Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 51793 kertaa)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #60 : 24.02.08 - klo:22:13 »
Onko Elisaveta tai joku muu keksinyt hyvää käyttöä High Beamille? Tilasin sellaisen aikanaan ja uhkaa jäädä käyttämättä. :-[ Arkena mun ei tule meikattua niin huolellisesti ja juhlissa taas ei tule rampattua niin usein, että saisin sitä kulumaan. Ehkä voisi tosiaan kokeilla meikkivoiteeseen sekoittamista, jos siitä saisi uutta käyttöä.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #61 : 24.02.08 - klo:22:17 »
^ Minulla on High Beamia aika pitkälti vastaava Stilan hohdevoide ja itse ainakin sekoittelen sitä arkiaamuisin meikkivoiteen kanssa. Saa helposti kuulaamman ja valoisamman pinnan eikä aamuhässäkässä tarvitse erikseen alkaa enää mitään korostuspuutereita tms. laittamaan. Saatan kyllä vielä tipat laittaa tuota erikseen poskipäillekin, kun ei mikään aikaa vievä operaatio ole ja itse ainakin saan nestemäisellä tuotteella parhaiten arkipäivään sopivan korostuksen poskipäille.
1c M ii

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #62 : 24.02.08 - klo:22:35 »
Iiris, tuo Sylvian kuvailema tapa on varmaan toimiva meikkivoiteen käyttäjille, joten sitä kannattaa kokeilla :)

Miulla High beam on käytössä korostustuotteena. Käytän tuota kulmaluulle, poskipäille, amorin kaaren yläpuolelle, rintavakoon, solisluiden päälle jne. jne. antamaan kuulautta ja hohtoa iholle. Toimii oikein nätisti tuossa tarkoituksessa. Olen kokeillut myös sekoittaa tuota kosteusvoiteeseen ja sitten levittää säärille tuomaan hehkua. Miusta Moon beam toimi siinä tarkoituksessa paremmin. On totta että tuo ei kulu ehkä kovin rivakkaa tahtia miunkaan epäsäännöllisessä käytössä. Mutta tosiaan korostukseen on hyvä tuote, antaa iholle kauniin kuulaan ja tasaisen hohtavan pinnan. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 28.02.08 - klo:19:58 »
Kiitos kommenteista! Kokeilen siis tuota meikkivoidejuttua vielä. Olen tosiaan käyttänyt korostukseen sielllä täällä, mutta arkisin en jaksa eikä siihen meikäläisen harmaassa työympäristössä ole oikein tarvettakaan. ;)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 11.03.08 - klo:14:27 »
Eilen sain vihdoin Georgian, ja tänään kokeilin ensimmäistä kertaa. Niin kuin ajattelinkin, olen tarpeeksi kalpea, ja vaikka puuteri onkin erittäin vaalea, käy se poskipunaksi! Väriä irtoaa kyllä aika heikosti, useamman kerran sai purkista kaapia, mutta tosi nätti ja luonnollinen lopputulos :-*.

Vertailin pure luxeihin, ja purkissa näyttää lähinnä  sävyä olevan Vanity ja Orange sorbet, swatcia en vielä ehtinyt tekemään.

Tuoksu on ihanan persikkainen ja pakkaus ihan ylisöpö!
1b M ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 11.03.08 - klo:17:34 »
^ Oih, kuulostaapa hyvältä. Etenkin tuo persikkainen tuoksu kuulostaa aika koukuttavalta, hankala kuvitella ''puuteria'' persikan tuoksuiseksi. :D Georgia minulla onkin seuraavana ostoslistalla.

Tänään sain ensimmäisen Benefitin tuotteeni, eli Moon Beamin. Tämä oli kyllä odottamisen arvoinenkin, vaikka huonojakin kommentteja näistä Beameista aika paljon liikkuu. Tykkäsin myös tuosta kynsilakkasudista. Ei se minusta mitenkään epäkäytännöllinen ole, sillä eihän kuitenkaan millään sudilla tms. olisi saanut tuota suoraan pullosta poskille levitettyä ja sormien tai toisen siveltimen kautta pitäisi tehdä muutenkin. :)

Purkki on ihanan pieni ja söpö. Itse voide näyttää sulaneiden mineraalimeikkien päällä ihanan hohtavalta, aika pinkiltä. Minusta hohto on oikeastaan todella samanlaista kuin Diorin Sunset cafen vaaleimmassa sävyssä (oikea yläkulma)! Tuli heti iholle laittaessa mieleen se. Minulla on vielä tänään persikkainen meikki, ja sisänurkassa juuri tuota SC:n pinkkiä.

