Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 50167 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #195 : 27.10.09 - klo:18:48 »
^Meinasinkin ostaa sen paletin, mutta epäilen, että Dandelion siinä liian pieni, kun sitä täytyy kerrostaa ja Dallas ja Hoola väärän sävyisiä, hmm..hankalaa  :-\ Mä en oo kauhean hyvä noiden aurinkopuutereiden ja tummempien puutereiden kanssa ja epäilyttää tollaset ´hyvä jokaiselle ihonsävylle´ -mainokset.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 27.10.09 - klo:18:55 »
Mä voin huomenna swatchailla tarkemmin, mutta muistelisin, että Dandelion olisi aika vastaava Macin Pretty babyn( Hello Kitty) kanssa.

Onhan noi tosiaan aikas pieniä, mutta mun mielestä tosi näppäräsysteemi kaikkiaan, ja helppo ottaa siveltimellä, kun ovat kuitenkin erinapeissa, vaikka tietty pieniä ovatkin kooltaan. ja tuollainen pieni on ehkä mahdollista saada joskus loppumaankin.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 27.10.09 - klo:20:12 »
^Luinkin jostain siitä helppokäyttöisyydestä, mutta Dandelion varmaan kuluu niin nopeasti, että parempi ehkä täysikokoinen (mullahan noita yksittäisi tuotteita kun niin kovasti kuluukin loppuun  ::)). Yleensä innostun tollasista pakkauksista, mutta nyt oli semmoset sävyt, että kiitos ei  ;D Silti ne vaan kummasti kiinnostaa nekin sävyt.

Kiva, kun tää keskustelu lähti mukavasti käyntiin.  :)

Ymmärrättekös te Dandelioni suuren suosion vai onko s vain puuteri muiden joukossa? Entä Benefitin laatu? Mihin vertaisitte? Kuitenkin aika kallis merkki, mutta vastaako laatu hintaa?

California kissin´kiinnostaisi myös kovasti.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 27.10.09 - klo:21:12 »
Mä olin tosi yllättynyt, kun Lontoossa huomasin Benefitin olevan siellä luksusliikkeissä Diorien ja muitten kanssa, kun olin itse mieltänyt sen enemmän Urban Decayn ja Too facedin joukkoon.

Mun kokeman perusteella en ihan ymmärrä Dandelionin suosiota, kun on tosiaan niin hailakka, vaikkei toki poskipunana markkinoidakaan varsinaisesti. Yleensäkin noi, mitä mulla on, on tosi kivoja pakkauksineen kaikkinen (toki itse tuotteetkin ;)), mutten pidä kuitenkaan samanlaatuisina Diorin, Macin ja Narsin kanssa.

Eli mun mielestäni laatu ei kyllä ihan kohtaa hintaa, vaikka kyllä varmaan jonkun tuotteen aionkin ostaa, kun mitään varsinaisia floppejakaan ei ole etään sattunut.
1b M ii

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #199 : 28.10.09 - klo:18:47 »
Shoppaholisti, musta California Kissin on ihana! Taisin jossain aiemmin tässä ketjussa mainita siitä.

Benefit satsaa kyllä älyttömästi pakkauksiin, ilmeeseen ja teksteihin. Siitä varmasti korkeammat hinnat ku esim. UD:lla.

Monet Benefitin tuotteistahan on sellaisia ettei ne välttis tee niin kauheasti mitään ihmeellistä iholle. Mulle tällasia oli ainakin Lemon-aid ja Georgia. Mutta sitten on tuotteita kuten Moon Beam ja Hello Flawless ja huulipunasävyt jotka on ihan mahtavia!

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 28.10.09 - klo:22:11 »
No niin, tänään sitten pitkästä aikaan meikkailin Powder popilla, ja muutenkin vähän vertailin noita muihin. Eli Dandelion on tosiaan aika identtinen Macin Pretty babyn kanssa, samoin kun Georgia Macin What a damen kanssa.

Olin ihan unohtanut, miten kivan freesin ilmeen Dallasilla saa, ei siis tosiaan ole ollenkaan liian tumma tai tunkkainen, kuvailu on oikein osuva, eli tuolla saa kivan "ulkoilleen" ilmeen. Hoola on ainoa, mikä on mulle aika turha, kun mä en aurinkopuutereitten päälle oikein tajua, ei mun juttu, vaikka kait se on vaan käyttäjästä kiinni.
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 11.11.09 - klo:02:16 »
Kuinkas ahkeraan juurekset on seurannu mansikan valikoimia? Onko aina samat tuotteet ja kuinka kauan pysyy myynnissä eli onkohan isoja eriä? Nyt siellä on se Valley of the stars -paketti vieläkin halvemmalla + se trio face powder, joten tilasinpa testiin Dallasin ja Hoolan sittenkin, kun halvalla mininä sai. Otin myös ton Valleyn niin pääsee vihdoinkin kokeilemaan myös hohdevoiteita.

