Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 169470 kertaa)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #315 : 21.03.07 - klo:05:53 »
Nyt on ainakin Nexxusta jemmassa! Olen ostanut:

400 ml Therappe
400ml Humectress
400ml Color Ensure
400ml Keraphix
300ml Theratin
300ml Humectin
300ml Luxxtress
150ml Enphuse
300ml Omnistyler

Viimeiset viisi tuotetta olivat pakkauksessa joka maksoi $39.90. Not bad, eh?  :) Loysin tanaan niiiiin ihanan kampaamotuoteliikkeen etta en meinannut ikina paasta ulos sielta. On ehka pakko viela palata ostamaan tarjoushintainen Theratin&Humectin-pakkaus joka lahtee niin halvalla etta itkettaa: kumpaakin ainetta litran panikka ja hintaa duolle $28!!! Samassa kaupassa oli myos litrainen Oatmeal&Honey-duo joka lahtee jarjettomaan hintaan $20!!!

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 21.03.07 - klo:08:26 »

Viimeiset viisi tuotetta olivat pakkauksessa joka maksoi $39.90. Not bad, eh?  :) Loysin tanaan niiiiin ihanan kampaamotuoteliikkeen etta en meinannut ikina paasta ulos sielta. On ehka pakko viela palata ostamaan tarjoushintainen Theratin&Humectin-pakkaus joka lahtee niin halvalla etta itkettaa: kumpaakin ainetta litran panikka ja hintaa duolle $28!!! Samassa kaupassa oli myos litrainen Oatmeal&Honey-duo joka lahtee jarjettomaan hintaan $20!!!

No just! Mukavat hinnat siellä!

Itselle lähti eilen tilaus Hqhairista, Therappe ja Humectress olis Nexxukselta tulossa. Keraphix piti myös ostaa mut se nyt sitten jäi. Olis tehny mieli ostella vähän kaikkia muitakin tuotteita mut ei nyt tässä rahatilanteessa pidä käydä ahnehtimaan.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 21.03.07 - klo:09:12 »
Onko Nexxulla Diametress-shampoon ja Headress-jätettävän lisäksi muuta tuuheuttavaa tuotetta?

Molemmat ovat parhaimpia tuotteita mitä tiedän, olisi mukava löytää myös jokin huuhdeltava hoitoaine lisäksi. Vitatress-sarjassa on jotain sinne päin, mutta nämä ovat minulle aivan vieraita tuotteita kaikki.

Tuuheuttava shampoo ainakin on nimeltään Syntress... Taitaa olla loput tuuheuttavat sitten kaikki tuossa mainitsemassasi VitaTress-sarjassa josta ei itsellänikään ole kokemusta. Cystine Treatment on ainakin poishuudeltava hoitoaine mutta en tiedä onko se tarkoitettu enemmänkin voimakkaasti ohentuvalle hiukselle...

Kiva kuulla että nuo ovat toimineet hyvin koska itselläni on toistaiseksi vain huonoja kokemuksia tuuhentavista hoitotuotteista.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #318 : 21.03.07 - klo:09:51 »
Viimeiset viisi tuotetta olivat pakkauksessa joka maksoi $39.90. Not bad, eh?  :) Loysin tanaan niiiiin ihanan kampaamotuoteliikkeen etta en meinannut ikina paasta ulos sielta. On ehka pakko viela palata ostamaan tarjoushintainen Theratin&Humectin-pakkaus joka lahtee niin halvalla etta itkettaa: kumpaakin ainetta litran panikka ja hintaa duolle $28!!! Samassa kaupassa oli myos litrainen Oatmeal&Honey-duo joka lahtee jarjettomaan hintaan $20

Vixen: menee OT, mutta laita jossain vaiheessa liikkeen nimi ja osoite vaikka tuonne matkakuumeilua-ketjuun.

