Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 189564 kertaa)

Poissa keesha

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #975 : 06.04.14 - klo:18:48 »
^ Jelly Kiss Rainbowssa on kyllä shimmeriä, joka näkyy aika selkeästi huulilla. Tässä postauksessa on aika hyvät kuvat: http://emla82.blogspot.fi/2011/04/isadora-jelly-kiss.html

Itse ostin vuosi sitten tuon Rainbown jostain poistotarjouksesta, joten se on voinut vaihtaa nimeä tai sit kokonaan lopetettu (ainakin täältä Suomesta).
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #976 : 06.04.14 - klo:19:01 »
^  Ah, kappas. Pitänee siis jatkaa etsintöjä. Kyllä se sieltä varmaan löytyypi.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #977 : 07.04.14 - klo:09:27 »
Revlonilla on ainakin kirkas huulikiilto kierrettävässä tuubissa, jos sellainen kelpaa. http://www.ebay.co.uk/itm/REVLON-LipGlide-Color-Gloss-Brand-New-And-Sealed-Choose-Your-Colour-/181073746326
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #978 : 07.04.14 - klo:10:00 »
Onko tuota Isadoran Jelly Kissiä Suomessa saatavana tuona värittömänä (Rainbow)? Kaipaan puikkomuotoista huulikiiltoa, jossa olisi joko todella vähän pigmenttiä tai ei ollenkaan. Eikä mitään hilettä, glitteriä tai shimmeriä, kaipaan vesimäistä, kosteaa kiiltoa.

Jelly Kisseissä on ainakin ollut sellainen sävy kuin Sorbet, joka on vähäpigmenttinen/ väritön eikä siinä ole mitään hileitä tms.. Onkohan tuo lopetettu...? Pari vuotta sitten tuli myyntiin. Siis nämä olikin Jelly Kiss Shine-nimellä, eli ilmeisesti eri kuin tuo pelkkä Jelly Kiss.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #979 : 07.04.14 - klo:11:15 »
^Tuo Sorbet on tosi hyvä kiilto ja juuri tuollainen äärimmäisen luonnollinen ja hyvin kosteuttava. Omani alkaa olla ihan lopussa enkä valitettavasti ole nähnyt tuota enää missään. Jos joku bongaa tuota vielä pk-seudulla jossain niin vinkit otetaan vastaan! Luulen kuitenkin että tuo on lopetettu. :(
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 24.04.14 - klo:16:13 »
Onko kokemuksia Diorin Fluid Stickeistä tai Lancomen Lip Lovereista? Diorilla olisi ainakin muutama kiva sävy, tosin hintaakin on aika paljon (n. 42€).
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #981 : 27.04.14 - klo:22:03 »
Mulla on Diorin fluid stickejä kaksi, 551 Aventure ja 479 Magique. Tykkään molemmista ihan mielettömästi. Aventure on punaisempi, Magique pinkimpi. Nämä ovat kyllä todella räväkän värisiä huulilla, joten enemmänkin kutsuisin nestemäiseksi huulipunaksi tjsp. Kauniin kiillon jättävät tosin myös. Koostumus on ihanan ohut ja pehmeä, ei tahmainen. Kestävät huulilla aika hyvin myös paitsi tietty syömistä/juomista. Miinuksena, että karkaavat mulla jotenkin älyttömän helposti etuhampaisiin, joten siitä pitää vähän huolehtia.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 12.05.14 - klo:21:43 »
Onko joku ehtinyt kokeilemaan Lumenen uusia(?) huulikiiltoja? Muistaakseni ne oli jotain Wild Rose nimisiä. Onko tahmaisia huulilla?

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #983 : 20.05.14 - klo:18:04 »
Onko kokemuksia Diorin Fluid Stickeistä tai Lancomen Lip Lovereista? Diorilla olisi ainakin muutama kiva sävy, tosin hintaakin on aika paljon (n. 42€).

Mulla on molemmista, ja olen aika  :l  Lip Lovereita mulla on kaksi sävyä, 314 Casse-Noisette (lämmin nudebeige) ja 320 Ambre Arabesque (öööm persikkaroosa?) Sävyä 332 Beige Adage himoitsen vielä... Nämä kiillot tuntuvat todella kosteuttavilta ja pigmenttisiltä - mulla on jatkuvasti kuivat ja rohtuneet huulet, ja huulipunaa on siksi vähän hankalaa käyttää. Korvaavat pigmenttinsä puolesta huulipunan, mutta eivät ehkä pysyvyydeltään.

Sama ylistys Diorille, tällä hetkellä omistan sävyn 239 Frisson (korallibeige). Ihana  <3. Lip Lovereita vieläkin pigmenttisempi tapaus. Pari sävyä vielä kutittelisi - Whisper Beige ja Mirage -  mutta punien hinta viilentää ostohimoja erittäin tehokkaasti...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #984 : 27.01.15 - klo:13:36 »
Uskaltaisinkohan tilata Kikon Kiss Balmeja? Ne on vissiin sävytettyjä huulivoiteita. Onko joku kokeillut? Tähän astinen suosikki on Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfector, mutta houkuttaisi kokeilla välillä muuta.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 31.01.15 - klo:16:55 »
Mäkin rakastan noita Clarinsin Instant light huulikiiltoja :-*.
Ostin Kicksistä Clarinsin meikkipuuterin ja myyjä houkutteli mut ostamaan myös Clarinsin huulikiillon, kun sai vielä meikkipussin kaupan päälle, jossa oli Clarinsin puhdistusgeeli, voide, käsivoide, huulikiilto jne.
Mulla on nyt 2 huulikiiltoa, vaaleita sävyjä ja aivan ihania! Antaa sävyä ja samalla hoitaa ja pystyy laittamaan ilman peiliäkin. Näitä ostan kyllä lisää, kun vaaleat sävyt loppuu.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 01.02.15 - klo:08:25 »
Millainen tuoksu noissa Clarinsin huulikiilloissa on?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #987 : 01.02.15 - klo:13:42 »
Noi Instant Light -huulikiillot tuoksuu sellaiselle vaniljaiselle, vähän samalle kuin MACin huulipunat.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Paikalla pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #988 : 01.02.15 - klo:19:41 »
Juu niiden tuoksu onkin jo tuttu mulle, mutta onko Clarinsilla siis vielä erikseen huulikiiltoja? Ymmärsin Viviannan viestistä näin.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #989 : 01.02.15 - klo:20:21 »
^Jaa niin, on. Mutta en mä muista mille ne tuoksuu... (Sorry turha viesti.)

Jos joku muu muistaisi?  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii