Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 165202 kertaa)

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #285 : 21.01.07 - klo:23:59 »
Onko kukaan muuten kokeillut tuota Humectressiä K-pak rekun kanssa, toimiiko yhdistelmä?

Muistaakseni oon kokeillut ja toimi mun tukassa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #286 : 22.01.07 - klo:09:39 »
On kokeillut.  ;)  Toimiihan tuo, tulee vielä vähän jämäkämpi tukka kuin pelkällä Humella. Minun vaatimaton subjektiivinen mielipiteeni on, että parempi tulos tuli Humen ja K-Pakin rekun sekoituksella kuin monien kehumalla O&H:lla ja K-Pakillä.

Sama täällä. Hume+k-pak on toimivampi vaihtoehto kuin O&H+k-pak.
Humectress on minusta siinä mielessä todella hyvä hoitoaine, että sillä saan melkeinpä minkä tahansa tehohoidon toimimaan. Yksinään käytettynä se ei oikein pelitä mulla.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 22.01.07 - klo:16:02 »
Elliotta, ainakin monien kehumaan Joicon K-Pak rekkuun verraten Keraphix on rutkasti kosteuttavampaa.

Hienoa, koska itsekin olen huomannut että K-pakin rekku jättää usein turhan karheaksi hiuksen pinnan. Lisäksi sen rakenteen "ryyniytyminen" on vähän turhauttavaa, kuten myös banaanimainen tuoksu. Pitänee siis hankkia tuo Keraphix kun jossain vaiheessa taas rekkua ostan. Toistaiseksi Mop ja K-pak saavat riittää.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #288 : 22.01.07 - klo:16:08 »
Elliotta, ainakin monien kehumaan Joicon K-Pak rekkuun verraten Keraphix on rutkasti kosteuttavampaa.

Hienoa, koska itsekin olen huomannut että K-pakin rekku jättää usein turhan karheaksi hiuksen pinnan. Lisäksi sen rakenteen "ryyniytyminen" on vähän turhauttavaa, kuten myös banaanimainen tuoksu. Pitänee siis hankkia tuo Keraphix kun jossain vaiheessa taas rekkua ostan. Toistaiseksi Mop ja K-pak saavat riittää.

Kuukusen viesti samaisesta aiheesta pari sivua taaksepäin:
http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=82.msg182685#msg182685

(kandee lukea myös muutama ylempi viesti...ellet kilttinä tyttönä ole edellisia sivuja jo ennättänyt lukemaan :))
« Viimeksi muokattu: 22.01.07 - klo:16:10 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #289 : 22.01.07 - klo:16:38 »
^ Kiitos, kuten aiemmin kirjoittelin, olin hyvin laiskalla päällä. Otan nyt ryhtiliikkeen ja luen noita läpi- pitää tosin varoa liikaa innostumista. New Yorkin halvat lennot eivät auta asiassa  :(

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 22.01.07 - klo:18:38 »
^ Kiitos, kuten aiemmin kirjoittelin, olin hyvin laiskalla päällä. Otan nyt ryhtiliikkeen ja luen noita läpi- pitää tosin varoa liikaa innostumista. New Yorkin halvat lennot eivät auta asiassa  :(

Onneksi on eBay, Nexxustore ja HQ Hair, ei tarvitse ihan Nykiin asti lähteä.  ;)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #291 : 22.01.07 - klo:18:50 »
Onneksi on eBay, Nexxustore ja HQ Hair, ei tarvitse ihan Nykiin asti lähteä.  ;)

Tuo on totta ja toki noita tuotteita on tullut noillakin sivuilla katseltua, mutta New York teki kaupunkina niin lähtemättömän vaikutuksen, että pienikin tekosyy päästä takaisin on riittävä. Hoitoaine on kyllä jo aika pieni tekosyy  :D

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 27.01.07 - klo:01:22 »
Apua, näitä houkuttelevia sarjoja on niin paljon etten tiedä mitä seuraavaksi kokeilisin!!

Harkitsin MOPia mutta oikean tuotteen löytäminen tuntuu niin hankalalta joten kokeillaas tätä. Onko tämä Nexxus teidän mielestänne laadukas sarja? Onko verrattavissa ihan noihin Tigiin, Lanzaan, Redkeniin?

Mitä suosittelisitte Nexxus-sarjalta minulle, shampoo ja poishuuhdottava hoitoaine?
Hiukset on
- pitkät ja paljon värjätyt
- hyväkuntoiset
- melko nopeasti rasvoittuvat
- helposti lässähtävät
- kutiava päänahka

Eli silikoniton sarja pitäisi olla. Mitä suosittelisitte?  :)

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 27.01.07 - klo:15:06 »
Mielestäni Nexxus on laadukkaampi sarja kuin joku Tigi. Sehän on tietty subjektiivinen käsite, mutta ainesosiltaan Nexxukset ovat monipuolisempia. Suosittelisin sulle shampooksi Botanoilia, se on aika pesevä shampoo, mutta ei missään tapauksessa liian pesevä rasvoittuvalle. Therappe on myös paljon pidetty shampoo, mutta sen pesutehot ovat hyvin miedot, ja se onkin kosteuttava - mutta voi lätsäyttää. Myös joku tuuheuttava shampoo voisi tulla kyseeseen esim. Diametress, siitä ei mulla ole kokemuksia. Botanoil ei sisällä silikonia, mutta kyllä mä silti ennemmin valitsisin MOP:n Clean -shampoon, se tuntuu jotenkin vähemmän ärsyttävälle (ei hajusteita ja säilöntäaineita, toisin kuin botanoilissa)

Hoidoista en oikeastaan osaa Nexxulta suositella mitään, koska monet tuotteet sisältävät joko mineraaliöljyä tai silikonia (lässäyttää, ja voi ärsyttää päänahkaakin). Aika kevyt, mutta hyvä perushoitoaine voisi olla Nectaress, jota en ole kokeillut, mutta on silikoniton ja mineraaliöljytön.

