Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 50166 kertaa)

Poissa Apricot

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #120 : 15.06.08 - klo:22:54 »
Kiitos Magia! Sitten mun on varmaan parempi olla ostamatta noita muitakaan sävyjä, sillä tykkäilen tosiaan hieman tahmeammista kiilloista ja mun luonnostaan erittäin punaisilla huulilla tuo persikkainenkin sävy olisi varmaan yhtä tyhjän kanssa.
Toisaalta tekisi niin mieli vielä kokeilla toistakin sävyä, mutta täytyy nyt yrittää puhua itselleen järkeä.  ::)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 16.06.08 - klo:09:14 »
^ Mulla on My people your people ja sitten se persikkainen Didnt hear from me, ja minusta noissa kahdessa on aika erilainen koostumus. Molemmat siis sinänsä ovat yhtä litkuja ja ei tahmeita, mutta Mpyp on lähinnä kimaltava ja ei peittävä, kun taas Dhrm on "matta" eli ei mitään kimalteita ja mulla ainakin selvästi vaalensi huulia asteen pari.

Mua kiinnostaisi tietää onko se pinkki samanlainen kimalteeton kuin Didnt hear it from me, vai onko se läpikuultava ja kimalteinen kuten My people your people?

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #122 : 16.06.08 - klo:11:31 »
Mulla on tuo persikkainen sävy siitä kiillosta, eikä se juuri anna väriä esim. verrattuna MACin kiiltoihin joita normaalisti käytän. Mutta en suostu olemaan rakastamatta Benefitiä, se on niin suloinen merkki kuitenkin. Tuo uusi Posietint menee kokeiluun kyllä, koska Benetint on mun ikisuosikki.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 16.06.08 - klo:11:51 »
Mua kiinnostaisi tietää onko se pinkki samanlainen kimalteeton kuin Didnt hear it from me, vai onko se läpikuultava ja kimalteinen kuten My people your people?

Lainaan itseäni koska löysinkin jo tähän vastauksen :) Siltä varalta että jotakuta kiinnostaa niin tässä kuva jonka löysin MUA:sta Who are you wearing -sävystä. Näyttää kieltämättä aika herkulliselta kesäsävyltä, täytyy miettiä pitääkö hakea vielä kolmaskin Glamour ;D

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 16.06.08 - klo:14:47 »
Mulla on juuri tuo Aquattaren kyselemä Who are you wearing. Paikallisella ärrällä oli tasan yksi Glamour, enkä jaksanut sitten lähteä keskustaan vaan tyydyin siihen, mitä oli saatavilla. Ei tässä mun mielestä niin hirveä tuoksu ole, varsinkin jos vertaan vastikään tuoksuttelemaani Wet'n Wild-huulikiiltoon. Se elämys ei heti unohdu.

Hylsystä katsottuna väri ei aiheuttanut mitään rakkautta ensisilmäyksellä -tunnelmaa, mutta huulille levitettynä näytti jo huomattavasti paremmalta. Ei ollut ihan niin sinisävyinen kuin mitä pelkäsin. Löytämästäsi kuvasta jo näkeekin, mutta mitään selkeitä hilehippusia en tästä löydä, vaikka yritin katsella vessan 10x suurentavasta peilistä. Ihan kiva kesäsävy, ja ajattelin kokeilla miltä näyttäisi sekä BBn Peony -shimmerbrickin että Diorin Tropical Orchids -punan kanssa.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #125 : 16.06.08 - klo:15:14 »
Paljonko tuo Glamour maksaa, ja mahtaakohan sitä saada tällaisesta tuppukylästä ollenkaan..? Ei ole ainakaan aikaisemmin Prisman tai Citymarketin lehtihyllyllä pistänyt silmään, mutta en kyllä ole kovin tarkkaan katsonutkaan. Tuossa saisi kaksi kärpästä samalla iskulla, haussa on nimittäin uusi hömppälehti ja joku ihana kesäinen huulikiilto  :)
Onko tuo mukana tuleva kiilto ihan normaalikokoinen?

muoks: Kiitoksia tiedosta Aquatar, pitääkin käydä heti tänään katselemassa lähimarketit tarkemmin  :)
« Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo:16:03 kirjoittanut calypso »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 16.06.08 - klo:15:22 »
Paljonko tuo Glamour maksaa, ja mahtaakohan sitä saada tällaisesta tuppukylästä ollenkaan..?
Onko tuo mukana tuleva kiilto ihan normaalikokoinen?