sanoon nimim. Nykin lennot ostoslistalla ;)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 21.03.07 - klo:20:52 »
Viime Tukholman reissulta oli pakko ostaa kokeiltavaksi Diametress-shampoo ja Headress-jätettävä.
Jätettävä tulikin ihan tarpeeseen. Shampoota en olisi tarvinnut, mutta oli pakko käyttää tilaisuus hyväksi ja ostaa sekin. ::)

Tosi tyytyväinen olen ollut molempiin. Headressia olen käyttänyt melkein joka päivä ja sitä aion ehdottomasti ostaa uudestaankin. Ei lähmää, vaikka laittaisi reilumminkin. Diametressia en ole vielä montaa kertaa ehtinyt kokeilla, mutta tuntuu tuuheuttavan hyvin. Tosi muhkea tukka tuli kun viimeeksi noita käytin. :-*
1bFii

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #320 : 22.03.07 - klo:19:15 »
itselläni on kokemusta therappesta ja humectressista ja molemmista olen tykännyt. tuota humectressia käytän myös jätettävänä ja se on kyllä hyvin selvittävä jätettävä.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 22.03.07 - klo:21:20 »
Triinan kysymykseen viitaten: mulla on VitaTress-sarjasta shampoo, ja se ei ainakaan ole millään lailla tuuheuttava. Therappekin tuuheuttaa mulla huomattavasti enemmän. Aika lailla samantuntuista tavaraa tuo VitaTressin shampoo on kuin MOP:n Clean (kirkasta geeliä, suht mieto mutta hyvin riittävä pesuteho). VitaTressissa on vaan jännä, hennon makeahko tuoksu, ehkä jopa miedompi pesuteho, mutta toisaalta tuntuu hieman hapristavan hiuksia (kenties sulfaattien vuoksi) Cleaniin verraten. Olipas syvällinen analyysi.  ::)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 23.03.07 - klo:16:59 »
Multakin löytyy tuo Vitatress shampoo ja mulla se kyllä tuuheuttaa ihan kivasti, aika lailla samaa luokkaa Therappen kanssa, mutta huomattavasti pesevämpi joten käytän sitä syväpuhdistajana.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 23.03.07 - klo:22:22 »
Diametress passaa kyllä shampoona, en taida kokeillakaan muita. Hoitoaine vain olisi ollut kiva löytää jätettävän lisäksi.

Tuuheutusteholtaan Nexxukselta löytyy kyllä kaikkein parhaat tuotteet, menevät kaikkien muiden ohi, vaikka vaihtelu toki virkistää.

Annie

• Vieras
« Vastaus #324 : 28.03.07 - klo:14:31 »
Luxxtressia olen nyt kerran kokeillut. Illalla raahauduin väsyneenä suihkuun ja tukkapesulle. Laitoin jätettäväksi Luxxtresssia, harjasin tukan huolimattomasti ja sammuin sänkyyn märin hiuksin. Onko muuten mitään kuvottavampaa kun litimärkä tyynyliina :-X

Aamulla tukka oli superpehmyt, kuohkea ja ennenkaikkea, oikeasti kosteutetun tuntuinen.
Tuo on tosiaan aika paksun oloista suihkeeksi mutta ei ainakaan eilen vaikuttunut lätistävän tukkaa.
Jos toimii jatkossa yhtä hyvin niin i'm in loove :-*
Tuoksu on kyllä aika voimakas.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #325 : 07.04.07 - klo:02:27 »
Mulla on Therappe ja Humectress joita käyttelen yhdessä ja erikseen ja melko harvakseltaan sillä vaihtelen pesutuotteita joka pesussa. Therappesta tykkään, mukava koostumus, hyvä tuoksu (ei minusta liian voimakas) ja tuntuu kosteuttavan hyvin. Ei myöskään onneksi lätsäytä tätä helposti lärssähtävää tukkaa.

