Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 165177 kertaa)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #270 : 04.01.07 - klo:11:01 »
Mä suosittelisin myös botanoi-shampoota, siinä on tosi hyvä tuoksu, ja on tarpeeksi pesevä rasvaisemmallekin päälle, silti paljon hoitavia aineita :)

Poissa Minni

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 04.01.07 - klo:12:39 »
Minä saan Humectressin toimimaan vain pitkillä vaikutusajoilla. Jos pidän sitä päässä vain sen purkissa sanotun 3min ajan niin tulos on melkein sama kuin ei olisi mitään hoitista käyttänytkään, mutta jos sitä malttaa pitää vaikka 45min niin tulos on aivan loistava! Todella kosteutetun ja hyvän tuntuiset kutrit tulee tuolla  :-*

Mullakin toimii humectress juuri tällä tavalla. Käytin äsken therappea (3 min vaikutus) ja humectressia n.30-40 min vaikutusajalla, ja hiuksista tuli taas ihanan pehmeät ilman pörröjä. :-*  En voi ymmärtää miten vuosi sitten hiukseni käyttäytyivät niin erilailla nexxusten (therappe, keraphix,humectress&luxxtress)  kanssa. Jäivät pörröiseksi ja likaisen oloisiksi. ??? Nyt toimivat kuin unelma! Onneksi en mennyt myymään näitä. :D

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #272 : 08.01.07 - klo:20:41 »
Ooon nyt muutaman kerran testaillu nexxuksen humectressia ja en voi sanoa pitäväni mitenkään erityisemmin... musta mop:n c systemin kosteuttava hoitis on tälle päälle paljon parempi.. tulee toi nexxuskin varmasti käytettyä, muttaodotin siltä suurinpiirtein ihmeitä kun on niin ylistetty tuote täälläkin ollut ja kun ei sitten itsellä toiminutkaan niin loistavasti... mutta tällaista tää on näitten aineitten kanssa.. yks sopiii yhelle toinen toiselle  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #273 : 13.01.07 - klo:11:55 »
Tilasin sitten tuo Keraphixin, mutta se ei ole saanut oikein vakuutettua mua toimivuudestaan. Olen nyt pari kertaa koettanut sitä, ensimmäisen kerran noin tunnin vaikutusajalla, toisella kerralla noin 20 min saunassa (pikahoitiksena ALTima, ensimmäisellä kerralla ei mitään pikahoitiksia). Tulee kyllä ihan hyvin selviävä tukka, mutta pehmeyttä ei juurikaan ja sitä juuri kaipaisin, tosin onhan tuo paikkaava. Jospa se alkaisi toimimaan viimeistään kunhan tilaan parin kuukauden päästä(?) kaveriksi Humectressin ja ehkä myös Enphusen.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 13.01.07 - klo:14:25 »
Mulla ei Humectress toiminut yksinään kovin hyvin. Tuli jotenkin muovisen oloiset hiukset, kun sitä käytti. Mutta sitten ostin juurekselta sen kaveriksi Therappen ja Keraphixin, ja nyt tulee ihku tukka, kun noita käyttää yhdessä. ;D Niin pehmeitä hiuksia en ole saanu millään muulla. Mun taktiikka on tämä: Therappe sillä noin 3 minuutin vaikutusajalla, jonka jälkeen päähän Humen ja Keran sekoitus tunniksi tai pariksi. Perään joku sulkeva hoitis, jos jaksan.
1c M ii, tjsp

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 14.01.07 - klo:01:04 »
Muutama päivä Therappen ja Humectressin kanssa takana, ja vieläkin olen ihan tohkeissani. En muista millon oisin ollut näin innostunut hiustenhoidosta. Tähän mennessä Nexxut tuntuu ensimmäisille hoitotuotteille, jotka tosiaan toimii mun tukassa.

Therappen pesuteho on mulle vähintäänkin riittävä. Oon antanut sen vaikuttaa sen 3 min ja tukka on pesun jäljiltä ihanan puhtaan ja hoidetun oloinen. Tuoksukaan ei töki yhtään, eikä hiuspohja rasvoitu yhtään sen nopeammin kuin Tigienkään kanssa.