Glamour maksaa 5,70e ja kiilto on ihan normikokoinen :) Itse ostin toisen Citymarketista ja toisen Prismasta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #127 : 16.06.08 - klo:17:27 »
Mäkin hain tänään oman Glamourini ja huulikiillon Suomalaisesta kirjakaupasta. Otin sävyn Didn't hear it from me, tuolla olisi ollut kaikkia sävyjä tarjolla. Kiva sävy huulilla, vaalentaa huulien sävyä jonkun verran ja plussaa siitä, että ei sisällä mitään hileitä. Mutta täytyy kyllä sanoa, että aika huono levittyvyys ainakin tuubin omalla aplikaattorilla, raitoja jäi vaikka kuinka yritti sutia ja levitellä. Mun huulet ei ole edes kuivat/rohtuneet. Tuoksu on aika voimakas, mutta menettelee.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 16.06.08 - klo:17:28 »
^ Onko niitä sävyjä siis kolme? :) Siis näitä Glamourin mukana tulevia.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #129 : 16.06.08 - klo:17:30 »
Joo siis kolmea sävyä tuolla oli ja ajattelin ainakin, että niitä ei ole enempää kun täälläkään ei ole kukaan puhunut muista sävyistä. :)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 16.06.08 - klo:17:39 »
Lehdessäkin mainitaan nuo kolme

-Go Glam: Who are You wearing
-Go chic: My people, your people
-Go Natural: Didn't hear it from me

Olen jo hieman tottunut tuoksuunkin  :D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 16.06.08 - klo:17:52 »
Minä hain tänään who are you wearingin ja tää on kyllä huomattavasti kivempi kuin my people your people, kun tämä ei tosiaan sisällä mitään selkeitä hilehippusia toisin kuin tuo toinen. Tässä on kyllä ihana pinkki sävy, mutta huulille tällä ei mitään räikeää tulosta saa. Tää sopii hyvin jonkin pinkin huulipunan kaveriksi. Täytyy varmaan ostaa vielä se kolmaskin jos se kerran vähäsen vaalentaa huulia. Mun mielestä nämä tuoksuu melonivodkalle, mutta eiköhän tähän tuoksuun totu pikkuhiljaa :D

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 16.06.08 - klo:18:39 »
^ Mulla on My people your people ja sitten se persikkainen Didnt hear from me, ja minusta noissa kahdessa on aika erilainen koostumus. Molemmat siis sinänsä ovat yhtä litkuja ja ei tahmeita, mutta Mpyp on lähinnä kimaltava ja ei peittävä, kun taas Dhrm on "matta" eli ei mitään kimalteita ja mulla ainakin selvästi vaalensi huulia asteen pari.

Kiitos Aquatar! :D Joku saattoi käydä sittenkin ostamassa vielä toisen huulikiillon, juurikin tuon Didn't hear it from me-sävyn ja tämä on kyllä miljoona kertaa kivempi kuin tuo aikaisemmin ostamani My People, Your People. Vaalentaa jopa mun huuliani ja koostumus tuntuu jostakin syystä kivemmalta. Tämä on muutenkin jotenkin paljon laadukkaamman oloinen, eikä kaduta yhtään että menin ostamaan vielä toisen, päinvastoin.  :-*
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #133 : 16.06.08 - klo:21:55 »
Ei pitäisi ollenkaan lukea näitä ketjuja, sillä nyt alkoi suunnattomasti kiinnostaa tuo Bo-ing -concealer. :P Onko joku tilannut tuolta Benefitin 'virallisilta' sivuilta (benefitcosmetics.com), kuinkahan paljon sieltä tulee postikuluja ja miten pitkä toimitusaika on? HQhairissa kyseinen tuote oli out of stock ja Ebaysta en halua tilata.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 16.06.08 - klo:21:58 »
^ Siellähän se sivuilla lukee: 4,99 dollaria + 2,49 dollaria per tuote. :)