Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 165206 kertaa)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #255 : 25.12.06 - klo:13:40 »
^En osaa enphuseen verrata, kun en ole kokeillut, mutta ehkä mielummin ottaisin ensimmäiseksi (jos tehohoitoja ei muuten ole paljoa) Keraphixin. Täällä on ollut sellaisia kokemuksia Enphusesta, että jos sitä käyttää paljon putkeen, rupeaakin tukka sähköistymään (johtunee runsaista silikoneita). Keraphix on silikoniton ja mun tukkaan se on ollut tosi hyvää useassakin käytössä.
  Keraphix ei ole nimestään huolimatta keratiinia sisältävä rakennepaikkaaja (kuten tuo K-pak tehohoito) vaan sen teho perustuu ennemminkin erilaisiin kasviperäisiin ainesosiin... Ehkä enemmän sellainen siloittava ja pehmentävä yleistehohoito. Mutta myöhemmin kannattaa tietty hankkia lisäksi vaikka Humektress pikahoidoksi, ja enphuse extra-tehohoidoksi ;)

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #256 : 25.12.06 - klo:14:15 »
^^ Minusta Keraphix on paljon parempaa kuin joico k-pak. Ainakin minulla k-pak nostatti karvat pystyyn ja jätti suomut auki - en tykkää yhtään. Keraphix taas jättää hiukset paljon pehmeämmäksi, vaikka kyllä sekin paremmalta tuntuu hoitoaineen kanssa käytettynä.

Tätä siis tarkoitin tuossa aiemmassa postauksessani. Twinkley selitti asian paremmin:
Minä ottaisin enemmänkin sitten Enphusen noista kahdesta, jos nyt meinaa valita. Humectress on aika kevyehkö hoitoaine ja sopii parhaiten joko sekoitettavaksi noihin Nexxuksiin tai sitten sulkemaan hiuksen niiden jälkeen, eikä ole mikään ihmeellinen tuote. Näin ollen ottaisin ehdottomasti Enphusen.

Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 25.12.06 - klo:14:19 »
^^ Minusta Keraphix on paljon parempaa kuin joico k-pak. Ainakin minulla k-pak nostatti karvat pystyyn ja jätti suomut auki - en tykkää yhtään. Keraphix taas jättää hiukset paljon pehmeämmäksi, vaikka kyllä sekin paremmalta tuntuu hoitoaineen kanssa käytettynä.

Mun mielestä noita ei voi edes verrata keskenään, kumpikin on hyvää ja se paremmuus riippuu ihan käyttötarkoituksesta. Jos oikeasti haluaa paikata hiusten rakennevaurioita, suosittelen keratiinia sisältävää ainetta, vaikka se tekisikin hiukset karheiksi tms. Sen oireen voi kuitenkin poistaa tehohoidon jälkeen laitettavalla kosteuttavalla pikahoidolla, tai vaikka toisella kosteuttavalla tehohoidolla. :)  Mutta jos haluaa yleistehohoitoa jolla pitää takut loitolla niin tietenkin Keraphix on parempi.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #258 : 25.12.06 - klo:14:25 »
Kiitos vastauksista! Keraphix taitaa sitten lähteä tännepäin, harmi vain ettei mulla ole oikein sulkevia pikahoitiksia, Joicon K-Pak ja Altima ovat loppumassa, tosin Altimaa taidan tilata lisää. Oikeastaan kaipaisin juurikin vain pehmentävää ja silottavaa tehistä, mutta jospa Kera toimisi siinä hommassa ainakin siihen asti kunnes saan hommattua Enphusen tai vaikkapa Humen kaveriksi :)
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #259 : 25.12.06 - klo:20:55 »
Minä saan Humectressin toimimaan vain pitkillä vaikutusajoilla. Jos pidän sitä päässä vain sen purkissa sanotun 3min ajan niin tulos on melkein sama kuin ei olisi mitään hoitista käyttänytkään, mutta jos sitä malttaa pitää vaikka 45min niin tulos on aivan loistava! Todella kosteutetun ja hyvän tuntuiset kutrit tulee tuolla  :-*
Jätettävänä en ole vielä kokeillut koska olen viime aikoina käyttänyt lähinnä Joicon Altimaa siihen tarkoitukseen mutta voisihan sitä jossain vaiheessa jätettävänäkin tohtia kokeilla  :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 26.12.06 - klo:16:01 »
Löysin tällaisen nettikaupan,josta saa kaikkia Nexxuja.Toimittavat Suomeenkin.Kellään kokemuksia?

