Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 50171 kertaa)

peppi

• Vieras
Vs: Benefit
« Vastaus #30 : 31.10.06 - klo:21:11 »
Ne ilmaismeikkaukset on katalia, tarttuu aina ihan törkeä määrä tuotteitakin mukaan ;D

Ihania tuotteita olet ostanut, Peppi! :-*

Niin ne varmaan onkin ja paljon vaikuttaa näköjään (ainakin mulla) tuohon ostopäätökseen tuo myyjänkin käytös  ::)
Mulle kokeiltiin myös luomille tuota lemon aidia jonka päälle laitettiin dandelionia. Näytti luomet hiukan meikatulle, voisi olla kiva mulle kun en ole mikään erityinen "luomiväriharrastaja"...Minun harvoista kulmakarvoista tuli kivat tuolla brow zings paletilla, en sitten tiiä oisko markkinoilla parempaakin, varmaan on. Ai niin ja eyecon voide tuntui hyvälle silmän ympärystöllä. Koukussa ollaan!  ;D

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #31 : 06.03.07 - klo:23:59 »
Sain nyt lähiaikoina kaksi Benefitin meikkiä eli Dandelionin ja Benetint lip balmin. Dandelionia kokeilin tänään, varauduin heikkoon pigmenttiin tai etten ole tarpeeksi vaaleaihoinen käyttämään tätä, mutta koska näkyy aivan selvästi iholla voin siis käyttää poskipunana. Sävy on kaunis, tuoksu ihana ja pakkaus söpö eli luulenpa, että tein hyvän ostoksen. Sivellin on tosin aika turha kapistus, käytän ihan tavallista poskarisutia levitykseen.

Lip balmista tiesin jo ostaessani, että pysyvyyttä tällä ei juuri ole joten ei tullut pettymystä sen suhteen. Eikä muutenkaan; antaa luonnollisen punaisen sävyn huulille, ei tahmaa ja ruusun tuoksu on kivaa vaihtelua kaikille makeille karkki/vanilja/kookos ym.tuoksuille jolle useat kiiltoni tuoksuu. Dr.Haushkan ruusuvoiteessa on muuten samantyyppinen ruusutuoksu kuin tässä.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

peppi

• Vieras
« Vastaus #32 : 07.03.07 - klo:10:49 »
Minä oon ollut tosi tyytyväinen tuohon Dandelioniin, aivan ihana poskipuna (aiemmin en käyttänyt lainkaan mutta nyt löytyi sopiva) :-*

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 09.04.07 - klo:20:51 »
Nyt täytyisi sitten hankkia Boi-ing, lisäksi kiinnostaisi Get even-tasoittava puuteri ja tällainen uutuus (?) Some kinda gorgeous:

"an amazing foundation faker
This cream-to-powder formula means silky, even perfection for your complexion. So translucent, it's THE finish for most skin tones. It's an instant "beauty boost" any time of day! Just apply evenly all over face with accompanying sponge or fingertips".
Nyt täytyy vähän odotella harhailevia paketteja, ennen kuin alkaa Ebaysta näitä kalastelemaan. Ajattelin ensin HQHairia, mutta sieltä Boi-ingin vaalein sävy oli loppu, sitä paitsi hinnat ovat aika kovat.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 16.04.07 - klo:11:56 »
^
Katselin benefitin sivuilla itsekin tuota "meikkipuuteria", mutten uskaltautunut tilaamaan, kun on kuitenkin liian tumma mulle.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #35 : 16.04.07 - klo:12:22 »
Ostin Ebay UK:sta Boi-ingin "maailman parhaan peitevärin".. we'll see, tulisipa pian. Tuosta Gorgeous-hommasta oli jenkki Ebayssa minikokoja, joten huusin sellaisen, hintaa taisi tulla n. 7 e jos en väärin muista. Get evenistä luin vähän sellaista, että monella se tukkisi ihoa, täytyy vielä miettiä kannattaako sitä edes harkita.

peppi

• Vieras
« Vastaus #36 : 16.04.07 - klo:12:33 »
Minä käytin hetken pienen tuota Some kinda gorgeousia ja minusta tulos sillä oli lähes sama kuin Blascolla. Vähän liian peittävää minun makuun muttei mitään vikaa siis. Tykkään vaan vähän "näkymättömämmästä" jäljestä  :)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 16.04.07 - klo:13:11 »
Minä käytin hetken pienen tuota Some kinda gorgeousia ja minusta tulos sillä oli lähes sama kuin Blascolla. Vähän liian peittävää minun makuun muttei mitään vikaa siis. Tykkään vaan vähän "näkymättömämmästä" jäljestä  :)

Millainen toi oikein on? Kun sivuilla väitetään että sopii "useimmille ihon sävyille". Kai se kuitenkin värjää? Eli kuinka tummaa?
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 21.04.07 - klo:11:35 »
^ Sain juuri tuon testipakkauksen ja täytyy todeta, että kyllä se voi olla hiukka liian tumma, jos on todella vaalea iho. Tänään nyt sattuu olemaan aika BFD eli bad face day, ei näppylöitä, mutta muuten kirjava iho ja silmäalusetkin.. huh. Ei kyllä peittänyt mitenkään ihmeellisesti. Luin Eopinionsista tällaisia kommentteja:

"It was just too dark for me."
"Does it make me gorgeous, as the name suggests? Nah. Did I expect that it would turn me into a Beauty Queen? Nah. Would a cheaper version of a nude foundation do the same thing? Possibly."