Mun tukka on tainnut kaivata eniten kosteutta, ja Humectress on tuntunut ihanalta. Oon käyttänyt sitä Therappen kanssa huuhdeltavana n. 5-10 min vaikutusajalla ja lisäksi jätettävänä. En ois muuten ikinä uskonut, että mun tukka vois olla todella hoidetun tuntuinen ja ilmava samaan aikaan. Aina ennen on pitänyt valita kuohkean risukasan ja pehmeän lehmännuoleman väliltä, mutta ei näköjään enää. En uskalla edes kuvitella, mitä tää tekee mun tukalle Keraphixiin sekoitettuna...   :-*
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 14.01.07 - klo:17:20 »
Pesin tänään vaihteeksi O&H:lla, muhittelin Keraphixin ja Humectressin sekoitusta kymmenisen minuuttia ja laitoin vielä pituuksiin jätettäväksi Humea. Nää Nexxun hoitikset on kyllä parhaita tähän asti kokeiltuja mun tukalle. O&H:n shampoo tuntui Therappen jälkeen turhan pesevältä, vaikka käytänkin silikonisia muotoilutuotteita lähes päivittäin (Small Talk + Masterpiece). Therappen kanssa tukasta tulee täydellisen hoidettu, jäntevä ja kuohkea, O&H:lla pestynä jäi vähän kuivaksi, vaikka tulos on muutoin sama. Ihanaa, miten tukan taipuisuus ja lievä luonnonkihara pompsahtavat esille näiden Nexxujen kanssa.  :-*

Mulla myös tuntuu lähtevän tukkaa Tigin shampoilla pestessä, sekä pesuvaiheessa, hoitista hieroessa että päivän mittaan, vaikka käsittelen tukkaani tosi hellästi. Tajusin tämän yhteyden vasta kun pesin ekan kerran Therappella, eikä päästä ole sen koommin lähtenyt kuin pari karvaa päivässä, mikä lienee normaalia verrattuna siihen, että käsiin jää aina vähintään viisi haiventa joka kerta kun erehtyy vähänkään sormilla kuivaa tukkaa haromaan.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #277 : 14.01.07 - klo:21:07 »
En ois muuten ikinä uskonut, että mun tukka vois olla todella hoidetun tuntuinen ja ilmava samaan aikaan. Aina ennen on pitänyt valita kuohkean risukasan ja pehmeän lehmännuoleman väliltä, mutta ei näköjään enää. En uskalla edes kuvitella, mitä tää tekee mun tukalle Keraphixiin sekoitettuna...   :-*

Huoh... Tuon tunteen mäkin muistan... Ja ekat aineet nuo oli mullakin, jotka saivat aikaiseksi sekä kuohkean että hoidetun fiiliksen. :-*

Pitäisköhän muuten taas seuraavaksi hankkia nexxusta. Sitten joskus kesällä, kun tarve uusille härpäkkeille tulee. ;)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #278 : 15.01.07 - klo:10:50 »
^Mulla on emergencee. Se on vähän outo tuote enkä oikein tiedä miten käyttää sitä. Ohjeessa lukee, että ensin pestä shampoolla, sitten laittaa emergenceetä ja sitten taas pestä hiukset shampoolla. ??? Itse olen jättänyt toisen shampoopesun väliin ja laittanu humectressia poikahoitiksena. Hyvän tuntoiset hiukset se kyllä tekee, mutta en ole paljoa viitsinyt kokeilla, koska käyttöohjeet hämää ja lisäksi tökötti haisee joltain uimahallilta ::) - todella todella pahalta. Puteli on minusta myös vähän turhan kallis, että jättäisin kyllä ihan senkin vuoksi ostamatta.

No joo, en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata kyseisestä tuotteesta. Ihan hyvä tuote, mutta jättäisin kuitenkin väliin edellä mainituista syistä (haju, hinta ja käyttöohjeet).
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 15.01.07 - klo:13:55 »
En ois muuten ikinä uskonut, että mun tukka vois olla todella hoidetun tuntuinen ja ilmava samaan aikaan. Aina ennen on pitänyt valita kuohkean risukasan ja pehmeän lehmännuoleman väliltä, mutta ei näköjään enää. En uskalla edes kuvitella, mitä tää tekee mun tukalle Keraphixiin sekoitettuna...   :-*

Huoh... Tuon tunteen mäkin muistan... Ja ekat aineet nuo oli mullakin, jotka saivat aikaiseksi sekä kuohkean että hoidetun fiiliksen. :-*

Juuri tälläinen fiilis tulee muuten myös Korresin Sheabutter-hair maskin avulla, voin suositella :) Sitä saa vieläpä tällähetkellä -40% alesta helsingin korres-liikkeestä, joten ihan kohtuu hintaistakin on, n. 10 e/puteli.  Mulla ei kyllä mitenkään kuohkean tuntuinen tukka tule ainakaan Keraphixilla (johtuu varmaan niistä mineraaliöljyistä), mutta tosi ihana silti. 
    Sorruin muuten nexxus-store kimppatilaukseen, tilasin lisää Botanoilia (150ml) ja Luxxtressia (300ml) ja uutena lähti kokeiluun paljon kehuja saanut Enphuse (150ml). Laskin ettei litrahinnassa ole kovin isoja eroja vaikka tilasi pienemmät pullot, ne isot vie kamalasti tilaa ja on vaikea ottaa mukaan minnekään - ja kestää niin ikuisuuden että epäilen säilyvyyttä.  Niin, ja vähän parempi omatunto kun meni vähemmän rahaa - ja postareitakaan ei ole niin pikkupullot on vaan plussaa.
« Viimeksi muokattu: 15.01.07 - klo:13:57 kirjoittanut Kuukunen »

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 16.01.07 - klo:10:42 »
Mulla on therappe ja humectress ja olen niihin tyytyväinen. Niillä olen saanut ihanan pehmeät hiukset. Seuraavaksi ajattelin tilata Keraphixin tehohoidoksi.

Mulla tulee myös hyvä tulos T+H:lla. Täytyisi käyttää ne loppuun nyt, tuoksut vaan ei miellytä mua. Humea sekoitin joskus Keraan ja se oli oikein hyvä sekoitus.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 17.01.07 - klo:21:04 »
Nyt tulee vähän laiskan kysymys(tähän on ehkä jo joku aiemmin vastannut), mutta kysynpä kuitenkin: onko tuo Keraphix kovinkin paikkaavaa? Omaan tukkaani kaipaisin kai eniten kosteutta, mutta en ole vielä löytänyt Nexxukselta kosteuttavaa tehohoitoa. Therappe ja Hume on mulle oikein kiva pari, toki Therappe on vähiten peseviä shampoita joita valikoimastani löytyy. Viime aikoina olen pitänyt Humea pidemmillä vaikutusajoilla. Tuntuu että sillä on ollut ihan mukava vaikutus tukkaani.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 19.01.07 - klo:23:18 »
Elliotta, ainakin monien kehumaan Joicon K-Pak rekkuun verraten Keraphix on rutkasti kosteuttavampaa. Mun tukka ei tykännyt K-Pakistä sen paremmin kuin Joicon Moisturizeristakaan, meni ihan jäykäksi, kuivaksi korpuksi, vaikka kokeilin sekä Humen, Tigin O&H:n että Moisture Maniacin kaverina. Keraphix toimi mulla jo Tigin hoitisten kanssa, mutta Humen kaverina tuntuu vielä paremmalta. Keratiiniahan Keraphixissa on vähemmän kuin esim. Joicoissa, mutta Keraphixissa on myös kollageenia, mitä se sitten hiukselle tekeekään.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 21.01.07 - klo:18:07 »
Nyt on Humectress testattu. Meinasin ostaa tuolle myös Therappen kaveriksi, mutta kun noita shampoita on muutenkin liikaa aloitin Nexxuskokeilut tuosta hoitiksesta. Ja toimii hyvin tässä päässä. Laitoin ainetta aika reilusti ja annoin vaikuttaa kymmenisen minuuttia. Tukasta tuli pehmeä ja sileä, mutta kuitenkin ilmava, just niinkuin Shi Shi kuvaili  :) Nyt harmittaa kun en ostanut tuota shamoootakin.
Onko kukaan muuten kokeillut tuota Humectressiä K-pak rekun kanssa, toimiiko yhdistelmä?

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 21.01.07 - klo:20:40 »
On kokeillut.  ;)  Toimiihan tuo, tulee vielä vähän jämäkämpi tukka kuin pelkällä Humella. Minun vaatimaton subjektiivinen mielipiteeni on, että parempi tulos tuli Humen ja K-Pakin rekun sekoituksella kuin monien kehumalla O&H:lla ja K-Pakillä.

edit: Huomautan tosin, että herkän hiuspohjan vuoksi en koskaan muhittele hoitiksia varttia pidempään. 10-15 min. vaikutusajoilla Hume+K-Pak on siis mun tukalle parempaa kuin Hume+O&H.
« Viimeksi muokattu: 21.01.07 - klo:20:42 kirjoittanut Shi Shi »