Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182698 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #990 : 01.02.15 - klo:20:56 »
Clarins Instant Light on kyllä mainio hoitava huulikiilto, todella huoleton tuote tilanteeseen kuin tilanteeseen - kun ei vaan jaksa säätää. Lancomen Lip Lovereita minulla on kaksi, kirkas oranssinvärinen ja korallipinkki, kummankaan värinumeroa en muista. Mutta nämä kaksi tuotetta saivat minut palaamaan takaisin huulikiillottomalta ajalta.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #991 : 06.02.15 - klo:19:06 »
Minä, huulikiiltojen ikuinen vihaaja olen alkanut joka aamu käyttämään huulikiiltoa ;D Sain joululahjapaketissa Lumenen Pearl Lip Glossin sävyssä Berries, ja se onkin päätynyt huulille jo useampana päivänä. Pysyy hyvin huulikiilloksi, haju ei aiheuta päänsärkyä (kuten esimerkiksi Natural Coden kiilloissa  ::) Niitäkin varmaan 10 omistavana kiva), ja vaikka jättää hieman tahmaisen tunteen huulille niin se häiritse! Vaikka yleisesti tahmaisista kiilloista en tykkää. Näitähän voisi melkein hommata lisää, jos yhtään huulituotetta tarvitsisin...
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #992 : 08.03.15 - klo:21:00 »
Ostin tänään uuden Lumenen Heleyttävän Huulivoiteen, joka on kuitenkin sen verran huulikiiltomainen että laitan tähän ketjuun. Odotin että tuote on Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectorin tyylinen ja oikeassa olin, koostumus on samaan tyyliin kosteuttava mutta sen verran tahmainen että pysyy pitkään huulilla! Tykkään kovasti, tällainen koostumus on töissä tosi kätevä kun siellä ei pääse usein lisäämään huulituotetta eikä katsomaan peiliin. Otin sävyn 1 Valon Kaunotar eli persikkaisen ja siitä ei ainakaan paljoa sävyä tule huulille mikä on musta jees, ei tarvi miettiä että onko kiilto kerääntynyt huulten juonteisiin tms! Näissä on jännä silikoninen annostelupää eli siinä on ehkä suurin ero Clarinsiin :D Tuoksusta mulla tulee mieleen joku siideri, ei paha mutta ei erityisen hyväkään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #993 : 08.03.15 - klo:22:08 »
Mä ostin noita Lumeneja kaksi sävyä. Mulla ne kerääntyy ärsyttävästi valkoiseksi tahmaksi huulten keskelle  ??? Sellaiseksi jos ei ole juonut tarpeeksi niin silloin tulee huuliin sellainen tahma... Mutta täytyy jatkaa testailuja koska muuten noi on ihan kivoja, vaikka sävyä ei tulekaan juurikaan.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #994 : 08.03.15 - klo:22:51 »
Tahtoisin löytää kesäksi jonkun kivan huulituotteen, mutta ei mitään supertahmeaa ja peilikiiltävää, vaan sellaista kevyttä ja naturellia ehostusta. Onko nuo Clarinsin Lip Perfectorit niin ainutlaatuisen hyviä, ettei kannata muita harkitakaan, vai onko näille kelpoja vaihtoehtoja? En voi käyttää mitään, mikä sisältää risiiniöljyä tai sen yhdisteitä, joten esim. tuo Lumene on pois pelistä, samoin Lancomen Lip Lover (ja varmaan lähes kaikki muutkin). Yves Rocherin huulikiillot vähän kiinnostaisivat, mutta en ole löytänyt incejä mistään, eikä niitä tainnut olla edes pakkauksissa, vaan pitäisi myyjältä erikseen kysellä, plääh.
1cFii, oma väri.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #995 : 08.03.15 - klo:23:05 »
Ostin tänään uuden Lumenen Heleyttävän Huulivoiteen, joka on kuitenkin sen verran huulikiiltomainen että laitan tähän ketjuun. Odotin että tuote on Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectorin tyylinen ja oikeassa olin, koostumus on samaan tyyliin kosteuttava mutta sen verran tahmainen että pysyy pitkään huulilla! Tykkään kovasti, tällainen koostumus on töissä tosi kätevä kun siellä ei pääse usein lisäämään huulituotetta eikä katsomaan peiliin. Otin sävyn 1 Valon Kaunotar eli persikkaisen ja siitä ei ainakaan paljoa sävyä tule huulille mikä on musta jees, ei tarvi miettiä että onko kiilto kerääntynyt huulten juonteisiin tms! Näissä on jännä silikoninen annostelupää eli siinä on ehkä suurin ero Clarinsiin :D Tuoksusta mulla tulee mieleen joku siideri, ei paha mutta ei erityisen hyväkään.

Kauniita nämä Lumenen uudet sävyt, mutta kokeiltuani muutamaa niistä jäi valkoista töhnää jälkivaikutelmaksi... ::) Pysyn edelleen Clarinsissa, en sorru kotimaisuuteen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #996 : 09.03.15 - klo:15:49 »
^Ai sullekin jäi valkoista töhnää  :-\ Toivottavasti Lumene kehittelis tuota vielä paremmaksi!

Ostin sitten Clarinsin uuden puikkomallisen Lip Perfectorin (vai olikohan nimi tuo...?) En oo vielä testannut, mutta odotukset on korkeella!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #997 : 09.03.15 - klo:16:12 »
Ostin jo kolmannen Clarinsin Instant Light Natural Lip Perfectorin, kun oli alessa 13,90 € emotioneissa.
Noi on niin helppoja ja kauniit sävyt :D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #998 : 11.03.15 - klo:15:07 »
Hei nyt mua alkoi kiinnostaa tämä tuote, mutta ei se putkilossa oleva vaan tuo puikkomainen versio.
Onko kukaan kokeillut vielä? Onko tuo oikeasti kosteuttavaa? Myydänkö näitä jo Suomessa?

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #999 : 11.03.15 - klo:15:29 »
Mulla on tuo puikkomainen Instant light lip balm perfector sävyssä 01 rose, Sokokselta ostettu. Mä tykkään ja riittää kosteustehotkin ainakin mun ok kuntoisille huulille. Jotenkin tuntuma ja sävy muistuttaa melko paljon L'oreal Baume caresse kiiltopunan sävyä Tickle me pink. Lorkku taitaa tosin olla noin puolet halvempi, toisaalta myös ehkä ihan himpun verran kosteustehoiltaan ja sävyltään ohuempi. Minulle ero on kuitenkin sen verran pieni, että voisin hyvinkin jatkossa suosia L'orealin kiiltopunia. Clarinsin tuotteessa tosin sävyvaihtoehtoja on enemmän.  
« Viimeksi muokattu: 11.03.15 - klo:18:10 kirjoittanut Hilippa »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1000 : 11.03.15 - klo:15:51 »
Ok, kiitos kovasti! Tämä tuote menee ehdottomasti kokeiluun.  :)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #1001 : 14.03.15 - klo:23:15 »
Oon nyt koko viikon käyttänyt päivisin pelkkää tuota Lumenen kiiltoa niin mulla ei ole ollut ollenkaan tuota tahmaongelmaa  ??? Laitoin kiiltoa välillä reilusti ja välillä ohuesti mutta mulla se ei kertynyt mihinkään vaan levittyi oikein hyvin, pysyi pitkään ja kosteutti. Ostolakossa-Virven kuvissa juuri tämä mun sävy on vähän tuollainen kökköisen näköinen ja Virve mainitsikin ettei se levittynyt yhtä hyvin kuin muut sävyt. Onkohan nämäkin niitä juttuja joihin vaikuttaa kuun asento ja mitkä lie satunnaiset seikat :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1002 : 03.04.15 - klo:23:46 »
Ostin äskettäin Clarinsin uudemman mallisen (=puikko) Instant Light ... Perfectorin sävyssä 05 red. Näitähän nyt näkyy kaikkialla, eikä kukaan varmaan enempää kommentteja tarvitse, mutta sanotaan nyt kuitenkin että kiva tuote on. Itse ostin, koska en voi käyttää risiiniöljyä sisältäviä tuotteita, joita lähes kaikki huulimeikit ovat, mutta nämä eivät (kuten eivät myöskään Maybellinen Color Sensational -punat, jollainen on käytössä myös). En myöskään halua kokeilla montaa sattumanvaraista, vaan otan mieluummin yhden laadukkaaksi kehutun ja sillä selvä. Meikkaan aika vähän ja jaksan läärystää itseeni vain ongelmattomia koostumuksia.

Mulla on melko tummat ja punaiset huulet, joten vaaleita sävyjä en edes kunnolla harkinnut, ainoastaan tuota punaista ja my pinkiä. En ottanut riskiä my pinkin kanssa, ja olen tyytyväinen valintaan. Red on mun huulilla raikas ja luonnollinen, ei juuri tummenna, vaan antaa vain ruusuisemman, kirkkaamman punaisen sävyn. Sävy ei ole liian kylmä eikä lämmin, vaan just sopiva. Koostumus on vähän kuivakka, mutta ei mähmäänny huulilla, eikä tunnu kuitenkaan kuivattavalta. Pysyvyys ei ole kovin häävi, mutta ihan hyvä tällaiseksi tuotteeksi. Toffeinen tuoksu on huulimeikeille tyypillinen, voisin olla ilmankin, mutta ei toistaiseksi tunnu liian häiritsevältäkään.
1cFii, oma väri.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #1003 : 05.04.15 - klo:15:06 »
Mä kokeilin Kicksissä sekä sitä puikkomaista että putkilossa olevaa Lip Light -kiiltoa, ja minua ei kyllä nämä vakuuttaneet yhtään. Tahmea ikävä tunne huulilla. Jätin ostamatta.

Poissa Anki

• HAIRahtanut
« Vastaus #1004 : 09.04.15 - klo:08:45 »
Mä olen kanssa käytellyt pari viikkoa käytännössä päivittäin tuota Lumenen Lip perfectin balmia (sävy on 4) ja olen taas ollut oikein tyytyväinen. Ei mitään kökkööntymisongelmia ja ei kuivata huulia ja ei ole liian tahmea kuten monet huulikiillot. Clarinsia en ole kokeillut, joten vertailuaineistoa siihen ei ole.