No, itse pyyhkäisin sitä vähän pois ja taidan laittaa ihan meikkivoiteen tähän päälle..

Boi-ingia kokeilin myös, 01 vaalein sävy, ihan ok, mutta ei riitä BFD-silmänalusilleni tänään. Täytyy vielä kokeilla joku toinen päivä paremmalla onnella.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 25.07.07 - klo:20:50 »
Olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä tuon High Beamin käyttämisen suhteen? Mulla on jäänyt tosi vähälle ja tuntuu, että sitä tulee jotenkin aina liikaa silloin kun jaksan tuotetta laittaa. Uhkaa jäädä kaapin perälle koko tuote.  :P
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #40 : 07.08.07 - klo:13:38 »
Tässäpä arvioita hankkimistani Benefitin tuotteista. (Olisi näitä nyt tietenkin voinut testata useamminkin kuin kahdesti.  ::) ) Dandelion osoittautui todella mainioksi poskipunaksi. Aiemmat poskipunani ovat sävyltään tummempia, ja nyt oli siis haussa sellainen hieman väriä antava ja poskille tervettä hehkua tuova aine. Tuotteen kuvaus on ’a brightening face powder’, joten ei ole tarkoitettukaan runsaspigmenttiseksi poskipunaksi. Väri on mielestäni aika neutraali pinkki eli ei taita selkeästi lämpimään eikä kylmään. Pahvipakkaus on hieman kökkö, enkä ole oikein innostunut mukana tulevasta sudista, jonka harjasosa on aika lyhyt.

Boi-ing:ista tilasin vaaleimman sävyn ihan Dashin suositusten perusteella, etkä ollut kehunut yhtään turhaan! Peittää todella hyvin ja on tarpeeksi vaalea, keltaiseen taittava sävy. Hieman vaaleampaa näyttäisi olevan kuin Biothermin Forget it. Ei ole ihan yhtä hygieeninen, mutta mun korppikotkakynsillä ei olekaan sinne napille mitään asiaa, vaan otan väriä siveltimellä. Kokeilin äidin vähän ryppyisemmälle alaluomelle, eikä aivan kymmentä tuntia kestänyt supersiistinä kun läheltä katsoi. Itselläni toimi hyvin.

Ilmaislahjana tuli täysikokoinen High Beam, jota tuskin olisin muuten tilannut kun Moon Beam tuntui kuvausten mukaan sopivan paremmin ihonsävyyni. Eli sellainen isokokoinen kynsilakkapullo hohtovoidetta, joka jätti iholle pelkkää hohdetta ilman glitterhippusia. Kokeilin mineraalimeikkijauheen päälle nenänselkään, poskipäille ja kulmaluulle ja hyvin levisi. Sävy on pullossa selkeästi hopeinen pinkki, mutta hohde näytti lämminsävyisellä ihollani ihan mukavalta. Silti se Moon Beam houkuttaisi.  :P

Tein tilauksen 29.7 ja arvioitu saapumisaika oli 22.8; eli aika varovaisesti näyttävät noita arvioivan kun paketti löytyi eilen (6.8 ) postilaatikosta. Kaikkien tuotteiden hinnat – myös sen ilmaisen High Beamin - olivat selkeästi näkyvillä paketin päällä, joten onneksi ei tarvinnut käydä tullissa! Laatikko oli todella iso ja sisällä oli suojana ilmalla täytetty pussi. Mukana tuli näytteet Firmology:sta ja Jiffy Tan:ista sekä 29-sivuinen kuvasto, jota olen tässä antaumuksella tutkinut. Benefitin sivuilla näkyi muuten olevan linkki, josta kuvaston voi tilata itselleen ilmaiseksi.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #41 : 07.11.07 - klo:19:49 »
Dandelionista kysymys, että kuinka iso se mahtaa olla?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #42 : 07.11.07 - klo:20:51 »
^Rasian koko on 5x5 cm.

Olen tällä viikolla käyttänyt Smashboxin primerin mukana tulleita näytteitä High Definition -meikkivoiteesta (voide siis Smashboxin, ei Benefitin). Koostumus on todella hyvä, mutta näytteen sävy on hieman liian tummaa. Benefitin sivuilta bongasin sitten vinkin, että High Beamia voisi käyttää pienen tipan meikkivoiteen seassa. Vaalensi sävyn juuri sopivaksi ja töissäkin tuli kehuja "kuulaasta" ihosta. Oli kuulkaa ihan kivaa vaihtelua, kun yleensä tulee kauhisteluja mun liian valkeasta naamastani.  :)
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 26.12.07 - klo:19:00 »
Öhöm. Kaivoin sitten laatikosta muutama kuukausi sitten ostamani Bad Gal-ripsarin. Hirvittävän iso harja! En ekalla kerralla saanut ainakaan toimimaan, lueskelin kuitenkin että täällä oli tykätty. Saattapi olla, että kokeilen jollain toisella harjalla. Pitäisi olla norsun kokoinen silmä, että saisin tuikattua tuolla väriä ripsiini.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 02.01.08 - klo:15:27 »
Onkos kukaan vielä ostanut Benefitin Powder Poppia? siinä siis yhdessä paletissa Dandelion, Hoola ja Dallas- sävyt ( pienessä koossa, 3 g per sävy) ? Inlookissa näin, ja siitä tuli heti seuraava pakko-saada-tuote, näytti niin hienolta :). Ebayssa ainakin näkyisi olevan useampikin, hintaa n. 20 puntaa
1b M ii