Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51683 kertaa)

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
Vs: Benefit
« Vastaus #45 : 02.01.08 - klo:18:38 »
Mie meinasin tilata sen pakkauksen samalla kun tilaisin nuo NARSit mutta se sitten jäi, koska pelästyin mua:n arvosteluja kyseisistä tuotteista niin pahasti. Tässäkin Benefit ketjussa nuo on ihan hyvin jakaneet mielipiteitä, ehkä sitten joskus myöhemmin uskallan kokeilla. Mutta Benfitiltä on tulossa kuitenkin nyt High beam ja Moon beam hohdetuotteet sekä Dr.Feel good. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Avril

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 02.01.08 - klo:21:23 »
Ou, onpas syötävän näkönen  :-* Dandelion on ehdoton HG, joten tekis mieli kokeilla tuotakin, pitää yrittää tuotattaa tuo jenkeissä asuvalta ystävältä.  Tosin punastelen aika lailla muutenkin, toivottavasti Thrrrobin kanssa efekti ei sitten ole liian, hmm, raju  ;D
"Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have."

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #47 : 09.01.08 - klo:16:21 »
^^ Onpas kivan näköinen tuo ensimmäinen Thrrrob...

Ostin juuri ensimmäiset Benefit tuotteeni matkalta Manchesterista, mukaan tarttui:

Georgia poskipuna: Oletin että olisi kunnolla persikkainen poskilla, mutta tuotteella saa vain kevyen hohteen aikaiseksi. Näin talvella ihan kiva hohtotuote, kesällä varmaan ruskettuneella iholla hukkuu kokonaan. Onneksi kokeilin toisen poskipunan päällä käytettynä, jolloin syvensi kauniisti poskien sävyä. Tuoksu on ihana ja pakkaus söpö.

Boi-ing peitevoide sävy 2. Tämä tuote tekee mitä lupaakin, eli peittää hyvin ja pysyy paikallaan. Ei ole kuitenkaan liian paksua pakkelia.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 25.01.08 - klo:21:36 »
Nyt on Powder Popista testattu Dandelion ja Dallas, ja täytyy kyllä kehua molempia :-*. Molemmat menee helposti poskipunana näin kalpealle, tosi nättiä ja luonnollista jälkeä tulee helposti ja nopeasti. Vaikka napit on pienet, on pakkaus hyvin suunniteltu ja helppo ottaa väriä.
1b M ii

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 25.01.08 - klo:22:10 »
Mutta Benfitiltä on tulossa kuitenkin nyt High beam ja Moon beam hohdetuotteet sekä Dr.Feel good. :)

Hei, joko oot saanut nuo Beamit? Kiinnostaisi tosi paljon kuulla kuvailuja ja etenkin vertailuja niistä - onko tummuuseroa ja onko Moon beam oikeasti kellertävä iholla (tai persikanvärinen kuten jotkut MUA:ssa kuvaili?) High beam ei ilmeisesti ole iholla pinkki vaikka pullossa siltä näyttää?

Edit. Kiitti tosi paljon elisaveta!
« Viimeksi muokattu: 27.01.08 - klo:11:24 kirjoittanut Kim »

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #50 : 25.01.08 - klo:22:56 »
Kim, jo olen saanut nuo aikoja sitten :) Ja nämä kaksi ovat erilaisia iholla. En huomaa hirveää sanan mukaista tummuus eroa, mutta hohteet ovat erisävähteiset. Mutta hohde on voimakkuudeltaan suth samankaltaista molemmissa.

High beam on miun silmääni ei suoranaisesti selvä pinkki, vaan antaa sellasta hopeanpinkihtävää hohtoa iholle. Moon beam taas ei ole ainakaan mun iholla keltainen, ei todellakaan! Moon beam antaa kasvoille sellaista persikkaista jännännäköistä hologrammihohtoa. Moon beam on musta hohdoltaan jotenkin vivahderikkaampi sekä metallisempi kuin High beam. Olen kokeillut molempia vasta suoraan iholle, en ole vielä sotkenut kumpaakaan meikkivoiteeseen. Joten sellaisesta käytöstä ei ole vielä kokemuksia.

Voin ehkä yrittää rävästä tänne jotain kuvaa asiaa selkiyttämään, jos saan otettua jonkun hyvän :)

Edit. Nyt niitä kuvasia. En oo mikään superpro kuvaaja, mutta kait näistä jotakin selvää saa: :D

Tässä molemmat kaunokaiset omissa purnukoissaan. High beam näyttää siis pinkiltä ja Moon beam ihan keltaiselta.
http://i163.photobucket.com/albums/t303/jelisaveta/macit026.jpg

Tässä reilu kökö molempia kädellä.
http://i163.photobucket.com/albums/t303/jelisaveta/macit027.jpg

Tässä molempia hieman levitettynä iholle, tosin todella reilulla kädellä. Mutta arvelin että näin sävyeron saisi selkeämmin esille.
http://i163.photobucket.com/albums/t303/jelisaveta/macit028.jpg
« Viimeksi muokattu: 26.01.08 - klo:15:42 kirjoittanut elisaveta »
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 27.01.08 - klo:20:18 »
Dandelion alkoi kiinnostamaan Emi-lynin kauniin swatchin perusteella... Suunnittelin tilaavani sen Benefitin omien sivujen kautta - vai saako tuon kätevämmin ja edullisemmin vielä jostain muualta? Hqhairissa hinta oli £22.50 (+postarit £3.50), ja Benefitin sivuilla $28 (+ postarit $7.48).

