Minä olen myös Nexxus-friikki, kokemuksia löytyy tosin vain muutamasta tuotteesta, mutta kaikki ovat toimineet tässä päässä erinomaisesti.
Humectress hoitoaine on ihanan kosteuttava, lässäyttää tukan kyllä todella tehokkaasti. Tuoksu on mieleenpainumaton, ehkä vähän saippuamainen. Koostumus on tosi hyvä, muistuttaa paksuhkoa vartalovoita. Helppo levittää tukkaan, hiukset selviävät mielettömän hyvin tämän kanssa. En ole vielä huomannut oikein mitään negatiivisia puolia. Pullo on ehkä vähän epäkäytännöllinen, suuri ja saa heilutella suihkussa aika reilusti, että ainetta alkaa tulla. Mutta noin muuten tosi hyvä tuote.
Enphuse saa tukan tuntumaan ihan silkiltä. Vaikka enppu on periaatteessa korjaava, tuntuu silti tukkani ihan samalta aina tämän jälkeen kuin kosteuttavien tuotteiden käytön jälkeen, mikä on sinällään aika outoa.

Toimii kuitenkin tosi hyvin, latvat jäävät pehmeiksi, kiiltoa tulee tosi hyvin. Sain ensimmäisen kerran pienen näyteputelin Ninaxilta ja heti ensimmäisen käytön jälkeen ihastuin. Pehmeyttä tulee paljon.
Keraphix on ehdoton suosikki (myös

). Korjaa tukkaa todella tehokkaasti, tukka jää kuitenkin suht ilmavaksi. Tämän jälkeen pitää kuitenkin käyttää hoitoainetta selvittämään tukkaa. Ei tee tukkaa yhtä pehmeäksi ja lättänäksi kuin Enphuse, mutta toimii loistavana korjaajana ja "yleistehiksenä ja -hoitiksena".
Botanic Oil En ole oikein oppinut käyttämään tätä kai täysin. Olen käyttänyt tätä kuiviin kantapäihin ja siinä hommassa toimi hyvin. Joskus olen pistänyt tätä hoitiksiin sekaan, mutta en ole mitään suurta eroa oikein huomannut tuloksessa. Latvat jäävät ehkä hieman kosteutetumman tuntuisiksi.