Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 160299 kertaa)

*sade*

• Vieras
Vs: Nexxus
« Vastaus #360 : 11.07.07 - klo:18:30 »
Olen nyt noin viikon verran käyttänyt Luxxtress jätettävää hoitista ja meni heti yhdeksi HG -tuotteeksi. Mutta tuon haju on aika karsea, sellainen fairymainen. Olen yleensä kaikkiruokainen hiustuotteiden hajujen suhteen, mutta tämä ei uppoa. 

Ei taida Nexxus oikein handlata näitä tuoksuja?  :P

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 11.07.07 - klo:19:31 »
Mun nenään Humectress, Therappe ja keraphix tuoksuu karvasmantelille... Luxxtress on mainio tuote, mutta siinäkin haju hieman tökkii; en oikein osaa määritellä miltä se haisee, mutta ei nyt kamalan hyvälle ainakaan.

Babassu mud ja Hydraidea himottaisi kokeilla, osaako joku suositella hyvää nettikauppaa? :)

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #362 : 11.07.07 - klo:21:01 »
Babassu mud ja Hydraidea himottaisi kokeilla, osaako joku suositella hyvää nettikauppaa? :)

Lyx, täällä on ainakin Nexxuja myynnissä:

http://www.wwstore.eu/E_frame.html?http://www.wwstore.eu/E_home.html

Muoks. Tuonne kannattaa tehdä kimppatilaus, sillä yli 250 euron tilaukset tulevat ilman postimaksuja. Muuten on aika hurjat postikulut.
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo:21:08 kirjoittanut Manna »
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #363 : 11.07.07 - klo:21:39 »
Mä suosittelen erittäin lämpimästi:

www.hairproducts4me.com

Oon tilannut tuolta kaksi kertaa. Putelit tulee kotiin noin viikossa hyvin pakattuina, hinnat ja postarit on halvemmat kuin Nexxustoressa. Tuolla ei vaan sitten ole juuri muuta kuin Phyto-Organicseja.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 11.07.07 - klo:22:13 »
Lyx: www.thehairshop.co.uk myy kanssa

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #365 : 15.07.07 - klo:11:25 »
Rotaatiossa on nyt ollut uutena tulokkaana Pep'R'Mint, ja oon ihan hämilläni siitä, miten hyvin tää herättää luonnonkiharaa. Tiedä sitten johtuisko reilummanpuoleisesta pesutehosta, kun PO:n Kelate tekee ihan samaa. Molemmissa noissa on ainakin piparminttua ja ties mitä yrttiä...

Koitin jossain vaiheessa seuloa moneltakin osastolta, mistä Nexxua vois ettiä Tallinnasta, mutta puusilmääni ei vaan osunut millään. Oisko vinkkejä? Oon varmaan kuitenkin jossain vaiheessa taas menossa, ja tota piparminttuihanuutta vois ostaa toisen pullon varastoon, jos sitä vielä jostain löytyy.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #366 : 29.07.07 - klo:15:38 »
Nyt on testattu muutamaan otteeseen tuo paljon hehkutettu Luxxtress -jätettävä. En nyt ainakaan vielä ole täysin myyty, mutta kyllä tuo jonkin verran kosteutta tuntuu tukkaan tuovan. Täytyy vielä katsella, että miltä tuntuu pidemmässä käytössä. Tuoksu tuo mieleen Piz Buin -aurinkovoiteen ja saippuaveden sekoituksen, onneksi se haihtuu suht nopeasti hiuksista! Pullo on muuten tosi kaunis mielestäni :D

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #367 : 29.07.07 - klo:16:38 »
Löytyisikö Nexxukselta jotain oikein pesevää shampoota, jota voisi käyttää syväputsarina?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 29.07.07 - klo:17:14 »
Löytyisikö Nexxukselta jotain oikein pesevää shampoota, jota voisi käyttää syväputsarina?

Kelate, joka taitaa olla ihan syväpuhdistava.

http://hairproducts4me.com/Nexxus/HairProducts/Kelate-Shampoo.htm
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #369 : 29.07.07 - klo:17:33 »

Aloe Rid Gentle Clarifying shampoo myös. Siinä on paljon paremmat ja monipuolisemmat aineetkin kuin tuossa Kelatessa.
« Viimeksi muokattu: 29.07.07 - klo:17:45 kirjoittanut Deadly Nightshade »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 11.08.07 - klo:18:41 »
Mahtaisiko Nexxukselta löytyä minun tukalle sopivia tuotteita? Hiukseni ovat blondatut ja luonnostaan laineikkaat (eli erittäin kuivat). Hiukset on aina pörröllä.  :-X Mitkä tuotteet mahtaisi sopia?

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #371 : 11.08.07 - klo:18:48 »
Shampoiden suhteen olen täysin tietämätön, mutta kosteuttavia hoitoaineita tällä merkillä on monia. Omistan Humectin-tehohoidon (ohuesta koostumuksestaan huolimatta superkosteuttava) sekä Luxxtress-jätettävän, joka on todella tehokas suihke  :o Veikkaan, että käsitellylle pörrölle se voisi olla nannaa - omalle luonnontilaiselle päälleni se tuppaa olemaan hieman lähmäävää kaikesta varovaisuudestani huolimatta  :)
Moni käyttää myös Keraphix-tehistä Humectinin tai Humectressin seassa.
« Viimeksi muokattu: 11.08.07 - klo:18:52 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 13.09.07 - klo:22:11 »
Ostin tuon Headress Leave-in -hoitoaineen. En taida annostella sitä oikein tai jokin muu mättää. ???  Jää jotenkin ihan tahmaksi hiuksiin ja kun sen jälkeen yrittää laittaa vielä muotoilutuotetta, niin föönaamisessa on työ ja tuska.  :-\
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 14.09.07 - klo:14:03 »
^ Mullakaan Headress ei toimi. Laitan yleensä Tigin Small Talkia muotoilutuotteeksi ja annan kuivua vapaasti. Headressia käyttäessäni hiukset on latteana pitkin päätä, vaikka mitä kohottavaa yrittäisin kuivumisen jälkeen lisätä.

Ensi kerralla kokeilen Small Talkin sijasta käyttää muotovaahtoa Headressin kanssa.
2c M i

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #374 : 14.09.07 - klo:22:27 »
 ??? Jänskää. Mulla taas alle hartioiden pitkässä tukassa toimii oikein kiitettävästi kun vähän kuivuessa viitsii pöyhiä juuresta. Mä siis annan kuivua itekseen. Tulee oikein kaunis kiilto, sileät suortuvat ja ilmava. HG. :-*
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)