Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 169905 kertaa)

Poissa Lyx

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #135 : 09.04.06 - klo:15:51 »
löysin sattumalta töistä Nexxun Biotiini shampoota ja hoitista jotka olen ehkä noin vuosi sitten ostanut kun sulkasato oli aika paha.
Kokeilin eilen ja täytyy sanoa että oli positiivinen yllätys; tukkan ihan mielettömän paksun ja ilmavan tuntuinen! Taidan ottaa tämän taas ihan säännölliseen käyttöön...

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #136 : 09.04.06 - klo:20:49 »
Sain hiljattain putelin Ensurea, ja tykästyin. Mutta jostain syystä se toimii parhaiten siten, että laitan sitä kosteisiin hiuksiin ja sen jälkeen laitan hiukset kiinni (letille esimerkiksi) ja avaan vasta kun hiukset ovat kuivat. Jos jätän auki, niin tulos ei ole yhtä pehmeä ja siloinen. Hmmm, tosin tää saattaa päteä jokaisen hoitoaineen kohdalla? Täytyy ehkä hiukan vertailla lisää...

Anu, käytätkö Ensurea siis jätettävänä?

Mä käytin Ensurea huuhdeltavana, ja mun tukalle se ei tehnyt kyllä yhtään mitään  :-\

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #137 : 09.04.06 - klo:22:10 »
No hitsi vieköön, enpä hoksannut jätettävänä kokeilla ennen kuin laitoin kiertoon. Tykkäsin nimittäin siitä greipintuoksusta kovasti  :P

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 23.04.06 - klo:16:54 »
Olen nyt jonkun aikaa testaillut Humectinia ja Theratinia, sekä Luxxtressia. Theratin on mun uusi suosikkishampoo, tuntuu tosi hyvältä, vaahtoaa hyvin, koostumus on ihanan paksua ja se tuoksu on niin nami. Humectin on ihan kiva perushoitis, mutta mitään ihmeitä on turha odottaa. Luxxtressilta odotin paljon ja petyin, ei tee mitään mun hiuksille.
1b M ii

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #139 : 24.04.06 - klo:11:01 »
miten te oikein käytätte tuota luxxtressia? alan olla epätoivoinen, kun se 9 kerralla 10:stä korputtaa ja tahmauttaa pehkon... >:( :'(
incistä pidän oikein paljon, mutta tuntuu, etten osaa oikein käyttää tuota ainetta... laitanko sitä liikaa (noin 20 suihkausta), kun se tekee hiukset niin tahmaiseksi ja takkuseksi? misti toimii mulla oikein hyvin, selvittää ja tekee pehmeäksi, ja lisäksi suihkuttelen sitä pesupäivien välillä kuivaan tukkaan kosteuttamaan. luxxtressin suihkuttelun kuivaan tukkaan voi unohtaa...
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 24.04.06 - klo:11:08 »
Todia, Luxia olen käyttänyt ainakin paljon vähemmän kerralla kuin sinä (vaikka yleensä laitan aineita melkoisen runsaasti), varmaan sellaiset 10 suihkausta max, koska se tuntuu tosiaan tahmaavan runsaammalla määrällä. Ja mielellään melkoisen kosteaan hiukseen, aika nopeasti suihkun jälkeen olen laittanut. Tiedä miten muilla, mutta mulla toimii siten parhaiten... Voihan tietty olla että aine ei vaan sovi tukallesi, eikös Lux sisällä nimenomaan sitä erittäin rakennepaikkaavaa quinoaa (vai mikä se oli?) joka saattaa myös korputtaa?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Todia

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 24.04.06 - klo:13:10 »
nonniin, kiitos penny! pittäpä koittaa laittaa vähemmän, ja siis vaan kosteaan tukkaan..! mulla vaan on sellanen pahe, että lataan tuotteita tukkaan aivan käsittämättömiä määriä.. :-[ vaikea vaan välillä uskoa, että jotkut tuotteet toimisivat parhaiten, jos pystyy rajoittamaan määrää. en käytä muotoilutuotteita, joten en ole oppinut tuota juttua..
sattuuko muuten kukaan tietämään, mitä toi quinoa on? joku ihme kasvi varmaan, vai?
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #142 : 24.04.06 - klo:13:19 »
sattuuko muuten kukaan tietämään, mitä toi quinoa on? joku ihme kasvi varmaan, vai?

Googlen löytämät määritykset sanalle quinoa (in English)
« Viimeksi muokattu: 24.04.06 - klo:13:21 kirjoittanut Mirre »

Poissa Penny

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 24.04.06 - klo:21:15 »
Todia, sama vika, eli kaikkea pitää laittaa paljon kun tiedän että vähällä määrällä ei tulosta yleensä tähän tukkaan tule... mutta tahmaaminen tuntuu olevan liikakäytön sivuvaikutus ainakin mulla, joten siksi laittanut vähemmän.

Olen nyt jonkun aikaa testaillut Humectinia ja Theratinia, sekä Luxxtressia. Theratin on mun uusi suosikkishampoo, tuntuu tosi hyvältä, vaahtoaa hyvin, koostumus on ihanan paksua ja se tuoksu on niin nami. Humectin on ihan kiva perushoitis, mutta mitään ihmeitä on turha odottaa.

Oletko Dinky kokeillut aiemmin Humectressia / Therappea? Tai osaisiko joku muu täällä verrata noita keskenään (esim. Humectin - Humectress)? Entä millaisia tuoksut ovat näissä uusissa??
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 24.04.06 - klo:22:38 »
APUVA.. en millään löydä nexxuksen kotisivuilta luetteloa sitä myyvistä paikoista, eikös ennen ainakin löytynyt?

Poissa Todia

• HAIRahtanut
« Vastaus #145 : 25.04.06 - klo:21:22 »
olispa muuten kiva joskus kokata tuota quinoa... kiitti mirre linkistä! voi kun tuota saisi suomesta! oon niin kaikkien erikoisten ruokien perään.

Mirja

• Vieras
« Vastaus #146 : 26.04.06 - klo:01:09 »
Toivottavasti eivät ole muuttaneet Humectressin koostumusta tai hajustetta!

Kerrassaan fantastinen käyttää jätettävänäkin, tuo samalla  hyvin tuuheuttakin, kuitenkaan tuoksumatta liian voimakkaasti.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #147 : 26.04.06 - klo:10:05 »
Vaikka kuinka olen yrittänyt tykätä tuosta Humectressistä, en vaan ole saanut sitä toimimaan päähäni. Joko tulee limainen tukka tai sitten ei tee mitään.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #148 : 26.04.06 - klo:10:53 »
Todia, Luxia olen käyttänyt ainakin paljon vähemmän kerralla kuin sinä (vaikka yleensä laitan aineita melkoisen runsaasti), varmaan sellaiset 10 suihkausta max, koska se tuntuu tosiaan tahmaavan runsaammalla määrällä.

Mäkin laitan sitä hyvin säästeliäästi, yleensä semmoiset 6 suihkausta, ja puristelen tukkaan kunnolla. Jos laitan enemmän, tukka lätsähtää.

Poissa Lara

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 28.04.06 - klo:09:36 »
Mistäköhän saisi tilata Luxxtressiä? Mä en löydä mistään... :(