Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 45669 kertaa)

Nove

• Vieras
Benefit
« : 25.03.06 - klo:10:01 »
Tänne kokemuksia Benefitin tuotteista.

Dashilla ainakin näkyi olevan joitain tuotteita, löytyykö muilta?

Poissa Dash

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #1 : 25.03.06 - klo:16:01 »
Meikältä löytyy joo kun niillä on counter täällä keskellä ei mitään, missä asun, niin kun masentaa niin suuntaan sinne ::) Mut on myös meikattu useamman kerran heidän tuotteillaan, eli sellasistakin tuotteista löytyy kokemusta, mitä mulla ei ole.

Alkuun hyvät kokemukset:
- Boi-ing -peiteaine. AIVAN KINGI TUOTE!!!!! En voi kehua tarpeeksi. Tätä en vaihda IKINÄ pois! :-* Peittää, peittää ja peittää vielä vähän lisää ja sävyjä löytyy kolme, siis jopa kalkkilaivan kapteeni minälle tarpeeksi vaalea sävy!
- Dr. Feelgood -meikinpohjustaja. En tiedä vaikuttaako tämä loppujenlopuksi meikin hyvänä pysymiseen yhtään mitään, mutta saa ihon aivan silkinpehmeäksi (lue: pakko alkaa hiplaamaan naamaa!) eikä pitäisi sisältää mitään tukkivia ainesosia.
- The Gloss -huulikiilto. Nätit sävyt, antavat hyvin väriä eivätkä ole mun mielestä yhtään tahmeita! Itsellä sävy Wooo..., joka on tumman ruskea, mutta antaa sellaisen nätin lämpimänpunaisen värin huulille.
- PocketPal (Benetint + kiilto). Tosi kiva tuote! Itse olen käyttänyt Benetinttiä vain huulille tuon kiillon kanssa, mutta jos aikoo käyttää muuallekin niin kannattaa ostaa Benetint yksinään, tuo väritön huulikiilto on nimittäin ihan turha.
- High Beam -"kiiltomömmö". Ihana tuote ja olisi vielä ihanampi jos osaisin käyttää tätä oikeaoppisesti. Kerran yhdellä Benefitin työntekijällä oli tätä poskipäillä kun olin meikattavana enkä osannut olla tuijottamatta kun oli niin upean näköistä. Itselläkin näyttää kivalta, mutta en saa yhtä hohtavaa lopputulosta. Saattaa tosin johtua siitä, että mulla on paljon vaaleampi iho kuin mitä sillä naisella.

Pettymykset:
- Mr. Frosty -kynä. Joko en osaa tai sitten tää on 100% surkea tuote. En saa tällä tehtyä rajauksia, väri on tosi hailakka eikä pysy luomen sisäreunalla ollenkaan. Voi just ja just käyttää silmän sisänurkassa, mutta siinä se sitten olikin.
- Georgia & Dandelion -puuterit. Onhan nää kivoja, mutta en saa näillä mitään ihmeellistä aikaseksi :P Pakkaukset epäkäteviä mutta ylisöpöjä.

Näistä mulla ei ole kokemusta kuin makeovereista:
- Lemon Aid -silmäluomen pohjustaja. Toimii varmaan jos on hassun väriset luomet, mutta mulla ei ole ja silmämeikin pohjustajana tää oli ihan surkea, luomivärit luomivaossa parin tunnin sisään.
- Luomivärit. Markettikamaa, parempia saa halvemmalla.
- BADgal las -ripsiväri. Hankintalistalla, sai mun ripsistä tosi upeat vaikka laitettiin sellaisella kertakäyttö mascara wandilla. Ripsarin oma harja samanlainen kuin Diorshowssa.
- Show Offs -irtoluomivärit. Nättejä sävyjä, saman tyylisiä kuin Pure Luxet. Uskon, että pysyvät hyvin kunhan pohjustaa jollain muulla kuin tuolla Lemon Aidilla.
- Non-fiction -meikkivoide. En tykännyt, varsinkaan kun sävyt ihan liian tummia mulle. Vaikutti aika perusmeikkivoiteelta.
- Play Sticks -puikkomainen meikkivoide. Tämä on harkintalistalla, vaikutti tosi helpolta levittää ja meikkipohjan paksuutta pystyy hyvin säätelemään. Ja vaalein sävy on melkein valkoinen!
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Nove

• Vieras
« Vastaus #2 : 25.03.06 - klo:18:02 »
Kiitos arvosteluista, oot kyllä paljon ehtinyt kokeilemaan :)

Näyttääkö tuo High Beam kuinka luonnolliselta vaalealla iholla? MUAn arvosteluista löydetyn kommentin takia vähän arveluttaa, oon nimittäin samanlainen kalkkilaivan kapteeni. "But I have very pale, almost see-through skin so this looks extremely fake if I wear it during the day".

