Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 53023 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Benefit
« Vastaus #75 : 20.05.08 - klo:18:12 »
Ebaysta minäkin olen hankkinut. Tuo linkkaamasihan on kyllä huutokohde, eli tuota ei kyllä todennäköisesti tuolla 20 dollarilla saa, noissa nimittäin löytyy kuitenkin aika paljon huutajia, kun on sen verran haluttu tuote. Hinta kipuaa oikeastaan aina sinne 20 dollarin kieppeille ilman postikulujakin. Psst, Dandelion ei muuten ole varsinainen poskipuna, se on oikeastaan Face powder, mutta tosi vaalealle iholle menee poskipunastakin.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 20.05.08 - klo:18:19 »
Ok. Ilmeisesti ne missä lukee "buy it now" eivät ole huutokohteita vaan sen saa sitten sillä hinnalla, mitä siinä lukee? Kyllähän noi on ainakin benefitin (omilla sivuilla) poskipunien alla, jos oikein katsoin?

http://cgi.ebay.co.uk/Benefit-thrrrob-A-turned-on-face-powder-22-50_W0QQitemZ290231996706QQihZ019QQcategoryZ82596QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

edit. Jeps. Mä jotenkin ajattelen aina "cheeks" poskipuniksi.  :D Minulla nuo käyvät kuitenkin poskipuniksi aivan varmasti.
« Viimeksi muokattu: 20.05.08 - klo:18:31 kirjoittanut kiwi »

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 20.05.08 - klo:18:30 »
^^Juuri noin, monet kyllä käyttävät poskipunana, mutta virallisesti ovat face powdereita. Pigmenttiä ei useimmissa varmasti ole tarpeeksi tummempi ihoiselle. Itse pystyn talvella käyttämään esim. dandelionia poskipunan asemasta, vaikka se kyllä tosi vaalea onkin, samoin georgia.

Magialta olisin kiinnostunut kuulemaan lisää Thrrrobista, lähinnä kiinnostaa sen kylmyys. Etkös olekin enemmän lämmin ( kuten myös minä) ? Haluaisin jonkun vaaleanpunaisen/ pinkin, mutten liian kylmään menevää.

Ja Polinalta kysyisin, että missä hinnoissa Benefitin face powderit ovat euroopan Sephorassa yleensä? Lähden kesäkuussa Lontoossa käymään, ja haluaisin ehkä tuon Thrrobin ainakin, mietin vaan kannattaako suosiolla metsästää Ebaysta vai ostaa vasta sieltä.
1b M ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 20.05.08 - klo:18:43 »
^^ Thrrrob on tosiaan rasiassa ihan selkeästi kylmä, huomattavasti kylmempi ja enemmän liilaan menevä kuin Dandelion. Jostain syystä Thrrrob kuitenkin muuttuu poskillani vähemmän kylmäksi, Dandelionkin näyttää poskillani paljon kylmemmältä kuin Thrrrob, ja Thrrrob sopiikin minulle siksi paremmin. Ja olen kyllä lämmin. Jos Dandelion on sopinut sinulle, olen aina varma että Thrrrob sopii myös. Thrrrobia ei kannata kyllä ostaa, jos hileitä karsastaa. Minä en ikinä näe missään tuotteissa liikaa hileitä, koska tykkään niistä niin kovasti, joten en ole tässä suhteessa hyvä arvostelija. ;D MUA:ssa on kuitenkin hyviä kuvia, hileet näkyvät niistä.

edit. ja olen aika varma, että kannattaa ostaa mieluummin Ebaysta kuin Sephorasta. Ebaysta tulee varmasti postareineenkin halvemmaksi.

Nimimerkillä ''tarkoituksena oli ostaa Face powdereita Saksasta, mutta maksoivat suunnilleen 34e kipale, joten jäivät ostamatta''. ::)
« Viimeksi muokattu: 20.05.08 - klo:18:45 kirjoittanut Magia »

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 20.05.08 - klo:22:08 »
^Kiitos molemmille tiedoista :). Eli taidan katsastaa livenä ensin ( uskon kyllä, että tykkään siitä), ja sitten tilata Ebaysta. Ainakin muut Benefitit oon saanut jenkkien Ebaysta n.  parilla kympillä.
1b M ii

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 04.06.08 - klo:14:46 »
Kummankohan sävyn nyt oikein valitsisin tuosta Boi-ingista..? Oma ihon väri on neutraali, enemmän kelta-kuin punapohjainen, meikkivoiteista käytän esimerkiksi Loreal True Matchin sävyä W1 ja Cliniquen Stay-truen sävyä 27 stay nude. Vaalein sävy taitaa olla liian vaalea minulle?
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 04.06.08 - klo:15:00 »
^ Mulla on ollut True Matchista N1 ja käytän 01 Boi-ingia. Se on aika neutraali sävy, kai kuitenkin enemmän kellertävään päin.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 04.06.08 - klo:15:09 »
^^Mulla on myös Boi-ing 01 ja käytin muistaakseni joskus Lorkun True Match W1:stä. Boi-ing:in väri on vaaleampaa verrattuna Biothermin Forget it! -peitevoiteen 10-sävyyn (tuo Forget it! kun taitaa olla aika monella juureksella niin kävin testaamassa) ja munkin mielestä enemmän kellertävään päin. 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 04.06.08 - klo:17:11 »
Kiitoksia paljon! Pitääkin mennä testailemaan tuota Forget it!:ia vielä ennenkuin tilailen mitään. :)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 05.06.08 - klo:17:40 »
Onko jollain kokemuksia seuraavista:
* Her Glossiness -kiillot. Ovatko hintansa arvoisia? Erityisesti sävyt "Didn't Hear It From Me" ja "Life on the A List" kiinnostaisivat, mutta jos eivät normikiilloista eroa mitenkään, niin sitten saavat jäädä vaikka ihanan oloisia ovatkin.

