Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 165174 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #375 : 27.09.07 - klo:15:12 »
Te,jotka ootte käyttäneet Humectinia tai Humectressiä jätettävänä,niin millaisella annostuksella olette sitä laittaneet?Pelkästään latvoihin vai myös pituuksiin?

Ja osaako joku verrata millaista jälkeä tekee verrattuna esim. Joicon Altimaan?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 27.09.07 - klo:15:28 »
Te,jotka ootte käyttäneet Humectinia tai Humectressiä jätettävänä,niin millaisella annostuksella olette sitä laittaneet?Pelkästään latvoihin vai myös pituuksiin?

Ja osaako joku verrata millaista jälkeä tekee verrattuna esim. Joicon Altimaan?

Mä olen käyttänyt humectressia ihan reilusti hiuksiin joka puolelle. 2-3 herneellistä, vaikka mulla onkin lyhyet hiukset. Ei kertaakaan ole tullut lähmäistä tulosta ja sanomattakin selvää, että olen laittanut pyyhekuiviin hiuksiin.

Altimalla saan taas helposti lähmäset hiukset pienelläkin määrällä.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 27.09.07 - klo:15:38 »
^^ Minä taas olen käyttänyt Humectinia, varmaan suunnilleen samalla määrällä kuin Emi-lyn. Kertaakaan ei ole kyllä lähmäisiä hiuksia tullut, paras hoitis, mitä olen jätettävänä kokeillut. Koko pituuksiin olen laittanut, mutta painottaen latvoihin ja otsikseen. Tuskin tällä pystyy epäonnistumaan. :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 27.09.07 - klo:15:57 »
Kiitokset tytöt!Uskallan sitten varmaan rätkäistä sitä tukkaan reilulla kädellä,koska mä laitan sellaisen kympin kolikon kokoisen määrän Altimaa,eikä se lähmää.Mahtavaa,nyt ei tarvitse ostaa jätettävääkään,kun noita on jemmassa molempia litran pänikät. ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #379 : 01.11.07 - klo:20:46 »
Hei onko kellään kokemusta Y-Serum sarjasta? Kiinnostaisi. Ja jos joku tietää onko shampoossa silikonia niin olis kiva :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 01.11.07 - klo:20:52 »
Hei onko kellään kokemusta Y-Serum sarjasta? Kiinnostaisi. Ja jos joku tietää onko shampoossa silikonia niin olis kiva :)

Shampoon inci:

Water (Aqua), Ammonium Laureth Sulfate, Ammonium Lauryl Sulfate, PPG-2 Hydroxyethyl Coco/Isostearamide, Glycol Monostearate, Hericum Erinaceus (Matcha Ceremonial Green Tea) Leaf Extract, Dimethiconol Methionine, Dimethiconol Cysteine, Dimethiconol Arginine, Dimethiconol Panthenol, Dimethicone Copolyol Meadowfoamate, Trideceth-12, Cetyl Alcohol, PEG-150 Distearate, Ceteareth-20, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Behenamidopropyl Hydroxyethyl Dimonium Chloride, Buteth-3, Tributyl Citrate, Citric Acid, Sodium Citrate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Fragrance (Parfum), C11-15 Pareth-7, C12-16 Pareth-9, Sodium Chloride, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate.

Loput incit löytyy Nexxuksen sivuilta: http://www.nexxus.com/hair_care_brands/yserum/yserum_products.html
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #381 : 04.11.07 - klo:23:55 »
Nyt oon taas ihastunut :-* Sain reilut samplet Theratin shampoosta ja Humectin hoitiksesta (jota oon testannut jo kerran aikaisemminkin, mutta se ei ihan riittänyt hiuksiinu). Tänään pesin ja hoidin noilla niin tuli unelmahiukset. Tai siis jälleen pehmeät ja sileät! Tahdon todellakin noita heti vaikka litraisina ;D Theratin oli yhtä hyvä kuin Therappe niin täytyyhän tuo kaappiin saada ja myöskin Humectin. Kerrankin löyty Nexxukselta täydellinen hoitis, hiih.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #382 : 05.11.07 - klo:00:01 »
^Mä oon niin samaa mieltä tuosta shampoosta, nousi suosikkien listalle kun sitä kokeilin vähän aikaa sitten  :-*. Vaahtosi hyvin, pesi hellästi ja tuoksukin oli kiva.
Samoin tykkäsin Humectressista, tehiksenä käytin ja oli ihan unelmanpehmoinen hiuksisto. Näitä mulle lisää, kiitos :D
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 06.11.07 - klo:18:18 »
^^ ja ^ mulla taas Theratin takutti selvästi - pesun jälkeen hiuksissa oli selviä pieniä rastoittuneita kohtia, jotka jouduin avaamaan sormin.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #384 : 30.11.07 - klo:11:36 »

Mites Hyrdaiden tuoksu, jääkö se hiukseen huuhtelun jälkeen?
Tuoksuuko vielä seuraavana päivänä hiuksessa?

2aFii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 30.11.07 - klo:14:46 »
^ Ei ainakaan minulla.

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #386 : 01.12.07 - klo:11:49 »
Kiitti Magia infosta...kuulostaa lohdulliselle ( näin tuosuyliherkän korviin ) ettei ainaskaan sulle ole jäänyt
tuoksu hiuksiin.

Mites muitten nenut... Shi Sh ja muut Hydraiden käyttäjät...huhuu!! 
Rekisteröittekö tuoksun huuhtelun jälkeen?

Tarttis vielä muutaman mielipiteen vahvistukseksi, ennen kuin alkaa tilausrumbaan kun aikas monen mielestä Nexxut (noin yleensä ) lukemani perusteella ovat kuiteskin aika voimakkaan tuoksuisia.
2aFii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #387 : 01.12.07 - klo:15:00 »
pippuri, mähän siis olen hajusteherkkä ja oon kerran kokeillut Hydraidea. Tuoksu ei ollut häiritsevä eikä varsikaan jäänyt hiukseen lainkaan.

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 01.12.07 - klo:23:45 »
Njoo... Mä en ole vielä toistaiseksi hirvittävän herkkä hajusteille. Tigin tuotteita tuskin enää pystyisin päivittäin käyttämään, toisista hajusteista pamahtaa migreeni ja toiset saattaa olla osasyyllisiä ihoreaktioihin (INCIt on yleensä voimakkaasti hajustetuissa tuotteissa pitkiä kuin nälkävuosi, ota nyt niistä sitten selvää, onko vika juuri hajusteessa vai jossain ihan muussa).

Yksikään Nexxun tuote ei ole mun nenääni tuoksunut niin voimakkaasti, että olisin pannut hajuja kummemmin merkille. Aika miedontuoksuisia ovat, ja monissa tuoksuu ainekset itsessään, vaikka hajusteita onkin lisätty. Voi olla, että Hydraidestakin jää vieno tuulahdus tukkaan pesun jälkeen, mutta en tosiaan ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Kannattaa varmaankin pyytää joltakulta näyte tai pistää pikkutuubi tilaukseen, niin saat, pippuri, mielenrauhan hoitiksen tuoksun suhteen.  :)
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa pippuri

• Hiushörhö
« Vastaus #389 : 03.12.07 - klo:10:38 »

Pitääkin laittaa ostoilmoitusta näytteestä,jospa joku heltyis myymään omastaan pikkkaisen.
Mä kun oon niin kauheen herkkä noille parfyymeille!
2aFii