Boi-ing, Dr. Feelgood ja Benetint/Benetint Lipbalm on nyt ainakin hankinnassa, toivon mukaan myös tuo High Beam.

Harmi ettei noista puutereista oo mihinkään, olisin niin halunnut sellasen pakkauksen hyllyä koristamaan :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #3 : 25.03.06 - klo:20:33 »
Onhan noita joo kertyny, voi vissiin päätellä että masentaa aika usein ::)

Kyllä tuo High Beam sopii vaalealle iholle. En ymmärrä miten joku voi saada siitä "fake"-näköisen lopputuloksen, siis paremminkin se hohto EI näy jos on vaalea iho, eli mitä vaaleampi iho sitä huomaamattomampi lopputulos mun mielestä. Itse ajattelin tota alkaa sekoittamaan ihan meikkivoiteeseenkin että sais hehkua elottomille kasvoille.

Ne puuteripakkaukset on kyllä tosi nättejä! Mutta niissä ei oo mitään sulkemismekanismia, eli jos niitä kantaa laukussa niin se kansi tippuu siitä irti kun se on vain tosi löysästi siinä päällä.
87 shines again.

Gabrielle

• Vieras
« Vastaus #4 : 25.03.06 - klo:21:42 »
Ne puuteripakkaukset on kyllä tosi nättejä! Mutta niissä ei oo mitään sulkemismekanismia, eli jos niitä kantaa laukussa niin se kansi tippuu siitä irti kun se on vain tosi löysästi siinä päällä.

Pakkaukset on tosiaan nättejä mutta ah niin epäkäytännöllisiä. :) Mulla on Dallas-aurinkopuuteri/poskipuna, väri on ihan jees mutta pahvirasia ei kauaa varmaankaan siistinä pysy. Pakkauksen mukana tuleva pikkuruinen suti on ihan turha kapistus.

Suosikkituotteeni Benefitiltä on BrowZings-kulmaväri, pieni paletti jossa on vaha + puuteriväri. Saan tuotteella "kurittomat kulmani" siistiksi helposti ja nopeasti. Pakkauksessa on mukana kaksi pikkuista sivellintä sekä pinsetit, jotka nekin aika kehnonlaiset... Mutta näyttävät söpöltä kyllä kuten Benefitin tuotteet aina!   :)

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 14.04.06 - klo:09:43 »
Löytyykö Benefitiä jostain nettikaupasta, joka toimittaa Suomeen? Olisi mukava kokeilla paria tuotetta.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Spritz

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 15.04.06 - klo:16:00 »
Manna, ihan muistelin, että olisin löytänyt tämän sivun jostain sinun linkkilistastasi. Mutta täältä siis saa Benefitiä. ;) -> http://www.benefitcosmetics.com/benefit/default.asp
Olisiko mitään kalliimpaa? :)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 16.04.06 - klo:13:21 »
Kyllä tuo High Beam sopii vaalealle iholle. En ymmärrä miten joku voi saada siitä "fake"-näköisen lopputuloksen, siis paremminkin se hohto EI näy jos on vaalea iho, eli mitä vaaleampi iho sitä huomaamattomampi lopputulos mun mielestä. Itse ajattelin tota alkaa sekoittamaan ihan meikkivoiteeseenkin että sais hehkua elottomille kasvoille.

Mitenkäs se Moon Beam? Itselläni on niin vaaleanpunainen ( ;D) iho, ettei ajatus vaaleanpunaisesta hohteesta innosta, mutta tuota olen katsellut sillä silmällä. Onko siitä kenelläkään kokemuksia?

Kiinnostaisi myös tuo Color Plump -kynä huulille. Siitä kokemuksia, anyone?
« Viimeksi muokattu: 16.04.06 - klo:13:28 kirjoittanut Iiris »
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #8 : 18.04.06 - klo:09:52 »
High Beam on mun mielestä ainoastaan siinä purkissa vaaleanpunaista, minun ihollani se on kyllä enemmän vaan sellainen melkein väritön hohde. Minulle tehtiin joskus makeover Benefitin counterilla ja High Beamia laitettiin myös luomille, mutta kun laitoin sitä itse (innostuin ostamaan _kaikki_ makeoverissa käytetyt tuotteet itselleni  ::)) niin se vaan kutitti luomia... Käyttäisin tuotetta enemmänkin sen kauniin lopputuloksen takia, mutta en oikein tiedä mihin kohti sitä pitäisi laittaa, jotta lopputulos ei olisi ihan teinin näköinen. Joskus olen kokeillut ihan pikkuisen ylähuulen ylälaidassa ja sain sillä aikaiseksi illusion trendikkäästä törröhuulesta.  ;D

Vartalotuotteista olen kokeillut varmaan kaikkia ja Sandal Scandal on suosikkini, jalkavoide siis. Voiteessa on hurja määrä AHA-happoja, joten voide todella pehmittää ja kuorii jalat ja tuoksuu ihanalle! Tosin tuubista voidetta olisi kätevämpi annostella.

