Minusta se pesee vähän tehokkaammin kuin Therappe, mutta ehdottomasti tehottomammin kuin O&H. Parempi kuin K-Pak, koskapa on silikoniton eikä siten kutittele päätä,ja ehkä Assure jättää jotenkin pehmeämmäksi hiukset kuin Protein Plus. Tuota PP:tä olen tosin käyttänyt vain muutaman kerran, joten siitä en niin varmasti uskalla sanoa.
Melko lailla samoja kokemuksia Assuresta mullakin, mutta mitä Pikkis katsoo itsellään positiiviseksi mie katon ehkkä enemmän negatiivisesti.
Mie en ole Therappea koittanut kun kokeilemattakin tiedän, että on liian lässäyttävä mulle. O&H on mulle tehoton (vaikka moni on sanonu saavansa sillä narskuvan tuloksen) ja siihen verrattuna Assure on paljon parempi, vaikkei ole mitenkään yli pesevä. K-pak shampoo on parempi pesevyytensä ja hieman kuivattavan vaikutuksen vuoksi kun minusta tuntuu ettei mikään shampoo saa puhtaaksi tätä tukkaa. Protein plus ja Assure ovat melko samanlaisia, mutta tosiaan PP tuntuu jättävän hiukset kuivemmaksi. Minusta ehkä botanoil on hiukkasen parempi kuin assure juurikin jälleen paremman pesevyytensä vuoksi.
Kutiamisesta en osaa vielä sanoa mitään kun minusta tuntuu, että Assure aiheuttaisi pientä kutinaa minun päässä. Pitää kokeilla tänään, että mitä pää tykkää. Saattaa johtua hiusten värjäilystäkin tai jostain se kutina.
Olen testaillu assurea vasta pari kertaa (ja päivittelen kokemuksia heti olen vertaillu shampoita paremmin), mutta minusta Assure onnäiden vähäisten kokemuksien perusteella hyvä perusshampoo.
EDit. tuli vähän töksähtelevää tekstiä