Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 171126 kertaa)

Poissa Henriikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Peace, a fragile lover, left us fantasising war
Vs: Nexxus
« Vastaus #195 : 04.07.06 - klo:15:06 »
^ Tuo minullekin tuli ekana mieleen.. Ihana koostumus kyllä tuossa.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #196 : 18.07.06 - klo:22:19 »
Nyt on käytetty Therappea ja Humectressia noin pari viikkoa ja oikein hyviltä tuntuvat. Etenkin Therappesta tykkään, Hume on tuntunut jostain syystä aika keyeltä hoitoaineelta.

Nyt kun tänä aamuna pesin hiukset hotellissa Porissa niin Hume tuntuikin jättävän hiukset paaaljon siloisemmiksi kuin kotona Ahvenanmaalla. Syynä ilmeisesti tosiaan vesi. En tiedä mikä A-maan vedessä vialla mutta esim Joicon K-Pak-hoitoaineet tuntuivat jättävät hiukset Kreikan matkalla todella paljon paremman tuntuiseksi kuin kotona, ja varmasti syynä vesi.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 19.07.06 - klo:05:14 »
^Kyllä se on se vesi, meilläkin täällä Lohjalla mikään aine ei tuntunut tehoavan ja hiukset haurastuivat hetkessä. En onnistunut kasvattamaan pitkää tukkaa vaikka kuinka yritin kun ne jatkuvasti halkes vaikka ei ollut käsittelyjä ja hoidin parhailla aineilla. Aina kun menin kotopuoleen eron huomas. Siellä asuessa sain aikanaan pitkän tukan hujauksessa vaikka käytin marketkamaa ja oli kotiraidat, väri ja permis.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #198 : 09.09.06 - klo:12:07 »
Tässä päässä Therappe toimii edelleen ja on ihan unelmashampoo :-* Humectressia oon käyttänyt pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla toimi loistavasti, mutta seuraavalla ei :'( Ei todellakaan kosteuttanut yhtä paljon eikä selvittänyt. Ja on aika imelä banaanikarkin tuoksu, mutta ei se ole liian ällöttävä (verrattuna Joicon K-Pak tehikseen). Ajattelin kokeilla tuota jonkun tehiksen kanssa, jos tulis parempi tulos. Toivotaan. Eli teen siis miksauksen. Keraphixta mulla ei ole, mutta sekotan johonkin muuhun tehikseen, niitä multa löytyy. En tiedä uskallanko Keraphixta edes ostaa, kun on rakennepaikkaava ja ne ei yleensä sovi mun hiuksille. Mutta jos tuon hoitiksen kanssa sopiskin. Enpä nyt silti lähde tuota Keraphixia tilailemaan tai hakemaan Ruotsista :D Pitää harkita sitä vielä!

Eilen hain Postista Pep'R' Mintin, tänään pääsen testailemaan. Editoin sitten tänne, mitä tykkäsin.

Edit. Ai joo, vois testata tuota Humea jätettävänä, jos olis silleen hyvä :) Tosin toivonpa vain, ettei se banaanin tuoksu jää hiuksiin ::)

Edit2. Tuo Pep'R' Mint oli tosi hyvä shampoo, hiukset tuntu pehmeeltä ja kerrassaan ihanilta :-* Tykkään ja paljon! Jihuu. Toivottavasti toimii jatkossakin yhtä kivasti.
« Viimeksi muokattu: 09.09.06 - klo:16:51 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #199 : 10.09.06 - klo:16:41 »
Olen nyt muutaman kerran testaillut Humectressia ja todennut, että toimii mulla paremmin tehiksen perään laitettuna. Ihan sinällään ei riitä selvittämään mun hiuksia, mutta tehohoidon perään käytettynä tekee hiuksista unelmapehmeät ja sileät. Mikäs tän Humen pH-arvo olikaan?
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 18.09.06 - klo:13:17 »
Miltä sivuilta te noita katsotte? Minä en löytämiltäni sivuilta löydä esim. noita Luxxtress- tai Keraphix-tuotteita.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #201 : 18.09.06 - klo:13:19 »
Miltä sivuilta te noita katsotte? Minä en löytämiltäni sivuilta löydä esim. noita Luxxtress- tai Keraphix-tuotteita.

No esimerkiksi www.nexxus.com ja sieltä ylhäältä browse products valikko :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 18.09.06 - klo:13:25 »

No esimerkiksi www.nexxus.com ja sieltä ylhäältä browse products valikko :)

Kiitti Kikka taas avusta!  ;D Google laittoi minut nexxusstore.be-sivuille, enkä tohkeissani löytänyt mitä etsin. Innokkuus voittaa älykkyyden vielä tässä vaiheessa.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 18.09.06 - klo:13:27 »
Kaikkia Nexxuksen tuotteita ei myydä eurooppalaisissa nettimyymälöissä, mutta kokeiles www.nexxustore.be, sieltä löytyy ainakin Luxxtressia ja näkyypä löytyvän Keraphixiakin. Sivujen ulkonäkö on hieman amatöörimainen mutta monet juurekset on tilanneet onnistuneesti.

Edit. Amy, jos löytäminen tuolta Belgian Nexxusstoresta on vaikeaa niin kirjoita tuotteen nimi vasemmassa yläreunassa olevaan hakulaatikkoon niin johan löytyy! :)
« Viimeksi muokattu: 18.09.06 - klo:13:29 kirjoittanut Supervixen »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #204 : 18.09.06 - klo:13:41 »
Kiitos myös Supervixen, nyt rupesi löytymään! Onko tuota Luxxtressiä siis vain leave-in-hoitoaineena?

Kysyn muuten suosituksia tuolla Tuotesuositukset-ketjussa joten jos joku osaa suositella esim. Nexxusta hiustyypin perusteella, kannattaa kurkata sinne.  :)

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 18.09.06 - klo:13:46 »
Luxxtress on ainoastaan jätettävä hoitoaine.

Poissa Elliotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #206 : 08.10.06 - klo:14:43 »
Tuliaisina saamani Therappe ja Hume on nyt testattu, ja omaan taipuisaan (lue: pörröiseen) tukkaani tuntuivat sopivan oikein kivasti. Mittaa hiuksella on vain vähän alle korvan, joten ihan kuivaa siinä ei oikeastaan olekaan, mutta noihin raitaosioihinkin tuli kyllä mukava pehmeys.

Molempien tuoksu kyllä yllätti; aiemmin käyttämäni Botanoilin perusteella odotin jotakin hedelmäisempää. Mutta en ole kovin herkkänenäinen, joten ei haittaa käytössä.

Poissa minna

• Hiushörhö
« Vastaus #207 : 11.10.06 - klo:14:15 »
humectress on kyllä niin hyvä jätettävä  :)

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #208 : 12.10.06 - klo:16:30 »
Mistä te ostatte nuita nexxus tuotteita  ???

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #209 : 12.10.06 - klo:17:45 »
^ HQhairista ainakin löytyy.