Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 169476 kertaa)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
Vs: Nexxus
« Vastaus #150 : 28.04.06 - klo:12:14 »
Ainakin www.thehairshop.co.uk ja www.goddess-within.com myyvät luxxtressia. Itse olen tilannut kummastakin. Kokemuksia kyseisistä firmoista löytyy tuolta nettiostaminen-osiosta. :)

Mirja

• Vieras
« Vastaus #151 : 28.04.06 - klo:17:55 »
Vertailu:

Nexxus Humectress Ultimate Moisturizing Conditioner

Water, Stearalkonium Chloride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Mineral Oil, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Alpha Glucan Oligosaccharide, Keratin Amino Acids, Panthenol, Tocopherol Acetate, Magnesium Citrate, Manganese Citrate, Avocado Oil, Glycine Soja (Soybean) Sterol, Ceramide 3, Butyl Methoxydibenzoyl Methane, Octyl Methoxycinnamate, Myristic Acid, Palamitic Acid, Stearic Acid, Sodium Chloride, Polyglyceryl 3 Distearate, Polysorbate 60, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Petrolatum, Stearyl Alcohol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, PEG 40, Castor Oil, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance, Red 4, Yellow 5, Blue 1, Red 33

Humectin
extreme moisture conditioner

Aqua, stearalkonium chloride, glycerin, cetyl alcohol, mineral oil (paraffinum liquidum), cetearyl alcohol, hydrolyzed quinoa protein, cocos nucifera (coconut) fruit juice, leptospermum scoparium (manuka) honey (mel), hydrolyzed wheat protein, panthenol, tocopheryl acetate, magnesium citrate, maganese citrate, polysor- bate 60, potassium sorbate, petrolatum, stearyl alcohol, disodium edta, dmdm hydantoin, iodopropynyl butylcarbamate, peg-40 castor oil, methylparaben, propylparaben, benzyl salicylate, linalool, limonene, parfum/fragrance, red 4 (ci 14700), yellow 5 (ci 19140), blue 1 (ci 42090), red 33 (ci 17200).

Onko tuoksu pysynyt samana?

Nexxus Headress Volumizing Leave-In Conditioner

Water, Panthenol, Cetyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids (Vegetable Ceramide), Keratin Amino Acids, Tocopheryl Acetate, Avocado Oil, Glycine Soja Sterol, Ceramide 3, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Alpha Glucan Oligosaccharide, Butyl Methoxydibenzoyl Methane, Octyl Methoxycinnamate, Myristic Acid, Palmitic Acid, Stearic Acid, Sodium Chloride, Polyglyceryl 3 Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Magnesium Citrate, Cetrimonium Bromide, Stearalkonium Chloride, PEG 75 Lanolin, Stearyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Polysorbate 60, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance

Kokemuksia Headressista?

Poissa Metku

• HAIRahtanut
  • En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaikkea. -OW-
« Vastaus #152 : 05.05.06 - klo:00:35 »
Nexxus oli mulle kyllä suuren sarjan pettymys. Parin kuukauden säännölisen käytön jälkeen hiukset eivät vaikuta lainkaan erilaisilta.

Osittain olen myös miettinyt voisiko tämä suunnaton sulkasato, mikä mulla alkoi pari kuukautta sitten olla osittain myös Nexxus-tuotteiden aiheuttamaa. Hiuksia on lähtenyt aivan älyttömästi ja hiukset on ohuet kuin mitkä!  >:(  Mitä luulette, voisiko olla, että päänahkani reagoi mm. Therappen sisältämiin rosmariiniin tai muihin ainesosiin niin voimakkaasti, että hiuksia lähtee joka pesussa kourallinen?
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #153 : 05.05.06 - klo:16:35 »
Mä laitan Luxxtressia n. 5-8 suihkausta. Paras suihkutettava jätettävä mitä olen käyttänyt, liukastaa ja kiillottaa, mutta ei sisällä silikonia.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 12.05.06 - klo:15:40 »
Olipas informatiivinen ketju! En olekaan aiemmin juuri tutustunut Nexxus-sarjaan. Kävin Nexxuksen sivuilla ja huomasin että sieltä sai tilattua ilmaisia 30ml Therappe & Humectress -näytteitä (tosin vain USAlaisiin osoitteisiin) ja pyysin paria jenkkikaveria tilaamaan itselleen ja lähettämään sitten mulle! :) Mistä te muut saatte Nexxus-näytteitä jos/kun sarjaa ei kerran Suomessa myydä?

Outoa muuten että Nexxus jakaa näytteitä olevinaan lopetettavista tuotteista ja vielä mainostaa niitä heidän johtaviksi tuotteikseen; Sign up to try 1 ounce samples of Nexxus’ leading Shampoo, THERAPPE Luxury Moisturizing Shampoo, and Conditioner, HUMECTRESS Ultimate Moisturizing Conditioner. Näinköhän niitä ollaan lopettamassa?
« Viimeksi muokattu: 12.05.06 - klo:16:02 kirjoittanut Supervixen »

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 12.05.06 - klo:16:16 »
Itse laitan Luxxtressia n. 10 suihkausta. Ikinä en ole saanut Luxxtressia tahmaamaan, jotenkin tuntuu ettei sitä edes voi laittaa liikaa tähän päähän. Mutta kuten aikaisemminkin olen sanonut, ei toimi omiin hiuksiini. Toisaalta jos hiukset ovat ilman mitään jätettäviäkin superliukkaat, kiiltävät ja selvät, ei näkyviä tuloksia voi varmaankaan odottaa?

