Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 160300 kertaa)

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #120 : 12.03.06 - klo:17:54 »
Jee tänään tuli Nexxun uutuudet Theratin ja Humectin. Saa nähä koska kokeilen.

Alkaakohan näiden uusien tuotteiden myötä vanhojen alennusmyynnit? *kuolaa pelkästä ajatuksesta*
Toivottavasti eivät ole menneet muuttamaan huonompaan suuntaan..

Eikai niitä ole muutettu, eikös nuo tule Therappen ja Humectressin lisäksi? Ainakin tuolla on lueteltu kaikki: http://www.nexxus.com/hair_care_brands/view_all_available_products.html

Joko Jonsu on kokeillut erityisesti Humectinia? Kerro kerro kerro kokemuksia mahdollisimman pian! *odottelee kuumeisesti raporttia* ;)

Ei, Theratin ja Humectin on uudet versiot Therappesta Ja Humectressesta. Siellä sivuilla vissiin toistaiseks kyllä näkyy kaikki, mutta se vanha sarja tosiaan "lopetetaan".

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #121 : 12.03.06 - klo:20:13 »
Missä vaiheessa teillä on Nexxustuotteiden vaikutukset alkanee näkymään hiuksissa? Mulla kyllä hiukset tuntuu hyvältä nyt kun Therappepesuja, Keraphix- ja Humectresshoitoja on takana muutama viikko, mutta mitään ihmeellistä en ole hiusten ulkonäössä huomannut.

Ei siis yhtää ole lisännyt kiiltoa (jota on kyllä ennestäänkin) tai muutenkaan saaneet hiuksia näyttämään yhtään erilaisilta. Ei siis lisäkihartuvuutta kosteuden ansioista. Ei oikeastaa mitään vaikutusta jos ei sitä tunnetta oteta huomioon, että hiukset selviävät jo kosteina suihkussa hieman paremmin. Eli ihmeellisyyttä en näissä tuotteissa ole huomannut. Ehkä odotukset olivat kovan hehkutuksen seurauksena vähän korkeammalla.

Keraphixin lopputuloskaan ei kovin ihmeelliseltä mun hiuksissa edes tunnu. Kaikki puhuvat, että tekisi hiukset karhemmaksi pesun jälkeen jne., mutta mä en vaan huomaa mitään sellaista vaikutusta.

Vieläkö tässä on toiveita, että jotain vaikutusta alkaa hiusten kunnossa näkymäänkin?
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 12.03.06 - klo:20:35 »
Missä vaiheessa teillä on Nexxustuotteiden vaikutukset alkanee näkymään hiuksissa?

Humectressin ja Keraphixin vaikutukset tukkaani tulivat esiin jo ihan ensimmäisillä käyttökerroilla. Eli tukka kesti pidempään  pehmeänä ja terveen tuntuisena edellisestä pesusta, kuin muilla aineilla.

Ehkäpä sinun tukallesi niillä ei sitten ole mitään annettavaa.  ???

Mutta jos on ennen käyttänyt huomattavasti huonompia tuotteita, esim. joitain huonoja markettituotteita, kestää varmasti pitkään, että kampaamohelmien hoitotehot tulevat esiin. Itsehän olen jo yli vuoden hellinyt tukkaani muilla todella hoitavilla tuotteilla, pahimmista tukkaongelmista on jo kuntouduttu.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #123 : 13.03.06 - klo:12:32 »
Jee tänään tuli Nexxun uutuudet Theratin ja Humectin. Saa nähä koska kokeilen.

Alkaakohan näiden uusien tuotteiden myötä vanhojen alennusmyynnit? *kuolaa pelkästä ajatuksesta*
Toivottavasti eivät ole menneet muuttamaan huonompaan suuntaan..
Eikai niitä ole muutettu, eikös nuo tule Therappen ja Humectressin lisäksi? Ainakin tuolla on lueteltu kaikki: http://www.nexxus.com/hair_care_brands/view_all_available_products.html

Ei, Theratin ja Humectin on uudet versiot Therappesta Ja Humectressesta. Siellä sivuilla vissiin toistaiseks kyllä näkyy kaikki, mutta se vanha sarja tosiaan "lopetetaan".

