Kirjoittaja Aihe: Nexxus  (Luettu 170782 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Nexxus
« Vastaus #225 : 21.11.06 - klo:16:34 »
^Minusta on todella outoa ja tyhmää, että Nexxustore nosti postikulujen hintoja 45 euroon! Kun itse tämän vuoden alussa tilasin, niin postit oli muistaakseni 15 euroa tai jopa vähemmnän. Mistähän moinen hinnan nosto on tullut?

Nyt meni ohi.. Eikai tuolta tilatessa postarit ole 45 euroa? Eihän ne voi noin paljoa olla.. :o :o

Viimeksin, kun katsoin postit oli 45euroa. Vai katsoinkohan väärin? ???
Nyt kun kävin testaamassa, niin postit oli 26euroa.

Mie katoin kanssa viimeksi aivan satavarmasti, että postarit oli 45 euroa ja nyt ovat tuon 26 euroa. Eli ovat mitä luultavimmin niitä laskeneet, kun ovat järkiinsä tulleet ;)

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 05.12.06 - klo:18:53 »
Botanic Oilin käyttösuosituksia kaipailisin  ;) Etenkin tuotteen käyttö hiustenhoidossa kiinnostaa.

bbee

• Vieras
« Vastaus #227 : 05.12.06 - klo:18:57 »
-Latvoihin ennen pesua
-Tehiksien sekaan
-Omnipakkiin!
-Kuivuneeseen ihoon
-Kynsinauhoihin jne...
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:19:01 kirjoittanut mooniga »

Poissa Nuppu

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 05.12.06 - klo:20:07 »
^ Miten tuo Botanic Oil mielestänne eroaa muista öljyistä, joita voi käyttää hiustenhoitoon, esim. kookosöljy?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 06.12.06 - klo:19:31 »
Onko teillä tietoa,mitä Nexxukset maksaa jenkeissä?Varasin sinne matkan maaliskuulle ja kovasti tekisi mieli ostaa sieltä niitä?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 07.12.06 - klo:11:40 »
Onko teillä tietoa,mitä Nexxukset maksaa jenkeissä?Varasin sinne matkan maaliskuulle ja kovasti tekisi mieli ostaa sieltä niitä?

Nakitin työkaverini tyttären tuomaan mulle Luxxtressia jenkkilästä ja se maksoi vain 13e. Eli ei tosiaankaan paha hinta! Manhattanilla Nexxusta myy ainakin Ricky´s-nimiset puljut, niitä luulisi olevan muuallakin.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 07.12.06 - klo:11:42 »
^Eikös noita myydä jenkeissä ihan tavallisissa ruokamarketeissa? Jeyzie varmaan tietäisi asiasta paremmin, kun sehän siellä juuri kävi. Ja muistaakseni taisi ostaa sieltä tukkajuttuja? ;)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 07.12.06 - klo:12:38 »
Destination Ricky`s siis! :D Oon juurikin New Yorkiin menossa.Hinnat kuulostaa kyllä tosi kohtuullisilta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Puggie

• Vieras
« Vastaus #233 : 07.12.06 - klo:12:47 »
Nexxuksia ei ole ainakaan mun silmiin kyllä sattunut ihan ruokakaupoissa, mutta Redkeniä, Paul Mitchelliä, Biosilkiä yms. kyllä. Monien kampaamoiden ikkunoissa näkyi kyllä Nexxus -mainoksia, joten luulisi, että niitä on sieltä suhteellisen helppo kyllä löytää, kunhan pitää vain simmut auki.. :)

Poissa -kata-

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 07.12.06 - klo:18:21 »
Selasin kyllä tämänkin ketkun läpi jne. mutta kertokaas nyt vielä tyhmälle, että millasta tämä Therappe shampoo on ? Entä Humectress hoitoaine?
Therappe shampoon ja Humectressa hoitoaineen incejä kattelin ja olin huomaavinani samantyyppisiä ainesosia kuin jossain mopeissa ja O&H:ssa, paitsi että niissä oli myös keratiinia...Pitikös näiden olla kosteuttavia ? Minustahan tuo kuulostaa korjaavalta tms.... Ja muutenkin nuo ainesosat rupes epäilyttämään, että mahtaiskohan mulle edes sopia jos O&H:t ja Mopitkaan ei mulle ole kovin hyviä, puhumattakaan Joicon K-Pakeista jotka oli ihan hirveetä mulle, vissiin niiden keratiinien takia.
Mutta täällähän onkin tosi monia jotka saa tukkansa pehmeiksi ja ihaniksi sellasilla tuotteilla jotka mulla tuntuu lähinnä kuivattavan tai jotain.

"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 07.12.06 - klo:18:57 »
Therappe ja Hume ovat molemmat ihan puhtaasti kosteuttavia tuotteita. Ja hyviä sellaisia.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #236 : 07.12.06 - klo:21:08 »
Humectress ja joico k-pak ei minusta ole mitenkään verrattavissa keskenään. Mulla nousi jokaikinen hiuksen npätkä pystyyn k-pakeilla, eivät sopineet mulle ollenkaan. Sen sijaan humectress melkeinpä mihin tehohoitoon vain sekoitettuna tai tehohoidon jälkeen käytettynä tekee tukasta hyvän. Yksinään ei riitä tehot
Puhun siis omasta kokemuksesta. ;)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #237 : 07.12.06 - klo:22:51 »

Minä puolestani kyllä näin Nexxuksen purkkeja miltei joka ruokakaupassa, jossa kävin. Kaupunkeina tosin Cincinnati, Las Vegas ja Los Angeles etten nyt ihan tiedä löytyykö joka paikasta. Muistaakseni hinnat oli jotain 12 dollaria ja siitä ylöspäin. Sitten voisi olla hyvä idea kysellä siellä ruokakaupassa, että löytyykö kuponkilehtiä, joilla voi hyvällä tuurilla saada vielä alennustakin!

Ja Redkeniä/Mitchelliä löytyy tosiaan myös, ostin viime kesänä 10 dollarilla jonkin Mitchellin Hair repair treatment -putelin, jonka hinta taisi olla iki-ihanassa Hairstoressa yli 60 euroa. Mutta arvatkaapa älysinkö ostaa yhtään Nexxusta...  :-\  Joka kerran tätä ketjua lukiessa harmittaa ihan vietävästi!
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 07.12.06 - klo:23:03 »
Mulla oli äsken ihana Nexxus pesu kokemus. Pesu Botanoililla, joka pesee juuri sopivasti puhtaaksi tukan, ja tuoksuu raikkaalle mandariinille. Sitten Keraphix tehohoidoksi, yli tunniksi muhimaan. Mun mielestä Keraphix haisee ihan kamalalle, onko muillakin näin? Karvasmantelille ja tunkkaiselle mummolle... Onneksi muovipussi päässä pitää hajun sisällään... Huuhdellessa tukka tuntuu erilaiselle kuin minkään muun hoidon jälkeen. Paksulle mutta huippu silkkiselle. En tiedä mikä aine näissä vaikuttaa ja tekee näin hyvän tuntuisen tukan. Jätettäväksi Luxxtressia ja avot, aivani hana silkkitukka. Paha hajukin haihtuu kuivuessa.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 08.12.06 - klo:09:04 »
Destination Ricky`s siis! :D Oon juurikin New Yorkiin menossa.Hinnat kuulostaa kyllä tosi kohtuullisilta.

En itse tiedä paikallisista kaupoista ym yhtään mitään, googletin vain Nexxuksen ja Manhattanin ja sieltä toi Ricky´s sitten löytyi. Niitä oli 18 tai 17 pelkästään Manhattanilla!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...