tuoksu alkaa tympiä. Samoin IsaDoran Jelly Kississä on hyvä koostumus, mutta se haju on ällön vahamainen. Joskus mulla oli Chanelin huulikiilto ja se ei tuoksunut millekään. Nykyään niissä taitaa vaan olla jotain hileitä ja en tiedä onko niissä nykyään joku tuoksu? Onko Diorilla jotain hyviä huulikiiltoja vai onko niissäkin hajusteita? Mitä mieltä olette MAC:in huulikiilloista, onko ne kuivattavia?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #968 : 16.12.13 - klo:21:00 »
^ Cliniquella on hajusteettomat tuotteet. Macin kiilloissa tuoksuu vanilja, mitä enemmän kiillettä sen kuivempia, tykkään jellymäisistä tai creme koostumuksista.
Chanelissa ja Diorissa on tuoksut, Chanelin kiilloissa ei ole kuin 4,5 ml tavaraa joten niillä on kova litrahinta. Diorit on isompia. Noista kolmesta ostan mieluummin Macia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #969 : 18.12.13 - klo:20:16 »
Onko MACien vaniljantuoksu voimakas? Olisko antaa vinkkiä sävystä? Haluaisin jonkun melko nuden/vaalean sävyisen, hiukan persikkaisen sävyn. Ei saa olla hileitä eikä mikään lasimainen kiilto.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #970 : 18.12.13 - klo:21:24 »
^Mä en ole mitenkään tuoksuherkkä, mutta mulle se eltaantuneen vaniljan haju Macin huulituotteissa on ainakin aika luontaantyöntävä.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #971 : 19.12.13 - klo:13:34 »
^^ Ei minusta häiritsevä tuoksu, en esim laiton jälkeen sitä huomaa. Itselläni on tavan valikoimasta hileettömät Russian Red ja persikka/pinkki Pink Lemonade.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #972 : 20.12.13 - klo:16:14 »
Ostin Kicksistä Burt's Beesin aplikaattorihuulikiillon ja oli kyllä pettymys. Väriä tulee todella nihkeästi ja koostumus on jotenkin kuiva. Mulla ei yleensä ole mitään huultenkuivumisongelmaa, mutta tuon kanssa alkoi oudosti kiristää vähän ajan päästä. Saman merkin sävytetyt huulirasvat ovat mun lemppareita, harmi että tuo kiilto oli susi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #973 : 04.02.14 - klo:16:10 »
Ostin Emotionista Lancome Color Fever Gloss huulikiillon sävyssä 102, kun kympillä sai.
Aivan ihana persikkainen sävy, joka ei tahmaa. Uskoisin, että kesällä vielä enemmän  aivan kymppi sävy :l.
Ihana positiivinen yllätys, riittää jo pelkästään ilman huulipunaakin. Aivan ihana tuote <3.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #974 : 06.04.14 - klo:16:06 »
Onko tuota Isadoran Jelly Kissiä Suomessa saatavana tuona värittömänä (Rainbow)? Kaipaan puikkomuotoista huulikiiltoa, jossa olisi joko todella vähän pigmenttiä tai ei ollenkaan. Eikä mitään hilettä, glitteriä tai shimmeriä, kaipaan vesimäistä, kosteaa kiiltoa.

Edit. Vaseliinin kiillosta tykkään, mutta ei se pysy mun huulilla kuin hetken.
« Viimeksi muokattu: 06.04.14 - klo:16:08 kirjoittanut Kauris »
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.