Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51800 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #225 : 17.12.10 - klo:14:09 »
Benefitiltä on tullut uusi boksipuuteri Bella Bamba. Kukaan vielä hankkinut? Tänään pitäis olla Benefitin omilla sivuilla 16% ale, vaan eihän se koodi toimi  :: LF:ssä ja HQ:ssa tuota ei vielä ole, niihinkin olisi tänään alekoodit. Ehkä tuon ehtii myöhemminkin hankkia. Kiinnostaisi nähdä swatchia vaaleaihoisella. Oliivi-ihoisille kai loistosävy.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 18.04.11 - klo:23:43 »
Törmäsin surffaillessani netissä Benefit You Rebel Lite SPF 15 Tinted Moisturizeriin. Tästä on olemassa myös tummempi Original-versio, eli tämä Lite on vaaleammille. Onkos kenelläkään kokemuksia? Makeupalleyssä ei mitään ylistäviä kommentteja tosin ollut.. Muistelin joskus Benefitin ständillä käydessäni että mielikuvaksi jäi ihotuotteiden olevan suhteellisen tummia, kaikki. Onkohan tämä oikeasti vaalea?   http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P200309
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 14.01.12 - klo:11:44 »
Sain joululahjaksi Benefitin Confessions of a Concealoholic -paletin (siis en kuorinut sitä paketista  ;D - tilasin itse kun lahjan antaja ei oikein muuta keksinyt kun lahjakortin...) - ja täytyy kyllä sanoa, että tykkään Benefitin kaikista peiteaineista paljon.

Aikaisempaa kokemusta minulla on Lemon-Aidista - joka on todella hyvä luomien purppurasävyn häivyttäjä (toimii myös pohjustusaineena ainakin kuivahkoilla luomilla) ja Eye-Brightistä - josta olen aina tykännyt todella paljon nudemeikin osana. Olen käyttänyt sitä varsinaisen käyttötarkoituksen lisäksi myös muissa korostuksissa valokynän tapaan, jotenkin se pinkkiys toimii tuossa käytössä oikein hyvin.

Edit. Lemon Aid ei pysy luomillani yksinään, mutta puuterilla tai luomivärillä päällystettynä kyllä.

Paketissa on noiden lisäksi kaksi sävyä Boi-ing:ista - mainio, kuivahkon tahmea peittari - kuivuu kuitenkin iholle niin ettei kerää päälleen puuterikasaa -  paljon pigmenttiä. Luonnehtisin näiden sävyjä varsin neutraaliksi - omalle iholleni näissä voisi olla aavistus keltaista. Mutta paletin vahvuus tuleekin esiin tässä - voin helposti sekoitella peittareihin vähän Lemon Aidia ja saan itselleni täydellisen sävyn! Vastaavasti kylmäihoinen voisi käyttää paletin Eye Bright -nappia peittarisävyjen taittamiseen. Häivyttelyn kanssa saa olla tarkkana, mutta tykkään tästä peittarista paljon.

Erase Paste on tarkoitettu silmien alle - ja myös tämä on varsin tahmean kuivakkaa. Ensiksi ajattelin, että ei toimi minulla, olen pitkään ollut varsin ohuiden ja juoksevien silmänaluspeiteaineiden ystävä. Sävy oli kuitenkin niin hyvä, juuri sopivasti persikkaan vivahtava ja peitto erinomainen, että jatkoin kokeiluja. Ja toimiihan se, kun tuotetta laittaa todella vähän ja malttaa taputella sormella senkin vähän kunnolla ihoon. Mielettömän hyvä pandarinkuloiden häivyttäjä! Ainoa miinus on se, että tuota tarkkaa häivytystyötä on todella vaikea tehdä kiireellä ja huonossa valossa, kiireaamuina saatan siksi edelleen turvautua johonkin ohuempaan ja helppokäyttöiseen. Mutta jos haluan näyttää todella freesiltä niin..  :-*

Edit. Tajusin eilen päivänvalossa naamaa tiiraillessa, mikä on ehkä Erase Pasten paras ominaisuus. Peiteaine ei kuivu puuterimaiseksi, vaan siihen jää himmeän kiiltävä pinta - ja mömmö pysyy silti hyvin paikoillaan. Ainakin tällaisella lähes nelikymppisellä iholla tuo ratkaisu on aivan mainio SY-iholla, jolla liika puuterimaisuus vaan korostaa hiusjuonteita. Kun vaan selviää tämän aineen jankkimaisesta koostumuksesta ja onnistuu tuossa häivyttelyssä, niin aivan mainio tuote.

