Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 50007 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #150 : 18.06.08 - klo:17:38 »
Mä kävin kanssa katsastamassa lottovoitto-Prisman hyllyt ja siellä oli vielä Didn't hear it from me ja my people you people. Otin sitten ensimmäisen. Oikein kiva nudesävy, levittyy vähän hankalasti, mutta huulilla oikein nätti kiilto  :-* Ja kyllä on kiva saada oikean kokoinen tuote, ei mini. Ja Omenahillon kanssa ollaan samoilla linjoilla: tämä on mun eka Benefit  ja tykkään paljon.

Kiva ettei ollut törkyhintainen lehtikään.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Senda

• Vieras
« Vastaus #151 : 18.06.08 - klo:22:50 »
Uuuu, Benefit her glossiness kiilto löysi tiensä lehden mukana tännekin. Oon noita britti Glamour lehtiä ostanu ennenkin, kun on niin mukavan kokoinen. Sävyistä valitsin Who are you wearing?, koska olin nyt muutenkin ajatellut pinkin kiillon ostoa. Eli hyvään saumaan osu tarjous kaikin puolin.

Itse kiilto on tosi kiva! Ihana väri, joka ei ole huulillla kuitenkaan liian voimakas. Koostumus on sopivan tahmea, tosin tuoksu on minustakin hiukan öllön makea, mutta ei onneksi liian pahasti.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 18.06.08 - klo:22:58 »
Keksin ihan täydellisen vastineen Her glossinessin tuoksulle. Olen koko ajan miettinyt, miltä se oikein tuoksuu. Minusta nuo tuoksuvat ihan prikulleen samalta kuin hunajameloni! ;D Äsken haistellessani huomasin. Onhan tuo tuoksu kieltämättä vähän öllön makea, mutta silti niin ihana. Minusta nämä eivät ole tippaakaan tahmeita, ihan melkein kuin huulirasvaa. Tykkään tosi paljon, haluaisin päästä käyttelemään näitä enemmän, töihin en ole oikein kehdannut laittaa, kun huulimeikki kerääntyy päivän mittaan huulten sisäosaan, eikä ole aikaa korjailla.

Poissa Caroliina

• Hiushörhö
« Vastaus #153 : 25.06.08 - klo:17:58 »
Pitihän sitä sitten itsekin sortua ja käydä ostamassa Glamour -lehti ja Benefitin huulikiito.  :P Tykkään tämän huulikiillon koostumuksesta, ei ole kauhean tahmeaa. Sellaiset tahmakiillot on jääneet yleensä käyttämättä, kun hiukset tarttuvat koko ajan huuliin kiinni.

Onko kellään kokemuksia Benefitin erase pastesta? Lähinnä minkälainen se on, jos verrataan Boi-ing- peiteaineeseen? tuota erase pastea mainostettiin kyseisessä lehdessä ja Benefitin sivuillakin lukee näin: "Signs of stress & fatigue are a thing of the past with this innovative formula. This concentrated, creamy, blendable concealer instantly brightens & camouflages all-in-one. The three brightening neutral shades give every gal correction perfection."

Kiinnostava tuote tuntuisi olevan, etsin yhä täydellistä silmienaluspeiteainetta. Mietin juuri, tilaisinko Boi-ingin vai tuon. (Ja sitten sorrun ja tilaan molemmat...)  ::)
« Viimeksi muokattu: 26.06.08 - klo:20:49 kirjoittanut Caroliina »

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 25.06.08 - klo:21:27 »

Onko kellään kokemuksia Benefitin erase pastesta? Lähinnä minkälainen se on, jos verrataan Boi-ing- peiteaineeseen? tuota erase pastea mainostettiin kyseisessä lehdessä ja Benefitin sivuillakin lukee näin: "Signs of stress & fatigue are a thing of the past with this innovative formula. This concentrated, creamy, blendable concealer instantly brightens & camouflages all-in-one. The three brightening neutral shades give every gal correction perfection."

Kiinnostava tuote tuntuisi olevan, etsin yhä täydellistä silmienaluspeiteainetta. Mietin juuri, tilaisinko Boi-ingin vai tuon. (Ja sitten sorrun ja tilaan molemmat...)  ::)
Mulle laitettiin Benefitin liikkeessä Erase pastea ja  Dr feelgoodia molempia meikin alle. Erasevaikutti mun mielestä ihan PL:n eraserilta ( joka mulla jo on), jonka vuoksi jäi kauppaan. Ihan kivan pinnan sillä sai, pehmeän tuntuinen iho, niin kuin silikonilla nyt tulee. Jos on paljon peitettävää tarvinee lisäksi jonkun muun peiteaineen. Bo-ingista en nyt ole varma kokeiltiinko sitä myös, joten en pysty vertailemaan. Olisin saanut listan kaikista käytetyistä tuotteista mukaani, mutten ottanut.
1b M ii

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #155 : 27.06.08 - klo:14:34 »
Minäkin ostin tuon Britti-Glamourin jonka mukana sai sen huulikiillon. Valitsin sävyn Who are you wearing? koska ne kaksi muuta ovat takuulla liian vaaleita minulle. Ja voin tunnustaa että jos valittavana olisi ollut muitakin tummempia sävyjä niin olisin ostanut useamman lehden  ;D

