Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51685 kertaa)

Poissa michli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • You came on your own, and that's how you leave
Vs: Benefit
« Vastaus #165 : 20.07.08 - klo:19:17 »
^Ah, sehän kuulostaa hyvältä! Kiitos vinkistä, meen sinne heti :D
We tried so hard to understand, but we can\'t.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #166 : 25.07.08 - klo:16:12 »
Benefitin Dandelion ja Thrrrob on kyllä olleet parhaat kosmisostokset aikoihin :-* Oon tosin vasta kerran testannut kumpaakin, mutta oon jo mennyttä naista! Mun vaalealla iholla nää erottuu tosi hyvin, pitää melkein varoa liian vahvaa väriä :o Kumpikin sopii mulle hyvin, sulautuvat nätisti ihon väriin. Pelkäsin aluksi Thrrrobin olevan liian hileinen, ja se näyttikin aika pahalta purkissa. Poskilla hileet ei kuitenkaan erotu juuri yhtään, jos nyt ei satu sentin päästä tiiraamaan. Tuoksu Thrrrobissa ei ole paras mahdollinen, mutta ei hirveäkään eikä Dandelion tuoksu juuri millekään. Nappiostoksia kerta kaikkiaan!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #167 : 19.09.08 - klo:20:02 »
Ei muuten ole mikään maailman riittoisin tapaus toi Glamourin mukana tullut Her Glossiness -kiilto. Mulla on aina käsilaukussa joku peruskiilto ja sitä sitten käyttelen arkisin välillä lisäillen. Niin toi kyseinen ei ehtinyt kyllä pitkään mun arkikiillon virkaa toimittaa, kun on jo ihan tyhjä putkilo...

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 19.09.08 - klo:20:06 »
^ No ei ihme kun eihän siinä tuubissa ole kuin 3g tavaraa, kun taas esim. Lorkun Glam shineissa on 6g ja MACin Lipglasseissa 4.8g.

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #169 : 02.10.08 - klo:15:26 »
Ostin BeneFitin California Kissin' huulikiillon, jonka pitäis tehdä hampaista valkoisemman näköiset. Olen positiivisesti yllättynyt! Tykkään tosi paljon! Se on väriltään kirkkaansinistä ja kimaltelee hiukan, tuntuu huulilla pehmeältä eikä kimallehiput tunnu. Maku on piparminttuinen.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 11.11.08 - klo:01:18 »
Benefit:iltä on näköjään ilmestynyt uusi poskipuna, Coralista:
http://bjooti.net/?p=5375
Dandelion on edelleen lempiposkipunani kun taas Georgia ei näy iholla juuri ollenkaan. Tämä uusi näyttää aika lupaavalta, mutta täytynee odotella lisäkuvia tai swatcheja ennen kuin uskallan tilata.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 27.01.09 - klo:00:15 »
Onko kukaan vielä testaillut tuota Coralistaa?  :)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 27.01.09 - klo:15:57 »
Teillä on selkeästi telepaattinen yhteys!  ;D Ihanalta näyttää, jopa tuo rasia on jotenkin hauskanoloinen vaikka eläinkuosit yleensä aiheuttaakin minussa ei niin positiivisia fiiliksiä. Jotenkin tuo rasia ja puna huokuvat kesää.  :-* Onko siinä sun mielestä joku hedelmäinen tuoksu? Kiitos kuvista.  :)

Kertoilethan sitten mitä tykkäsit?  :)
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”

domino

• Vieras
« Vastaus #173 : 28.01.09 - klo:21:53 »
Näyttää ainakin tosi kivalta tuo Coralista! Onko sekin face powder niinkuin esimerkiks Georgia ja Dallas vai onks se ihan poskipuna..?

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 30.01.09 - klo:15:57 »
Nyt täälläkin ollaan Coralistan omistajia. En uskalla sanoa vielä olenko onnellinen omistaja, kun testailin tuota vasta äsken käsivarteen.  :D
Kun avasin rasian, niin ensimmäinen fiilis oli kyllä että nyt on turhan ärhäkkä mun väritykselleni, mutta kädellä testaillessa tuo antoikin aika hentoa sävyä. Mitä olen pari swatchia nähnyt, niin odotin enemmän wow-fiilistä, mutta testailen huomenna tätä kasvoille ennen kuin ilmaisen pettymyksen sanaseni ääneen.
Tuoksu on jotenkin hedelmäinen, mutta puhdas, kuin joku mieto suihkugeeli.

Tuossa mukana tulleessa siveltimessä oli muuten todella pehmeät karvat, ihan yllätyin, mutta mallinsa puolesta siitä ei ole kyllä mulle poskipunasiveltimeksi. Mitäköhän käyttö sille keksisi.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #175 : 30.01.09 - klo:16:00 »
^Jos et tykkää niin laita yksäriä.  ;)

Tuo on kyllä tosi nätti tuo Coralista, menee ehdottomasti hankintaan.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #176 : 07.02.09 - klo:20:10 »
Onko kellään kokemuksia That Gal pohjustajasta?

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #177 : 04.05.09 - klo:11:10 »
Osaisko kukaan kertoa You Rebel -sävyttävästä kosteusvoiteesta käyttökokemuksia? Kuinka tumma on, tai kuinka vaalea mahtaa olla Lite -versio.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #178 : 04.05.09 - klo:11:16 »
Mä ostin lomalta ton Dandelionin. Eivät noi muut blush-tuotteet jotenkin niin kovaa iskeneet. Mutta toi on jotenkin ihan täydellinen mun mielestä! Ihanan hento pinkki, ja mun kalpeanaamassa näkyy kuitenkin ihan riittävän hyvin. Tosi raikas ja kiva lopputulos. Klovniposkia ei saa yrittämälläkään, mutta kuitenkin semmoisen terveen punan poskille. Rasia on tietty ihan megasöpö. Kokeilin yliavuliaan myyjän kanssa melkein noita kaikkia, mutta klassikko voitti kyllä tällä kertaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 13.07.09 - klo:16:38 »
Lookfantsusta sais nyt kahden Benefit-tuotteen ostosta B-Spot-hajuveden, joka MUA:n arvosteluiden perusteella vois olla ihan kiva. Ja toinenhan niistä tuotteista nyt voi olla esim. meikkikynänteroitin ::) (minäkö muka helposti vietävissä ilmaislahjoilla). Ihanilta näyttää kyllä noi tuotteet, mutta on niin hintavia että pitää miettiä tarkasti mitä mä nyt oikein haluun :D Täällä kirjoitetut jutut noista poskipunista sai kiinnostumaan kyllä, hmm...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com