Jos en sais käyttää mitään muuta merkkiä enää ikinä, valitsisin todennäkösesti BeneFitin. Niillä on niin ihana tuotekuva, ja muutama mun holy grail -tuote.
Benetint --tätä ilman en voi elää. Käytän poskipunana. Tuoksu suloisen ruusuinen ja antaa myös ruusuisen luonnollisen punan poskipäihin.
High beam -- laitan tätä AINA kun meikkaan. Antaa kauniin utuisen hehkun. Tunnen itteni aina ihan JLo:ksi kun käytän tätä. Mun pullo on loppumassa joten ostin korvikkeeksi MACin Cream Color Basen sävyssä Pearl, mutta ei se oo sama...
Maybe, Baby -- Mun hajuvesien top 3:ssa. Kaunis aprikoosin ja valkoisten kukkien sekotus. Pullo on ihana myös.
Brow Zings -- tällä teen joka päivä kulmakarvat. Tumma luomiväri ja tumma vaha pitää meikäläisen kulmat kunnossa.
Huulipunasävy Just Right -- tää on just oikea sävy mulle. Punainen, joka ei ole liian tumma eikä liian oranssinen vaan just sopivan himmeän vadelmanpunainen.
Muita kokeilemiani:
Lemon Aid -- vähän vahamainen ja vaikea levittää. En käytä usein.
Georgia -- olisi pitänyt ostaa Dandelion ennemmin mun iholle. Mutta ihan kiva, käytän vaa harvoin ja siskohan tän sitten 'varastikin' multa.