Tykkään tosi paljon kiillon koostumuksesta, ei ole ollenkaan tahmaavaa eikä hiukset tartu huuliin kiinni kuten Juicy Tubesien kanssa aina käy. Tosin sen takia kiiltoa saa olla useammin lisäämässä mutta se nyt on pieni vaiva, en yleensä muista lisäillä tarpeeksi usein Juicyjakaan :D Sävy on kivan raikas ja kesäinen pinkki, mutta minun luonnostaan melko punaisilla huulilla ei niin näkyvä kuin voisi olla. Ei kyllä haittaa ollenkaan, sillä tykkään ettei tarvitse pelätä epätasaista kulumista ja kyllä se kuitenkin vähän tuo kiillon lisäksi sävyä huulille.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 27.06.08 - klo:18:41 »
Huulikiiltoon sortuja täälläkin. Tosin nappasin vain ensimmäisen lehden mikä osui käteen.
Omat huulet ovat melko tummat joten my people, your people tuntui ensin pettymykseltä.
Sitten kokeilin MACin Pretty Please huulipunan päälle ja oikein mukava tulos tuli. Parasta on koostumus, loistava huulipunan päälle.  :-*
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

detectivechic

• Vieras
« Vastaus #157 : 12.07.08 - klo:03:15 »
Onko kukaan teistä Her Glossiness -huulikiiltojen käyttäjistä huomannut kummallista polttelua huulilla kiillon levittämisen jälkeen? Itse olen huomannut moista enkä sen vuoksi viitsi kamalan usein noita ihania kiiltoja käyttää  :( Olin lukevinani inceistä ennen niiden poisheittämistä että kiillot voivat sisältää mm. bismuth oxychloridea, mahtaisiko tämä olla syynä poltteluun? Mineraalimeikkien käyttäjänä tietysti heti hieman kavahdin tuota bismuth oxychloridea, mutta liekö nyt se syynä, kun kerran kiillot saattavat pieniä määriä sitä sisältää..  :-\

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #158 : 12.07.08 - klo:20:16 »
Mä oon nyt käytellyt sitä 10-puuteria, mutta en oikein tykkää siitä sellaisenaan, kun siitä tulee se raita. Eli olen nyt pyöritellyt isoa sutia purkissa ja "sotkenut" ne värit, huiskaissut isommat kädelle ja siitä sitten levittänyt naamaan, ihan ok.

Viimeisin ostos on High Beam, ja tästä tykkään kovasti! Laitan sitä pienet tipat kulmaluulle, poskipäille ja silmien alusiin, ja aine antaa kivasti hohdetta ja valoa. Sopivan kylmä ja hohtava sävy, mutta ei kuitenkaan mikään diskopallo-efekti.  ::)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 13.07.08 - klo:16:48 »
Haihtuuko noista Benefitin Face Powdereista tuo tuoksu ajan kuluessa? Mulla on ollut Dandelion nyt noin puoli vuotta ja olen käyttänyt sitä säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta tuo tuoksuu edelleen yhtä voimakkaana. En yhtään tykkää tuosta tuoksusta ja ajattelin, että auttaisiko jos pitäisin tuota rasiaa auki ts. tuulettaisin. ::)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #160 : 13.07.08 - klo:23:44 »
^^Kyllä se musta ajan myötä katoaa, mikä mua taas harmittaa, kun tuoksu on miltei parasta noissa tuotteissa.  ;D
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #161 : 17.07.08 - klo:15:58 »
Onko mitään hyvää (tai edes mitään mitä ootte kokeillut) Ebay kauppaa joka toimittas Benefitiä myös Suomeen? Kun on nuo puuterit hakuses ja ei kukaan oikein toimita..
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #162 : 17.07.08 - klo:18:26 »
^ Ebayssa on kyllä Suomeen toimittaviakin, sieltä minä ainakin olen kaikki ostanut. Minulla on Dandelion ja Thrrrob myös myynnissä. ;D

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
« Vastaus #163 : 17.07.08 - klo:22:01 »
^Katoin tänää just et siulla on, mutta olin myöhässä kun se oli se missä oli se persikka kannessa mitä haikailin :D sen oli joku jo ostanut :D
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 18.07.08 - klo:09:34 »
Onko mitään hyvää (tai edes mitään mitä ootte kokeillut) Ebay kauppaa joka toimittas Benefitiä myös Suomeen? Kun on nuo puuterit hakuses ja ei kukaan oikein toimita..

Mikset tilaa suoraan www.benefitcosmetics.com? Olen tuolta pari kertaa tilannut ja olen ollut tosi tyytyväinen. Postikulut ovat muistaakseni 4.99 $/ tilaus plus 2.49 $/ tuote, eli 2 tuotetta saa kymmenen dollarin postikuluilla. Postitus on ollut ripeää. Ensimmäisellä kerralla tilasin Dandelionin ja Georgian (eli juuri tuon mitä haikailet) ja hinta oli postikuluineen muistaakseni n. 38 euroa (jippii halpa dollari!), mielestäni ihan kohtuullinen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii