Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 169475 kertaa)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #465 : 21.01.09 - klo:14:28 »
^Mä olen ostanut joskus ihan eBaysta. Siellä sitä on ollut useammallakin myyjällä.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #466 : 24.01.09 - klo:00:14 »
Minulla Luxxtress muuttui käsin levitettäväksi aineeksi siinä vaiheessa, kun pullon suihkin (:D) meni lopullisesti tukkoon. Mikään putsaus ei enää avaa sitä. Nykyään ainetta täytyykin levittää tukkaan niin, että otan pumpun pois, pyyhkäisen sen varren käsiini ja levitän juuri sopivan määrän Luxxtressia tukkaan. Koostumus on muuttunut niin paksuksi, valkoiseksi ja k-ermaiseksi (ellei peräti sp-), ettei se millään enää tulisi suuttimesta ulos. Olisikohan pulloa pitänyt tajuta ravistaa alusta lähtien, ettei koostumus olisi muuttunut niin paksuksi?

Mulle on nyt käynyt tismalleen samalla tavalla oman Luxxtressini kanssa. :( Aluksi pullo toimi erinomaisesti, mutta suihkeosa meni ilmeisesti tukkoon käytön myötä. Irroitin koko pumppuosan ja pesin sen huolellisesti mutta siitä ei ollut mitään apua, pullosta ei tule enää ollenkaan suihketta vaan ainoastaan kiinteähköä mössöä joka jää suihkeosaan kiinni ja siitä pitää sitten kaapia se käsiin. Onko kukaan saanut tässä jamassa olevaa Luxxtress-pulloa toimimaan enää normaalisti? Itselleni tuli mieleen, että jos siirtäisin tuon toiseen suihkepulloon, mutta kun tällä hetkellä ei ole yhtään tyhjää suihkepulloa niin ei onnistu ainakaan vähään aikaan tuo keino...
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #467 : 24.01.09 - klo:12:35 »
^ Mullakin on sama ongelma, ja siksi Luxxtressia ei tule nykyisin oikein käytettyä. Mäkin odottelen jonkun toisen suihkepullon tyhjenemistä, mutta voi olla, ettei toimi minkä tahansa suihkepullon kanssa sillä onhan se Luxxtess melko voidemaista kuitenkin. 
2c M i

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 26.01.09 - klo:10:10 »
Hmm, tulipa muuten mieleen, että tuo Hunajapupun J. Doe -lainaus taisi olla kommentti minun valitukseeni siitä, että ostamani uusi Luxxtress on paljon litkumpaa eikä ollenkaan niin kermaista kuin se edellinen. Täytyypä kertoa, että kun tuon uudemmankin pullon pohja alkaa pian näkyä on sekin sakeutunut hurjan paljon. Ja ei tuo alusta asti ravistaminen ole ainakaan minulla tuota estänyt. Mutta kyllä tuo tulee edelleen hyvin suuttimesta ulos. Pitäiskin tilata lisää.  ;)
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 26.05.09 - klo:17:09 »
^^Goddess Withinistä löytyy: http://www.goddess-within.com/nesisicotosh.html

Saakohan tuota Nexxuksen simply silver -shampoota nykyään muualta, kun tuolta ei näytä tällä hetkellä saavan edes? Ebayssa näyttää olevan turhan kallista.

kaizzu

• Vieras
« Vastaus #470 : 27.05.09 - klo:20:51 »
Valmistetaanko Therappea vielä?

Ok, selailin ketjua tarkemmin ja ilmeisesti hieman epäselvyyttä asiasta.
« Viimeksi muokattu: 28.05.09 - klo:22:49 kirjoittanut kaizzu »

Poissa Marylee

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 06.06.09 - klo:05:15 »
Minua kiinnostaisivat nämä uudet Nexxus Dualistet. Onko joku teistä hankkinut näistä jostain ja kokeillut?

http://www.nexxus.com/Products/Dualiste

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #472 : 06.06.09 - klo:10:02 »
Valmistetaanko Therappea vielä?

Ok, selailin ketjua tarkemmin ja ilmeisesti hieman epäselvyyttä asiasta.

http://www.nexxus.com/Product/Therappe/Luxurious-Moisturizing-Shampoo

Therappe-shampoota valmistetaan kyllä edelleen, mutta mun ymmärtääkseni Signature Line -tuotteet (eli Nexxus Foundations -tuotteet joihin Therappe siis kuuluu) on nykyään Jenkeissä ihan markettikamaa, samoin kuin Dualiste- ja Nourishing Botanicals -linjat. "Nexxus Salon Hair Care products are available in your hair care aisle at a grocery, drug, mass, and club retailers across the US".