No sitten alkoi pelottaa! :o Nimittäin nuo uudethan näyttää olevan Phyto-Orcanigs-sarjaa, jossa on mm. Enppu, Luxxtress, Nectaress ja Babassu Mud... ja kaikkien noiden hajut on ilmeisesti aika samantyylisiä, sellaisia maanläheisiä joista saan helposti päänsärkyä. Eikai ne Theratin ja Humectin ala sitten haista yhtä pahalle? :'(

Ja mites Keraphix, häviääkö sekin? ???
« Viimeksi muokattu: 13.03.06 - klo:12:35 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 13.03.06 - klo:15:30 »
Keraphix muuttu kans, tai siis siirtyy toiseen sarjaan. Nimeks tulee Aloxxi Keramix muistaakseni.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #125 : 17.03.06 - klo:18:36 »
Onkohan mulla menny nyt jotain ohi, vai onko Botanic oilin valmistus lopetettu? Minä puusilmä en ainakaan löydä sitä Nexxuksen sivuilta ??? Toivottavasti oon väärässä, olisin just tilannu sitä kaverin kuivaa päänahkaa varten... Omni-pak jää myös vajanaiseksi, jos tuo öljy lopetetaan.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 17.03.06 - klo:18:42 »
Eks Botanic Oil kuulunut siihen vanhaan sarjaan mikä jo vähä kauemman aikaa sitten lopetettiin. Mutta niitä joitakin tuotteita vielä myydän ku vielä varastoista löytyy.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 23.03.06 - klo:12:06 »
Onko kellään kokemuksia Nexxun Ensuresta ja Assuresta. Ostin juuri e-baylta ja kuulostivat ainakin hyviltä...

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #128 : 23.03.06 - klo:15:33 »
Jee tänään tuli Nexxun uutuudet Theratin ja Humectin. Saa nähä koska kokeilen. Olis hirveä buumi saada pois muutama "tyhmä" pullo alta pois.

JONSU, joko joko joko joko joko...?? ;) Ennenkaikkea olis kiva kuulla millaiselta haiskahtavat, jos kerran Orcanics-sarjaa ovat... tai onko muut kokeilleet uusia Nexxuja?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 23.03.06 - klo:15:49 »
Jee tänään tuli Nexxun uutuudet Theratin ja Humectin. Saa nähä koska kokeilen. Olis hirveä buumi saada pois muutama "tyhmä" pullo alta pois.

JONSU, joko joko joko joko joko...?? ;)

Aina kun tää ketju nousee, niin ajattelen että "no nyt! eeei..". ;D
Eli täältä tulee samaa kuin Pennyltä: joko joko joko? :)

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
  • Focus sounds like hocuspocus
« Vastaus #130 : 02.04.06 - klo:15:39 »
Lainaus
Onko kellään kokemuksia Nexxun Ensuresta ja Assuresta. Ostin juuri e-baylta ja kuulostivat ainakin hyviltä...
Mulla on tuota Ensurea,mutta tähän tukkaan ei ole mitään merkittäviä vaikutuksia.
Sähköiseksi tekee,mutta sileäksi.Käytän tuota K-pakin rekun jälkeen pikahoitiksena ja Humen kanssa sekoitettuna.
Ihan perustuote,ja jos jälkeenpäin saa valita niin olisin ostanun Luxxtressin Ensuren sijasta..No ehkä ensi kerralla.
En sitten tiedä millaisille hiuksille tuo on tarkoitettu ja onko kuinka kosteuttava.Luulisi tehoavan pörröisiin hiuksiin.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #131 : 02.04.06 - klo:15:45 »
Kaveri oli ostanu Ensurea. Ihmetteli kun se ei tuntunut miltään hiuksissa. Vertailin sitten omaa ensureani hänen ensureen. Niissä oli aivan selkeä ero. Minun oli vaaleanpunaista ja haisi selkeästi verigreipille, hänen oli aivan haalean oransihtavaa vaaleanpunaista ja se haisi yhtä pahalle kuin Paul Mitchellin hiuksiin jätettävä The conditioner eli semmoselle ummehtuneelle.

Tultiin siihen tulokseen, että ilmeisesti kaverin puteli oli jäätyny matkalla useaan otteeseen ja mennyt pilalle. :(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #132 : 02.04.06 - klo:19:25 »
Mitkäs Nexxut käyvät ohuille ja rasvoittuville hiuksille? En kyllä saisi ostaa mitään hiustuotteita, mutta...

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 02.04.06 - klo:20:45 »
Minun Ensure on sellaista paksua, kermaista ja vaaleanpunaista ja tuoksuu tosiaan verigreipille. Aika kevyttä tavaraa, mutta silottaa kyllä kivasti. Eivät nämä Therappea ja Humectressia päihitä, mutta ihan hyviä tuotteita kuitenkin! :)

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #134 : 09.04.06 - klo:12:55 »
Mulla Assure ja Ensure on toimineet oikein kivasti, alkavat vain 150 ml:n putelit vedellä viimeisiään. Tarttis saada jostain lisää.