http://www.wwstore.eu/E_frame.html?http://www.wwstore.eu/E_home.html
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #261 : 26.12.06 - klo:19:00 »

Mun mielestä noita ei voi edes verrata keskenään, kumpikin on hyvää ja se paremmuus riippuu ihan käyttötarkoituksesta. Jos oikeasti haluaa paikata hiusten rakennevaurioita, suosittelen keratiinia sisältävää ainetta, vaikka se tekisikin hiukset karheiksi tms. Sen oireen voi kuitenkin poistaa tehohoidon jälkeen laitettavalla kosteuttavalla pikahoidolla, tai vaikka toisella kosteuttavalla tehohoidolla. :)  Mutta jos haluaa yleistehohoitoa jolla pitää takut loitolla niin tietenkin Keraphix on parempi.

Sen verran pitää nyt kuitenkin Kuukun tekstiä oikaista, että kyllähän Keraphixissä on keratiinia. Ja vieläpä melkoisen ylhäällä incissä:

Water (Aqua), Stearalkonium Chloride, Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Mineral Oil, Keratin Amino Acids, Matricaria (Chamomilla Recutita) Extract, Hydrolyzed Collagen, Wheat Flour (Triticum Vulgare) Lipids, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Alpha-glucan Oligosaccharide, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Magnesium Citrate, Manganese Citrate, Avocado (Persea Gratissima) Oil, Safflower (Carthamus Tinctorius) Oil, Soybean (Glycine Soja) Sterol, Ceramide 3, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Myristic Acid, Palmitic Acid, Stearic Acid, Polysorbate 60, Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Petrolatum, Disodium Edta, Dmdm Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Dna, Rna, Polyquaternium-10, Zinc Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Methylparaben, Fragrance (Parfum).

NEXXUSPHERE® INGREDIENTS Polyglyceryl-3 Distearate, Polysorbate 60, Myristic Acid, Palmitic Acid, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids, Ceramide 3, Avocado Oil, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Glycine Soja (Soybean) Sterol, Alpha Glucan Oligosaccharide, Ethylhexyl Methoxycinnamate (Octyl Methoxycinnamate), Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 27.12.06 - klo:00:37 »
^On joo, mutta keratin amino acids on eri asia kuin keratin-proteiini (mitä on Joicoissa ja Lanzoissa ainakin). Keratin amino acids tarkoittaa aminohappoja joista keratiini koostuu, keratiini taas valmista, toiminnallista proteiinia. Jos nyt incit yhtään biokemian luennoilla opittuja juttuja noudattavat...Aminohappoja saa oikeastaan mistä vaan, ja samat aminohapot mitkä ovat keratiinissa ovat monessa muussakin proteiinissa. Keratiini taas on juuri tietyn 3-ulotteisen mallin ja toiminnallisuuden omaava proteiini. Nuo aminohapot voivat kenties korjata rikkinäisiä keratiini proteiinejä, jos oikea aminohappo sattuu menemään puuttuvan kohdalle. Sitten nuo keratiini proteiinit korvaavat jo kokonaisen puuttuvan proteiinin (ainakin toivottavasti, mun biokemian logiikan mukaan...) Toiminallisia proteiineja on myös huomattavasti vaikeampaa ja kalliimpaa muodostaa/valmistaa synteettisesti kuin aminohappoja. Jos mä puhun viesteissäni keratiinista niin tarkoitan silloin nimenomaan sen nimistä proteiinia, en sen aminohappoja :)