Edit. Onko jollain kokemuksia seuraavista:
* Her Glossiness -kiillot. Ovatko hintansa arvoisia? Erityisesti sävyt "Didn't Hear It From Me" ja "Life on the A List" kiinnostaisivat, mutta jos eivät normikiilloista eroa mitenkään, niin sitten saavat jäädä vaikka ihanan oloisia ovatkin.
* Maybe Baby -tuoksu. Minkä tyyppinen tuoksu? Siis mihin esim. vertaisitte?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 28.01.08 - klo:23:03 »
* Maybe Baby -tuoksu. Minkä tyyppinen tuoksu? Siis mihin esim. vertaisitte?

Tästä on jo jokunen vuosi aikaa, kun tuota olen kokeillut, mutta sanoisin, että on sellainen kevyt, makea ja  pehmeä tuoksu. Ei suoranaisesti hedelmäinen, mutta ei mikään puhdas kukkaistuoksukaan. Voisin ehkä verrata Escadan Sentimentiin ja Versacen Womaniin. Ei ole samanlainen kuin noista kumpikaan, mutta jos nuo miellyttävät niin sitten ehkä Maybe Babykin.

Btw. Bathina 'touch me then try to leave' vartalovoide tekee ihosta ihanan silkkisen tuntuisen  :-*

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #53 : 30.01.08 - klo:08:37 »
Dandelion alkoi kiinnostamaan Emi-lynin kauniin swatchin perusteella... Suunnittelin tilaavani sen Benefitin omien sivujen kautta - vai saako tuon kätevämmin ja edullisemmin vielä jostain muualta? Hqhairissa hinta oli £22.50 (+postarit £3.50), ja Benefitin sivuilla $28 (+ postarit $7.48).

Ebaysta saa buy it now-toiminnolla tuon hintaan 22,99 dollaria ja postarit suomeen 5,50 dollaria eli yhteensä postareineen 28,50 dollaria. Tässä linkki suoraan tuohon 22,99 dollarin Dandelioniin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #54 : 30.01.08 - klo:09:19 »
Onkos kellään kokemuksia sarjan silmänympärysvoiteista de-puffing action eye gel
ja eyecon? Kiinnostukseni heräsi, varsinkin tuota turvotusta poistavaa voidetta kohtaan, mutta olisi kiva tietää, että onko tuotteista oikeasti mihinkään vai luvataanko tuotekuvauksessa taas liikoja.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 30.01.08 - klo:09:26 »
Huomasin eilen että HQhairin valikoimiin on tullut Thrrrob. Hinta vaan on aika suolainen. Katselin MUAsta kuvia ja näyttää ihanalta, sisältää vaan ilmeisesti runsaasti hohdehippuja.

Dandelionia saa nyt myös Sasasta, n.25 euron hintaan (ilmaiset postarit yli 50dollarin tilauksille).

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #56 : 30.01.08 - klo:13:36 »
Jos en sais käyttää mitään muuta merkkiä enää ikinä, valitsisin todennäkösesti BeneFitin. Niillä on niin ihana tuotekuva, ja muutama mun holy grail -tuote.

Benetint --tätä ilman en voi elää. Käytän poskipunana. Tuoksu suloisen ruusuinen ja antaa myös ruusuisen luonnollisen punan poskipäihin.

High beam -- laitan tätä AINA kun meikkaan. Antaa kauniin utuisen hehkun. Tunnen itteni aina ihan JLo:ksi kun käytän tätä. Mun pullo on loppumassa joten ostin korvikkeeksi MACin Cream Color Basen sävyssä Pearl, mutta ei se oo sama...

Maybe, Baby -- Mun hajuvesien top 3:ssa. Kaunis aprikoosin ja valkoisten kukkien sekotus. Pullo on ihana myös.

Brow Zings -- tällä teen joka päivä kulmakarvat. Tumma luomiväri ja tumma vaha pitää meikäläisen kulmat kunnossa.

Huulipunasävy Just Right -- tää on just oikea sävy mulle. Punainen, joka ei ole liian tumma eikä liian oranssinen vaan just sopivan himmeän vadelmanpunainen.

Muita kokeilemiani:

Lemon Aid -- vähän vahamainen ja vaikea levittää. En käytä usein.
Georgia -- olisi pitänyt ostaa Dandelion ennemmin mun iholle. Mutta ihan kiva, käytän vaa harvoin ja siskohan tän sitten 'varastikin' multa.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 20.02.08 - klo:13:26 »
Mä olen kiinnostunut Georgiasta, mutta osaisiko joku verrata sitä Pure Luxen sävyjen kanssa, esim miten lähellä on orange sorbet tai peach parfait? Ainakin Polinalla taitaa olla molemmat.
1b M ii

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #58 : 20.02.08 - klo:13:54 »
^Mun mielestä ainakin Georgia on selkeästi haaleampi/vaaleampi sävy kuin kumpikaan noista Pure Luxeista. Ehkä lähempänä Orange Sorbetia, mutta muistaakseni OS heijastelee hieman pinkkiä, mitä Georgia ei tee.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 20.02.08 - klo:13:59 »
^Kiitos Ninamia, just tota tietoa mä hain, eli vähän hahmotusta vaaleusasteeseen :). Kun se näyttää kuvissa lämpimän persikkaiselta, mutta taitaa olla  kuitenkin vaaleampi. Tosin uskon, että mun iholla näyttää tarpeeksi persikkaiselta kuitenkin ::)
1b M ii