Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 45655 kertaa)

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
Vs: Benefit
« Vastaus #135 : 16.06.08 - klo:22:01 »
Olinpas taas puusilmä, kun en huomannut...  ::) Löysin vaan jotkut palautusohjeet, jos on saanut väärän tuotteen. Vielä mua kiinnostaisi, että kuinkahan pitkään tuolta kestää tilauksen saapuminen, jos jollakulla on tietoa?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 16.06.08 - klo:23:32 »
^Tuolla ketjun nelossivulla oli näköjään kirjoittamani viesti Benefit-tilauksestani. Olin tilannut 29.7 ja tuotteet olivat perillä 6.8 - eli ei kovin kauan tarvinut odotella.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 17.06.08 - klo:00:26 »
Glamour on ilmeisesti sama (kesäkuun?) numero kuitenkin, mutta vaihtoehtoja huulikiilloissa on kolme? Onko siinä lehdessä mitään mielenkiintoista?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 17.06.08 - klo:00:33 »
Menee ot:ksi kyllä mutta :D Se mun brittilästä ostama versio oli heinäkuun lehti. Ja kyllä siitä riitti lukemista pariksi tunniksi ja ihan koko lehteä en vieläkään ole lukenut, tää on kyllä mun lempparilehti joka tapauksessa. Tosiaan samasta lehdestä on kolme eri kansivaihtoehtoa ja kolme eri kiiltovaihtoehtoa myös, mutta siis lehden sisältö on kaikissa sama :)

Edit. Siis mitkä muut? Minä oon vissiin taas vähän epäselvä tässä ulosannissani :D
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:00:42 kirjoittanut Minsku »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 17.06.08 - klo:00:37 »
Ahaa! Miltä kuulta ne sitten ovat ne muut? Jotain vanhoja??

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 17.06.08 - klo:09:08 »
^ Suomessa tällä hetkellä myytävä Glamour on kesäkuun lehti (June), ja siinä siis tulee mukana yksi kolmesta huulikiillosta, itse voi valita sävyn jos vaan kaikkia on lehtipihteessä saatavilla.

Minsku oletko ihan varma että sulla on jo heinäkuun numero?

Edit: \/ Jaa no kaipa se sitten on heinäkuun nro minullakin ::) Jotenkin vaan mieleen on syöpynyt että siinä olisi lukenut June, mutta säästän lehteä juhannuslukemiseksi joten en ole vielä edes avannut. Pahoittelut sekaannuksesta.
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:09:30 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 17.06.08 - klo:09:23 »
^ Kyllä mulla ainakin lukee Glamourissa "July 2008" eli heinäkuun lehti mulla on.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 17.06.08 - klo:13:44 »
Onko kukaan ehtinyt testata Posietintia? Käsittääkseni kuten Benetint, mutta vaalea pinkki.

Mulle kokeiltiin tuota Benefitin omassa liikkeessä. On luonnollisen hieman pinkin punastuksen värinen, mulle laitettiin tota huulille ja poskille. Sulautuu iholle hyvin, mutta pitää levittää nopeasti, koska jämähtää helposti. Vertailun vuoksi mulle kokeiltiin aluksi toiselle puolelle Thrrobia ja toiselle Posietintiä, kun halusin nähdä niiden eron. Eroa ei paljon ollut, posietintillä saa luonnollisemman värin.

Päädyin ostamaan kuitenkin Thrrobin, enkä ole pettynyt, ihan kivalta tuokin kyllä vaikuttaa jos muodosta tykkää. Mä itse suosin puuterimaisia kuitenkin enemmän. Saman hintaisiakin olivat, 22,50 £.
1b M ii

