^ Neriana, olen kirjoitellut tässä ketjussa aiemmin noiden incien eroista, siis sen vanhan ja tuon uuden ohuen, oiskohan ollut sivulla 28 tai 29. Ja siis niistä mun teksteistä pitäisi käydä ilmi sen uuden inci kyllä.
Ja yleisesti: Höh, miksi muilla tuo vielä on paksua... Itsekin ravistan aina sitä pulloa ennen käyttöä (kumpaakin pulloa olen ravistanut), eikä se uusi siltikään muutu paksummaksi. Tosiaan viimeksi kun tuota uutta laitoin, se löytyi sitten kylppärin lattialta.

Tosiaan sitä vanhaa lätkin päähäni aina käsien kautta ja ei tarvinnut edes olla mitenkään tosi varovainen, että aine pysyi käsissä. Toivoa tietenkin tuon uuden kanssa on siinä, että sen suihkin näyttäisi toimivan paremmin, eikä suhauta kaikkea vain yhteen kohtaan. Täytyy ensi kerralla testata ihan suihkuttelemalla. Tuoksu on ihan sama ja vaikutuksessakaan en uuden pullon parin käyttökerran jälkeen ole huomannut eroja. Tuo Luxx sopii kyllä niin mainiosti kutreilleni, että täytyy vaan etsiä nyt uusi tapa tuon käyttöön, vaikka menisinkin solmuun yrittäessä.