Sain lehden mukana Her Glossiness kiillon ( sävy Who Are You Wearing) ja onneksi sillä harmittaisi älyttömästi, jos olisin mennyt oikean myyntihinna verran rahaa tuhlaamaan. Ei mielestani eroa halvemmista kiilloista: kiiltoa loytyy, mutta ei juurikaan väriä ja muutenkin aika tahmaista tököttiä. Tuoksukaan ei ole parhaimmasta päästä, oikeastaan aika ällöttavä.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 08.06.08 - klo:13:21 »
Ostin haaveilemani Thrrobin ja olen kyllä oikeasti pirun pettynyt  >:(

Tämä on paljon kylmempi kuin kuvittelin, sellainen syreeninlila lähinnä ja lisäksi hiukan hileinen, väriä saa sutia reilusti ennen kuin mitään erottuu eikä tämä myöskään muistuta flush-tyyppistä punaa yhtään. Pakkaus on söpö, suti kelvollinen ja tuoksu ok, mutta hintaansa nähden ihan floppi. Kylmän peruspinkin saa kymmenen kertaa halvemmalla mistä tahansa mineraalipuljusta.

Poissa crema

• Hiushörhö
« Vastaus #86 : 08.06.08 - klo:15:42 »
Mä en ole itsekään kovin vakuuttunut Benefit tuotteiden hinta-laatu-suhteesta. Mulle on muutaman kerran tehty meikki niillä tuotteilla eri kosmetiikkaosastoilla eikä ikinä mikään ole vakuuttanut, lähinnä on vaan ärsyttänyt että olen tullut ylipuhutuksi siihen meikkaukseen. Lähinnä noissa maksaa se söpö paketointi ja hassunhauskat nimet, eli aika samalla tavalla on näissä tuotehinnoissa ilmaa kuten Tiginkin tuotteissa. Glamourin vois tosin ostaa ja samalla testata Her Glossineseja, koska muutenkin tykkään lukea ko. lehteä ja jos kylkiäisenä (ilmaiseksi) saa tuon Her Glossiness kiillon mikä jottei. Mutta täyshinnalla en kyllä ostaisi Benefitin tuotteita.

Edit: Ostin Glamourin ja sen mukana pinkin "who are you wearing?" sävyn. Näyttää putkilossa shokki-pinkiltä mutta huulilla antaa vain hienohkon pinkin sävyn ja kuvittelisin että tämä sopisi melkeinpä kaikille ihonsävyille. Tuoksu on linjaa vesimeloni-My Little Pony, omaan nenuun ei haise pahalle kuitenkaan. Muutaman euron hintaan / kylkiäisenä ihan oiva ostos.
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo:20:59 kirjoittanut crema »

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #87 : 09.06.08 - klo:22:44 »
Ostin eilen 10-facepowderin, mutta vielä on hakusessa sen käyttö. Kyseessä on siis tuote, jossa puolet on vaaleanpunaista hohtotuotetta ja puolet ruskeaa aurinkopuuterihenkistä puuteria. Ei ole kuitenkaan oranssisävyinen vaan tuntuisi hyvän viileältä, mutta pitää katsoa käytössä, että levittyykö tasaisesti vai tuleeko raidalliset posket.  ::)
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 09.06.08 - klo:22:49 »
^ Minä olen tykkäillyt tuosta tosi paljon. Aurinkopuuteri näyttää rasiassa tosi tummalta ja punertavalta, mutta ei olekaan tummaa kasvoilla. Näyttää tosi kivalta, kun tuota laittaa sillä tavalla, niinkuin ohjeessakin neuvotaan, eli siihen omaan siveltimeen toiselle puolelle korostus ja toiselle aurinkopuuteri. Ja poskille niin, että aurinkopuuteri tulee alas ja korostus ylös. Kätevää oikealle poskelle, mutta vasemmalle ei sitten olekaan yhtä helppoa. ;D Vaaleanpunainen on vähän viileähkö, mutta aurinkopuuteri on kivasti kultaisen lämmin. Yksi lempparini aurinkopuutereista ja lempparini Benefitin Face powdereista.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 09.06.08 - klo:22:51 »
^^ Tuolla 10 Face Powderissahan on hauska idea, miten se kuuluisi levittää. Epäilen kyllä, ettei ihan käytännössä toimisi. :D

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.