Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 45660 kertaa)

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Benefit
« Vastaus #210 : 13.11.09 - klo:08:49 »
^Keneltä tilasit? Onkohan ebayssä hyviä ja luotettavia benefit-myyjiä enemmänkin? Onko aiempia kokemuksia tosta myyjästä?
Coralista ei tosiaan oo liian lämmin  :)

Nimimerkiltä makeup4ever4ever. En ole aiemmin tilannut, mutta katsoin että on ainakin paljon positiivista palautetta, ja oli paljon muitakin tuotteita :) Postikuluineen hinnaksi tuli vaan noin 16 dollaria.  0_0

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 16.11.09 - klo:17:20 »
^Mun mielestä toi on hieman epäilyttävää, että voisi myydä aidon ja uuden tuotteen noin viidellä dollarilla (tai edes postikuluineen 16:sta). Myyjä on ollut vain vuoden ebayssä ja palautetta on alle 600. Myyjällä ei ole itse otettuja kuvia tuotteista. Pahoin pelkään ettei sieltä tule uutta ja aitoa Coralistaa.  :-\

edit. Näyttä olevan paljon negaa ja neutraalia palautetta lyhyen ajan sisään vielä.
« Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo:17:23 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #212 : 16.11.09 - klo:20:18 »
^Mun mielestä toi on hieman epäilyttävää, että voisi myydä aidon ja uuden tuotteen noin viidellä dollarilla (tai edes postikuluineen 16:sta). Myyjä on ollut vain vuoden ebayssä ja palautetta on alle 600. Myyjällä ei ole itse otettuja kuvia tuotteista. Pahoin pelkään ettei sieltä tule uutta ja aitoa Coralistaa.  :-\

edit. Näyttä olevan paljon negaa ja neutraalia palautetta lyhyen ajan sisään vielä.

Ach, taisin vilkasta liian nopeaan palautteen. Siis hinta ilman postikuluja oli vajaa 11 dollaria. Tolla on noita puutereita yms. koko ajan nyt myynnissä, kävi kyl mielessä ton hinnan takia että mistä saa niin paljon varastettuja tuotteita myyntiin ;)  Raportoin sit kun/jos tulee!

Edit. Joo tänään tullut myyjälle kommentti "Not Authentic Item!!...FAKE!!...Totally different brush then benefit Bad Lash!!!"
 Edit taas. --- Niin siis omaani en ole saanut vielä, mutta vähä huolestuttava fiilis tuon kommentin perusteella. :|
« Viimeksi muokattu: 16.11.09 - klo:20:58 kirjoittanut ännä »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 16.11.09 - klo:20:40 »
^Voi ei! No kyllä sä saat siltä viä rahat takasin.

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #214 : 11.12.09 - klo:00:05 »
Olisin varovainen noiden Ebayn Benefittien kanssa, nimittäin Benefitistäkin tehdään nykyisin paljon feikkejä.

Kiinalaisilla feikkien tukkukauppioilla tuntuu löytyvän suuria eriä juuri suosituimpia tuotteita:
http://www.alibaba.com/trade/search?SearchText=benefit&Country=&CatId=0&IndexArea=product_en&ssk=y&sq=y

Kannattaa myös tarkastella http://picasaweb.google.com/cosmetics66 kuvia, niin tietää varautua siihen mitä kaikkea sitä koitetaankin myydä aitoina :-\.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 11.12.09 - klo:00:10 »
^Onko ne yleensä kuinka aidon näköisiä? Tuli mansikasta tilattua benefitiä, jotka vaikuttivat aidoilta.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #216 : 11.12.09 - klo:14:21 »
Sain mieheltä lahjaksi  <3 Thrrob:in ja tykkään. Pigmenttiä ei ole hurjasti niinkuin ei näissä beauty powdereissa muissaakaan, mutta tällä saa juuri sellaisen hengästyneen pienen hehkun poskille, joka sopii niille päiville kun ei paljon meikkiä halua laittaa. Pieniä hohtohippusia on, mutta mitään glitteriefektiä ei mulla ainakaan näy.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #217 : 11.12.09 - klo:21:31 »
^Onko ne yleensä kuinka aidon näköisiä? Tuli mansikasta tilattua benefitiä, jotka vaikuttivat aidoilta.

Esim. tää Coralista, jonka tänään sain Ebaystä tilattuna Hong Kongista (kyllä, olen tyhmä  :T), on kyllä todellakin feikin näköinen. Hyvä, että saa ees pakkausta auki, kun on pahvit ja kartongit liimattu niin onnettomasti x) Itse poskipuna näyttää kuitenkin ihan normaalilta, en kyllä aio kokeilla sutia sitä tms, niin ei rakenteesta tiedä.