Tykkään kyllä näillä näkymin tosi paljon Moon Beamista, mutta huomenna pääsee tarkempaan testiin.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 19.04.08 - klo:17:58 »
Jatkan sitten näköjään taas omilla kokemuksillani. Pistäkäähän muutkin, joilta Benefitin tuotteita löytyy, lisää kokemuksia.

Tuosta Moon beamista ensinnäkin sanoisin, että se on jäänyt vähän vähemmälle käytölle. Sävy on mielettömän kaunis, mutta ei ehkä paras ihonsävylleni. Muutenkin sitä on vähän hankala käyttää mineraalipohjan päällä ilman että pohja lähtee liikkeelle. Pitää yrittää vielä opetella käyttämään, mutta kiireaamut eivät ole parhaita aikoja uusien tuotteiden kokeiluun ja opetteluun.

Lähinnä siis Dandelionista tulin kokemuksiani kertomaan. Dandelion on siis neutraali/kylmä todella vaalea vaaleanpunainen, jossa on hitunen persikkaa ja kultaisen persikkaista hohtoa joukossa, mutta pääsävy on selvästi viileä. Ihollani tämä jotenkin muuttuu persikkaisemmaksi, mutta silti näyttää viileähköltä. Tällä saa todella kauniin luonnolliset posket, yliannostelu ei varmaankaan ole helposti mahdollista. Itse saan poskiini kyllä ihan selkeää väriä, mutta ehkä joku kolme tai neljä kertaa pitää sivellintä käyttää punassa, jotta saan sopivan tuloksen. Tykkään tästä kyllä kovasti.

Berliinissä käydessäni kurkkailin vähän muitakin Benefitin tuotteita, mutta ainakaan aurinkopuuterit eivät säväyttäneet yhtään, kovin synkkiä ja mattaisia kaikki. Georgia oli ehkä liian matta makuuni myös. Muutama tuote on vielä Benefitiltä himotuslistalla, sarja on kyllä ihan hyvin minun mieleeni. :)

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 25.04.08 - klo:21:41 »
Mua olis himottanu tuo Georgia, näytti rasiassa niin nätin persikkaiselta (ja itse rasiakin oli ihana), mutta ei se sitten mun naamassa varmaan näkyis, kun en ole kovin vaalea.  :-\

Myös That gal - brightening face primer kiinnostais. Oisko kellään kokemuksia, toimiiko? Lisäksi Bad Gal -mascarakin houkuttais ja Benetint ja vähän ehkä myös High Beam ja ja ja.. Benefitillä on aivan ihanan hauskoja pakkauksia, tahtoo tutustua sarjaan! :-*

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #68 : 28.04.08 - klo:20:28 »
Kun Thrrrobin pitäisi jotenkin muuttua pinkimmäksi, kun sydän rupeaa lyömään kovempaa tai jotain vastaavaa, niin onkohan siinä yhtään mitään perää vai ihan silkkaa mainostusta, kuten vähän luulen? ;D

Tässä Thrrrobin inci, jos siitä on jotain apua:

Talc, Mica, Calcium aluminum borosilicate, Magnesium myristate, Pentaerythrityl tetraethylhexanoate, Polyethylene, Zinc stearate, Titanium dioxide, Octyldodecyl stearoyl stearate, Iron oxides, Phenoxyethanol, Sodium dehydroacetate, Methylparaben, Red 7 lake, Tocopheryl acetate, Carmine, Fragrance, Limonene, Linalool, Hexyl cinnamal, Benzyl salicylate, Citral, Butylphenyl methylpropional, Citronellol, Bht.