Jätettäväksi voin ehdottomasti suositella Luxxtressia, se kosteuttaa, ja saa pitkän, talvella sähköisen tukan aisoihin.

Hei muuten te jotka käytätte Enphuse-hoitoa, onko se hyvä laittaa saunaan? Jos suojaa pään vielä pussilla ja myssyllä...

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #294 : 27.01.07 - klo:15:25 »
Onko verrattavissa ihan noihin Tigiin, Lanzaan, Redkeniin?

Mun arvoasteikolla Nexxus ei todellakaan ole mikään kaikista paras. Lanzalta ja Joicolta ainakin mun päälle löytyy paljon parempia tuotteita. Tigi ja Redken puolestaan ovat taas paljon huonompia kuin Nexxus.

Mutta yksi vertaansa vailla oleva tuote Nexxukselta on: Luxxtress (jätettävä suihke).  :-*

Myös Therappe-shampoo kuuluu lemppareihini, mutta on shampoissa suurin piirtein vasta sijalla 3-4.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 27.01.07 - klo:16:58 »
Juuh, samaa mieltä minäkin siitä, että Nexxus on ainakin hoitopuolen tuotteissa Tigiä ja Redkeniä laadukkaampi. Muotoiluja en ole Nexxulta kokeillut, niistä en sano mitään. Mun kokemuksella L'anzakin on kyllä Nexxusta huonompi sarja, mutta tässäkin lienee paikallaan muistuttaa, että yksi sopii yhdelle ja toinen toiselle.

Kuuku, Nexxun Foundations tais olla silikoniton sarja. Mun mielestä Nexxuissa ylipäätään on suhteessa vähemmän silkkareita kuin esmes Redkeneissä, L'anzoissa, Tigeissä ja Kérastaseissa. Hoidoista mulla on kokemuksia nyt kahdesta jätettävästä (Headress + Luxxtress) ja kahdesta huuhdeltavasta (Humectress, joka toimii mulla myös jätettävänä + Keraphix), ja toimii kaikki mun tukassa kuin häkä. Hoitavat ja kosteuttavat, mutta yksikään ei ole vielä lätsäyttänyt reilummallakaan annostelulla. Mun tukkaa ei myöskään Therappe lässäytä, pikemminkin kuohkeuttaa, vaikka onkin tosi hoitava ja hellävarainen.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 27.01.07 - klo:17:09 »
^Humectress, ja Kerphix sisältää vaan mineraaliöljyjä jotka saattaaa lätsäyttää ja ärsyttää rasvoittuvaa päänahkaa, silikoneja sisältää runsaasti Phyto-linjan Enphuse tehohoito. Mutta noin pääosin nexxut on paljon silikonittomampia kuin monet muut tuotteet. :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #297 : 27.01.07 - klo:17:57 »
Kuukunen, kiitos taas vastauksesta. Kylläpä sinä oletkin viisas näissä jutuissa!! :)

Eli Botanoil-shampoota on jo ehdotettu, itseäni jäi kiehtomaan tuo kakkosehdotus Diametress, olisiko siitä kokemuksia? Sille MOPin Cleanille en täysin lämpene kun siitä tuli niin ristiriitaisia arvosteluja.

Tuo Luxxtress-jätettävä alkoi nyt kiehtoa, en yleensä hirveästi jätettäviä käytä. Mulla on Redkenin All Softin Soft Ends mutta en juurikaan huomaa eroa kun sitä laitan, latvat mulla on suht hyvässä kunnossa kun tasoitan niin usein.

Elisalta täytyy sitten vähän OT:na kysyä, mikä sun suosikkishampoo sitten on?

Shi Shin mainitsema Therappe, sisältääkö silikoneja?

Nyt minua alkoi tuo Joicokin sitten kiinnostaa, siellä ketjussa vingun suosituksia varmaan seuraavaksi, toivottavasti joku vielä jaksaa auttaa.  ;D

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #298 : 27.01.07 - klo:19:09 »
Elisalta täytyy sitten vähän OT:na kysyä, mikä sun suosikkishampoo sitten on?

Numero 1 on vanhoista Joicoista K-Pak shampoo, mutta sitä ei valitettavasti enää valmisteta. Seuraavaksi parhaita ovat uusi K-Pak shampoo ja Lanzan Healing Moisture Tamanu Cream Shampoo.

edit. Ja Therappe on silikoniton.
« Viimeksi muokattu: 27.01.07 - klo:19:11 kirjoittanut Elisa »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 27.01.07 - klo:23:57 »
Diametress tuuheuttaa hyvin, mutta ei ole niitä hellävaraisimpia shampoita... luultavasti aika paljon Botanoilin tapainen, jota en ole kokeillut. Therappea olen käyttänyt myös, se on huomattavasti pehmeämpi ja kosteuttavampi, ei kyllä lätsäytäkään pahasti. MOP Clean on kyllä minustakin parempi, puhdistaa hyvin rasvoittuvankin pään, mutta ei kuivata tai vie väriä ja jättää kiiltäväksi ja muutenkin hoidetun tuntuiseksi. Glisten on aika paljon samanlainen. Nämä kaksi ovat suosikkejani, Nexxut tulevat heti perässä... ja tämä tukka lätsähtää ja rasvoittuu pikavauhtia.