Pidempiaikaisessa käytössä Theratin on vain vahvistanut käsitystäni uutena suosikkishampoonani. Mikään muu shampoo ei pese hiuksiani yhtä puhtaiksi yhtä hellästi. Theratinin jälkeen ei hoitista tarvittaisi ollenkaan. Mutta Humectin on kyllä aivan turhaa ainetta. Omia hiuksiani ei tahmaa, mutta en ole saanut sitä toimimaan oikein mitenkään. Pitää seuraavaksi kokeilla sitä erilaisissa sekoituksissa.
1b M ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #156 : 12.05.06 - klo:16:49 »
Mistä te muut saatte Nexxus-näytteitä jos/kun sarjaa ei kerran Suomessa myydä?

Ei täällä taideta näytteitä pahemmin ostella, vaan ihan niitä normaaleja puteleita. Niitä löytyy nettikaupoista. Tässä muutama Euroopassa toimiva liike (ei tarvitse pelätä tullimaksuja):
www.HQHair.com 
www.Nexxusstore.be 

Lisää kauppoja löytyy Nettiostaminen-osastolta.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 15.05.06 - klo:09:30 »
Joo aattelin vaan kun jotkut täällä on maininneet saaneensa Nexxuksen näytteitä. Ymmärrän kyllä että suurin osa ostaa ihan kokonaisia puteleita! :)

Poissa Todia

• HAIRahtanut
  • Gal. 2:20
« Vastaus #158 : 15.05.06 - klo:10:53 »
Mä laitan Luxxtressia n. 5-8 suihkausta. Paras suihkutettava jätettävä mitä olen käyttänyt, liukastaa ja kiillottaa, mutta ei sisällä silikonia.
onhan tuossa silikonia, ainakin minun putiloissani... ???
dimethiconea ja jotain zone-loppuista, aika loppupäässä inciä kuitenkin.

oon nyt koittanut laittaa luxxia vähemmän, vaikka se onkin hankalaa. tuntuu, että suhkuteltavia tarvii aina laittaa niin paljon, että kaikkialle varmasti menee. no, joka tapauksessa toimii nyt paremmin.
taidan kyllä kuitenkin olla enemmän voidemaisten ystävä..!
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #159 : 15.05.06 - klo:10:58 »
Joo aattelin vaan kun jotkut täällä on maininneet saaneensa Nexxuksen näytteitä.

Täällä on jotkut foorumilaiset lähetelleet toisilleen "maistiaisia". Esimerkiksi minulle lähetti aikoinaan eräs foorumilainen pikkuisen keraphixia. Riitti muutamaan pesuun.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 15.05.06 - klo:12:13 »
No, mä jään innolla odottelemaan Therappe- ja Humectress -näytteitäni jotka tosin luvattiin toimittaa vasta 6-8 viikon kuluttua. Ei kehtaa niin kalliita tuotteita alkaa tilailemaan ilman että on kokeillut ensin. :) Neljä USAlaista kaveria tilasi ne näytteet että saan nyt sitten 4 x 30ml kumpaakin...! :)

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #161 : 16.05.06 - klo:16:40 »
Mä sain nyt ensimmäiset Nexxukseni ja oli pakko tarkistaa kaikkien pullojen INCI:t ja verrata Nexxuksen sivuilla oleviin. Muissa INCI oli ihan sama kuin sivuilla, paitsi Botanoil shampoossa ainekset oli hieman eri järjestyksessä.. Esim. Niacin, Inositol ja Folic Acid aika loppupäässä. Tarkoittaako se että tämä olis väärennös? Tilasin siis HQhairista.

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 16.05.06 - klo:16:46 »
Voi olla uudempi tai vanhempi versio. Mulla on esimerkiks ollut monta eri INCI-versiota K-Pak rekusta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 17.05.06 - klo:19:46 »
Huomasin Omistamasi hiustuotteet -ketjussa, että Deadly Nightshadella on Headress, jonka juuri tilasin, kestänee vielä jonkin aikaa, ennen kuin tulee. Mitä olet tykännyt?

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #164 : 18.05.06 - klo:00:23 »
^ No tuota sain sen vasta viime tiistaina eli en oo käyttänyt kun vasta kerran. Taisin heti laittaa sitä liikaa, kun tuli sellainen ei niin silkkinen ja samea lopputulos.  :( Ja lisäksi nyt aamulla hiusten latvat tuntui aika kuivilta(pesin siis sitä edeltävänä iltana), ties sitten mistä johtui.. Pesin myös sillon ekaa kertaa Therappella ja Humectressilla. Therappe on kyllä ihana shampoo ja Humectresskin on sitä Lanzan Deep Conditionerin ja Tigin O&H:n tasoa. Mutta tosiaan, eihän tuon Headressin pitäisi ollakaan mikään kosteuttava vaan tuuheuttava jätettävä, ja kyllä se sitä tuuheutta antaakin jonkun verran. Nexxuksen sivuillakin Diametress ja Headress indikoituu normaaleille hiuksille, että ei kai se ole tarpeeksi kosteuttava värjätylle tukalle.. Tai en mä tiedä. Pitää jatkaa testimistä. Ja voihan sitä sitten aina sekoittaa Humectressiin, siitä tulis varmaan aika hyvä jätettävä. :)