Ja onko täällä muuten uusia Thrrrobin kokeilijoita, mitä olette tykänneet? Haju on ainakin jotenkin ihmeellisen mausteinen. :-X

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 28.04.08 - klo:21:08 »
^ Eiköhän kyse ole siitä, että sydämmen lyödessä kovempaa punastut ja poskipuna muuttuu pinkimmäksi? :) Mä en voi uskoa, että tuo muuten olisi mitenkään mahdollista.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 28.04.08 - klo:22:03 »
Onko tuossa Thrrrobissa jonkinlaista hilettä mukana? Pinkki sävy? Minkälainen pigmentti tässä on? Osaatteko vertailla NARSeihin? Olisikohan minulla hyvä poskipuna, kun iho taitaa olla viileä/neutraali, mitä olen nyt tässä viikon ajan kokeillut kaikenlaisia mineraalipuutereita.

edit. Oih! vaikuttaa ihanalta tuo Georgia!! Tahtoo!!
« Viimeksi muokattu: 29.04.08 - klo:12:06 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 29.04.08 - klo:10:35 »
Pitääpä kehua Georgiaa. :D Ihana vaalea persikkainen, minusta tässä on aika paljonkin kaunista hohtoa seassa, vaikka joidenkin mielestä tämä on matta. Tuoksu on ihanan makea persikka. Pakkauksessa tullut sivellinkään ei taida olla ihan täysi susi, suhteellisen pehmeältä tuntuu, vaikka käytänkin tätä muilla siveltimillä.
Sävyltään tämä on todella todella vaalea, vielä Pure luxen Orange sorbetia aika paljon vaaleampi. Juurikaan minua tummemmilla tämä ei varmaan näy ollenkaan, mutta minä sain poskipäille vielä kauniin sävyn, kun kaavin purkista useampaan kertaan. Vaikuttaa loisto-ostokselta kuitenkin, tykkään tosi paljon näistä Benefitin Face powdereista. :D

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 11.05.08 - klo:16:13 »
No jatkanpa nyt sitten taas Thrrrob-kehuilla. ;D

Sävyltäänhän tämä on violettiin menevä vaalea pinkki, näyttäisi purkissa sisältävän paljon hileitä. Vaikka tämä on sävyltään Dandelionia kylmempi, tämä silti sopii minulle paljon paremmin kuin Dandelion. Haju on ihan hirveä, tulee joku oikein tunkkainen ja mausteinen hajuvesi mieleen, en tykkää yhtään. Poikkiksen mukaan haisee myös poskilla asti.

Tällähän on ideana, että muuttuu pinkimmäksi, kun sydän rupeaa lyömään nopeammin. Jotain perää tuossa kai sitten on, koska kun levitän tätä poskille, tämä muuttuu huomattavasti tummemmaksi kuin rasiassa ja myös vähän lämminsävyisemmäksi, sellaiseksi oikein hehkeäksi, aavistuksen persikkaiseksi pinkiksi. Monethan eivät tykkää tästä siksi, että sisältää niin paljon hileitä, mutta minua ne eivät haittaa ollenkaan, enkä juurikaan edes huomaa niitä.

SHF taisi myös hommata Thrrrobin, kirjoittelisit sinäkin kokemuksia.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 20.05.08 - klo:15:46 »
Mistä olette yleensä Benefitiä hankkineet? Ebaystakö? Onko kukaan hankkinut sephorasta, benefitin omasta kaupasta tai hqhairista? Saako tuolta sephorasta edes tilattua Suomeen? hqhairilla on ilmeisesti jotain ongelmia toimituksessa. Ajattelin itse hankkia muutaman poskipunan jossain vaiheessa.

edit. Ok. Tulee sitten varmaan ebaysta hankittua, jos PayPaliin korttini liitän. Oletteko mimi5155 -myyjältä tilanneet? Katselin, että näyttää olevan ihan sen hintaista että voisi ostaa (n. $20 postareineen.) Olisin siis hankkimassa Dandelionin ja jonkun toisen poskipunan. Voitteko jotain toista myyjää suositella?

http://cgi.ebay.com/BENEFIT-DANDELION-FACE-POWDER-FULL-SIZE-BRAND-NEW-BOX_W0QQitemZ220235361072QQihZ012QQcategoryZ67623QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
« Viimeksi muokattu: 20.05.08 - klo:17:29 kirjoittanut kiwi »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 20.05.08 - klo:15:49 »
^ Mä olen hankkinut Benefitin tuotteeni eBaystä. HQhairista en tilaa (ei ole kovin luotettava), Sephora ei toimita suomeen ja Benefitin omilla sivuilla tuotteet ovat usein kalliimpia (+ postarit) kuin eBayssä postikuluineen.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.