Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 165213 kertaa)

Poissa Magia

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #435 : 26.06.08 - klo:12:52 »
^ Rafsinc.com tai hairproducts4me.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #436 : 26.06.08 - klo:12:57 »
^^

Ebaysta voisi löytyä halvemmallakin! Itse olen ostanut tältä myyjältä hintaan 6,99$ + 8,65$ postarit pienen pullon, tuolla myyjällä näyttää olevan litran pulloa 33$+30$ postarit, en tosin tiedä löytyykö tuota halvemmalla sitten vaikka rafsincistä. Muutenkin ebaysta löytää useammin huomattavan paljon nettitukkakauppoja halvempia tuotteita jos vaan jaksaa penkoa.
« Viimeksi muokattu: 26.06.08 - klo:13:00 kirjoittanut sonj »
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 26.06.08 - klo:13:15 »
Rafsincissä näyttäisi olevan halvinta tähän mennessä humectin 33.8oz 20dollaria + yksi jätettävä jotain 8 dollaria yhteishinta 60dollaria eli joku 38euroa..
Silti jännä että posti maksaa tässäkin kohtaa enemmän kuin itse tuotteet :D posti 31$ tuotteet 28$

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 26.06.08 - klo:13:31 »
^ Kannattaa tuon Rafsincin kanssa olla varovainen, kun nuo postarit tuntuvat usein tuplaantuvan tilausta käsitellessä. Ja itsellä on ainakin tuon puljun kanssa niin huono kokemus, etten todellakaan suosittele tuota. Ensin postikulut nousivat puolet lisää mitä tilatessa kone näytti. Kysyivät ohjeita mitä tehdään ja ilman lupaani lähettivät paketin. Sitten tilauksestani jäi kokonaan pois toinen tuote (tilasin kaksi tuotetta), eivät vastaa enää sähköposteihini. Maksoin postikulut kahdesta isosta tuotteesta, sain vain pienen hyvityksen postikuluista, en puuttunutta tuotetta tai siitä korvausta. Tuo postikuluhyvitys ei edes kattanut maksamaani tuotetta, jota en siis saanut. Ja siitä siis en saanut mitään ja eivät enää vastaa minulle mitään. Eli tappiolle jäin. GRRRRRRRRRRRRRR! Niin ja tuntui kyllä hullulta maksaa postikuluja se 43,50 $, kun tosiasiassa heille postitus maksoi vain n. 11 $.

Hairproductsin kanssa on ollut toiminta ihan ok. Tuoltahan saa tilata sellaisella samanlaisella flatrate-kuorella, jolla tuo mun rafsinc-tilauksenikin tuli ja sen postikulut on tosiaan jotain 11 $. Kannattaa lukea tuosta tarkemmin hairproducts4me-ketjusta. Tuohon kuoreen muistaakseni mahtuu esim. 5 kpl 150 ml pulloa Nexxus humectinia, mutta kannattaa katsoa tarkemmin sieltä ketjusta.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #439 : 26.06.08 - klo:14:19 »
^ Juu oli aika kokemus mullekin tuo Rafsinc.. Mäkin jouduin maksamaan 27$ postareita ja mun paketista ne oli sitten ottaneet yhden tuotteen pois minkä pyysinkin, mutta koskaan en saanut siitä pois jätetystä tuotteesta mitään hyvitystä. Eivät vastanneet maileihin. Törkeä kauppa!!!  >:(

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 26.06.08 - klo:15:53 »
Nyt lähti tilaus luxxtressista 1 pullo ja 33.8oz humectinin pullosta :) kaiken kaikkiaan 53 $ meni maksua.

Nyt vaan venaillaan ja toivotaan parasta :) että kaikki olisi ehjää yms.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 26.06.08 - klo:17:38 »
^Et kyllä saa tuota humectinia. Se on liian iso. Koitin tilata joskus ja he lähettivät sähköpostia että on liian iso ja kysyivät haluanko vaihtaa pienempään (10.oz) ja se onnistui. Ottivat tililtä pienemmän summan vaikka ensin katevaraus oli ison mukaan.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 26.06.08 - klo:18:26 »
Voi vitsi :( harmi ettei kukaan aikaisemmin sanonut.. Vaikka koko ajan puhuin tuosta 33.8oz.ta... Nyt sitten maksan 12$ postarit ja saan noin pienen koon :( sitten olisin tilannut muualta halvemmalla..

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #443 : 26.06.08 - klo:19:51 »
^ Luitko rafsincin ja hairproducts4men omat ketjut nettiostamisen puolelta ennen kuin tilasit? Siellä oli monella juttua noista ihmeellisistä postituskäytännöistä, jotka olivat joillakin onnistuneet ihan moitteetta, toisilla taas tilaukset olivat heittäneet häränpyllyä heti. Siellä oli useilla puhetta isoista litran pullojen toimitusvaikeuksista järkevään hintaan.

Edit: typoja
« Viimeksi muokattu: 27.06.08 - klo:11:12 kirjoittanut ellen »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 27.06.08 - klo:06:14 »
Oho, hups, unohdin siis mainita että tein kyllä tilauksen hairproducts4me.stä.. :D
Toivottavasti heillä ei kyseistä ongelmaa siis ole..?

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 27.06.08 - klo:06:21 »
^Heilläpä juuri.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 27.06.08 - klo:06:28 »
OT. jaa.. no voi harmi.. toivottavsti saan sitten kuitenkin sumplittua heidän kanssaan jotain.. koskakohan lähettävät sähköpostia..?

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 01.07.08 - klo:14:28 »
En nyt tiedä kirjoittaisinko tämän tonne hairproducts4me-ketjuun vai tänne, mutta asia koskee toisaalta vain Nexxusen Luxxtressia. Eli siis onko toi Luxxtress uudistunut? Hain nimittäin eilen pakettini postista, jossa oli Luxxtress ja L'anzan Leave-In-Protector. Luxxtress-pullo oli erilainen kuin aikaisemmin (sykysyllä) hankkimani. Pullo on läpinäkyvää muovia, vanhemmassa pullossa ei tuote näy läpi, muoto on kyllä sama. Nexxus-kohokuvio on alempana, samoin muut tekstit. Tuoksu oli samanlainen. INCIkin on erilainen. Tässä alla kopsattuna tuolta INCI-ketjusta tuon Luxxtressin sisältö:

Lainaan nyt itse itseäni, mutta vihdoinkin sain tuon uuden Luxxtressin korkattua kunnolla ja täytyy sanoa, että en tykkää uudistuksessa siitä, että tuo nykyinen on ainakin itselläni paljon litkumpaa. Eli siinä missä vanhaa saattoi laittaa helpolla käsien kautta sen kermaisen, paksuhkohan koostumuksen ansiosta, uusi valuu taas sormien välistä kylppärin lattialle.  :( Täytyy jatkossa suihkutella tuota suoraan pullosta, onneksi tuon "suihkin" näyttää olevan parempi kuin vanhassa. Lisäksi en siis pidä siitä, että glyseriini on kosteuttavista aineista jätetty pois ja pullo rumempi. Mutta toisaalta tilasin glyseriinia, joten voisihan sitä tuohon itse lisätä, kun vaan tietäisi paljon...
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 01.07.08 - klo:15:26 »
siinä missä vanhaa saattoi laittaa helpolla käsien kautta sen kermaisen, paksuhkohan koostumuksen ansiosta, uusi valuu taas sormien välistä kylppärin lattialle. 

Mulla on vanhanmallinen Luxxtress ja se ei ole kermaista nähnytkään.  ??? Mä oon itse asiassa jo aiemmin ihmetellyt kun porukka täällä puhuu Luxxtressista sellaisena käsin levitettävänä aineena. Mun Luxx on ihan nestemäistä suihketta jota ei kyllä juuri voi käsien kautta laittaa.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 01.07.08 - klo:20:32 »
Minulla Luxxtress muuttui käsin levitettäväksi aineeksi siinä vaiheessa, kun pullon suihkin (:D) meni lopullisesti tukkoon. Mikään putsaus ei enää avaa sitä. Nykyään ainetta täytyykin levittää tukkaan niin, että otan pumpun pois, pyyhkäisen sen varren käsiini ja levitän juuri sopivan määrän Luxxtressia tukkaan. Koostumus on muuttunut niin paksuksi, valkoiseksi ja k-ermaiseksi (ellei peräti sp-), ettei se millään enää tulisi suuttimesta ulos. Olisikohan pulloa pitänyt tajuta ravistaa alusta lähtien, ettei koostumus olisi muuttunut niin paksuksi?

Hyvää ainetta tuo kyllä tälle päälle on, viis hankalasta levitettävyydestä. Ikävä juttu, mikäli uudistuksessa on menty metsään.

korj. levitettävyys, ei levittyvyys
« Viimeksi muokattu: 02.07.08 - klo:08:20 kirjoittanut Täti Kukkahattu »