Kirjoittaja Aihe: Benefit  (Luettu 47599 kertaa)

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
Vs: Benefit
« Vastaus #90 : 09.06.08 - klo:22:53 »
^^Joo, toi ohje tuli paketissa ja mä en ollut ihan vakuuttunut tosta viimeisestä kuvasta "now you're sexy" kun musta toi näytti lähinnä...oudolta.  ::) Mut oma väritykseni on erilainen ts. toivon, että se on luonnollisemman näköinen. :D
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 09.06.08 - klo:22:56 »
Kyllä tuo idea käytännössä toimii ihan hyvin, ainakin toiselle puolelle. ::) Näyttää hyvältä, kun laittaa siveltimeen toiselle puolelle toista ja toiselle toista. Lopputulos ei todellakaan ole noin luonnoton ja tumma kuin tuossa kuvassa. ;D Minusta tuo ylipäätäänkin on tosi luonnollinen, sellaista luonnollista hohtoa antaa. Ilman hileitä.

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 09.06.08 - klo:22:58 »
^ Mitä ihmettä, miksi se on toiselle poskelle vaikeampi laittaa? Ei tajua ???

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #93 : 09.06.08 - klo:23:02 »
Ehkä Magia viittas siihen, että ainakin mulla oikeakätisenä on jotenkin helpompaa levittää juttuja oikealle, on se sitten ripsiväri tai poskipuna. Eli kun tossa pitää huolehtia siitä, että se suti on vielä oikein päin kädessä ts tumma puoli alaspäin, niin pitää keskittyä.  ;D
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 09.06.08 - klo:23:08 »
^ En tarkoittanut, että se olisi sinänsä hankalampi levittää toiselle puolelle, vaan kun on ensin oikealle puolelle laittanut ne sävyt oikein päin, ei meinaa millään muistaa kääntää sitä sivellintä niin päin, että saa saman tapahtumaan vasemmalle puolelle. Ja sitten jos sitä ottaa samoin päin vasemmalle puolelle kuin oikealle puolelle laittaessa, ruskea tulee ylös ja vaalea alas, eikä se näytä kovin hurmaavalta. ;D Usein sitten joudunkin levittelemään sinne vasemmalle puolelle sen niin, että aloitan ulko- enkä sisäreunoilta, kuten normaalisti.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #95 : 09.06.08 - klo:23:12 »
Ok, mut aattelinkin just et varmaan ehkä liittyy noihin raitoihin ja oikeaan suuntaan, kun tänään vähän kokeilin ja piti heti tsempata, että muistin kääntää sen sudin oikein päin.  :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 10.06.08 - klo:00:32 »
Mutta mitäs vaikeaa levittämisessä tuon kääntämisen kannalta on, kun pitää sutia samassa asennossa ja siirtää sudin vain toiselle puolelle niin, että ruskea pysyy koko ajan alapuolella (silloin vain litteä puoli vaihtuu)? En mä ainakaan kättä vaihda, vaan levitän kaiken oikealla kädellä.

Muuten tuo kyllä vaikuttaa hyvin epäpätevältä varjostusten tekemiseen. Musta ainakin tuntuu, että varjostukset tulisi liian korkealle ja aivan liian yhteen poskipunan kanssa. Lisäksi varjostuksista tulisi aivan liian tönkön muotoiset.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #97 : 10.06.08 - klo:09:03 »
^^No, en tiedä onko vaikeaa vai ei, mutta mulla ainakin hävis koordinaatio hetkeksi ja sain käännettyä sudin toisin päin.  :)

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 10.06.08 - klo:18:16 »
Aikas OT mutta mistä olette jo löytäneet tuon uuden Glamour-lehden ja sen huulikiillon? :)

Edit. Niin tiedän mistä sitä saa tavallisesti ostaa mutta onko se jo kaupoissa? Piti ilmestyä Suomessa tän viikon perjantaina.