Pikkuinen tuubi That Gal -primeriä on kiinnostava sekin. Vaaleanpunainen ja ohut voide, joka antaa vähän hehkua - aika paljon Lumenen vaaleanpunaisen hohdepohjustajan tyyppinen, mutta tämän hohde-efekti on vähän miedompi. Saa nähdä, kumpi jää itselleni satunnaiseen vakiokäyttöön, tämä vai Smashbox Photo Finish väritön silikonipohjustaja. Benefit on vähemmän silikonisen tuntuinen, tasoittaa kuitenkin kivasti ja hohde-efekti on ihana - ja tuntuu myös hyvin pintakuivalle iholle sopivalta tuotteelta. Photo Finish on kuitenkin silottajana parempi ja tuoksuton...

Paletissa on kaksi kaksipäistä synteettistä sivellintä, jotka toimivat hyvin sekoittelussa ja tuotteiden viennissä iholle - häivyttelyyn tarvitsee kyllä erillisen siveltimen (tai etenkin Erase Pasten kanssa sormen). Niin, ja on siinä peilikin. Paletti on minusta kiva ja käytännöllinen kokonaisuutena - miinusta vähän kömpelöstä koosta, joka on lähinnä seurausta siitä, että tuo miniputkilo That Gal:ia on mahdutettu boksin sisälle. Mutta voin suositella lämpimästi sekä näihin tuotteisiin tutustumista varten, että ihan käyttöarvoltaan!
« Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo:21:30 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 25.02.12 - klo:11:11 »
Benefitin ihonhoitotuotteille kun ei ole omaa ketjua, niin laitan tänne puolelle:

Feeluniquesta siis tilasin b. right  -kokeilupakkauksen. Foamingly clean facial wash -putsari jättää vähän liian narskuvan kuivaksi kasvot. Puhdistaa meikit kyllä hyvin mutta tosiaan liian tujua minun makuun. Ainakin talvella siis.

Total moisture facial cream – Käytän yleensä melko kevyitä geelejä/voiteita, joten minun mittakaavalla tämä on aika tuhti voide. Kesti hetken imeytyä, mutta jättää kasvot sen jälkeen todella raikkaan näköiseksi! Siis oikeasti ihmettelin, miten hyvältä iho näyttääkään voiteen jälkeen... :o Yövoiteena käytän tätä.

Refined finish facial polishissa on ihan selkeitä rakeita mukana, mutta kuitenkin aika hellävaraiselta tuntuu. Tosin oma iho ei sieltä herkimmästä päästä olekaan.

Pakkauksessa oli lisäksi vielä kasvovesi, sy-voide ja toinen kasvovoide, mutta niihin palaan myöhemmin kun ehdin niitä kokeilla.

Poissa Mimiya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • If you can dream it, you can do it.
« Vastaus #229 : 25.07.12 - klo:00:35 »
Mua himottaisi suuresti Benefitin uudehko highlighter-tuote Watt's Up, jota myydään puikkomaisessa muodossa. Sävy näyttää aivan ihanalta googlaamissani swatcheissa. Onko kellään kokemusta? Mietin, millainen tää olisi verrattuna High Beamiin ja Moon Beamiin.

Edit. Hankin tämän ja oon ollut tyytyväinen, sopii korostuksiin, joskin häivytykseen tarkoitettu "tyyny" on aika kömpely. Käytän lähinnä poskipäillä ja kulmaluulla. Tulee varmaan kestämään loppuelämän, niin vähän sitä kerralla tarvitsee, mutta kiva tuote. High Beamin haluaisin ehkä myös, vaikka sen sävy saattaa olla mulle turhan pinkki.
« Viimeksi muokattu: 19.03.13 - klo:23:01 kirjoittanut Mimiya »
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 15.02.13 - klo:21:31 »
The porefessional (näyte) - pidän siitä että on nude-sävyinen. Toisaalta tosi silikoninen kuten olettaa saattaa, joten tekee hyvin sileän pohjan meikkivoiteelle. Tuotteen nimi on kuitenkin hämäävä, koska ei valitettavasti häivytä huokosiani lainkaan :P
« Viimeksi muokattu: 15.02.13 - klo:21:34 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #231 : 21.04.15 - klo:22:28 »
Onko muilla kokemuksia They're REAL! -ripsarista? Ostin pienoiskokisen yksilön reissusta, ja on kyllä tosi hyvä ripsari, mutta ei meinaa lähteä millään pois! Yleensä saan ripsarit helposti vedellä ja puhdistusaineella pois, ei kai tämä mikään vedenkestävä pitäisi olla? Kokeilin eilen öljyllä ja vanulapulla, mutta ei lähtenyt sen paremmin. Ei mun silmät kestä näin massiivista poisto-operaatiota jatkuvasti...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 22.04.15 - klo:09:11 »
^Joo, se pysyy kuin tauti. Mä käytän sen poistamiseen vedenkestävän ripsarin poistoainetta, muuten joutuu jynssäämään ja ei siltikään lähde.

Edit. Vinkki: Yksi kiva ripsari, mikä lähtee lämpimällä vedellä on NYX Doll Eye wp - on siis waterproof, pysyy päivän siistinä, mutta mulla ainakin se lähtee helposti pelkällä vedellä. http://www.nyxcosmetics.com/p-35-doll-eye-mascara.aspx

Voisin samalla kehaista Benefitin Fake Up Concealeria. Ostin tuon reissusta viime kesänä ja otin käyttöön vasta hetki sitten. Käytin ensin peittämään punaisia nenänpieliä ja näppyjä, mutta vihdoin uskalsin kokeilla silmien allekin. Ihan kiva arkipeittari! Varsinkin tällaisen pienen lapsen äidin meikkipussiin - on nopea laittaa ja monikäyttöinen tuote on reissuissa must. Ennen mulla on ollut eri tuote silmien alle ja muualle kasvoihin. https://www.benefitcosmetics.com/product/view/fakeup
« Viimeksi muokattu: 22.04.15 - klo:09:25 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa millamagia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Benefit
« Vastaus #233 : 08.05.15 - klo:19:50 »
En löytänyt haulla omaa ketjua. Mistä tilaatte Benefit meikkejä? Lookfantastic ei toimita Suomeen eikä Asos. Onko kellään kokemusta cheek&lip tinteistä, esim. posie tint ja cha cha tint? Kokemuksia kaipaan..

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 09.05.15 - klo:00:47 »
^Aikaisemmin toimittivat, ainakin LF ja feelunique. Benefitin omasta nettikaupasta voi myös tilata tai ainakin vuosia sitten onnistui, mutta tulli laskuttaa 24 %:n alvit siihen päälle.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 05.06.15 - klo:09:13 »
Uusi ihastus tarttui matkaan Espanjan matkalta: Roller Lash -ripsari. Lupaa kaartaa ripsiä niin, että taivuttimelle ei ole enää käyttöä. Aika hyvin pitää lupauksensa! On vedenkestävä ja erottelee aika kivasti. Välillä vähän klimpittää, muttei pahasti. Sephoran myyjä vinkkasi, että kannattaa kokeilla tätä alle ja They're Realia päälle, niin saa ekstranäyttävyyttä - tämä vielä kokeilematta. They're Real on ollut ihan ok, mutta suoristaa taivutetut ripset ja ei kauheasti tee minun olemattomille ripsille. Arkikäytössä noihanjees, mutta kyllä tästedes ostan Roller Lashia!

https://m.benefitcosmetics.com/product/view/roller-lash

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 21.10.15 - klo:18:38 »
Lisäys edelliseen (eri viestissä, kun edellisestä on aikaa): Mutta eipäs ole Roller Lash vedenkestävä. Myyjä kovasti vakuutteli, että on. Työpäivän jälkeen on aina alaluomet mustana. Voi olla water resistant korkeintaan, mutta mulla tuhraa. Harmi, sillä muuten tuo on mulle ihan nappi ripsari.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #237 : 21.10.15 - klo:18:44 »
^Onko sulla siis rasvoittuvat luomet/iho? Mä oon monesti lukenut/kuullut suosituksen, että jos on rasvoittuvat luomet, ei nimenomaan pitäisi käyttää vedenkestäviä ripsareita. Ne on suunniteltu liukenemaan öljyyn/rasvaan, eli jos iho rasvoittuu niin ne nimenomaan alkaa levitä. En osaa sanoa pitääkö paikkansa mutta mä käytän aina ei-vedenkestäviä ripsareita eikä mulla leviä ripsarit. Eli vaikka tuo Roller Lash olisikin vedenkestävä niin se ei automaattisesti tarkoita että se ei tuhraisi rasvoittuvilla luomilla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 21.10.15 - klo:19:36 »
^ About noin ku Hunajapupu sanoi. Mulla on levinnyt kaikki vedenkestävät eye linerit ja ripsarit, mutta vesiliukoinen eyeliner pysyy todella hyvin ja vesiliukoinen ripsivärikin leviää vain hyvin vähän alaluomeen jos olen laittanut alaripsiin.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 21.10.15 - klo:23:16 »
Mullakin leviää vedenkestävät alaluomelle, vaikka kuinka puuteroisi. Normiripsareihin ei voi luottaa varsinkaan syksyllä tai pakkasella. 38-tyyppiset tylsyysripsarit ovat mun juttu tuon takia.