Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51801 kertaa)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
Vs: Benefit
« Vastaus #180 : 13.07.09 - klo:17:38 »
Oih, ihana tarjous :) Paitsi siinä lukee että teroittimet eivät kuulu tarjouksen pariin. Nyt harkintaan, ilmainen tuote on aina ilmainen tuote :)

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #181 : 17.08.09 - klo:15:26 »
Ostin Benefitin Hello Flawless -pressatun mineraalityyppisen meikkipohjan. Toimiii puuterinakin. Aivan upea! Iho on silkkinen ja peittävyyttä voi säädellä. Samalla otin aivan täydellisen huulipunan, satiininen koostumus sävyssä Nice Knickers joka on aika lähellä aiempaa Benefit-suosikkiani, Just Right -huulipunaa (joka oli sävyltään mun huulille juuri se oikea). Ai kun tykkään tästä merkistä!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 13.10.09 - klo:20:05 »
Mansikkanetissä on nyt halvalla setti, jossa mm. minikokoiset High Beam ja Moon Beam. Itse tilasin jo omani ;)
http://eu.strawberrynet.com/makeup/benefit/valley-of-the-stars-mini-iridescence/90822/#DETAIL
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 13.10.09 - klo:20:23 »
Onko kenelläkään Dr Feelgoodia? Mitä sen pitäisi OIKEASTI tehdä? Tilasin tämän, High Beamin ja Lemon Aidin loppukesällä mansikkalasta. High Beam tuntuu suurinpiirtein tekevän sen mitä käsittääkseni lupaakin. Nuo kaksi muuta pistää miettimään, että olenko ymärtänyt niiden käyttötarkoituksen oikein.

Olen kokeillut Dr Feelgoodia meikkivoiteen alla ja päällä. Alle laitettuna ei toiminut (en nyt muista miten, testaan joku päivä uudelleen ja palaan asiaan) ja päälle laitettuna / meikin korjailuun se siirsi meikin huokosiin kasoiksi niin, että kaikki punoittavat kohdat kasvoissa paljastui.  :# Tämä sekä taputeltuna että siveltynä. Aine on myös hyvin kuivaa ja karisee kasvoille levitettäessä. Rasiassa pyörii massaa, joka ei ole oikein kiinteää, mutta ei ihan irtonaistakaan. Matoiko tuote olla ihan tuoretta? Rasia on kiva.

Lemon aid color correcting eyelid primer ei ole paljon parempi. Se kyllä korjaa luomien värin, mutta meikki ei kyllä pysy montaa tuntia paikoillaan. Olenko ymmärtänyt väärin, mitä primerilla tarkoitetaan?  ???

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 13.10.09 - klo:20:50 »
Mulla oli joskus tuota Feelgoodia, enkä myöskään keksinyt, miten sitä olisi tullut käyttää. Ei toiminut meikin alla eikä päällä, ja tuohon aikaan käytin vielä normaalia meikkivoidetta, enkä mineraaleja. Jos laittoi alle, meikkivoide ei levittynyt, ja jos päälle, niin tapahtui juuri tuo kasautumisefekti ja näytti aikas rumalta kerrokselta meikkipohjan päällä.

Tämä se taisi olla se, mitä en muistanut. Olen kokeillut tätä myös mineraalien alle ja siihen se toimii vään paremmin, eli mineraalijauhe tarttuu ihoon paremmin kuin ilman. Kesän jälkeen vaan ei vielä ole tullut paljoa mineraaleja käytettyä, kun minun EDM pohjat on paremmin talvenkalpealle iholle sopivia.

Tuosta silikonisuudesta. Muistaakseni tässä ei ole silikonia, vaikka hyvin silikonisen efektin Benefirin tytöt ja pojat ovat saaneet aikaan.  ::)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 13.10.09 - klo:21:01 »
Mansikkanetissä on nyt halvalla setti, jossa mm. minikokoiset High Beam ja Moon Beam. Itse tilasin jo omani ;)

Nonni, oliks pakko?!  >:(  ;D Tilasin tuon ja samalla jonkun Stila-boksin, kun siinä oli se kitten-luomiväri. En ollutkaan aikoihin Mansikkalasta mitään tilannut, piti sitten sekin epäkohta korjata.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa lumiprinsessa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #186 : 14.10.09 - klo:18:46 »
Tulipa tilattua myös tuo Valley of the Stars -setti, kun se oli niin söpön näköinen ja oon halunnut kokeilla High Beamia.  :) Toivottavasti nuo pakkauksen luomivärit ja huulikiilto olisivat myös kivoja, jotta tulisi käyttöä niillekin.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 27.10.09 - klo:15:41 »
Nt kun Benefit-villitys on ohi niin kiinnostaisi kuulla vieläkö ihmiset tykkää Benefitin face powdereista? Tuleeko niitä käytettyä ja onko tullut vastaan täysin vastaavia tuotteita? Onko kellään One hot minutea?