Onko kukaan kokeillut Gildediä (kultainen kynä)? Mitenhän se istuu suomalaiselle kalpealle iholle? Tai sisärajauksiin? Mistä teroitin noin isolle kynälle?

Mistä Benefitin US:n kauppaan saa alekoodeja? Tuleeko sähköpostiin? Ne tosin pakkaa aika huolettomasti ne tuotteet. Mansikan hinnat ihmeen paljon alhaisemmat, mutta eiköhän ne ihan aitoja sielläkin ole. High brow ja California kissin´kiinnostaisi seuraavaksi. Niitä ei ole Mansikassa, mutta mahtaakohan tulla myöhemmin..?

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #202 : 11.11.09 - klo:09:24 »
Powder pop testattu. Ei ollut kokemusta mistään näistä puutereista aiemmin. On kyllä söötti pakkaus ja kivat sävyt :) Vaikka en ole iholtani ihan kalpeimmasta päästä, tuntuu, ettei tällä talvi-iholla tarvitse kerrostaa Dandelionia sen ihmeemmin. Tulee kiva hento tulos pienemmälläkin määrällä. Kiitoksia taas inspiraatiosta palstalaisille =)

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 11.11.09 - klo:10:51 »
Kuinkas ahkeraan juurekset on seurannu mansikan valikoimia? Onko aina samat tuotteet ja kuinka kauan pysyy myynnissä eli onkohan isoja eriä? Nyt siellä on se Valley of the stars -paketti vieläkin halvemmalla + se trio face powder, joten tilasinpa testiin Dallasin ja Hoolan sittenkin, kun halvalla mininä sai. Otin myös ton Valleyn niin pääsee vihdoinkin kokeilemaan myös hohdevoiteita.

Kiitokset vinkistä, olikin hyviä tarjouksia! Tuo Valley of stars oli kyllä jo loppu, mutta ostin (lahjoiksi) Powder popin, Benefit - Pink To Please A Woman... Gold To Get The Guy! Palette ( 3x Eye Shadow, 3x Lip Cream, 1x Applicator ) ja
Benefit - 10 Palette Bronzer & Highlighter Palette, yhteensä noille kaikille tuli hintaa 28 euroa!! Nyt on vaan valinnanvaikeutta, että minkä annan kenellekin, ja maltanko olla pitämättä itse mitään..
1b M ii

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 11.11.09 - klo:23:29 »
^^Laitoitko siis poskipunaksi vai koko kasvoille?

^Kiva, kun oli hyötyä. Olikohan niitä valley-jutskia sitten enää montaakaan. Laitoin heti viestin, kun olin ite tilannut. Meinasin miettiä vielä ensi viikkoon asti, mutta ei olis kannattanut siis.

Ne, jotka tykkää Guerlainin Cupidonista, suosittelen myös Benefitin kaksipäistä huultenkorostajaa, sekin oli tarjouksessa. En vaan tiedä, millä sen saisi teroitettua  ::)

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #205 : 12.11.09 - klo:08:48 »
^^Laitoitko siis poskipunaksi vai koko kasvoille?

Poskipunaksi, kun tuntui näkyvän sen verran hyvin ja olin menossa vaan töihin :) Pitäisi kokeilla sipaista muuallekin.

Ärr, nyt sitä settiä oiskin halvalla strawberrynetissä, olipas hyvä ajoitus hankkia se juuri ennen  0_0

Muokkaus vielä, piti lisätä että vähän mietin kanssa, onko nuo Hoola ja Dallas liian tummia. No, eivät ole, jesh :)
« Viimeksi muokattu: 12.11.09 - klo:09:29 kirjoittanut ännä »

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #206 : 12.11.09 - klo:11:20 »
Näemmä myös She-Laq on vaan 15 euroa kun Lookfantsussa oli 17 euroa. Ai ai kun hotsittaa...

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 12.11.09 - klo:14:59 »
^^Kiva kuulla!  :) Ootko kuinka vaalea? Mä oon sellainen kalmankalpea  ;D Toivottavasti ei oo mullekiaan lian tummia tai muuten vääriä sävyjä.

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #208 : 12.11.09 - klo:18:03 »
^^Kiva kuulla!  :) Ootko kuinka vaalea? Mä oon sellainen kalmankalpea  ;D Toivottavasti ei oo mullekiaan lian tummia tai muuten vääriä sävyjä.

En nyt ihan kalmankalpea, mut sellainen ...no, suomalaisen kalpea kuitenkin :) En usko, että sävyt on liian tummia, noita saa kuitenkin levitettyä hyvin kevyesti :)

Innostuin ja tilasin Ebaystä vielä Coralistan, kun googlettelin swatch-kuvia eikä se vaikuttanutkaan ihan niin lämpimän persikkaiselta kuin luulin (=hyvä asia) ::)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 12.11.09 - klo:22:33 »
^Keneltä tilasit? Onkohan ebayssä hyviä ja luotettavia benefit-myyjiä enemmänkin? Onko aiempia kokemuksia tosta myyjästä?
Coralista ei tosiaan oo liian lämmin  :)