Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 160293 kertaa)

Poissa Eulaalia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Nexxus
« Vastaus #45 : 02.02.06 - klo:18:11 »
Saa niitä tilattua mm. Englantilaisista nettikaupoista, ainakin TheHairshop, Salonlines ja Hqhair -nettiputiikeista

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 02.02.06 - klo:18:44 »
Ahaaa... okei. Sekotin sen varmaan sitten johonkin Clear Moisture -tehikseen tai jotain :)

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 02.02.06 - klo:19:32 »
Tarjous on kuulemma ollut voimassa tosi pitkään, joten saattaa hyvin olla vieläkin!

Täytyypä toivoa, että tarjous jatkuu vielä. Kiitos tiedosta!  :)

Täysin OT. Mulle tuli mieleen kuinka yhden vaajakoskelainen kauppa mainosti gouter-makkaraa tarjouksessa melkein 20 vuotta putkeen. Aina, kun ajettiin ohi, se sama plakaatti oli ovenpielessä.  ;D
1a F ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #48 : 04.02.06 - klo:14:44 »
Löytyykö kellään kokemuksia pep'r'mintistä tai exoilista? Mie olen ymmärtäny, että sopisivat hyvin rasvottuvalle tukalle.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Ani

• Vieras
« Vastaus #49 : 04.02.06 - klo:23:02 »
Löytyykö kellään kokemuksia pep'r'mintistä tai exoilista? Mie olen ymmärtäny, että sopisivat hyvin rasvottuvalle tukalle.

Mulla kokemusta tuosta pep'r'mintistä. On aika pesevää, mutta itse tykkään tuosta shampoosta kovasti. Hiukset ovat todella kiiltävät pesun jälkeen ja shampoo tuoksuu ihanalle (luonnollisesti piparmintulle :)). Pitäisikin varmaan tilata lisää...

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #50 : 04.02.06 - klo:23:30 »

Mulla kokemusta tuosta pep'r'mintistä. On aika pesevää, mutta itse tykkään tuosta shampoosta kovasti. Hiukset ovat todella kiiltävät pesun jälkeen ja shampoo tuoksuu ihanalle (luonnollisesti piparmintulle :)). Pitäisikin varmaan tilata lisää...

Makeupalleyssa tuo pep'r'mint on saanut kaksi arvostelua ja peppermint shampoo (liekö samaa tavaraa) kuusi, kaikki kahdeksan arvostelijaa antaneet täydet 5 pistettä. Itsekin olen näitä kahta harkinnut ja taidan lähiaikoina tuon Peppermintin tilata.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #51 : 07.02.06 - klo:21:10 »
Tilasin itelle sitte tuon pep'r'mintin. Hassua miten sitä tuleeki ostettua kaikkea mahdollista vain siksi, että joku on kehunu kyseistä tuotetta. ::)

EVS, mie tulin siihen tulokseen, että Assure shampoo on parempi kuin Botanoil päivittäiseen käyttöön. Botanoil pesee melko narskuvaksi, eikä se varmaan tee hiuksillekaan hyvää pitemmässä käytössä. Sopii paremmin joka toiseen pesuun.
Assuren kanssa tukka jää pehmeäksi ja sileäksi, mutta ei kuitenkaan kuohkeaksi. Aivan kuin shampoo olisi tosi kosteuttava (en ole incejä tulkinnu, niin en osaa sanoa). Minusta tuntuu, että jos on rasvottuva tukka (niin kuin mulla), niin Assure ei oikein sovellu joka toisena päivänä pestävälle tukalle.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #52 : 07.02.06 - klo:21:16 »
Tilasin itelle sitte tuon pep'r'mintin. Hassua miten sitä tuleeki ostettua kaikkea mahdollista vain siksi, että joku on kehunu kyseistä tuotetta. ::)
Tää oli mun juoni  ;D. Itsekin nimittäin olen tuota harkinnut ja on kiva kuulla asiantunteva kommentti ennen sitä  ;).
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Tigru

