Meikältä löytyy joo kun niillä on counter täällä keskellä ei mitään, missä asun, niin kun masentaa niin suuntaan sinne

Mut on myös meikattu useamman kerran heidän tuotteillaan, eli sellasistakin tuotteista löytyy kokemusta, mitä mulla ei ole.
Alkuun hyvät kokemukset:
- Boi-ing -peiteaine. AIVAN KINGI TUOTE!!!!! En voi kehua tarpeeksi. Tätä en vaihda IKINÄ pois!

Peittää, peittää ja peittää vielä vähän lisää ja sävyjä löytyy kolme, siis jopa kalkkilaivan kapteeni minälle tarpeeksi vaalea sävy!
- Dr. Feelgood -meikinpohjustaja. En tiedä vaikuttaako tämä loppujenlopuksi meikin hyvänä pysymiseen yhtään mitään, mutta saa ihon aivan silkinpehmeäksi (lue: pakko alkaa hiplaamaan naamaa!) eikä pitäisi sisältää mitään tukkivia ainesosia.
- The Gloss -huulikiilto. Nätit sävyt, antavat hyvin väriä eivätkä ole mun mielestä yhtään tahmeita! Itsellä sävy Wooo..., joka on tumman ruskea, mutta antaa sellaisen nätin lämpimänpunaisen värin huulille.
- PocketPal (Benetint + kiilto). Tosi kiva tuote! Itse olen käyttänyt Benetinttiä vain huulille tuon kiillon kanssa, mutta jos aikoo käyttää muuallekin niin kannattaa ostaa Benetint yksinään, tuo väritön huulikiilto on nimittäin ihan turha.
- High Beam -"kiiltomömmö". Ihana tuote ja olisi vielä ihanampi jos osaisin käyttää tätä oikeaoppisesti. Kerran yhdellä Benefitin työntekijällä oli tätä poskipäillä kun olin meikattavana enkä osannut olla tuijottamatta kun oli niin upean näköistä. Itselläkin näyttää kivalta, mutta en saa yhtä hohtavaa lopputulosta. Saattaa tosin johtua siitä, että mulla on paljon vaaleampi iho kuin mitä sillä naisella.
Pettymykset:
- Mr. Frosty -kynä. Joko en osaa tai sitten tää on 100% surkea tuote. En saa tällä tehtyä rajauksia, väri on tosi hailakka eikä pysy luomen sisäreunalla ollenkaan. Voi just ja just käyttää silmän sisänurkassa, mutta siinä se sitten olikin.
- Georgia & Dandelion -puuterit. Onhan nää kivoja, mutta en saa näillä mitään ihmeellistä aikaseksi

Pakkaukset epäkäteviä mutta ylisöpöjä.
Näistä mulla ei ole kokemusta kuin makeovereista:
- Lemon Aid -silmäluomen pohjustaja. Toimii varmaan jos on hassun väriset luomet, mutta mulla ei ole ja silmämeikin pohjustajana tää oli ihan surkea, luomivärit luomivaossa parin tunnin sisään.
- Luomivärit. Markettikamaa, parempia saa halvemmalla.
- BADgal las -ripsiväri. Hankintalistalla, sai mun ripsistä tosi upeat vaikka laitettiin sellaisella kertakäyttö mascara wandilla. Ripsarin oma harja samanlainen kuin Diorshowssa.
- Show Offs -irtoluomivärit. Nättejä sävyjä, saman tyylisiä kuin Pure Luxet. Uskon, että pysyvät hyvin kunhan pohjustaa jollain muulla kuin tuolla Lemon Aidilla.
- Non-fiction -meikkivoide. En tykännyt, varsinkaan kun sävyt ihan liian tummia mulle. Vaikutti aika perusmeikkivoiteelta.
- Play Sticks -puikkomainen meikkivoide. Tämä on harkintalistalla, vaikutti tosi helpolta levittää ja meikkipohjan paksuutta pystyy hyvin säätelemään. Ja vaalein sävy on melkein valkoinen!