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 27.10.09 - klo:16:39 »
^ Mulla on vielä käytössä, satunnaisesti tosin, kun tykkään nykyään pigmenttisemmistä enemmän. Mullahan löytyy noista Powder pop, missä on Dandeleon, Hoola ja dallas, sekä normikokoisina Georgia ja Thrrrob. Eniten tykkään Thrrobista, sillä saa tosi kivat pinkit posket. Muita käytän lähinnä lisänä muiden poskipunien kanssa. Varmaan talviaikaan tulee tosin käytettyä niitä myös yksistään. Ja jostain ihmeen syystä mua houkuttaa myös uusin monipakkaus, olisiko ollut Powderazzi  nimeltään, siinä olisi tosin mulle uutena vain Coralista..

edit. muokattu nimi oikein
« Viimeksi muokattu: 27.10.09 - klo:21:54 kirjoittanut FairyTale »
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 27.10.09 - klo:16:46 »
Käytätkö poskipunan alla tai päällä? Ootko kokeillut koko kasvoille? Kiinnostais se, että freesaako oikeasti ilmeen. Mä tarvisin kohtuu usein esimerkiksi väsymyksen merkkejä häivyttäviä tuotteita ja olis tosi kiva jos yksi puueri piristäis koko kasvot huomaamattomasti. Irtopuuteri kun vaan korostaa väsymystä. Toisaalta Jill Stuartilta löytyi tosi kiva puuteri, jolla saa raikkaampaa jälkeä kuin tavallisella puuterilla.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 27.10.09 - klo:16:53 »
^Powder popia oon käyttänyt koko kasvoille, joskus esim. Dallas poskipunana, Dandeleon hohteena (tosin, eihän se ole kovin hohtava, mutta kuitenkin mulle liian hempeän vaalea ihan poskipunana) ja Hoola aurinkopuuterina poskiluun alla.

Georgiaa olen käyttänyt koko kasvoilla freesaamassa, ja kyllä se mun mielestä siinä toimiikin. Thrrobia käytän vain poskipunana poskilla.

Multa löytyy Valley of Stars myöskin, pitääkin kaivaa se taas käyttöön pitkästä aikaan. Nykyään kiireessä tulee harvemmin enää leikittyä, kun oon niin tykästynyt Narsin poskareihin.. Huomenna voisin ihan mielenkiinnosta testailla Benefitejä taas :)
1b M ii

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #191 : 27.10.09 - klo:16:55 »
Mulla on Dandelion ja tykkään tosi paljon. Käytän kylläkin ihan poskipunana. Minkälainen tuo Thrrrob on siihen verrattuna? Onko kovin hileinen tms?
Veni, vidi, Visa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 27.10.09 - klo:16:59 »
Onkoha Dallas ja Hoola liian tummia kalmankalpealle  ;D Jotenkin temptalian swatchien perusteella ne ei nappaa. Mikäs tuo Powder pop on? Toisaalta kiinnostais nuo Moon ja High beamit, mutta mulla on pinkkiä glimmer shimmeriä maciltä ja mietin josko se on ihan vastaavaa, ei tule kätettyä usein. Jotenkin vaan koen nestemäiset hankaliksi paitsi meikkivoiteeseen sekoitelen kyllä mielellään. Bene tint ja se vaaleanpunaisempi versio siitä kiinnostaa myös, mutta nekin vähän epäilyttää. Maciltä mulla on Rose romancesta jotain lip stainin tapaisia huulituotteita ja Just a pinch poskari enkä ole niidenkään kanssa ihan sinut vielä. Mulle ei ehkä sovi sellainen punainen tint kasvoille.

Olikos se Tiiti se Dandelion jonkun Macin beauty powderin kanssa vastaava sävy?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #193 : 27.10.09 - klo:17:04 »
Olikos se Tiiti se Dandelion jonkun Macin beauty powderin kanssa vastaava sävy?

En mä vaan tiedä. Mä en oo niin guru. ;D  mä kävin äsken kattomassa Dandelionia ja Shy Beautya ja ne näyttää purkeissaan kyllä suht samalta. Mutta ei muuten.
Veni, vidi, Visa.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 27.10.09 - klo:17:21 »
^^^ Thrrob on Dandeleonin kanssa samaa värimaailmaa, mutta enemmällä pigmentillä vaan. Siinä on kyllä jotain hohtohippusia, muttei ne näy ainakaan mun naamalla.

^^Hmm, vaikea sanoa tuosta tummuudesta, oon itse myös hyvin vaaleaihoinen, eikä noi ole mulle liian tummia tai tunkkaisia. Powder pop on paletti, missä on normaalia pienemmässä koossa nuo 3 Dandeleon, dallas ja Hoola siis. Sekä sivellin. On tosi näppärä ja suloinen kokonaisuus, mä kun muutenkin olen heikkona paletteihin ja nätteihin pakkauksiin ;)

Mä en ole kovin syttynyt nestemäisiin hohtoihin myöskään, siksi hankinkin vaan mineinä nuo himoitut Moon beam ja High Beamin. Jos ei iho olisi niin helposti rasvoittuva, niin tykkäisin kyllä enemmänkin.
1b M ii