...pakko viilata pilkkua ;)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 30.12.06 - klo:19:11 »
Tuleeko teillä muilla Therappe & Humectress yhdistelmällä vahamainen lopputulos? Nyt tän lyhyen pään kanssa uuden pullon avattuani olen huomannut että tukka tuntuu likaisemmalta pesun jälkeen kuin ennen pesua ja on vähän sama efekti kuin www steariinitehiksellä, paitsi että tämä vahamaisuus on tahmeaa ei liukasta. Tukkaa ei tahdo saada kuohkeaksi millään. Lyhyen tukan kanssa en ole pitänyt vaikutusaikaa kummallakaan. Huuhdeltu on runsaasti.

Tepsu

• Vieras
« Vastaus #264 : 31.12.06 - klo:11:54 »
Minulla Humectress tekee hiuksista sileät ja pehmeät hetkessä :) (Normaalisti mulla on karheat hiukset)

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #265 : 02.01.07 - klo:04:42 »
Tuleeko teillä muilla Therappe & Humectress yhdistelmällä vahamainen lopputulos? Nyt tän lyhyen pään kanssa uuden pullon avattuani olen huomannut että tukka tuntuu likaisemmalta pesun jälkeen kuin ennen pesua ja on vähän sama efekti kuin www steariinitehiksellä, paitsi että tämä vahamaisuus on tahmeaa ei liukasta. Tukkaa ei tahdo saada kuohkeaksi millään. Lyhyen tukan kanssa en ole pitänyt vaikutusaikaa kummallakaan. Huuhdeltu on runsaasti.

Hmm.. Kummallista, minulla tulee pehmeä ja sileä lopputulos mutta ei ollenkaan vahamainen eikä tahmainen. Lyhyellä vaikutusajalla ei kyllä toimi kumpikaan, mutta Humectress 30-45min vaikutusajalla tekee hiuksista tosi hyvän tuntuiset.
Muistaakseni lyhyellä (olemattomalla) vaikutusajalla tulos oli hieman tahmea ja jotenkin inhottava, mutta kuivuttuaan tukka ei enää tuntunut tahmaiselta muttei kyllä pehmeältäkään.
Miksihän tuo shampoo vaatii myös sen 3min vaikutusajan?

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 02.01.07 - klo:04:57 »
^Shampoossa ja hoitoaineessa ei ainakaan pitäisi olla vikaa, kaverini uutena vuotena käytti kanssa tuotteita ilman vaikutusaikaa ja kehui kovasti lopputulosta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #267 : 02.01.07 - klo:17:38 »
Täytyypä hehkuttaa, että Nexxuksen Luxxtress on ihan loistokamaa tälle päälle :-* :-* :-* Varmana tulee olemaan vakikäytössä!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #268 : 02.01.07 - klo:18:42 »
Mitkäs Nexxusen tuotteista käyvät hennoille ja/tai rasvoittuville hiuksille? Josko seuraavan kerran, kun olen hankkimassa uusia tuotteita, niin kokeilisin minäkin näitä.  ::)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 04.01.07 - klo:10:22 »
Mitkäs Nexxusen tuotteista käyvät hennoille ja/tai rasvoittuville hiuksille? Josko seuraavan kerran, kun olen hankkimassa uusia tuotteita, niin kokeilisin minäkin näitä.  ::)

Diametress-shampoo ja Headress-jätettävä ainakin, niistä on itsellä kokemusta. Luxxtress on sopinut myös tosi hyvin, ei latista tai lähmää, vaikka pelkäsin.

Headress on ihan huippu, olen sitä hehkutellut aiemmin, Diametressia olen käyttänyt vain pari kertaa, jemmaan sitä siihen, kun pari muuta tuuheuttavaa loppuvat. Tuntuu ihan ok:lta ja inci on tosi hyvä.