• Vieras
« Vastaus #53 : 07.02.06 - klo:21:21 »
Täältäkin löytyy pullo Pepperiä. On lojunut kaapissa varmaan puoli vuotta, ihan liian pesevää kuiville hiuksille. Pesee mun mielestä yhtä puhtaaksi kuin syväputsarit (eli ihan liian puhtaaksi). Makuasioita tosin ::)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 07.02.06 - klo:21:23 »
Mustikan tavoin ei mullakaan Botanoil soveltuisi jokaiseen pesuun (pesen parin päivän välein), nimittäin se pesee tosiaan melkoisen narskuvaksi. Hirvittänytkin, että tuoko on oikeasti värjätyille hiuksille hellävaraiseen pesuun tarkoitettu, eikö se samalla pese väriä pois kun tulos on niin narskuva ja karheahko, vähän sama fiilis kuin syväputsarilla pestessä... mutta kiva sillä on toisinaan pestä.

dhaniwali, kannattaa kokeilla tuota Humea uudestaan pariinkin kertaan, ja levittää ainetta melko runsaasti tukkaan, eikä välttämättä huuhdella hirveän hyvin pois. Tosin mullakin tulee paljon parempi tulos Humen+Keraphixin yhdistelmällä, kuin Humella yksinään.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #55 : 07.02.06 - klo:21:29 »
Mikähän juttu muuten tossa therappessa on kun sen pitää antaa vaikuttaa se 3min? Ja mulla ainakin se vaikutusaika on ihan välttämätön jos haluaa hyvän tuloksen. Jos sen vaan hieroo päähän ja pesee saman tien pois niin hiukset jää melkoisen kamalan tuntuiseksi; karheiksi ja takkuisiksi, vaikutusajan kanssa taas hiukset on ihanan pehmeät ja sileät! Muissa shampoissa en oikeastaan ole huomannut eroa kun olen testaillut..
Onko jollakin tietoa?  ???

Poissa Tiusku

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 07.02.06 - klo:22:48 »
Sen, mitä nyt oon käyttökokemuksia lukenut ja Nexxuksen sivuilla vieraillut, niin musta tuntuu että Botanoil voisi olla mun shampooni! Millekäs tuo Botanoil tuoksuu? Ja mikähän ois hyvä hoitis sen kaveriksi?
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #57 : 07.02.06 - klo:23:16 »
Sen, mitä nyt oon käyttökokemuksia lukenut ja Nexxuksen sivuilla vieraillut, niin musta tuntuu että Botanoil voisi olla mun shampooni! Millekäs tuo Botanoil tuoksuu? Ja mikähän ois hyvä hoitis sen kaveriksi?

Botanoil tuoksuu minusta miedosti appelsiinille. Vähän kuin tigin self absorbed shampoo, mutta ei niin voimakkaasti.
Kiva tuoksu, eikä ala käymään nenään.

Nectaress saattaisi sopia, tosin mulla ei ole kokemusta. Se on hieman kevyempi kuin humectress. Penny sanoi sitä kyllä kamalan hajuiseksi.
« Viimeksi muokattu: 07.02.06 - klo:23:21 kirjoittanut Mustikka »

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 08.02.06 - klo:00:06 »
Mustikan tavoin ei mullakaan Botanoil soveltuisi jokaiseen pesuun (pesen parin päivän välein), nimittäin se pesee tosiaan melkoisen narskuvaksi. Hirvittänytkin, että tuoko on oikeasti värjätyille hiuksille hellävaraiseen pesuun tarkoitettu, eikö se samalla pese väriä pois kun tulos on niin narskuva ja karheahko, vähän sama fiilis kuin syväputsarilla pestessä... mutta kiva sillä on toisinaan pestä.

Jännä juttu, mulla tää sopisi pesevyytensä puolesta ihan päivittäiseen käyttöön, eikä väriäkään vie tavallista enempää. Päin vastoin, mun makuun/kokemukseen tää tuntuu aika hellävaraisesti pesevältä. Mut mä tykkäänkin kunnon pesusta.  :)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 08.02.06 - klo:05:43 »

Minä ottaisin Ensuren Botanoilin kaveriksi, sulkee hiussuomut hyvin kun on alhainen pH. Mulla ainakin on kaapissa parina Botanoil ja Ensure.