Humectress on mielestäni ihan ok, jätettävänä en ole huomannut sen ihmeitä tekevän enkä kyllä normihoitiksenakaan. Vähän olin pettynyt kun melkein kaikilla se on toiminut tosi hyvin.  :-\ Olen kyllä kokeillut sitä vain lyhyellä vaikutusajalla enkä ole sekoittanut sitä tehohoitoihin/muihin hoitsikoihin, joten lopullisesti en mene tyrmäämään sitä. Oon ehkä laittanut sitä myös liian vähän.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #326 : 07.04.07 - klo:04:51 »
^ No ainakin minulla Humectress vaatii vähintään tunnin vaikutusajan, muuten se ei tee oikeastaan mitään positiivista tukalle. Ja annostelu saa olla aika reippaan puoleista myös, ja kyllähän se hirvittää sitä reilulla kädellä lotrata kun ei mitään halpaakaan ole, mutta lopputulos on kyllä sen arvoinen! Suosittelen kokeilemaan  :)

Joidenkin tehiksien kanssa (etenkin niiden mitä ei tee mieli lotrata) teen niin että hieron tehistä tukkaan vain sen verran että sitä on joka puolella, ja koska minulla on imuritukka niin laitan sitten jotain halvempaa tai muuten täysin erilaista tehistä (esimerkiksi alle paikkaava, päälle kosteuttava) siihen päälle kunnon kerroksen. Ja annan tosiaan vaikuttaa vähintään tunnin.

Muistaakseni en ole koskaan sekoittanut vielä Humectressia mihinkään muuhun tehikseen/hoitikseen enkä ole kokeillut jätettävänä, melkein voisi ensi pesussa kokeilla  :D

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #327 : 12.04.07 - klo:09:54 »
^ Joo pakko kai sitä on sitten isommalla kädellä päähän tyyrätä. Jotenkin vaan pihtailen noiden Nexxujen kanssa kun eivät halvimmasta päästä ole ja sen lisäksi vielä jotenkin vaikeasti löydettävissä.  :-\ Tosin onhan noita ne 400ml putelit eli ei heti pitäisi loppua.. MOPin Hydrating-hoitsikankin kanssa huomasin että pitää todellakin reilulla kädellä laittaa ja antaa vaikuttaa kauan jotta lopputulos on hyvä. Humectressin kanssa toivottavasti sama juttu.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #328 : 13.04.07 - klo:00:30 »
Huh, viime pesussa laitoin Humectressia tehikseksi eli aikomuksena oli pitää sitä päässä pari tuntia (toteutui myös). Aika reippaasti tuota kyllä saa annostella, kerkesin laittaa pienikokoisen kiwin verran ainetta ja tukka olisi mieluusti imuroinut sitä lisää. En kuitenkaan halua holvata älyttömiä määriä noita Nexxuja vaikka hiuksistolle kelpaisi enkä jaksanut tällä kertaa laittaa mitään toista hoitista/tehistä päälle, vaan kiepautin tukan klipsille ja annoin vaikuttaa ilman suihkulakkia tai mitään.

Huuhteluvaiheessa hiukset tuntui jo kosteutetulle mutta kaipasivat vielä jonkun hoitiksen sulkemaan, laitoin Tigin Fashionista hoitoainetta pariksi minuutiksi. suuremmalla annostelulla varmaan olisi tältä vältytty. Hiukset ovat olleet nyt heti kuivuttuaan ja parin päivän ajan ihan uskomattoman silkkiset ja pehmeät (ja kummallisen kevyet), ihan kuin jonkun muun ihmisen tukka!  :-*

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 14.04.07 - klo:18:18 »
^ Tuo "alle kosteuttava-päälle silikoninen" - hoitisyhdistelmä kuulostaa itsellenikin tehokkaimmalta, eli tällaisena saiturina hirvittää hakea kiiltotehot noista kalliimmanpuoleisista tuotteista.

Silikonipommina on Pantenen tuuheuttava hoitoaine, jonka ainoa miinuspuoli on että ne silarit tukkivat ilmeisesti huokosia  niskasta. Muuta vikaa en sitten keksikään, tulee niin hieno tukka tällä yhdistelmällä.