Ooh la la oli aivan täydellisen turha tuote, tuotteen nimi oli kyllä söpö ja samoin pakkaus, mutta mitäpä tällainen kuoppasilmä tekee tuotteella, jonka on tarkoitus pienentää silmäpusseja.

Benetint lip balm oli ihanan sävyinen, mutta koostumus jotenkin outo... Ei tuntunut juuri kosteuttavan huulia, mutta toisaalta ei ollut koostumukseltaan ihan kuivakaan, kuitenkin paksuihin huulikiiltoihin tottuneelle koostumus oli ohut. Benefitin myyjä vinkkasi, että kannattaa mieluummin laittaa Benetintiä huuliin ja päälle omaa, väritöntä huulikiiltoa. Mutta minun piti tietenkin saada myös se Lip Tint, joka tosiaan osoittautui hukkahankinnaksi.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #9 : 18.04.06 - klo:15:57 »
Hmm. Dandelion jakaa mielipiteitä. MUA:ssakin sitä lähinnä haukuttiin  :P

Olisin nimittäin kiinnostunut siitä... kuulemani perusteella siinä ei ole pigmenttiä paljoakaan? Haluaisitko Polina kertoa lisää?  :)
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #10 : 19.04.06 - klo:10:08 »
Dandelionin tarkoitus ei varmaan olekaan antaa erityisesti väriä, ehkä lähinnä vähän piristää omaa ihon sävyä (samalla tavalla kuin vivahdus vihreää taittaa punaisuutta) jos iho on kovin "kuolleen" oloinen. Lisäksi Dandelionissa on pienenpieniä kullanhohtoisia hippuja, jotka ovat riittävän pieniä jopa naamallaan kiiltoa kammoaville. Oma Dandelion on ollut varmaan vuoden käyttämättä enkä sitä ennenkään raaskinut sitä juuri käyttää, koska pakkaus on vaan niin hillittömän söpö. Jos joku on kiinnostunut, voin myydä omani, koska tiedän, etten tule sitä juuri käyttämään.

Poissa Huuhkaja

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 04.09.06 - klo:17:26 »
- High Beam -"kiiltomömmö". Ihana tuote ja olisi vielä ihanampi jos osaisin käyttää tätä oikeaoppisesti. Kerran yhdellä Benefitin työntekijällä oli tätä poskipäillä kun olin meikattavana enkä osannut olla tuijottamatta kun oli niin upean näköistä. Itselläkin näyttää kivalta, mutta en saa yhtä hohtavaa lopputulosta. Saattaa tosin johtua siitä, että mulla on paljon vaaleampi iho kuin mitä sillä naisella.

Mullakin on tätä, ja olen samaa mieltä:  ihana tuote. Taputtelen sitä hieman meikin päälle poskipäille, ja kasvot kirkastuvat silminnähden. Mullakin on hyvin vaalea iho, mutta en ole kokenut sitä tämän tuotteen kanssa ongelmaksi. Tosin mömmöä saa olla aika usein lisäilemässä, joten pitäisi vielä keksiä miten sen saa pysymään kauemmin...

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #12 : 24.09.06 - klo:19:40 »
Nämä kommentit eivät kyllä tee shoppailua yhtään helpommaksi.  ;) Eikö kukaan olisi kokeillut SEKÄ High Beamia ETTÄ  Moon Beamia ja olisi hyvin vaaleaihoinen ja pisamainen ja voisi verrata näitä kahta toisiinsa?  ::)
No, ehkä päädyn Moon Beamiin - oli valittu Alluressakin vuoden tuotteeksi 2004. ;D Mutta eroaako ratkaisevasti valokynästä vai ajaako sellainen saman asian?
# 1a F i #

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 24.09.06 - klo:20:04 »
Itse ainakin kallistuisin sen High Beamin suuntaan vaikka en sitä Moon Beamia olekaan kokeillut. Ainakin siellä counterilla, missä mä kävin, niin laitettiin aina vaaleaihoisille High Beamia ja tummaihoisille Moon Beamia. Ja tosiaan se High Beam ei ole iholla mitenkään pinkki että sitä ei kannata pelätä. Ei mulla pisamia ole mutta hemskatin vaalea punapohjainen iho ja hyvin sopii :)

Niin ja tuo ei ole lähelläkään valokynää. Nuo Beamit hohtaa oikein kunnolla vrt. valokynä ;D
87 shines again.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 24.09.06 - klo:21:22 »
Ihanaa, kiitos vastauksesta! Vähän hohdetta syksyyn kun pitäisi saada.  :D
# 1a F i #