Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 169821 kertaa)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Nexxus
« : 21.01.06 - klo:20:26 »
Nyt kun vanhat kokemukset ovat jääneet toisaalle, niin uutta peliin.

Mie olen todella ihastunut kosteuttaviin Enphuseen ja Humectressiin. Tekevät hiuksista superpehmoisen ja helposti selvitettävän.
Seuraavaksi kokeilen keraphixia ja ensurea. Voisi kuvitella, että ensure sopisi hyvin minun haarottuville hiuksille matalan pH-arvon takia. Pian se nähdään. ;)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Riia

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #1 : 21.01.06 - klo:20:32 »
Nexxuksista mulla on toistaiseksi kokemusta vain Luxxtressista. Mun luonnonkiharista, rutikuivista ja karheista kutreista se tekee ihanan pehmeät ja sileät. Tuoksu tökkii välillä, ensin se oli musta aivan ihana, sit kun olin käyttänyt sitä vähän pidempään se alkoi haista lähinnä sitruuna-ajaxille ;D. Pidin kuukauden verran taukoa käytöstä, ja nyt se ei enää töki, vaan pystyn käyttämään sitä taas :D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.

zorro

• Vieras
« Vastaus #2 : 21.01.06 - klo:20:44 »
Mistä ootte tilaillu nexxuja ja mistä on saanu halvalla? Entä onko kukaan käyny ihan ruotsista ostamassa?

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #3 : 21.01.06 - klo:21:10 »
Mistä ootte tilaillu nexxuja ja mistä on saanu halvalla? Entä onko kukaan käyny ihan ruotsista ostamassa?

Ebayssa on ollu pari kertaa herkullisia tarjouksia.
Monethan on tilaillu USA:sta.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #4 : 21.01.06 - klo:21:15 »
Mun suosikki-Nexxu on Luxxtress. Se tekee tukan tosi kiiltäväksi ja sileäksi. Lisäksi, koska sitä pitää varoa laittamasta liikaa (muuten lätsähtää), se on myös tosi riittoisaa.

Pidän kovasti myös Therappe-shampoosta, pesee tosi hellävaraisesti. Hoitoaineissa Tigin OH ja Joico K-Pak Intense Hydrating Treatment on kyllä ajaneet Nexxujen ohi.

Niin, ja mun Nexxut on tilattu goddess-withinistä, HBD:stä ja ostettu Tukholman PUBista.

zorro

• Vieras
« Vastaus #5 : 21.01.06 - klo:21:17 »
Siis onko toi PUB siis joku kampaamo ja jos laivalla menee Tukholmaan niin onko se ihan löydettävissä?

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 21.01.06 - klo:21:21 »
PUB on Kungsgatanin ja Drottninggatanin risteyksessä oleva tavaratalo, jonka löytää kyllä aika varmasti. Kampaamokauppa on ihan kellarikerroksessa, ja sieltä löytyy myös mm. Tigit ja Redkenit.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 21.01.06 - klo:21:40 »
Olen ihan koukussa Enphuseen. Sitä parempaa hoitoa ei tälle päälle kyllä saa. :) Aluksi luulin tykkääväni Humectressistakin, mutta aika nopeasti huomasin että se jättää oudon tunnon hiuksiin, eikä tunnu kosteuttavan yhtään. Ensi viikolla tilaan thehairshopista ainakin Luxxtressin/Lustrussin.

Mietin kyllä jotain shampootakin. Therappe olisi ehkä paras kuivalle päänahalle ja sen olen meinannut ostaa ainakin sata kertaa. Mutta sisältääkö se jotain aineita, jotka saattaisivat aiheuttaa kutinaa päänahassa? Tai olisiko joku muu shampoo parempi joka rauhoittaisi päänahan kutinan?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 21.01.06 - klo:21:57 »
Mun suosikit ovat:
Keraphix, Humectress, Therappe ja Phyto Organics sarjasta Luxxtress, Hydruss ja tietysti Emppu. Enphusea on kaapissa mutta en ole vielä kokeillut. Botanic Oilin käyttö on jäänyt ja Epitomesta ei oikein ollut mihinkään ja haisi ihan kamalalle.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #9 : 21.01.06 - klo:22:04 »
Mie olen muuten huomannu, että saan nexxuista tehoja irti vain saunassa. Päästän pyyhkeen alle ihan reilusti kuumaa ilmaa. Ilman lämpöä tuntuu kuin hiuksissa olisi ollu mikä tahansa hoitoaine.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 22.01.06 - klo:06:04 »
Suosikit ovat Therappe, Humectress, Keraphix ja Enphuse.