Salon Professionals -tuotteet (mm. Phyto Organics -linja) ovat sivuilla erikseen:

http://www.nexxus.com/Salon-Professionals
« Viimeksi muokattu: 09.04.10 - klo:19:38 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 09.06.09 - klo:06:08 »
Ne signaturet on olleet markettikamaa jenkeissä jo ainakin kaksi vuotta, kävin siellä viimeksi 2 vuotta sitten pääsiäisenä. Mulle on tullut huoli Headressin saannista. Ostin sitä taas Hq Hairista (oli outletissa) ja muistin taas, miten ihanaksi se tekeekin tukan. Kiiltoa ja runsautta ilman silareita. Me likes!
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #474 : 10.06.09 - klo:22:00 »
Mä oon nyt noin viikon käyttänyt Luxxtressia ja tää on ihan huippua!  :-* Hiuksista tulee aivan uskomattoman pehmeät, mutta kuitenkin jäntevät. Yleensä eron tuntee uusien tököttien ekan käyttökerran jälkeen mutta tällä on onneksi tullut samaa tulosta jo useamman kerran (todennäköisesti ei siis enää huomenna  ;) ). Epäilin miten hyvin tuota käyttää, kun se on suihke, mutta yllättävän kätevä se on ja leviää varmaan suht tasaisesti. Tosi outoa, että just äskenhän mun hiukset oli liiallisen keratiinin jäljiltä kuivat koppurat, ja jo nyt ne on ihanan pehmeät. Toivottavasti tämä on pitkässä käytössä yhtä hyvää.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 12.08.09 - klo:21:18 »
Nexxus on sitten mennyt muuttamaan Keraphixin ja Humectressin sisällön uudistuksen myötä silikonihötöksi. EI! Miksi aina käy näin, kun löytää jotain parasta hiuksilleen?  :-\ Missä Keraphixin keratiini ja paikkaavat aineet?

Voi olla että olen vähän myöhäisherännyt asian suhteen ja muut ovat huomioineet tämän jo joskus kauan sitten. ::)

Uudistuneen Keraphixin INCI:
Water (Aqua, Eau), Stearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Aspartic Acid, Quaternium-18, Fragrance (Parfum), DMDM Hydantoin, Isostearamidopropyl Ethyldimonium Ethosulfate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, PEG-9, Disodium EDTA, Coumarin, Benzyl Benzoate, Limonene, Zinc Chloride, Sodium RNA, Rhodochrosite, Panthenol, Magnesium Citrate, DNA, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Collagen, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Polyglyceryl-3 Distearate, Polysorbate 60, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Ceramide 3, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate

Uudistuneen Humectressin INCI:
Water (Aqua, Eau), Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Bis(C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Stearalkonium Chloride, Fragrance (Parfum), Aminopropyl Dimethicone, Cetrimonium Chloride, Isostearamidopropyl Dimethylamine, DMDM Hydantoin, Dimethiconol, C14-15 Alcohols, Limonene, Disodium EDTA, Citric Acid, Iodopropynyl Butylcarbamate, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Yellow 5 (CI 19140), Propylene Glycol, Red 4 (CI 14700), Red 33 (CI 17200), Polyglyceryl-3 Distearate, Blue 1 (CI 42090), Polysorbate 60, Stearic Acid, Palmitic Acid, Myristic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Honey Extract (Mel, Extrait de Miel), Triticum Vulgare (Wheat) Flour Lipids, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Glycine Soja (Soybean) Sterols, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Ceramide 3, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Tocopheryl Acetate

Onneksi mulla on nyt vanhaa Keraphixia 400 ml ja litra vanhaa Humectressia tulossa. Mä olen niin pettynyt.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 14.08.09 - klo:21:32 »
Aiemmin olen Nexxuksen tuotteista vain Therappe-shampoota käyttänyt mutta vähän aikaa sitten hankin Beauty Baysta Luxxstress-jätettävän. Tuoksu on mun nenään aika tyrmäävän paha, mutta jos tuo jatkossakin saa hiukset tuntumaan ja näyttämään niin hyvältä kuin alkukokeilujen jälkeen, niin haiskoon.
Ainetta suihkiessa kyllä tuntuu että hiukset on lähmässä, mutta kuivuttuaan ei ole jälkeäkään enää tuosta inhasta tunteesta.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #477 : 31.01.10 - klo:11:12 »
Nostelenpa vähän. Mistä ihmiset nykyään tilaavat Nexxusta? Käytin kauan kaapissa lojuneet Therappe-shampoon jämät tukkaan ja huomasin taas, kuinka superparhautta kyseinen shampoo tälle päälle on. Mietinkin, että onkohan tuota enää mahdollista tilata yhtään mistään (aiemmilla sivuilla oli puhetta, että Therappe on nykyään jenkeissä markettikamaa ???)?

Therappe-shampoon lisäksi kiinnostaisi Luxxtress-jätettävä.

Ja jos pitää kääntyä eBayn puoleen, niin mietin, että tehdäänkö Nexxuksen kaltaisista tuotteista feikkejä miten paljon..?
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #478 : 31.01.10 - klo:11:16 »
^ vuonna 2008 kun mä kävin jenkeissä, Nexxusta todella myytiin marketeissa mutta niin myytiin Paul Mitchelliäkin. Mullakin 150ml Therappe odottelee vuoroaan, aiemmin testasin eikä oikeen toiminut mutta aion antaa toisen tilaisuuden vielä kun niin kehutaan :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #479 : 03.02.10 - klo:11:50 »
^ Kokeilitko Therappea aiemmin kolmen minuutin vaikutusajalla? Mulla se vaatii aina sen nimenomaan kolmen minuutin vaikutusajan toimiakseen. Oon suunnilleen laskenut sen ajan mielessäni. :D
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.