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 17.06.08 - klo:15:27 »
Kiva Fairytale kun laitoit kokemuksia. Voiko tuosta siis päätellä et Posietint on viileän pinkki, ei lämmin, jos muistuttaa paljon Thrrobia?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 17.06.08 - klo:15:36 »
Kiva Fairytale kun laitoit kokemuksia. Voiko tuosta siis päätellä et Posietint on viileän pinkki, ei lämmin, jos muistuttaa paljon Thrrobia?
Sanoisin, että on aika neutraali. Oon itse selkeästi lämmin, mutta kumpikaan noista ei ollut ollenkaan liian viileä, vaan molemmat olivat freesin ja nätin näköisiä. Tosiaan etenkin Thrrob näyttää rasiassaan todella viileältä pinkiltä, mutta ei sitä ole kasvoilla kuitenkaan.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 17.06.08 - klo:16:57 »
Minsku: Mä luin kai liian hätäsesti eilen. Siis sähän sanoit kansien olevan eri, mutta sisällön sama eli sama lehti, ei siis ole muita.  ;D Nyt meni perille, kai mä vähän toivoin, et sais eri lehdenkin sitten. Voishan sitä lahjoittaa kosmetologille tms yhden niistä jos tulis ostettua monta. (Kaverit ei varmaan kiinnostuneita.) Nyt loppuu OT tai sitten jatkan tähän samaan viestiin ja nää voi poistaakin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 17.06.08 - klo:19:23 »
Edit: \/ Jaa no kaipa se sitten on heinäkuun nro minullakin ::) Jotenkin vaan mieleen on syöpynyt että siinä olisi lukenut June, mutta säästän lehteä juhannuslukemiseksi joten en ole vielä edes avannut. Pahoittelut sekaannuksesta.

Kuukausi lukee samalla sivulla missä on lehden sisällysluettelo, joten sieltä voit tarkistaa. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #147 : 17.06.08 - klo:19:30 »
Mäkin kävin sitten ostamassa tuon lehden. Tottakai pelkän lukunautinnon takia... :D Ekassa kaupassa ei ollut kuin sitä My People jne -versiota, mutta Ärrältä löytyi sitten haluamani wayw. Putkilossa tuo kiilto näyttää aikasta lilalta, mutta huulilla se on justiinsa jetsulleen sopiva. Eli mun "keskivärisillä" huulillani näkyy hieman sävyä, mutta mistään räikeästä väristä ei onneksi ole kyse. Tämä olikin sitten mun ensimmäinen Benefitini ja näin pikaisen tutustumisen perusteella voin sanoa, että pidän kaikista omistamistani Benefit-meikeistä. ;D

Onneksi nuo muut sävyt eivät niin kiinnosta. Mulla ei ehkä antaisi luonto periksi ostaa samaa lehteä useampaa numeroa. ;)
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:19:33 kirjoittanut Omenahillo »

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 17.06.08 - klo:19:32 »
Minäkin tykkään tuosta Who are you wearing -sävystä tosi paljon :)  Oikein kiva, erilainen sävy kuin missään muussa omistamassani huulikiillossa, eikä onneksi taita huulilla lilaan. Passeli päivämeikkiin. Lisäksi levittyy hyvin eikä tahmaakaan pahasti. Ihmettelin vain tuota tuoksun hehkuttamista, minusta haju on lähinnä ällöttävän voimakas.

P.S. Joku on varmaan vihjannut brittien suuntaan, että täältä päin pohjolaa löytyy paljon kosmetiikkahulluja - saattanee tulla hienoinen piikki Benefitin myyntiin tässä kesän 2008 aikana  :D
« Viimeksi muokattu: 17.06.08 - klo:19:36 kirjoittanut aessaenity »
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #149 : 18.06.08 - klo:16:58 »
Joo.. En oo mainoksen uhri, enpä  :-[

Nyt mullakin pötköttää keittiön pöydällä brittiGlamour sekä Benefitin huulikiilto sävyssä Didn't hear it from me  :D

Vielä en ole päässyt kokeilemaan mutta kiva neutraali nudebeige näyttäis olevan. 5,70e voin pulittaa mielelläni jos saan lukemista (ihan kiinnostavalta vaikuttaa tuo lehti, BTW..) ja uuden huulikiillon joka on ilmeisesti ihan laadukas.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset