Kirjoittaja Aihe: Herkuimmat huulikiillot  (Luettu 182685 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Herkuimmat huulikiillot
« Vastaus #1005 : 31.05.15 - klo:16:34 »
Tilasin Kikolta Kiss Balmin apricot sävyssä ja vaikuttaa erittäin kivalta! Tähän asti oon tykännyt Clarinsin Instant Light Lip Balm Perfectorista puikkomallissa (ta tuubimallinenkin on ihan hyvää), mutta Kiko taitaa mennä jopa ohi ja on halvempaakin  :)

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #1006 : 31.05.15 - klo:18:32 »
Kesäisin iskee aina joku huulikiiltomania... Ostin netissä ihastellun Rimmelin uuden Oh My Gloss -huulikiillon persikkaisessa sävyssä Go Gloss Or Go Home. Tykästyin tuotteeseen: applikaattori on hyvä, koostumus on ihanan hoitavan pehmeä olematta kuitenkaan tahmea. Ja kestääkin huulilla hyvin. Mulla on nyt huulet hyvässä kunnossa, kun olen muistanut joka ilta läträtä niille Crazy Rumors -banaanihuulirasvaa, mutta siitä huolimatta Rimmelin uutuudesta kyllä tuntee, että se on hoitavaa. Esim. Clarinsin suositut Instant Lightit ei mulla hoida tarpeeksi ja toisen haju meni jotenkin härskiintyneeksi ihan lyhyessä ajassa, lensi roskiin. Samoin Clarinsin Gloss Prodige on liian tahmainen ja haju käy kurkkuun. 

Noh, tämän Rimmelinkään hajusta en välitä, sellainen vanhan mummon meikin haju, mutta onneksi se haihtuu aika nopeasti eikä huulilla tunnu nenään yhtään enää. Taidan hakea vielä mansikkaisen Ooh La La -sävyn, kun hintaa noilla on vain seitsemisen euroa.

Toinen kesärakkaus on YSL Tint in Oil sävyssä Peach Me Love - aivan mahtava tuote! Jättää sävyn huulille pois kuluessaankin, koostumus on ihana ja pakkaus nätti. Tuoksu on kyllä aika voimakas ja vähän välillä tuntuu liialliselta, mutta kestän sen, koska tuote on niin hyvä mielestäni. Saan tällä todella nätit ja hyvin pysyvät huulimeikit aikaiseksi, kun rajaan kevyesti korallisella huultenrajauskynällä ja laitan Tint in Oilia yhden kerroksen.  <3

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #1007 : 01.06.15 - klo:10:03 »
^Rimmelin kyseisen huulikiillon INCIssä näyttäisi olevan argan-öljyä, joten siitä hoitava vaikutus. Aion kyllä testata itsekin tuota kiiltoa, halvat ja hyvät huulikiillot ovat aina tervetulleita.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #1008 : 14.08.15 - klo:16:17 »
Ostin tänään Clarinsin Eclat Minute Instant light lip balm perfectorin sen uusimman sävykiillon ja aivan ihana sävy sekä hyvänoloinen huulilla.
Ei tahmaa, ei kuivata ja sävykin on juuri sopiva 02 coral.
Antaa juuri sopivasti sävyä, ei liikaa.
Uusi suosikki :-*
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #1009 : 09.08.17 - klo:13:16 »
Nostellaanpa vanhaa ketjua :)

Testasin pitkästä aikaa itselleni uutta huulikiiltoa eli Muradin Energizing Pomegranate Lip Protectoria (SFP 15) ja tämäpä oli myönteinen yllätys. Olen saanut huulikiillon jostain tilauksesta kylkiäisenä ja tuote oli melkoinen yllätys laadultaan.

Ensinnäkin kiillosta ei tule kovin paljon väriä, mutta kiilto saa huulet näyttämään hyville. Toiseksi kiilto ei ole mahdottoman tahmainen (vrt. Lancomen Juicy Tubers) ja ainakin minulla kiilto selvästi kosteutti huulia.

Tässä yksi arvio Muradin kiillosta: http://laurasbible.blogspot.fi/2011/08/murad-energizing-pomegranate-lip.html

That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1010 : 16.02.18 - klo:23:32 »
Saako marketeista, Sokokselta tms. jotain sävyttäviä huulivoiteita? Nudepunan metsästys tuntuu ihan mahdottomalta (kaikki on joko liian kylmäpinkkiä, liian tuhkaista, liian punaista, liian oranssia), joten sävyttävä huulivoide saattais olla hyvä ratkaisu ainakin nyt. Himottelis kyllä Stockalla mennä Macin ständille ja pyytää oikeasti mun huulten väristä nudepunaa. Mutta oon liian skeptinen ja pihi. Oon yrittänyt analysoida huulteni sävyä, ne ei missään tapauksessa oo kylmän pinkit, enemmänki lämpimän korallin ja vaaleanpunaisen sekoitus.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #1011 : 22.02.18 - klo:20:34 »
Mulla on NYXin pari sävyttävää huulivoidetta, niistä tulee kyllä hyvin sävyä. Mulla on sävy Panna cotta ja tää on mun huulilla melko nude. Oon ostanut omani ennen kuin niitä alkoi saada Sokokselta, joten en oo ihan varma onko noita Sokoksen NYX-hyllyillä.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1012 : 03.03.18 - klo:00:08 »
Herättelen tätä topicia kun innostuin LF joulukalenterista saamastani pixin huulikiillosta. Tämä on ensimmäinen kiilto ikinä joka ei riekaloinut/limoittanut huulia ja eikä tuntunut rasittavan tahmaiselta ja pysyi huulilla hyvin. Mitään tuossa huulikiillossa mainostettua huulten turpoamisefektiä en huomannut. Nyt tuli inspis kokeilla muita hieman kalliimpia merkkejä  ;D
Huulikiiltohan on nyt taas muodikaskin!

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #1013 : 03.03.18 - klo:00:23 »
^ Mä kans tykkäsin tosi paljon ja just eilen tilasin sen (Honey Sheen) sekä Sheer Rosen normikokoisina.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1014 : 08.10.19 - klo:09:39 »
Onko toimivista pullistavista/turvottavista huulikiilloista kokemuksia? Joskus kauan sitten muistan, että kokeilemastani tuotteesta tuli koko syyn ympärys punaiseksi ja jäi siksi käyttämättä. Ihan niin tehokasta en halua, mutta olisi kiva jos jotain vaikutusta olisi.

Tykkään kiilloissa rasvaisesta ja liukkaasta koostumuksesta, tahmeutta tai voimakasta hajua/makua en voi sietää. Ajattelin koittaa joko Diorin pullistavaa (Diorin kiilloista olen muuten tykännyt) tai sitten jotain ehkä Buxomilta ellei niissä ole liikaa tahmaa tai hajua. Nyxilläkin kai on joku pullistava?
Raitoja käpälään!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1015 : 11.10.19 - klo:06:46 »
Myyjän suosituksesta ostin Smashboxin tuubissa olevan kiillon. Kihelmöi viilentävästi hiukan levityksen jälkeen, mutta muuta vaikutusta en sillä huomaa.
Raitoja käpälään!