Edit2. Ihan käsittämätön lause, piti vähän korjata ;D
« Viimeksi muokattu: 11.06.08 - klo:22:38 kirjoittanut muibien »
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 10.06.08 - klo:19:58 »
Marketeista ja muista lehtipisteistä olen itse ainakin ostellut Glamouria, vähän riippuu kaupasta onko sitä siellä vai ei. En tosin kyllä tiedä onko Suomessa myytävissä heinäkuun lehdissä sitä huulikiiltoa mukana kun olen tämän kesän Englannissa asukkina.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 14.06.08 - klo:21:23 »
Suomessa ei noita kylkiäisiä saa Glamourin mukana yleensä, mutta en nyt tiedä tästä kun itsekin ostin Heathrowlta Glamourin ja sen mukana tuli juurikin tuollainen Her glossiness -kiilto. Sain sävyn My people your people, josta ei tule huulille kuin kiiltoa ja vähän hilettä. Tämä ei ole kauhean tahmeaa, joten tämä menee ihan hyvin normaalista päiväkiillosta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:21:27 kirjoittanut Minsku »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 14.06.08 - klo:21:33 »
^ Tällä kertaa sai. :D

Mä sain Glamourin mukana Her Glossinessin sävyssä Didn't Hear It From Me. Ihan nätti kevyesti persikkaan taittava nude. Mietiskelin pitkään kaupassa, että minkä huulikiillon haluan Glamourin mukana. En yhtään tiennyt mitä rasian sisältä paljastuu, joten arpapeliksi meni - onneksi sävy paljastui mieleiseksi. Samassa lehtipisteessa oli Glamouria varustettuna myös Her Glossinesin sävyillä Who Are You Wearing ja My People Your People.

Didn't Hear It From Me
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 14.06.08 - klo:22:45 »
Hyvä! Tosi kiva, että Suomestakin saa. Toivottavasti näitä ilmaisjuttuja tulisi jatkossakin tänne asti. Täytyy sitten varmaan käydä ostamassa toinenkin Glamour ihan kiillon takia kun halvalla lähtee ::) :D Tuo Didn't hear it from me näyttää tuossa paljon paremmalta kuin mitä kuvittelin. Menetin matkalaukkusekaannuksessa MACin 2N-kiillon, joka kyllä olikin mulle liian ruskea, mutta tuosta voisi saada sille ehkäpä parempisävyisen korvaajan.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #103 : 14.06.08 - klo:22:58 »
^ Munkin tekisi mieli mennä ostamaan toinen Glamour Who Are You Wearing sävyllä. ::) Ihan tollon touhua!

Didn't Hear It From Me (ihan käsittämättömän pitkät nimet, prkl!) on mun mielestä tosi nätti sävy, mutta pigmenttiä on aika vähän. Nudehuulipunan päällä tuo on kyllä varmasti aivan loistava. :-*

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 14.06.08 - klo:23:03 »
^ Mutta onneksi eräät ovat niin fiksuja (tai sitäkin pölhömpiä..), että tajuavat suoraan ostaa useamman lehden ja kiillon. ::) Tykkään kyllä paljon näistä kiilloista, tuoksu on ihana persikkainen tai vesimelonimainen. Ihmettelin, kun MUA:ssa tuoksua haukuttiin karmeaksi ja poikaystävän mielestä tämä tuoksui liimalta. Eivät ole minusta yhtään tahmeita, tuovat tosi kiiltävän vetisen näköisen kiillon. Minusta kiilto on samaa luokkaa Juicy tubesien kanssa, mutta tahmaisuus onneksi ei. Ostin juuri nuo sävyt I didn't hear it from you ja Who are you wearing?. Hirveästi pigmenttiä ei tosiaan ole, mutta korostanee kuitenkin kivasti punan sävyä. Tuo ensimmäinen kiilto sopisi tosi hyvin 2N huulipunan kanssa.

edit. typoja.
« Viimeksi muokattu: 14.06.08 - klo:23:09 kirjoittanut Magia »