Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51684 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #105 : 14.06.08 - klo:23:11 »
^ Mun mielestä tuoksu on kanssa hyvä! Sellainen hitusen makea, persikkainen.

Ja tosiaan, Didn't Hear It From Me on aivan perfect MAC:n 2N huulipunan kanssa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #106 : 14.06.08 - klo:23:37 »
Tykkään myös noiden Her Glossinessien tuoksusta, itselläni tuli heti mieleen mangomelonijätski  :-*
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 15.06.08 - klo:14:06 »
^
Onko näissä kaikissa sama tuoksu? Piti käydä ostamassa Glamour ja otin sävyn Didn't Hear It From Me. Tämä tuoksu on vain ihan kamala, tulee mieleen lapsuuden mansikan makuisen penisilliinikuurit  :P. Kiva kuitenkin, että monet näyttävät tykkäävän  :).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 15.06.08 - klo:14:14 »
^ Kyllä kaikissa on varmaan samat tuoksut. Ainakin näissä minun kahdessa kiillossani on molemmissa sama tuoksu.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 15.06.08 - klo:14:28 »
^
Kiitos! Jää toinen Glamour siis ostamatta  :D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa veera

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 15.06.08 - klo:14:56 »
mun mielestä tuo tuoksu ja maku on ihan karmea :-X sellainen pistävä ja muovinen. muuten ihan kiva kiilto kyllä, mulla tuo nuden sävyinen.
Il mondo è come un libro e quelli che non viaggiano ne leggono solo una pagina.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 15.06.08 - klo:21:20 »
Jännää että Emi-lynin ottamassa kuvassa kiillon pakkausessa lukee V.I.P. lip gloss, kun taas kaikissa täällä nähdyissä ja minun ostamissani lukee A-list lip gloss ??? Siis ihan kaikissa sävyissä ja kolmessa eri kaupassa, kaikissa on A-list enkä yhtään VIP-nimistä nähnyt. Outoa.

Minusta tuoksu on ihan ok näissä, ja makua en ole vielä huomannut ollenkaan.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 15.06.08 - klo:21:26 »
^ Minäkin ihmettelin tuota samaa, mutta Emi-lynhän on ottanut tuon kuvan MUA:sta. Joten voi olla, että muualla ylipäätään on erilaiset pakkaukset tai sitten noihin lehden mukana tuleviin kiiltoihin on tehty sitä varten erilainen pakkaus. Ja niinhän noihin onkin, takana ainakin lukee jotain Glamouriin viittaavaa, voihan se tietysti viitata glamouriinkin. ;D

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 15.06.08 - klo:21:31 »
Mulla lukee A-List tässä lehden mukana tulleessa kiillossakin, piti oikein käydä tarkistamassa :) Mun mielestä ihan mahtava killto noin yleisesti, Who Are You Wearing? on ihana sävy ja tuoksu mun mielestä herkullinen :D
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 15.06.08 - klo:21:52 »
^ Niin, A-list lukee niissä lehden mukana tulleissa kiilloissa, mutta kyse olikin siitä että tuossa Emi-lynin laittamassa kuvassa paketissa lukee VIP.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 15.06.08 - klo:21:53 »
Onko kukaan ehtinyt testata Posietintia? Käsittääkseni kuten Benetint, mutta vaalea pinkki.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 15.06.08 - klo:22:02 »
^ Minäkin ihmettelin tuota samaa, mutta Emi-lynhän on ottanut tuon kuvan MUA:sta. Joten voi olla, että muualla ylipäätään on erilaiset pakkaukset tai sitten noihin lehden mukana tuleviin kiiltoihin on tehty sitä varten erilainen pakkaus. Ja niinhän noihin onkin, takana ainakin lukee jotain Glamouriin viittaavaa, voihan se tietysti viitata glamouriinkin. ;D

Aah en tajunnut että kuva oli MUA:sta :) Voi siis hyvinkin olla joku vanhempikin versio.

^ Minuakin kiinnostaa Posie tint, olen nähnyt muutaman swatchin ja vaikuttaa ihanalta sävyltä. Benetint on kiinnostanut myös idealtaan, mutta sävy on aina tuntunut liian tummalta, tämä uutuus voisi olla parempi.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 15.06.08 - klo:22:02 »
^^^Ja Lontoosta kaupasta ostetussa lukee juuri tuo V.I.P. Eli ovat ilmeisesti vähän erilaisissa pakkauksissa vaikka muuten ihan identtiset ovatkin :)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 15.06.08 - klo:22:48 »
Onko nuo Glamourin mukana tulleet kiillot kaikki yhtä "litkuja" ja värittömiä koostumukseltaan, mitä My People, Your People? Mua kiinnostaisi eniten se persikkainen(?) sävy, mutta sitä ei ollut lähikaupassa.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 15.06.08 - klo:22:50 »
^ Kyllä nuo kovin litkuja ovat, eikä pigmenttiäkään kyllä hirveästi ole. Se persikka vaalentaa ihan aavistuksen, siis todella vähän. Nudepunan kanssa efekti on varmaan vähän suurempi. Mutta en välttämättä suosittele ostamaan, ellei koostumus ja muu muuten ole todella mieleisiä. Pigmenttiä ei nimittäin ole paljoa.