Onneksi tää on maksettu paypalin kautta ni saa varmasti rahat takaisin, jos ei myyjä itse suostuisi palauttamaan rahoja. Vaikka eii tää kyllä paljon maksanutkaan, takaisin lähettäminen varmaan maksaisi enemmän... Naamaan tätä ei kyllä tule menemään :|

Edit. Ooooh. Benefitin sivuilta löytyy kai aika uusi tuote Sugarbomb, jossa on yhdistetty 4 sävyä paletiksi. Näyttää näppärältä  <3 Toi oiskin kiva pistää tilaukseen. Nimim. käyttänyt aiemmin vain yhtä ja samaa sävyä aina vaan...
« Viimeksi muokattu: 11.12.09 - klo:22:13 kirjoittanut ännä »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 12.12.09 - klo:00:10 »
^Laitoit ilmeisesti myyjälle viestiä jo? Kannattaa muistaa se paypalin aikaraja, koska myyjä voi alkaa pelaamaan aikaa. Mulla on kokemusta siitä, että paypal tai ebay eivät tee mitään jos aikaraja ylittyy. Ebay on vielä paskempi hoitamaan asioita, sillä heille ilmoitin aikarajojen puitteissa, mutta eivät tehneet mitään. En siis saanut yhdeltä myyjältä tarroja ollenkaan ja oli vielä poistanut tunnarinsa tai ne oli poistettu. Yksi ebay-feikkimyyjä oli reilu ja palautti rahat sekä maksoi tuotteen takaisin postituksenkin eikä edes yrittänyt ola hankala.

Mäkin kattelin tota Sugarbombia, tule varmaan hankittua jossain vaiheessa. Ilmoitelkaa niitä alekoodeja niin ei tarvis siitä täyttä hintaa maksaa  :)

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #219 : 12.12.09 - klo:08:10 »
^Laitoit ilmeisesti myyjälle viestiä jo? Kannattaa muistaa se paypalin aikaraja, koska myyjä voi alkaa pelaamaan aikaa. Mulla on kokemusta siitä, että paypal tai ebay eivät tee mitään jos aikaraja ylittyy. Ebay on vielä paskempi hoitamaan asioita, sillä heille ilmoitin aikarajojen puitteissa, mutta eivät tehneet mitään. En siis saanut yhdeltä myyjältä tarroja ollenkaan ja oli vielä poistanut tunnarinsa tai ne oli poistettu. Yksi ebay-feikkimyyjä oli reilu ja palautti rahat sekä maksoi tuotteen takaisin postituksenkin eikä edes yrittänyt ola hankala.

Mäkin kattelin tota Sugarbombia, tule varmaan hankittua jossain vaiheessa. Ilmoitelkaa niitä alekoodeja niin ei tarvis siitä täyttä hintaa maksaa  :)

Laitoin juu. Oli tullut viesti, että voinko odottaa 1-2 päivää, että pääsee maksamaan (?) ja toivoi, etten antaisi negatiivista palautetta. Lupasi siis antaa full refundin ja ei pyytänyt tuotetta takaisin ainakaan tässä vaiheessa.  12.11. tuote on tilattu, hmmm... Täytyy nyt toivoa parasta, oli ainakin saanut muilta kommentteja, että hyvitys saatu.

Edit. Setvin siis tämmöistä ekaa kertaa, ja tuo paypaltilin haltija on sitä mieltä, ettei mun kannata itse tarjoutua ensin lähettämään tuotetta takaisin, vaikka kai se pitäisi ..? Missään sähköpostissa ei ole siitä mainintaa, mutta noissa sen myyjän muiden tuotteiden esittelyissä Ebayssa kehotetaan lähettämään takaisin, jos on ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 12.12.09 - klo:08:32 kirjoittanut ännä »

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 12.12.09 - klo:10:48 »
Mäkin kattelin tota Sugarbombia, tule varmaan hankittua jossain vaiheessa. Ilmoitelkaa niitä alekoodeja niin ei tarvis siitä täyttä hintaa maksaa  :)

Just oli jossain blogissa -25% alekoodi 10-15.12, mutta ei tietysti tule nyt mieleen missä se oli  :P

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 12.12.09 - klo:14:24 »
^^Ei sun sitä tartte lähetää jos myyjä ei pyydä sitä. Jos pyytää niin odota että maksaa ensin takaisinlähetyskulut.
^Hah! Ulkomaanblogi kuitenkin ilmeisesti?

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #222 : 12.12.09 - klo:16:59 »
^^Ei sun sitä tartte lähetää jos myyjä ei pyydä sitä. Jos pyytää niin odota että maksaa ensin takaisinlähetyskulut.
^Hah! Ulkomaanblogi kuitenkin ilmeisesti?

Juu täytyy odotella. Nyt on tullut ostoksesta rahat takaisin. Oishan toi ihan hauska pitää muistona x))

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 17.12.09 - klo:23:54 »
^Kiva, että sait rahasi  :)
Nyt on Benefitillä joka päivä joku ale jouluun asti. Tänään paikallista aikaa 20% ale koodilla TWENTY15  ;) Yli 35 dollarin tilauksiin mukaan ilmainen low profile luomiväri, joka on kai vaalea(npunainen). Sugarbombista on swatchia temptaliassa.

Sugarfree Miten saat She laqin toimimaan? Se tais olla jopa alle 15 euroa mansikassa, mutta mulla se ei kyllä auttanut mitään. Laitoin sitä lorkun leviävän mascaran päälle siinä toivossa, että mascara ei leviäisi, mutta pa%&¤# se mitään auttanut  :(
« Viimeksi muokattu: 17.12.09 - klo:23:57 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa ännä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 09.01.10 - klo:11:51 »
Täytyy kyllä todeta, että toi Sugarbomb on vähän hankala käyttää, kun värit ovat tuollaisina kolmioina kiinni toisissaan. Esim. Powderpopin käyttö on kivempaa, kun värit on erillisissä loosseissa, niin saa pyöriteltyä väriä koko poskipunansiveltimen päällä. No, ihan hauska pakkaus muutoin, kivat hennot värit :)