Muutama viikko sitten tuli hankittua Luxxtress ja Simply Silver hopeashampoo. Luxtress on mahtava ja tekee karheat karvani silkinsileiksi.

Simply Silver on koostumukseltaan sellaista "geelimäistä" mitä Therappekin ja sisältää runsaasti pigmenttiä. Ei tunnu kuivattavan hiusta yhtään, päinvastoin hiukset ovat pesun jälkeen ilmavat ja hoidetun tuntuiset.

Nove

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.01.06 - klo:06:37 »
Therappesta ja Humectressistä tuli heti kertaheitolla suosikkituotteita. Eilen siis ensimmäistä kertaa kokeilin ja tänään hiukset tuntuu unelmapehmeiltä ja sileiltä. Edes Tigin O&H hoitoaine tai MOPin Hydrating shampoo ei oo ikinä saanut mun hiuksista näin hyvän tuntuisia.

Onneks on isot pullot, ei lopu ihan heti kesken, mutta nyt onkin kauhea hinku kokeilla muitakin tuotteita eikä nuo teidän kehut yhtään hillitse sitä ;)

Poissa Niina

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 22.01.06 - klo:10:51 »
Mie käytän Nexxuja nykyään lähinnä Omni-Pakissa. Omni-Pak on tehohoito, johon sekoitetaan eri aineita.

"Omni-Pak deep conditioning treatment
A super moisturizer and mega protein reconstructor. For severe or multiple types of damage, it's the perfect in-salon or at-home deep conditioning treatment.

In a glass or plastic bowl, mix:

1 part     Nexxus Epitome Fortifying Botanical Reconstructor
1 part     Nexxus KerapHix Restorative Protein Creme Reconstructor
1 part     Nexxus Humectress Ultimate Moisturizing Conditioner
1/3 part Nexxus Botanic Oil Essential Natural Oil Replenisher

Step 1. Shampoo the hair with Aloe Rid Gentle Clarifying Shampoo and follow with Aloe Rid Treatment Deep Clarifying Solution.
Step 2. Towel dry to remove excess moisture.
Step 3. Appy the Omni-Pak Treatment with a colour brush, thoroughly saturating the hair.
Step 4. Comb through with a wide tooth comb to ensure complete and even distribution.
Step 5. Place a cotton strip around the hairline, cover with a plastic bag and place under a warm dryer (medium heat) for 10 to 20 minutes (heat is optional).
Step 6. Rinse with tepid water."

(Lähde: http://www.nexxus.com/prescription/omnipak.phtml )

Mulla ei ole noita Nexxuksen syväpuhdistavia, käytän jotain muuta mitä sattuu olemaan tai pesen ihan tavallisella shampoolla. Therappea käytän muulloin, hyvä shampoo, kosteuttaa tosi hyvin ja ihanan paksua. Ainoa miinuspuoli on, että rasvoittaa päänahkaa, mutta niinhän nuo hoitavat yleensäkin tekee.
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
« Vastaus #13 : 22.01.06 - klo:12:09 »
Olen kokeillut vain Therappea ja Humectressia. Keraphixia tekisi kyllä mieli kokeilla..

Therappe on erittäinkin hyvää, ainoa miinuspuoli on se, että päänahka rasvoittuu normaalia nopeammin. Humectresskin on ok, pidän eritoteen sen koostumuksesta, sellaista aika paksua.

Uusia en ole ainakaan vielä tilaamassa, Therappea onkin jäljellä, ajattelin koettaa jotain  muuta välillä. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #14 : 22.01.06 - klo:12:48 »
Harmittaa kyllä, että tuo litrainen Enppu sähköisti hiukset jatkuvasti (miehen ja mun), koska aiemmilla käyttökerroilla (150 ml pullo) tulos oli ollut mitä ihanin... Luxxtressissa tökkii nykyisin haju ja pahasti. :-X Käytin sitä 2 pulloa kivutta, tuoksuivat melkoisen miedolta - mutta kolmas haisi jo avatessa niin pahalta että huhhuh. Kuin joku sitruunainen lattianpesuaine, ja tosi voimakkaasti jäi hiuksiin.

Therappe on ihanaa 3 minuutin vaikutusajalla, samoin Humectressin + Keraphixin sekoitus. Yksinään tuo Keraphix ei mulla toimi, Humectress toimii toisinaan yksinkin. Yhdessä siis ihania (pikahoitona), ja tietty varsinkin saunassa tehohoitona.

Muita Nexxuja on tullut koitettua muistaakseni vain Nectaressia, joka haiskahti ummehtuneen mutaiselle/maalle, eikä fiilis ollut tukassakaan oikein hyvä. Pehmeä ja liukas kyllä, ehkä vähän silikoninen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.